Nou als die een S8 wel niet tot 335 Pk weten te kietelen. Mag je daar toch snel wegrennen, bij dat "digitune". LOL. Pak ik wel zo'n RS2 langs de weg. 20 Pk minder maar da's nou echt een turboklap geval die 2.2, want dat is het maar.quote:
Is volgens mij een erg oud ding?quote:Op zondag 2 januari 2005 01:37 schreef ijsmeis het volgende:
Sony cdx-4270R btw.
Kan er alleen niks fatsoenlijks over vinden.
Kan wel jaquote:Op zondag 2 januari 2005 01:52 schreef yup het volgende:
[..]
Is volgens mij een erg oud ding?
Van 2001 denk ik ofzo ?
heerlijke karren zijn het ookquote:Op zondag 2 januari 2005 01:23 schreef PNG het volgende:
DigiTune ???
Digit Power is het hoor.
Van 2 maanden gelee...
Zieligjes langs kant van weg, alleen bij pompstation:
[afbeelding]
Remmetjes:
[afbeelding]
Staattie dan zonder baasje, alleen:
[afbeelding]
Ho ! broertje ! Gelukkig maar, deze is bijzonderder stiekem:
[afbeelding]
[afbeelding]
Porsche klauwtjes:
[afbeelding]
Teller tot 300, RS4 tot 310, RS2 had hele partij extra meters oliedruk, temp, etc, op plek asbak, RS4 standaard, meer bak met Navigatie:
[afbeelding]
kZou zeggen, bel hem:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
die zeeuwen lopen echt achter... dat was hier nl. gisteravond en nachtquote:Op zondag 2 januari 2005 11:37 schreef Fugie het volgende:
ideaal zon dag nix doen, alleen waait het hier wel fuckin hard
same here... en dat familiegezeik van gister heb ik gewoon overgeslagenquote:Op zondag 2 januari 2005 11:40 schreef ook_gek het volgende:
heeeerlijk niks doen en al helemaal geen familie gezeik vandaag HEEEEEEEEEEEEEEERLIJK
quote:D-Devil says:
zometeen naar de praxis. douchekop halen bij ons en in amsterdam zitten de enige 2 zaken die open zijn.
.
Bo - beste wensen says:
kom je hierheen ?
Bo - beste wensen says:
oooh
Bo - beste wensen says:
las verkeerd
ik Baf teveelquote:Op zondag 2 januari 2005 11:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
krijg je er al jaren niet uit zeker
jij ligt natuurlijk nog in je nest te meurenquote:Op zondag 2 januari 2005 11:58 schreef ook_gek het volgende:
we gaan heel actief doen op de club.
let op gaan we. KUSSEN OMDRAAIEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en klaar.
Ik zit achter me bureau, omdat ik te lui ben m'n wifi te installeren op m'n laptop.quote:Op zondag 2 januari 2005 11:58 schreef ook_gek het volgende:
we gaan heel actief doen op de club.
let op gaan we. KUSSEN OMDRAAIEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en klaar.
quote:Op zondag 2 januari 2005 12:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik zit achter me bureau, omdat ik te lui ben m'n wifi te installeren op m'n laptop.
Daarom ben ik er nu maar Linux op aan het zetten voor de gein![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |