quote:Op zondag 2 januari 2005 13:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]Toen ik nog met die Poolse had, had ik rekeningen dik over de 100 euro
Ik had die elke maand he, niet af en toequote:Op zondag 2 januari 2005 13:10 schreef Thermo het volgende:
[..]
Ik moet nog 2 wekenDit is de factuur tot voor oud & nieuw, mijn sms bundel is al op en mijn belbundel ook.. ik heb circa 3 uur gebeld bij oud & nieuw en weet ik veel hoeveel smsjes verstuurd.
Ik ga ruimmmmm over de 100 euro zittenrichting 150 ben ik bang
En daarvan is maar 20 euro naar het buitenland ofzo.
70 of 80 euro is bij mij meestal de schade, sms bundel zit nu al op 240, dan is het betaalbaar.quote:Op zondag 2 januari 2005 13:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik had die elke maand he, niet af en toe
Ik sms juist niet, dat vind ik onpersoonlijk, bellen niet.quote:Op zondag 2 januari 2005 13:37 schreef Fugie het volgende:
* Fugie belt nooit
ik hou niet van bellen, vind het onpersoonlijk ofzo.
grootste deel vanme beltegoed sms ik wegquote:Op zondag 2 januari 2005 13:40 schreef Bond het volgende:
[..]
Ik sms juist niet, dat vind ik onpersoonlijk, bellen niet.
En dan vind je bellen onpersoonlijkquote:Op zondag 2 januari 2005 13:42 schreef Fugie het volgende:
[..]
grootste deel vanme beltegoed sms ik weg![]()
Velvel doe ik me wel, maar ja geen autoquote:Op zondag 2 januari 2005 13:48 schreef Alfisti het volgende:
Mochten nog meer mensen zich vervelen, JoJo en ik zitten met een uurtje bij de BK aan de A4 bij hoofddorp
voor de helft ookquote:Op zondag 2 januari 2005 14:39 schreef PeuRac het volgende:![]()
Zit een beetje naar auto's te kijken, maar tot 2k is er heel wat leuks te koop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |