Opbouw = goed.quote:
Jaren terug al.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:19 schreef Monidique het volgende:
[..]
Is-ie veroordeeld? Ik dacht alleen aangeklaagd.
quote:De voorlopige voorzitter van de AEL-NL, Jamil Jawad, laat weten de hele berichtgeving over Marmouch voor kennisgeving aan te nemen. Volgens Jawad, heeft de ontdekking geen verdere consequenties voor de positie van Marmouch binnen het bestuur van de AEL, dat tijdens de vorming van de Liga door Marmouch bovendien al is ingelicht over zijn criminele verleden. Jawad: ''Deze onthulling is geen issue voor ons. Malcolm X is in zijn jonge jaren ook een dief en een pooier geweest."
Jamaar, Stalin was door de CIA daar zelf neergezet en in WOII hebben ze Stalin voorzien van wapens hee dat wist je niet he he!quote:
Gewoon nog een biertje nemen, doe ik ook.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:48 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
Verdomme wat een lijkensmaak krijg je in je bek als je zo extreem zuipt als gisteren.
De Indische oceaan is er niets bij.
Ik heb het punt van verzadiging bijna bereikt. Vanochtend met champagneontbijt begonnen namelijk.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:50 schreef Monidique het volgende:
[..]
Gewoon nog een biertje nemen, doe ik ook.
Weet ik niet, van Marokko weet ik dat ze uberveel spullen hebben gestuurd (voedsel, kleding e.d.)quote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:49 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
Hoeveel geld heeft Saudi-Arabie al gegeven aan de getroffen gebieden in Azie?
quote:Bron : http://www.godhatesfags.com
What do you think about the Tsunami that hit Asia on December 26, 2004? Was it God's wrath?
The tsunami was an adumbration of the wrath of God, a harbinger of things to come: that Great Day of Judgment. Amos 3:6 "Shall a trumpet be blown in the city, and the people not be afraid? shall there be evil in a city, and the LORD hath not done it?" That word translated "evil" there is means distress, misery, injury, calamity. The answer, of course, to the rhetorical question posed in this verse is a resounding "NO!" See also Romans 1:18 "For the wrath of God is revealed from heaven against all ungodliness and unrighteousness of men, who hold the truth in unrighteousness;" And you wonder if this is the wrath of God? The lands affected by this judgment from God aren’t just full of idolatry; we’re talking about places (think Thailand) that are hot spots where American businessmen travel for the express purpose of fornicating with young Asian children. It is a thriving industry over there; many of these girls are taken into that business when they are seven years old or younger. "Mortify therefore your members which are upon the earth; fornication, uncleanness, inordinate affection, evil concupiscence, and covetousness, which is idolatry: For which things' sake the wrath of God cometh on the children of disobedience:" Col 3:5-6. And you wonder if this is the wrath of God? Not to mention the fact that those Asian countries weren’t the only ones affected by the tsunami. Do you realize that among the dead and missing are 3,500 Swedes and over 3,000 Americans? Sweden, who recently jailed a Gospel preacher for a month because he preached Bible verses and sentiments about the abomination that is the homosexual lifestyle from his own pulpit to his own congregation. America, who is awash in diseased fag feces & semen, and is an apostate land of the sodomite damned. And you wonder if this is the wrath of God?
Dude...quote:
Patat bij de chinees.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:02 schreef Mutant01 het volgende:
Ik ging daarnet ff patat halen bij de snackbar (chinees)... gingen ze daar onderling chinees praten! Ik had het gevoel dat ze het over mij hadden.
Ja, in mijn winkelcentrumpje is er ook eentje.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ooit gehoord van een snackbar die van chinezen is?
Ja hoor.... hier in EHV hebben we er eentje.... En in Tilburg zit er ook eentje...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:09 schreef Mutant01 het volgende:
Ooit gehoord van een snackbar die van chinezen is?
Nou dan, dan wist je dus ook wat ik bedoelde.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, in mijn winkelcentrumpje is er ook eentje.
Ja, maar daar ging het ook niet om.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou dan, dan wist je dus ook wat ik bedoelde.
Deze simplificatie gaat niet op. Het begrip valt niet samen met een enkele religieuze stroming. Neem bijvoorbeeld de Grijze Wolven, door KAFKA aangeduid als extreemrechts; je kunt deze organisatie moeilijk liniëren aan het christendom, dunkt me.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Joden=anti-andere monotheistische geloven
Extreem rechts = anti-joden = pro Christenen = anti-islam Dientengevolgen: extreem-rechts = conservatief Christelijk. Daaruit volgt dat extreem-rechts zowel anti-joods als anti-moslim, maar pro-christelijk.
Weet je wat jij moet doen, eens wat minder alles serieus nemen wat er gepost word op fok.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:18 schreef Davitamon het volgende:
[..]
Deze simplificatie gaat niet op. Het begrip valt niet samen met een enkele religieuze stroming. Neem bijvoorbeeld de Grijze Wolven, door KAFKA aangeduid als extreemrechts; je kunt deze organisatie moeilijk liniëren aan het christendom, dunkt me.
Oh natuurlijk, als je er niet uit komt was het uiteraard allemaal maar een grote grapquote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Weet je wat jij moet doen, eens wat minder alles serieus nemen wat er gepost word op fok.
rofl jij bent echt zielig, heb je nog wel een leven? Heb je uberhaupt humor?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:25 schreef Davitamon het volgende:
[..]
Oh natuurlijk, als je er niet uit komt was het uiteraard allemaal maar een grote grapWat een zwaktebod
![]()
... en als dat vervolgens niet werkt vervallen in gescheldquote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
rofl jij bent echt zielig, heb je nog wel een leven? Heb je uberhaupt humor?
Noem je dit schelden? Volgens mij kom je niet echt vaak buiten.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:34 schreef Davitamon het volgende:
[..]
... en als dat vervolgens niet werkt vervallen in gescheld![]()
Vervloekte patat.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Mutant, je vreet teveel patat, dadelijk word je nog een Christen!![]()
Ah het wordt al steeds minder, zelfs een poging tot. Een poging tot schelden...lol, de verzinsels zijn de wereld nog niet uit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |