Veel geluk en liefde voor iedereen in 2005quote:
Inderdaad. En nu heb ik wel genoeg gelukkig nieuwjaar gezegd.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 12:19 schreef Oblivion het volgende:
Hier nog maar een keer dan!
Gelukkig 2005! Met heel veel goeds!![]()
uhh nee? ik zal eens kijken of het niet bij de spam is gekomenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Bengel? Is jouw mail dichtgetimmerd of zo? Ik heb ook niks teruggekregen
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 12:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
uhh nee? ik zal eens kijken of het niet bij de spam is gekomen![]()
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 12:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Dan gauw aanvinken dat het GEEN spam is
tuurlijk niet, ik ben een manquote:Op zaterdag 1 januari 2005 12:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat merk je bij mij nou nooit dat ik daar last van heb .
heb jij daar wel eens last van ?![]()
Ik had voor de katten muziek aangelaten, maar echt onrustig zullen ze wel niet geweest zijn, er lag geen vuurwerk in de straatquote:Op zaterdag 1 januari 2005 12:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goedvoor het eerst een hele rustige hond
![]()
dat is wel een stuk prettiger nieuwjaar vieren,
Dus je woont in een redelijk "dode"straatquote:Op zaterdag 1 januari 2005 12:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik had voor de katten muziek aangelaten, maar echt onrustig zullen ze wel niet geweest zijn, er lag geen vuurwerk in de straat
wat ik wil heeft daar niet mee te makenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 12:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
uhm, wat jij wil ..
Ga je zo nog op verplichte bezoekjes ?
Vanmiddag naar mijn schoonmoeder, als ze belt dat ze thuis isquote:Op zaterdag 1 januari 2005 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga niet op bezoekjesBen vorige week al geweest
Doe je moeder maar de groetjes van mequote:Op zaterdag 1 januari 2005 12:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wat ik wil heeft daar niet mee te maken
niet verplicht, wel ff op de thee bij moeder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |