Idem.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:07 schreef Xebrozius het volgende:
Duo's die het net niet haalden (Bupatih)
De fok bijbel bestaat uit 1 geweldige OP om daarna te verzanden in het posten van '' - smiley's e.d.
Duo's die het niet haalden was een echt mee doe topic.
En dat maakt het tot het beste topic van 2004...
Ja! Verdomme! Nu zit ik weer te twijfelen. De hoeveelheid werk die in de bijbel is gestopt moet natuurlijk wel beloond worden.quote:Op zondag 2 januari 2005 10:40 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Omdat C. er ook niks aan kan doen dat mensen niets willen toevoegen.
*stook stookquote:Op zondag 2 januari 2005 10:43 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ja! Verdomme! Nu zit ik weer te twijfelen. De hoeveelheid werk die in de bijbel is gestopt moet natuurlijk wel beloond worden.
Uhm... Neen! Je maintiendrai!
Eensch is.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:07 schreef Xebrozius het volgende:
De fok bijbel bestaat uit 1 geweldige OP om daarna te verzanden in het posten van '' - smiley's e.d.
Duo's die het niet haalden was een echt mee doe topic.
En dat maakt het tot het beste topic van 2004...
quote:Op zondag 2 januari 2005 13:10 schreef mrkanarie het volgende:
quote:Op zondag 2 januari 2005 14:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
De FOK!bijbel natuurlijk.
Mede omdat ik bupatih een arrogante lul vind (zie ook aavaater)quote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:04 schreef Bupatih het volgende:

''Verassend!''
''Nou!''
"Zilver met een goude randje"quote:Op zondag 2 januari 2005 20:58 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Jij bent ook de winnaar, omdat die twee topics zo verschillend zijn.
Preciesquote:Op zondag 2 januari 2005 20:52 schreef Dirkh het volgende:
Gefeliciteerd Croupouque.
Bupatih, jammer dat je het net niet haalde, maar een tweede plaats is ook niet verkeerd dacht ik zo.
Nee, dat is ie niet C.quote:Op zondag 2 januari 2005 20:58 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Jij bent ook de winnaar, omdat die twee topics zo verschillend zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |