quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:18 schreef Youp het volgende:
die meid op discovery
1 lekker
2 uber auto fanaat
3 euh
brakquote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:34 schreef Fwnk het volgende:
Kom racen dames!
als ze nou geen merc reed mocht ze wel een beschuitje met me komen etenquote:
dat is gewoon het eerste wat eruit gaat nadat ik met haar heb genuecktquote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:46 schreef Youp het volgende:
[..]
als ze nou geen merc reed mocht ze wel een beschuitje met me komen eten
nee je begrijpt t niet helemaalquote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
dat is gewoon het eerste wat eruit gaat nadat ik met haar heb genueckt
Mercedes.... pfft pfft I spit on them
jij weet niet eens hoe dat moetquote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:53 schreef Youp het volgende:
[..]
nee je begrijpt t niet helemaalIK nueck die
foeiquote:
oh wedde van welquote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
jij weet niet eens hoe dat moet![]()
BARBAAR GEK DWAAS!!!!!!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:57 schreef Youp het volgende:
[..]
foei
wij hebben dr ooit een gehad en daar pleurde eens spontaan een wiel onderuitkutbarrels
mjah die was van een ex vriend van mn moeder waar we een paar jaar gewoond hebben die geestelijk niet 100% wasquote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
BARBAAR GEK DWAAS!!!!!!
Ga je in een hoek staan schamen met je been omhoog
dat geestelijk kan ik nu al bevestigenquote:Op zondag 2 januari 2005 00:00 schreef Youp het volgende:
[..]
mjah die was van een ex vriend van mn moeder waar we een paar jaar gewoond hebben die geestelijk niet 100% wasen dan niet als in gehandicapt...
ik vond het toen al een pongel
mjah was t maar alleen zn autokeuzequote:Op zondag 2 januari 2005 00:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
dat geestelijk kan ik nu al bevestigen
als je daarvoor kiest dan zit er een flinke steek losquote:Op zondag 2 januari 2005 00:04 schreef Youp het volgende:
[..]
mjah was t maar alleen zn autokeuze![]()
zwarte pagina's in youp's biografie
Baf!fen is best zwaarquote:Op zondag 2 januari 2005 00:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
hej baffer!!!
waar kun jij nou moe van zijn?![]()
quote:Op zondag 2 januari 2005 00:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
als je daarvoor kiest dan zit er een flinke steek los
alle mercedes rijders die ik ken zijn raar![]()
quote:Op zondag 2 januari 2005 00:07 schreef Youp het volgende:
[..]
menschen ik ga pittenmorgen om 7 uur op en dan gelderland onveilig maken
quote:Op zondag 2 januari 2005 00:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
ervoor eerst even goed gebaft hebben natuurlijk, erna doen we niet![]()
![]()
waarom installeer je die Northon troep dan ook?quote:Op zondag 2 januari 2005 00:07 schreef BoJo het volgende:
pffff ik had Norton GoBack geinstalleerd en dat was zo gebeurd. Nu wil hem er weer vanaf halen, is ie uuuuuuuuuuuuuren bezig.![]()
Omdat ik niks beters te doen hadquote:Op zondag 2 januari 2005 00:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
waarom installeer je die Northon troep dan ook?![]()
en die janken ook altijd over uninstallen?quote:Op zondag 2 januari 2005 00:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
Omdat ik niks beters te doen had![]()
en ik wilde eens meemaken waar al die klanten over bellen![]()
je denkt toch niet dat ik die shit daarop installeer dan kan ik helemaal niks meer doen overdag op me werkquote:Op zondag 2 januari 2005 00:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
en die janken ook altijd over uninstallen?
en staat alle software niet geinstalleerd bij jullie op de pc's dan?![]()
quote:Op zondag 2 januari 2005 00:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
Omdat ik niks beters te doen had![]()
en ik wilde eens meemaken waar al die klanten over bellen![]()
Fulltime interne helpdeskquote:Op zondag 2 januari 2005 00:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
je denkt toch niet dat ik die shit daarop installeer dan kan ik helemaal niks meer doen overdag op me werk![]()
Ik had Norton Internet Security 2004 erop, dus dacht kom laat ik eens 2005 erop installeren. Maar dat ging helemaal foutquote:
Symantec troep... nog hardnekkiger dan spywarequote:Op zondag 2 januari 2005 00:26 schreef BoJo het volgende:
66% m'n GoBack deinstallatie.... ik begon om 22u![]()
Nog hardnekkiger dan de virussen die ze buiten zouden moeten kunnen houdenquote:Op zondag 2 januari 2005 00:28 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Symantec troep... nog hardnekkiger dan spyware
quote:Op zondag 2 januari 2005 00:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
je denkt toch niet dat ik die shit daarop installeer dan kan ik helemaal niks meer doen overdag op me werk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |