Nee hoor, het zit niet diep.quote:Op maandag 3 januari 2005 15:40 schreef Bupatih het volgende:
Het zit je echt diep, hè?
Huhu zegt wat over mij. Dat hij het triest vindt dat ik met mijn TTT's pats.
En ik ga daar tegen in. Door te zeggen dat hij met zijn badminton-site patst.
Und?
En ik heb niet gezegd: 'jij hebt geen humor, dus jouw mening telt niet'. Ik neem iemands mening over mijn humor gewoon niet zo serieus, als hij zelf alleen maar kuttopics opent en kutopmerkingen post.
Dat is net als dat een zwerver tegen Bill Gates zegt hoe hij zijn geld moet gaan gebruiken. Ik denk ook niet dat hij daar naar gaat luisteren.
Waarom moet je weer hierop reageren? Kun je het gewoon niet laten rusten?
Jij vindt mijn humor kinderlijk en niet grappig. Fijn. Gefeliciteerd. Moet je nog een lintje hebben?
Andere users kunnen mijn humor wél waarderen. Fijn, Bupa, gefeliciteerd. WIl je ook een lintje?
Ik vind jou maar een zeurende, humorloze zoutzak. Fijn.So be it.
Wat is nou je probleem?
Ik denk niet dat ik de kans krijg om ooit de dialoog met hem aan te gaan. Sowieso luisteren voetballers niet naar iemand, al was het Cruijff die het zei.quote:Op maandag 3 januari 2005 15:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Precies.
Je mag best een mening hebben. [afbeelding]
Maar denk je nou echt dat die topvoetballer naar jouw mening over zijn kwaliteiten gaat luisteren?
Stem dan ook eens in het Usert van de maand December; Stem nu!quote:Op maandag 3 januari 2005 15:59 schreef yvonne het volgende:
Ik vind verkiezingstopics het aller, allerleukste
Ik lees ook graag altijd mee.quote:Op maandag 3 januari 2005 15:59 schreef yvonne het volgende:
Ik vind verkiezingstopics het aller, allerleukste
quote:Op maandag 3 januari 2005 15:19 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ja, want je maakt natuurlijk veel meer indruk met Badmintonvereniging RAP te Linschoten in je sig. [afbeelding]
Mijn sig ook niet.quote:Op maandag 3 januari 2005 18:01 schreef HuHu het volgende:
[..]
de badminton-vereniging is niet voor mijn eigen belang.
quote:Op maandag 3 januari 2005 18:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mijn sig ook niet.
Die zijn voor mijn honderden fans die mij dagelijks aanbidden.
krijg je daar nou geen last van, al die stemmen in je hoofd?quote:Op maandag 3 januari 2005 18:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mijn sig ook niet.
Die zijn voor mijn honderden fans die mij dagelijks aanbidden.
Nee.quote:Op maandag 3 januari 2005 18:34 schreef Ruis het volgende:
[..]
krijg je daar nou geen last van, al die stemmen in je hoofd?
Ik eis een hertelling van de stemmen in zijn hoofd!quote:Op maandag 3 januari 2005 18:34 schreef Ruis het volgende:
[..]
krijg je daar nou geen last van, al die stemmen in je hoofd?
Doe toch niet zo humble, mên!quote:Op maandag 3 januari 2005 18:41 schreef Bupatih het volgende:
Waarom, Took?
Zoals ik al zei, ik ben hartstikke blij met mijn 2e plek
Dan zal het wel aan de geleide loting liggen.quote:Op maandag 3 januari 2005 15:41 schreef FlyingFox het volgende:
[..]!
Er is niks gesaboteerd. De uitslagen kan je hier (Excel) nog eens rustig nalezen. Zo kan je bijvoorbeeld zien dat beide finalisten er in de tweede ronde zo wat uit gestemd waren!
Maar het topic van de "ongemanierde boer" is dus wel 20x zo leuk?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:44 schreef Stranger het volgende:
Ookal is het stemmen al voorbij, ik wil toch nog zeggen dat ik het duo's topic 20 x zo leuk vond dan dat fok!bijbeltopic en dat stemmen op jezelf echt not done is, en als je dat niet begrijpt, je een ongemanierde boer bent.
Met eeehm 80% zekerheid aankomend weekend. ( grumblequote:Op maandag 3 januari 2005 18:40 schreef Tokay het volgende:
Buup, hou moed.
De Fok! User Awards komen er aan.
Jazeker.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:56 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Maar het topic van de "ongemanierde boer" is dus wel 20x zo leuk?
Pardon? In ronde 1 speelde de winnaar van '1 - 33' tegen de winnaar van '17 - 49'. Untsoweiter, de hele competitie door. Ik heb dit schema resoluut doorgevoerd gedurende de hele competitie. Dus, wat lul je nâh?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:25 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Dan zal het wel aan de geleide loting liggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |