Ik kan ook niet kiezen! Maar dat is meer omdat ik geen eigen mening heb!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:50 schreef FlyingFox het volgende:
De FOK! Bijbel. (Croupouque) vs. Duo's die het net niet haalden (Bupatih)
Ik kan niet kiezen!![]()
![]()
!
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:54 schreef Croupouque het volgende:
Duo's die het net niet haalden.
Sportiefquote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:54 schreef Croupouque het volgende:
Duo's die het net niet haalden.
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:56 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Die over The Enterprise.
Daar heb je gelijk in. Qua geheel topic is Duo's die het niet haalden leuker.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:07 schreef Xebrozius het volgende:
Duo's die het net niet haalden (Bupatih)
De fok bijbel bestaat uit 1 geweldige OP om daarna te verzanden in het posten van '' - smiley's e.d.
Duo's die het niet haalden was een echt mee doe topic.
En dat maakt het tot het beste topic van 2004...
Ik denk ook dat ik daarom ook voor die kies. Dus bij deze mijn stem ook voor Duo's die het net niet haalden (Bupatih)quote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:03 schreef BVO het volgende:
Makkelijke keuze. Een goed topic bestaat voor mij uit meer dan alleen een hele mooie OP en verder alleen-posts.
Een topic geheel gevuld met erg leuke posts vind ik leuker.
Damn. Daar zou ik wel mee willen pronken.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:25 schreef FlyingFox het volgende:
De winnaar krijgt een jaar lang deze avatar!!!
[afbeelding]
..of niet.
zeker, al werd het naar verloop van tijd te flauw voor woorden.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:07 schreef Xebrozius het volgende:
De fok bijbel bestaat uit 1 geweldige OP om daarna te verzanden in het posten van '' - smiley's e.d.
Dat er anno 2005 nog mensen zijn die de bijbel met plezier lezen én teruglezenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:30 schreef sir_dalord het volgende:
Fok!bijbel(croupouque)
[..]
zeker, al werd het naar verloop van tijd te flauw voor woorden.
Maar wat ik vooral belangrijk vind bij de fok bijbel, is dat je het plezier terugleest. Als je dat duo topic 1x gelezen heb, dan heb je het wel gezien.
Wat trouwens niet wegneemt dat het een ongelooflijk leuk topic is.
Daarom gaat mijn stem naar de fokbijbel
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:07 schreef Xebrozius het volgende:
Ik vind het erg leuk hoor, maar ik wil geen avatars of wat dan ook, eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:25 schreef FlyingFox het volgende:
De winnaar krijgt een jaar lang deze avatar!!!
[afbeelding]
..of niet.
Wat hij zegt... Duo's die het net niet haalden (Bupatih)quote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:07 schreef Xebrozius het volgende:
Idem.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:07 schreef Xebrozius het volgende:
Ja! Verdomme! Nu zit ik weer te twijfelen. De hoeveelheid werk die in de bijbel is gestopt moet natuurlijk wel beloond worden.quote:Op zondag 2 januari 2005 10:40 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Omdat C. er ook niks aan kan doen dat mensen niets willen toevoegen.
*stook stookquote:Op zondag 2 januari 2005 10:43 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ja! Verdomme! Nu zit ik weer te twijfelen. De hoeveelheid werk die in de bijbel is gestopt moet natuurlijk wel beloond worden.
Uhm... Neen! Je maintiendrai!
Eensch is.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:07 schreef Xebrozius het volgende:
quote:Op zondag 2 januari 2005 13:10 schreef mrkanarie het volgende:
quote:Op zondag 2 januari 2005 14:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
De FOK!bijbel natuurlijk.
Mede omdat ik bupatih een arrogante lul vind (zie ook aavaater)quote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:04 schreef Bupatih het volgende:
"Zilver met een goude randje"quote:Op zondag 2 januari 2005 20:58 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Jij bent ook de winnaar, omdat die twee topics zo verschillend zijn.
Preciesquote:Op zondag 2 januari 2005 20:52 schreef Dirkh het volgende:
Gefeliciteerd Croupouque.
Bupatih, jammer dat je het net niet haalde, maar een tweede plaats is ook niet verkeerd dacht ik zo.
Nee, dat is ie niet C.quote:Op zondag 2 januari 2005 20:58 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Jij bent ook de winnaar, omdat die twee topics zo verschillend zijn.
Ik vond 't ook wel behoorlijk matig van jou om op jezelf te stemmen. Helemaal nadat Croupouque zo sportief was om op jou te stemmen.quote:Op maandag 3 januari 2005 11:47 schreef Bupatih het volgende:
Wat is er lame aan om op mezelf te stemmen?![]()
Ik stem op mijn keuze. Als dat mijn topic is, so be it.
Het is gewoon lame, period.quote:Op maandag 3 januari 2005 11:47 schreef Bupatih het volgende:
Wat is er lame aan om op mezelf te stemmen?![]()
Ik stem op mijn keuze. Als dat mijn topic is, so be it.
Mja, ach.quote:Op maandag 3 januari 2005 11:58 schreef paarse_paashaas het volgende:
Bupa heeft zich al vaker van een wat mindere kant laten zien, beetje jammer....
Ach ja.quote:Op maandag 3 januari 2005 12:46 schreef Pool het volgende:
In alle vorige rondes is ook volop door mensen op hun eigen topic gestemd. Ook door Croupouque, VAC, Xebro, FF, noem maar op. Raar als dat in de finale ineens niet meer zou kunnen.
in een 1 op 1 race is het gewoon not done op jezelf te stemmen, simpel toch?quote:Op maandag 3 januari 2005 12:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach ja.
PP en Daggla proberen me gewoon op iets te pakken.
Dat vind ik pas lame [afbeelding]
Doe toch niet zo zielig.
Als je me op iets wilt pakken, doe het dan goed.
Insinueer je nu dat ik wel eens leuke topics open?quote:En Daggla's mening over leuke topics boeit me niet echt, aangezien hij nooit leuke topics opent.
Zeik niet man! In de 1e ronden is het wel geoorloofd maar in de finale opeens niet? Er stond nergens dat de finalisten zich moesten onthouden van stemming...quote:Op maandag 3 januari 2005 12:54 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
in een 1 op 1 race is het gewoon not done op jezelf te stemmen, simpel toch?
[..]
Wie beslist dat?quote:Op maandag 3 januari 2005 12:54 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
in een 1 op 1 race is het gewoon not done op jezelf te stemmen, simpel toch?
Nee, maar jij het ging om de mening van Daggla hierboven.quote:Insinueer je nu dat ik wel eens leuke topics open?
Mijn intuïtie geeft aan dat de uitslag inmiddels al bekend is.quote:Op maandag 3 januari 2005 13:03 schreef BrauN het volgende:
Ik hoop dat je wint in ieder geval, al is het maar om de golven van kritiek die je over je heen krijgt, arme drommel.
Vind ik ook.quote:Op maandag 3 januari 2005 13:03 schreef BrauN het volgende:
Bupa, grote klasse om op jezelf te stemmen..., moet toch gewoon kunnen?
Juist als Croupouque uit een soort 'schijnheiligheid' op jou stemt is het juist extra leuk om dan als reactie niet op hem te stemmen, maar ook op jezelf.Het maakt toch allemaal geen fuck uit?
Ik hoop dat je wint in ieder geval, al is het maar om de golven van kritiek die je over je heen krijgt, arme drommel.
Oy, neem dan tenminste de moeite om t topic ook even te lezenquote:Op maandag 3 januari 2005 13:03 schreef BrauN het volgende:
Inderdaad. Beetje krom dat ze Bupa er nu opeens op aanspreken. Als hij zijn eigen topic beter vond, dan stemt 'ie toch op zichzelf. Dat Croupouque op Bupa stemt houdt niet per definitie in dat Bupa "'verplicht" is om ook op Croup te stemmen.quote:Op maandag 3 januari 2005 12:46 schreef Pool het volgende:
In alle vorige rondes is ook volop door mensen op hun eigen topic gestemd. Ook door Croupouque, VAC, Xebro, FF, noem maar op. Raar als dat in de finale ineens niet meer zou kunnen.
Waarom zag ik je dan nooit in POL tijdens de Amerikaanse verkiezingen?quote:
Kun je niet nog een Odols organiseren?quote:
Gelukkig hebben we jou nog hé PP.quote:Op maandag 3 januari 2005 11:58 schreef paarse_paashaas het volgende:
Bupa heeft zich al vaker van een wat mindere kant laten zien, beetje jammer....
Graag, ik heb me kostelijk vermaaktquote:Op maandag 3 januari 2005 13:09 schreef Pool het volgende:
[..]
Kun je niet nog een Odols organiseren?
Achteraf blijkt dat er dan helemaal geen modplek vrij is, maar dat is dus achteraf.
ah, goede samenvatting!quote:Op maandag 3 januari 2005 13:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
Veel plezier met je 2de plek trouwens.!
!
!.
En als je zelf wil winnen dan?quote:Op maandag 3 januari 2005 13:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik vind het gewoon in en in triest om in een 1 op 1 strijd op jezelf te stemmen..
Oh... eeehh... ja weet ik, weet ik!quote:Op maandag 3 januari 2005 13:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Maar euh...niet om het een of ander, maar Croupouque hééft al gewonnen.
OMG.quote:Op maandag 3 januari 2005 13:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ach gut Bupa, Wat een jankzak ben je ook.!
.
Heeft niets te maken met het wel of niet leuk zijn van het topic. (was overigens best een grappig topic hoor, maar bij lange na niet de leukste van 2004.) Gelukkig heb je dan ook gewoon verloren.
Beetje triest dat je je nu in zo'n slachtofferrol probeert te werken. "Ze willen me pakken, boehoehoe. jankwhinecry"
Daar heeft het niets mee te maken. Ik vind het gewoon in en in triest om in een 1 op 1 strijd op jezelf te stemmen.. Als Croup dat ook had gedaan had ik precies hetzelfde gezegd. Heeft dus niets te maken met het feit dat je een kneus bent, ik vind het gewoon not done. Dat jij dat dan ziet als "je pakken" (waarom in godsnaam, ik ken je niet eens.. ) is dat jouw probleem.
Maar het blijft triest. Veel plezier met je 2de plek trouwens.!
!
!.
En als je zelf je eigen topic beter vindt?quote:Op maandag 3 januari 2005 13:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Natuurlijk wil je zelf winnen,.
Maar dat is geen argument.
welkom in Onzinquote:Op maandag 3 januari 2005 13:57 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Hé wat een gezelligheid ineens in dit topic. Zullen we dit vaker organiseren?
Ach kom nou, wie zit hier nou zielig te doen met "ze willen gewoon iets hebben om me pakken, ze vallen door de mand" Dat lijkt mij toch redelijk jankzakkerig gedrag aangezien je je nu vetes in je hoofd haalt die er niet zijn.quote:Op maandag 3 januari 2005 13:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
OMG.
Ik probeer helemaal geen slachtoffer te spelen. Jullie zitten te jankzakken (ik dus niet) dat ik op mezelf stem, en ja dan verdedig ik mijzelf. Niks mis mee, dacht ik zo.
En dat jij het triest vindt om op jezelf te stemmen in een 1-op-1-strijd, is jouw probleem.
Jij en PP zijn diegenen die zitten te jankzakken. Voor dat jullie in dit topic verschenen was er niks aan de hand.
Nee, maar 2 zielige gasten moeten weer wat te zeuren hebben. Goed, geen probleem. Maar kom dan niet met kutargumenten aanzetten dat je in een 1-op-1-strijd niet op jezelf mag stemmen. Zoals Pool al zei, daarvoor gebeurde het ook al. En het maakt echt niet uit dat het nu in de finale ook gebeurt.
Ik stem gewoon op mijn keuze. Dat je het er niet eens mee bent, boeiend.
En mij elke keer afschepen als een jankzak is ook zo passé.
Kom met iets nieuws en met goede argumenten, want dit slaat kant noch wal.
En bedankt, Daggla. Ik ben oprecht blij met mijn 2de plek. Dat jij dan sarcastisch moet lachen, is wéér jouw probleem.
En oh ja, kritiek is oké, maar niet kritiek van een of andere humorloze zoutzak die zelf nooit leuke topics opent.
Vind je dat ook van presidentsverkiezingen?quote:Op maandag 3 januari 2005 13:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik vind het gewoon in en in triest om in een 1 op 1 strijd op jezelf te stemmen.. Als Croup dat ook had gedaan had ik precies hetzelfde gezegd. ... ik vind het gewoon not done.
Ik zal het kort houden:quote:Op maandag 3 januari 2005 14:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ach kom nou, wie zit hier nou zielig te doen met "ze willen gewoon iets hebben om me pakken, ze vallen door de mand" Dat lijkt mij toch redelijk jankzakkerig gedrag aangezien je je nu vetes in je hoofd haalt die er niet zijn.! Like I said, ik kende je niet eens tot voor de OvjL verkiezing.
. Dus als je denkt dat het een persoonlijk iets is, zit je er flink naast.
.
En net zoals jij je actie mag verdedigen, mag ik um bekritiseren. Niets mis mee..
Sowieso zie ik niet in waarom ik als "humorloze zoutzak die nooit een leuk topic opent" (kom sowieso bijna nooit in OvjL, maar dat terzijde) geen kritiek mag geven op je actie. Ik geef geen kritiek op je topic, maar op je trieste gedrag. Humor of niet, volgens mij is het mijn goed recht om daar wat van te zeggen.
Wat de hell bedoel je met "elke keer afschepen"? Heb ik dat dan wel eens eerder gedaan?.
I don't think so.
Ow, humor is trouwens erg subjectief.. Ga nu maar weer wenen om je 2de plek,
.
Zullen we vriendjes worden?quote:Op maandag 3 januari 2005 14:05 schreef Croupouque het volgende:
Maar goed, ik heb makkelijk praten.
Want ik heb dan ook GEWONNEN WAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH I RULE !!!!!! WHO'S THE MAN? WHO'S THE MAN????!!!!!!!!
Mooi gezegd.quote:Op maandag 3 januari 2005 14:05 schreef Croupouque het volgende:
En het maakt mij in ieder geval niks uit wie op wie gestemd heeft en waarom, want waar hébben we het in hemelsnaam over.
Want ik heb dan ook GEWONNEN WAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH I RULE !!!!!! WHO'S THE MAN? WHO'S THE MAN????!!!!!!!!
Ach, eigen doelpunten horen ook bij VBL.quote:Op maandag 3 januari 2005 14:27 schreef Yeahinho het volgende:
Ik heb ooit tijdens een Award-verkiezing in het gerespecteerde forum VBL om netjes te blijven níet op mezelf gestemd als destijds Beste Newbie van dat forum. Mijn directe concurrent (waar ik op stemde) deed dat dus wél, en won met 1 stem verschil....
Ik heb er nu nog af en toe nachtmerries van.
(en juist terwijl ik dit bericht typ komt awardverkiezing-organisator Dylan Dog online op msn, the horror)
Niet jokkenquote:Op maandag 3 januari 2005 14:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Sowieso zie ik niet in waarom ik als "humorloze zoutzak die nooit een leuk topic opent" (kom sowieso bijna nooit in OvjL, maar dat terzijde) geen kritiek mag geven op je actie..
Ik ben the man. Dat dat even duidelijk mogen wezen.quote:Op maandag 3 januari 2005 14:05 schreef Croupouque het volgende:
Ik stemde op Bupatih omdat ik nou eenmaal niet op mezelf stem. Natuurlijk wilde ik winnen, want ik heb verschrikkelijk veel tijd in dat topic gestoken.
En het maakt mij in ieder geval niks uit wie op wie gestemd heeft en waarom, want waar hébben we het in hemelsnaam over.
Maar dan wel een domme randdebiel die wél Nederlands kan.quote:Op maandag 3 januari 2005 14:52 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik ben the man. Dat dat even duidelijk mogen wezen.. En Bupanogwat, je bent een domme randdebiel als je beweerd dat die Griek geen humor heeft.
En het erge is, ik zag de fout al toen ik op invoeren drukte. Maar ben gewoon te lui om te editten.quote:Op maandag 3 januari 2005 14:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar dan wel een domme randdebiel die wél Nederlands kan.
Onderbouw eens.quote:Op maandag 3 januari 2005 14:52 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik ben the man. Dat dat even duidelijk mogen wezen..
Het zal ook wel meer aan de snelheid van Fok! liggen dan aan jouw luiheid.quote:Op maandag 3 januari 2005 15:00 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
En het erge is, ik zag de fout al toen ik op invoeren drukte. Maar ben gewoon te lui om te editten.
Waar dan?quote:Op maandag 3 januari 2005 14:52 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
En Bupanogwat, je bent een domme randdebiel als je beweerd dat die Griek geen humor heeft.
Ja, want je maakt natuurlijk veel meer indruk met Badmintonvereniging RAP te Linschoten in je sig.quote:Op maandag 3 januari 2005 15:13 schreef HuHu het volgende:
Bupatih, het is gewoon triest om op jezelf te stemmen, klaar uit. Daarnaast is het ook triest om in HOOFDLETTERS jezelf te promoten in je ondertitel voor een verkiezing van het beste ONZIN topic van het jaar. Daarnaast is het ook nog triest om te gaat lopen 'patsen' met je serie TTT's in je ondertitel.
Kortom
quote:Op maandag 3 januari 2005 15:19 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ja, want je maakt natuurlijk veel meer indruk met Badmintonvereniging RAP te Linschoten in je sig. [afbeelding]
Jamaar,quote:Op maandag 3 januari 2005 15:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Lezen Yvonne. Hij noemde me een humorloze zoutzak.!!!!!
Friggin hell,quote:Op maandag 3 januari 2005 15:21 schreef Bupatih het volgende:
Wat BrauN zegt.
Ik 'pats' met mijn TTT's, jij met je badminton-hobby.What's the difference?
En HuHu, jouw mening hoef ik al helemaal niet aangezien jij alleen maar baggerposts en topics levert..
Ja, dat weet ik. Neemt niet weg dat ik nog steeds een mening heb en mag hebben.quote:
Och,quote:Op maandag 3 januari 2005 15:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Neemt niet weg dat ik nog steeds een mening heb en mag hebben..
Dat is net zoiets als dat ik niet over een voetballer zou mogeb zeggen dat ie slecht speelde omdat ik het niet zo goed kan..
quote:Op maandag 3 januari 2005 12:53 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Komop zeg, is toch duidelijk dat die stem-rondes gesaboteerd zijn.
Anders stond ik wel in de finale.
[afbeelding]
Precies.quote:Op maandag 3 januari 2005 15:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Neemt niet weg dat ik nog steeds een mening heb en mag hebben..
Dat is net zoiets als dat ik niet over een voetballer zou mogeb zeggen dat ie slecht speelde omdat ik het niet zo goed kan..
Daar happen ze zo leukquote:Op maandag 3 januari 2005 15:45 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Tssk, jij hebt ook alleen maar humor achter de schermen. Evenals het betere gerel trouwens.
quote:Op maandag 3 januari 2005 15:53 schreef Croupouque het volgende:
De FOK!Koran is bijna af, trouwens.
Kan je lang wachten FF.quote:Op maandag 3 januari 2005 15:42 schreef FlyingFox het volgende:
En verder, ik wacht nog op Daggla's eerste TTT.
Nee hoor, het zit niet diep.quote:Op maandag 3 januari 2005 15:40 schreef Bupatih het volgende:
Het zit je echt diep, hè?
Huhu zegt wat over mij. Dat hij het triest vindt dat ik met mijn TTT's pats.
En ik ga daar tegen in. Door te zeggen dat hij met zijn badminton-site patst.
Und?
En ik heb niet gezegd: 'jij hebt geen humor, dus jouw mening telt niet'. Ik neem iemands mening over mijn humor gewoon niet zo serieus, als hij zelf alleen maar kuttopics opent en kutopmerkingen post.
Dat is net als dat een zwerver tegen Bill Gates zegt hoe hij zijn geld moet gaan gebruiken. Ik denk ook niet dat hij daar naar gaat luisteren.
Waarom moet je weer hierop reageren? Kun je het gewoon niet laten rusten?
Jij vindt mijn humor kinderlijk en niet grappig. Fijn. Gefeliciteerd. Moet je nog een lintje hebben?
Andere users kunnen mijn humor wél waarderen. Fijn, Bupa, gefeliciteerd. WIl je ook een lintje?
Ik vind jou maar een zeurende, humorloze zoutzak. Fijn.So be it.
Wat is nou je probleem?
Ik denk niet dat ik de kans krijg om ooit de dialoog met hem aan te gaan. Sowieso luisteren voetballers niet naar iemand, al was het Cruijff die het zei.quote:Op maandag 3 januari 2005 15:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Precies.
Je mag best een mening hebben. [afbeelding]
Maar denk je nou echt dat die topvoetballer naar jouw mening over zijn kwaliteiten gaat luisteren?
Stem dan ook eens in het Usert van de maand December; Stem nu!quote:Op maandag 3 januari 2005 15:59 schreef yvonne het volgende:
Ik vind verkiezingstopics het aller, allerleukste
Ik lees ook graag altijd mee.quote:Op maandag 3 januari 2005 15:59 schreef yvonne het volgende:
Ik vind verkiezingstopics het aller, allerleukste
quote:Op maandag 3 januari 2005 15:19 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ja, want je maakt natuurlijk veel meer indruk met Badmintonvereniging RAP te Linschoten in je sig. [afbeelding]
Mijn sig ook niet.quote:Op maandag 3 januari 2005 18:01 schreef HuHu het volgende:
[..]
de badminton-vereniging is niet voor mijn eigen belang.
quote:Op maandag 3 januari 2005 18:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mijn sig ook niet.
Die zijn voor mijn honderden fans die mij dagelijks aanbidden.
krijg je daar nou geen last van, al die stemmen in je hoofd?quote:Op maandag 3 januari 2005 18:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mijn sig ook niet.
Die zijn voor mijn honderden fans die mij dagelijks aanbidden.
Nee.quote:Op maandag 3 januari 2005 18:34 schreef Ruis het volgende:
[..]
krijg je daar nou geen last van, al die stemmen in je hoofd?
Ik eis een hertelling van de stemmen in zijn hoofd!quote:Op maandag 3 januari 2005 18:34 schreef Ruis het volgende:
[..]
krijg je daar nou geen last van, al die stemmen in je hoofd?
Doe toch niet zo humble, mên!quote:Op maandag 3 januari 2005 18:41 schreef Bupatih het volgende:
Waarom, Took?
Zoals ik al zei, ik ben hartstikke blij met mijn 2e plek
Dan zal het wel aan de geleide loting liggen.quote:Op maandag 3 januari 2005 15:41 schreef FlyingFox het volgende:
[..]!
Er is niks gesaboteerd. De uitslagen kan je hier (Excel) nog eens rustig nalezen. Zo kan je bijvoorbeeld zien dat beide finalisten er in de tweede ronde zo wat uit gestemd waren!
Maar het topic van de "ongemanierde boer" is dus wel 20x zo leuk?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:44 schreef Stranger het volgende:
Ookal is het stemmen al voorbij, ik wil toch nog zeggen dat ik het duo's topic 20 x zo leuk vond dan dat fok!bijbeltopic en dat stemmen op jezelf echt not done is, en als je dat niet begrijpt, je een ongemanierde boer bent.
Met eeehm 80% zekerheid aankomend weekend. ( grumblequote:Op maandag 3 januari 2005 18:40 schreef Tokay het volgende:
Buup, hou moed.
De Fok! User Awards komen er aan.
Jazeker.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:56 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Maar het topic van de "ongemanierde boer" is dus wel 20x zo leuk?
Pardon? In ronde 1 speelde de winnaar van '1 - 33' tegen de winnaar van '17 - 49'. Untsoweiter, de hele competitie door. Ik heb dit schema resoluut doorgevoerd gedurende de hele competitie. Dus, wat lul je nâh?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:25 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Dan zal het wel aan de geleide loting liggen.
ik wist niet dat er ook een categorie " user-die-t-slechts-tegen-z'n-verlies-kan" bij zitquote:Op maandag 3 januari 2005 18:40 schreef Tokay het volgende:
Buup, hou moed.
De Fok! User Awards komen er aan.
Dan was je een goede kanshebber geweest.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:28 schreef Ruis het volgende:
[..]
ik wist niet dat er ook een categorie " user-die-t-slechts-tegen-z'n-verlies-kan" bij zit
Daar kunnen de loters van de champions league / EK / WK nog een puntje aan zuigen. Entschuldigung.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 08:52 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Pardon? In ronde 1 speelde de winnaar van '1 - 33' tegen de winnaar van '17 - 49'. Untsoweiter, de hele competitie door. Ik heb dit schema resoluut doorgevoerd gedurende de hele competitie. Dus, wat lul je nâh?
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 18:18 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Jouw stem die nét iets te laat was!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |