Opbouw = goed.quote:
Jaren terug al.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:19 schreef Monidique het volgende:
[..]
Is-ie veroordeeld? Ik dacht alleen aangeklaagd.
quote:De voorlopige voorzitter van de AEL-NL, Jamil Jawad, laat weten de hele berichtgeving over Marmouch voor kennisgeving aan te nemen. Volgens Jawad, heeft de ontdekking geen verdere consequenties voor de positie van Marmouch binnen het bestuur van de AEL, dat tijdens de vorming van de Liga door Marmouch bovendien al is ingelicht over zijn criminele verleden. Jawad: ''Deze onthulling is geen issue voor ons. Malcolm X is in zijn jonge jaren ook een dief en een pooier geweest."
Jamaar, Stalin was door de CIA daar zelf neergezet en in WOII hebben ze Stalin voorzien van wapens hee dat wist je niet he he!quote:
Gewoon nog een biertje nemen, doe ik ook.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:48 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
Verdomme wat een lijkensmaak krijg je in je bek als je zo extreem zuipt als gisteren.
De Indische oceaan is er niets bij.
Ik heb het punt van verzadiging bijna bereikt. Vanochtend met champagneontbijt begonnen namelijk.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:50 schreef Monidique het volgende:
[..]
Gewoon nog een biertje nemen, doe ik ook.
Weet ik niet, van Marokko weet ik dat ze uberveel spullen hebben gestuurd (voedsel, kleding e.d.)quote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:49 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
Hoeveel geld heeft Saudi-Arabie al gegeven aan de getroffen gebieden in Azie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |