?? wat begrijp je niet hij lijkt me automatisch niet leukquote:
Nou, je kunt bijvoorbeeld tabak krijgen van een heleboel dingen. Zie de uitdrukking: ik krijg er tabak van....quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
uhh, nu begrijp ik je niet meer, wat doen je nog met tabak behalve in rook laten opgaan ?
van hetzelfde..quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:41 schreef Martijn_77 het volgende:
* Martijn_77 wenst iedereen een gelukkig 2005
hoe bedoel je vergezochtquote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou, je kunt bijvoorbeeld tabak krijgen van een heleboel dingen. Zie de uitdrukking: ik krijg er tabak van....
En een ongelimiteerde haargroei kan gaan lijken op tabak waar ik dan weer tabak van krijg.
Laat gaan die assosiaties.![]()
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:
ook ff gedoucht [afbeelding]
De koffie staat te pruttelen
Geweldige smileyquote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Ai, het is 1 januari en het is laat geworden....quote:
Maar wat zorgt ervoor dat het automatisch niet leuk lijkt?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:41 schreef mschol het volgende:
[..]
?? wat begrijp je niet hij lijkt me automatisch niet leuk
m.a.w. ik zou hem absoluut niet gaan kijken
Leuke smiliequote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:
goed gezegdquote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:39 schreef mschol het volgende:
[..]
ijkt me automatisch geen ruk an...
Nu pas? Wij hebben de tweede pot alweer bijna leeg...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb al een pot op, maar het helpt geen barst tegen oververmoeide kinderenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:
doordat ie op fast and the furious lijkt, dat vond ik geen leuke film...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Maar wat zorgt ervoor dat het automatisch niet leuk lijkt?
Komt dat door de motoren, of door iets anders?
whehequote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ai, het is 1 januari en het is laat geworden....![]()
uhhh oke, volgens mij lag je vroeg in bed vannachtquote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou, je kunt bijvoorbeeld tabak krijgen van een heleboel dingen. Zie de uitdrukking: ik krijg er tabak van....
En een ongelimiteerde haargroei kan gaan lijken op tabak waar ik dan weer tabak van krijg.
Laat gaan die assosiaties.![]()
296 op een dag wowquote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:48 schreef AMD64 het volgende:
Statistieken
Laatste bezoek: 1 seconden geleden
Aantal posts: 2300 (gemiddeld 296 per dag)![]()
Ja goed issie he?quote:
Mijn kinderen zijn best fit eigenlijkquote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:47 schreef buzzer het volgende:
[..]
Ik heb al een pot op, maar het helpt geen barst tegen oververmoeide kinderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |