Veel geluk en liefde voor iedereen in 2005quote:
Inderdaad. En nu heb ik wel genoeg gelukkig nieuwjaar gezegd.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 12:19 schreef Oblivion het volgende:
Hier nog maar een keer dan!
Gelukkig 2005! Met heel veel goeds!![]()
uhh nee? ik zal eens kijken of het niet bij de spam is gekomenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Bengel? Is jouw mail dichtgetimmerd of zo? Ik heb ook niks teruggekregen
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 12:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
uhh nee? ik zal eens kijken of het niet bij de spam is gekomen![]()
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 12:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Dan gauw aanvinken dat het GEEN spam is
tuurlijk niet, ik ben een manquote:Op zaterdag 1 januari 2005 12:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat merk je bij mij nou nooit dat ik daar last van heb .
heb jij daar wel eens last van ?![]()
Ik had voor de katten muziek aangelaten, maar echt onrustig zullen ze wel niet geweest zijn, er lag geen vuurwerk in de straatquote:Op zaterdag 1 januari 2005 12:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goedvoor het eerst een hele rustige hond
![]()
dat is wel een stuk prettiger nieuwjaar vieren,
Dus je woont in een redelijk "dode"straatquote:Op zaterdag 1 januari 2005 12:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik had voor de katten muziek aangelaten, maar echt onrustig zullen ze wel niet geweest zijn, er lag geen vuurwerk in de straat
wat ik wil heeft daar niet mee te makenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 12:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
uhm, wat jij wil ..
Ga je zo nog op verplichte bezoekjes ?
Vanmiddag naar mijn schoonmoeder, als ze belt dat ze thuis isquote:Op zaterdag 1 januari 2005 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga niet op bezoekjesBen vorige week al geweest
Doe je moeder maar de groetjes van mequote:Op zaterdag 1 januari 2005 12:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wat ik wil heeft daar niet mee te maken
niet verplicht, wel ff op de thee bij moeder
wat vuurwerkafstekende mensen betreft welquote:Op zaterdag 1 januari 2005 12:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dus je woont in een redelijk "dode"straat![]()
vond het wel mooi al dat vuurwerk hier![]()
neequote:Op zaterdag 1 januari 2005 12:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Doe je moeder maar de groetjes van me![]()
Jij ook nog een gelukkig nieuwjaar.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 12:49 schreef mschol het volgende:
tvp..
weet niet of ik hier al mensen gelukkig nieuwjar had gewemst maar bij deze...
Ik ook niet. Zal waarschijnlijk wel niks wordenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 12:50 schreef mschol het volgende:
hjeb nog geen enkel idee wat ik ga doen van daag
U2.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 12:51 schreef pea4fun het volgende:
Ik om hier even gelukkig nieuwjaar wensen![]()
Zo, en nu ga ik nog gezellig borrelen
alweerquote:Op zaterdag 1 januari 2005 12:51 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Jij ook nog een gelukkig nieuwjaar.
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 12:51 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zal waarschijnlijk wel niks worden.
Inderdaad. Staat wel netjes.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 12:53 schreef D.Rose het volgende:
*iedereen groet die binnenkomt
Beter 2 keer dan niets!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 12:53 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik wist niet meer of ik nou had gezegd.
volgens mij weet niemand dat meerquote:Op zaterdag 1 januari 2005 12:53 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik wist niet meer of ik nou had gezegd.
whehehequote:Op zaterdag 1 januari 2005 12:54 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Daarom. Nou alleen nog even m'n pa bellen en dan heb ik bijna iedereen gehad.
Je vergeet nog iemandquote:Op zaterdag 1 januari 2005 12:54 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Daarom. Nou alleen nog even m'n pa bellen en dan heb ik bijna iedereen gehad.
Insgelijks.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 12:56 schreef okkie-man het volgende:
[afbeelding]DE BESTE WENSEN IEDEREEN
![]()
jij ookquote:Op zaterdag 1 januari 2005 12:56 schreef okkie-man het volgende:
[afbeelding]DE BESTE WENSEN IEDEREEN
![]()
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 12:51 schreef pea4fun het volgende:
Ik om hier even gelukkig nieuwjaar wensen![]()
Zo, en nu ga ik nog gezellig borrelen
Jij ook.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:00 schreef Blinky het volgende:
De beste wensen voor iedereen en vooral een goede gezondheid.
* mschol hoopt dat ookquote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:04 schreef okkie-man het volgende:
* okkie-man hoopt dat 2005 minder vervelende gebeurtenissen gaat bieden dat 2004
Dan kun je er toch behoorlijk kast van hebbenquote:
lkopt, il heb er ool kast vanquote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan kun je er toch behoorlijk kast van hebben![]()
Je bedoelt last zekerquote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan kun je er toch behoorlijk kast van hebben![]()
quote:
volgens mij wel jaquote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:08 schreef Loedertje het volgende:
[..]!
heeft elk forum zo'n topic want dan ben ik nog wel ff bezig)
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:09 schreef nokwanda het volgende:
Vandaag kost de bioscoop maar 4,50. Ga vanmiddag lekker een filmpie pakken met zoon.
Er zijn er wel meerdere in Generalquote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:08 schreef Loedertje het volgende:
[..]!
heeft elk forum zo'n topic want dan ben ik nog wel ff bezig)
meerdere SC's in General???quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Er zijn er wel meerdere in General![]()
dus kopie en plakken maar
ow...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, waar iedereen elkaar gelukkig nieuwjaar wenst![]()
mee SC's zou wel leuk zijn![]()
Ben je nog wel even bezig.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:15 schreef mschol het volgende:
[..]
ow...
wou net zeggen...
dan moet je gewoon op elke topic in de actieve topic lijst reagerendan hebbie ze wel
Dat is nou niet echt waar ik aan denk bij 1 januariquote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:16 schreef nokwanda het volgende:
Kwam er vannacht al een paar tegen. In een ervan wenste Harigekerel iedereen een "Hairy Newyear". Maakte gelijk het goede voornemen om vandaag mijn benen eens te scheren.
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:16 schreef nokwanda het volgende:
Kwam er vannacht al een paar tegen. In een ervan wenste Harigekerel iedereen een "Hairy Newyear". Maakte gelijk het goede voornemen om vandaag mijn benen eens te scheren.
Okay, ik moet toegeven dat stoppen met roken een betere was geweest. Maar ik begin met de tabak van plaatsen te verwijderen waar het echt niet moet zittenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is nou niet echt waar ik aan denk bij 1 januari![]()
uhh, nu begrijp ik je niet meer, wat doen je nog met tabak behalve in rook laten opgaan ?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Okay, ik moet toegeven dat stoppen met roken een betere was geweest. Maar ik begin met de tabak van plaatsen te verwijderen waar het echt niet moet zitten![]()
Waar denk jij dan aan bij 1 januari? Ik eigenlijk aan weinig... Een lege agenda en een week in het vooruitzicht vol al dan niet gemeende 'gelukkig nieuwjaar' wensen... Ik zal blij zijn als die eerste week om is.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is nou niet echt waar ik aan denk bij 1 januari![]()
Ja. Jammer hequote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:25 schreef AMD64 het volgende:
Is ElmarO er ook nog?
Over 2 daagjes weer werken, dinsdag verjaardag , woensdag werken, donderdag tandartsquote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Waar denk jij dan aan bij 1 januari? Ik eigenlijk aan weinig... Een lege agenda en een week in het vooruitzicht vol al dan niet gemeende 'gelukkig nieuwjaar' wensen... Ik zal blij zijn als die eerste week om is.
Zo hoort het!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
wb AMD ,
ik blijf maar wb'en en zo![]()
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:25 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Beetje laat achtergrkomen dat ik naar rook stonk
Dinsdag t/m vrijdag weer werken, 5 januari een verjaardag... Mijn moeder belde vanmorgen dat haar nicht donderdag overleden is, dus misschien ook nog een begrafenis deze weekquote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Over 2 daagjes weer werken, dinsdag verjaardag , woensdag werken, donderdag tandarts![]()
ik ben ook blij als we een weer verder zijn .
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Dinsdag t/m vrijdag weer werken, 5 januari een verjaardag... Mijn moeder belde vanmorgen dat haar nicht donderdag overleden is, dus misschien ook nog een begrafenis deze week.
quote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:34 schreef AMD64 het volgende:
Ik ga morgen misschien Bikerboyz bekijken
Ach, voor mij kwam het niet zo onverwacht, (hoewel er maar ongeveer een half jaar heeft gezeten tussen de diagnose en het overlijden) maar ik denk dat het voor veel mensen een behoorlijke shock is, ze wilde namelijk niemand vertellen dat ze ziek was... Blijft natuurlijk wel erg triest, maar ik wist iig dat ze heel snel aftakelde.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]ook al zo'n week , goed begin he Es ..
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:37 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Soort Fast And The Furious maar dan met motoren.![]()
u2 buzzerquote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:38 schreef buzzer het volgende:
Allemaal een heeeeeeeeeeeeeel gelukiig 2005
Tot je hem ziet. Hij is echt gaaf!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:39 schreef mschol het volgende:
[..]
ijkt me automatisch geen ruk an...
jij ookquote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:38 schreef buzzer het volgende:
Hetzelfde.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:38 schreef buzzer het volgende:
automatischquote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:39 schreef mschol het volgende:
[..]
Hebben ze ook warpeffecten?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:37 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Soort Fast And The Furious maar dan met motoren.![]()
Jij ook.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:41 schreef Martijn_77 het volgende:
* Martijn_77 wenst iedereen een gelukkig 2005
?? wat begrijp je niet hij lijkt me automatisch niet leukquote:
Nou, je kunt bijvoorbeeld tabak krijgen van een heleboel dingen. Zie de uitdrukking: ik krijg er tabak van....quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
uhh, nu begrijp ik je niet meer, wat doen je nog met tabak behalve in rook laten opgaan ?
van hetzelfde..quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:41 schreef Martijn_77 het volgende:
* Martijn_77 wenst iedereen een gelukkig 2005
hoe bedoel je vergezochtquote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou, je kunt bijvoorbeeld tabak krijgen van een heleboel dingen. Zie de uitdrukking: ik krijg er tabak van....
En een ongelimiteerde haargroei kan gaan lijken op tabak waar ik dan weer tabak van krijg.
Laat gaan die assosiaties.![]()
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:
ook ff gedoucht [afbeelding]
De koffie staat te pruttelen
Geweldige smileyquote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Ai, het is 1 januari en het is laat geworden....quote:
Maar wat zorgt ervoor dat het automatisch niet leuk lijkt?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:41 schreef mschol het volgende:
[..]
?? wat begrijp je niet hij lijkt me automatisch niet leuk
m.a.w. ik zou hem absoluut niet gaan kijken
Leuke smiliequote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:
goed gezegdquote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:39 schreef mschol het volgende:
[..]
Nu pas? Wij hebben de tweede pot alweer bijna leeg...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb al een pot op, maar het helpt geen barst tegen oververmoeide kinderenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:
doordat ie op fast and the furious lijkt, dat vond ik geen leuke film...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Maar wat zorgt ervoor dat het automatisch niet leuk lijkt?
Komt dat door de motoren, of door iets anders?
whehequote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ai, het is 1 januari en het is laat geworden....![]()
uhhh oke, volgens mij lag je vroeg in bed vannachtquote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou, je kunt bijvoorbeeld tabak krijgen van een heleboel dingen. Zie de uitdrukking: ik krijg er tabak van....
En een ongelimiteerde haargroei kan gaan lijken op tabak waar ik dan weer tabak van krijg.
Laat gaan die assosiaties.![]()
296 op een dag wowquote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:48 schreef AMD64 het volgende:
Statistieken
Laatste bezoek: 1 seconden geleden
Aantal posts: 2300 (gemiddeld 296 per dag)![]()
Ja goed issie he?quote:
Mijn kinderen zijn best fit eigenlijkquote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:47 schreef buzzer het volgende:
[..]
Ik heb al een pot op, maar het helpt geen barst tegen oververmoeide kinderen
quote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja goed issie he?Heb jammer genoeg geen [afbeelding] anders had ik die wel gebruikt
En nu? [afbeelding]
Zie je zoquote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]![]()
ik ga eens bij iemand op bezoek, begin me te vervelen![]()
![]()
doeiiiiii
Ah, dan snap ik hetquote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:47 schreef mschol het volgende:
[..]
doordat ie op fast and the furious lijkt, dat vond ik geen leuke film...
omgquote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:50 schreef ElmarO het volgende:
[..]
![]()
Mag ik alleen niet meer zoveel van van de tandarts. M'n glazuur is er al enigzins afgeschuurd.
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:51 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik heb al contact opgenomen met een Fok! afkickkliniek.
Word ik aangenomen?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:51 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik heb al contact opgenomen met een Fok! afkickkliniek.
Kutquote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:52 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ja. De eerste diagnose was 'hopeloos'.
ik nu ongv een liter...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:52 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik dronk eerst met gemak 1,5 liter per dag.
Ik ook eigenlijk niet... Maar ja... 't is zo lekker hčquote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:50 schreef ElmarO het volgende:
[..]
![]()
Mag ik alleen niet meer zoveel van van de tandarts. M'n glazuur is er al enigzins afgeschuurd.
whehehequote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:52 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ja. De eerste diagnose was 'hopeloos'.
Bedankt !quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:53 schreef Fronsertje het volgende:
Maareh, veel geluk in het nieuwe jaar, ook namens mijn broer.
jij ook hequote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:53 schreef Fronsertje het volgende:
Half 2 op bed en nog gelezen tot half 3 over Nostradamus. In het kader van nieuwjaar en voorspellingen.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
uhhh oke, volgens mij lag je vroeg in bed vannacht![]()
Ik haal ook wel een liter op een dagquote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:52 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik dronk eerst met gemak 1,5 liter per dag.
Ik mag nog een blikje per dag drinken dus dat scheelt.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk niet... Maar ja... 't is zo lekker hč.
koffiequote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik haal ook wel een liter op een dag, en dan ook nog eens koffie....
Insgelijks.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:53 schreef Fronsertje het volgende:
JAAAAAAAHHH!! Garfield is cool.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:55 schreef AMD64 het volgende:
Is de DVD Garfield, the movie leuk?
nooit gezien die film..quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:55 schreef AMD64 het volgende:
Is de DVD Garfield, the movie leuk?
Ja gemiddeld ook nogquote:
Dat is inderdaad een prestatie!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja gemiddeld ook nog
Wel flauw dat ie daar een nieuwe kloon voor heeft aangemaaktJarenlang een beetje laag zitten en het dan alsnog optrekken naar gemiddeld 300, DAT is pas een prestatie
mag dat uberhaupt wel, een kloon aanmaken??quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja gemiddeld ook nog
Wel flauw dat ie daar een nieuwe kloon voor heeft aangemaaktJarenlang een beetje laag zitten en het dan alsnog optrekken naar gemiddeld 300, DAT is pas een prestatie
ja, en hurenquote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:59 schreef mschol het volgende:
[..]
mag dat uberhaupt wel, een kloon aanmaken??
Maar toch heb ik als het goed is straks een geluidskaart voor mijn pctjequote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:01 schreef ElmarO het volgende:
[..]
De winkels zijn voor zover ik weet gewoon gesloten. Dus dat gaat dan wat lastig.
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Maar toch heb ik als het goed is straks een geluidskaart voor mijn pctje![]()
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Maar toch heb ik als het goed is straks een geluidskaart voor mijn pctje![]()
soundblaster 5.1 ofzoietsquote:
Soundblaster Live 5.1 denk ik dan. Heb ik hier ook nog liggenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:05 schreef es70 het volgende:
[..]
soundblaster 5.1 ofzoiets![]()
Nou ja, als er maar geluid uitkomt (jat gewoon ff de speakertjes van de kinderen).
leuk kaartje,quote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:05 schreef es70 het volgende:
[..]
soundblaster 5.1 ofzoiets![]()
Nou ja, als er maar geluid uitkomt (jat gewoon ff de speakertjes van de kinderen).
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:06 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Soundblaster Live 5.1 denk ik dan. Heb ik hier ook nog liggen![]()
suc6 flash!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:53 schreef Dr_Flash het volgende:
mijn ouders komen straks hierheen
opruimen, stofzuigen, grote schoonmaak, scheren ook nog... Nou ja, ben iig al blij dat ik niet daarheen hoef
Hoe groot kan die schoonmaak zijn als ze straks al komen? Of is het vooral een kwestie van rotzooi uit het zicht moffelenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:53 schreef Dr_Flash het volgende:
mijn ouders komen straks hierheen
opruimen, stofzuigen, grote schoonmaak, scheren ook nog... Nou ja, ben iig al blij dat ik niet daarheen hoef
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:14 schreef es70 het volgende:
Of is het vooral een kwestie van rotzooi uit het zicht moffelen![]()
Nog steeds blauwe pluisjes? Nou ja, daar moet je moeder zich niet aan storen, da's tenslotte haar eigen schuldquote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En de blauwe pluisjes van de vloer
Nog steeds blauwe pluisjes ?????quote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En de blauwe pluisjes van de vloer
volgesn mij niet vertel?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:23 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Hé schatjes!
Gelukkig nieuwjaar nog maar, hč!
Hebben we de goede voornemens al besproken?![]()
nouquote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:26 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Ikke heb geen goede voornemens!
Ben alleen benieuwd naar die van jullie!![]()
ik welquote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:34 schreef Big_Boss_Man het volgende:
We vinden het allemaal onzin?
Ja, eigenlijk wel.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:34 schreef Big_Boss_Man het volgende:
We vinden het allemaal onzin?
Het is vrij rustig hier.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:04 schreef Stuart het volgende:
Zo, eens kijken of hier nog iets te beleven valt![]()
Heyquote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:06 schreef kanaiken het volgende:
Hellow menschen
Gelukkig nieuwjaar (ook al ben ik zo'n 17 uur aan de late kant)
Hey laat figuurtjequote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:06 schreef kanaiken het volgende:
Hellow menschen
Gelukkig nieuwjaar (ook al ben ik zo'n 17 uur aan de late kant)
lekker uitgeslapen en lui geweestquote:
Teringquote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:09 schreef kanaiken het volgende:
low Elmar
[..]
lekker uitgeslapen en lui geweest![]()
Begin nu wel wakker te worden![]()
en hoe was jouw jaarwisseling?quote:
Doe jij eens normaalquote:
Ik ga ook zo eten. Lekker gourmettenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Doe jij eens normaal![]()
Ik wil nog eerst een paar feestjes , voordat er weer een groot nieuwjaarsfeest komt![]()
Nu even eten gaat![]()
Hoi Bengeltjequote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Doe jij eens normaal![]()
Ik wil nog eerst een paar feestjes , voordat er weer een groot nieuwjaarsfeest komt![]()
Nu even eten gaat![]()
Verveling kan gekke dingen doen met mensenquote:
grote jongenquote:
Niet over naged8.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Verveling kan gekke dingen doen met mensen![]()
Ik wil geen lollyquote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:19 schreef kanaiken het volgende:
[..]
grote jongen
*geeft lolly*
ga nu maar braaf buiten spelen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |