quote:
volgens mij wel jaquote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:08 schreef Loedertje het volgende:
[..]!
heeft elk forum zo'n topic want dan ben ik nog wel ff bezig)
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:09 schreef nokwanda het volgende:
Vandaag kost de bioscoop maar 4,50. Ga vanmiddag lekker een filmpie pakken met zoon.
Er zijn er wel meerdere in Generalquote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:08 schreef Loedertje het volgende:
[..]!
heeft elk forum zo'n topic want dan ben ik nog wel ff bezig)
meerdere SC's in General???quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Er zijn er wel meerdere in General![]()
dus kopie en plakken maar
ow...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, waar iedereen elkaar gelukkig nieuwjaar wenst![]()
mee SC's zou wel leuk zijn![]()
Ben je nog wel even bezig.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:15 schreef mschol het volgende:
[..]
ow...
wou net zeggen...
dan moet je gewoon op elke topic in de actieve topic lijst reagerendan hebbie ze wel
Dat is nou niet echt waar ik aan denk bij 1 januariquote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:16 schreef nokwanda het volgende:
Kwam er vannacht al een paar tegen. In een ervan wenste Harigekerel iedereen een "Hairy Newyear". Maakte gelijk het goede voornemen om vandaag mijn benen eens te scheren.
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:16 schreef nokwanda het volgende:
Kwam er vannacht al een paar tegen. In een ervan wenste Harigekerel iedereen een "Hairy Newyear". Maakte gelijk het goede voornemen om vandaag mijn benen eens te scheren.
Okay, ik moet toegeven dat stoppen met roken een betere was geweest. Maar ik begin met de tabak van plaatsen te verwijderen waar het echt niet moet zittenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is nou niet echt waar ik aan denk bij 1 januari![]()
uhh, nu begrijp ik je niet meer, wat doen je nog met tabak behalve in rook laten opgaan ?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Okay, ik moet toegeven dat stoppen met roken een betere was geweest. Maar ik begin met de tabak van plaatsen te verwijderen waar het echt niet moet zitten![]()
Waar denk jij dan aan bij 1 januari? Ik eigenlijk aan weinig... Een lege agenda en een week in het vooruitzicht vol al dan niet gemeende 'gelukkig nieuwjaar' wensen... Ik zal blij zijn als die eerste week om is.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is nou niet echt waar ik aan denk bij 1 januari![]()
Ja. Jammer hequote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:25 schreef AMD64 het volgende:
Is ElmarO er ook nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |