jaquote:
ja we houden nu opquote:
gezelligquote:
jammer..quote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:33 schreef SHERMAN het volgende:
maar ik ga er nu vandoor
even douchen enzo
misschien kom ik daarna nog even terug
en ms...ik heb er geen moeite mee om weg te komen hoorik ben nu gewoon echt weg
Doeiquote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:33 schreef SHERMAN het volgende:
maar ik ga er nu vandoor
even douchen enzo
misschien kom ik daarna nog even terug
en ms...ik heb er geen moeite mee om weg te komen hoorik ben nu gewoon echt weg
Hetzelfde Godlike.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:39 schreef Godlike02 het volgende:
HAPPY NEW YEAR!!!!
EN maak dr wat van Dig vriendjes
jij ook Godlikequote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:39 schreef Godlike02 het volgende:
HAPPY NEW YEAR!!!!
EN maak dr wat van Dig vriendjes
die kent ie ast ook nietquote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:38 schreef ElmarO het volgende:
Nu zijn we weer getweeënlijk.
niet op rij, dan ben je aan het spammenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:43 schreef Godlike02 het volgende:
Gaan we weer goed hier?
Al 80 berichten op rij gehaald?
Dat nog niet.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:43 schreef Godlike02 het volgende:
Gaan we weer goed hier?
Al 80 berichten op rij gehaald?
das niet leuk...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:44 schreef Jump het volgende:
zouden jullie niet beter jullie eigen IRC kanaal openen ?
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:44 schreef Jump het volgende:
zouden jullie niet beter jullie eigen IRC kanaal openen ?
waarom??quote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Ik zweer het je hij gaat binnen kort weer dicht!!
Maar voor Jumpie een happy new year!![]()
hapy newyear godquote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Ik zweer het je hij gaat binnen kort weer dicht!!
Maar voor Jumpie een happy new year!![]()
SC staat voor SlowChatquote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:45 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom??
we zijn gewoon gezellig aan het doen...
snap je de hint niet? hij wil je helemaal niet terug hebben op IRCquote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:51 schreef cygnusx het volgende:allemaal en gelukkig nieuw jaar...
omg omg omg... ben brak... b.t.w.. mschol je plaatje doet het nog steeds goed...
enne, waneer unbanned slar me van dig... (blijkbaar niet automatisch ingesteld jump..)
van het zelfde CGXquote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:51 schreef cygnusx het volgende:allemaal en gelukkig nieuw jaar...
omg omg omg... ben brak... b.t.w.. mschol je plaatje doet het nog steeds goed...
enne, waneer unbanned slar me van dig... (blijkbaar niet automatisch ingesteld jump..)
Van hetzelfde Cygnus.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:51 schreef cygnusx het volgende:allemaal en gelukkig nieuw jaar...
Devvie is er nu alleenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:51 schreef cygnusx het volgende:allemaal en gelukkig nieuw jaar...
tja ik vind dat je dit soort situaties creert als je dat soort topics toe laat.. maar das mijn mening..quote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
SC staat voor SlowChat
Wil je live gesprekken voeren (want elke keer als ik refresh staat er weer wat) daar is msn en irc voor uitgevonden.
Dan word het dus ook gezien als Postopkrik topics
En zijn ze niet zo blij mee.
Vorige keer was er nog het geluk dat Sla het had gezien.
Als een admin zich er mee had bemoeid waren er zeker wat bans gevallen
Dus zeg ik:quote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:54 schreef mschol het volgende:
[..]
tja ik vind dat je dit soort situaties creert als je dat soort topics toe laat.. maar das mijn mening..
dus gewoon alle offtopic chat in 1 topic te stoppen...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:58 schreef cygnusx het volgende:
ja maar godlike,tis hier toch gezellig, de mods hebben juist een SC gemaakt om de gezelligheid erin te houden en erin te krijgen!
Ik zeg niet dat ik het dicht wil hebbenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:58 schreef cygnusx het volgende:
ja maar godlike,tis hier toch gezellig, de mods hebben juist een SC gemaakt om de gezelligheid erin te houden en erin te krijgen!
Eigenlijk heb je wel gelijk. Het topic is nog nooit zo hard gegaan als in de laatste week terwijl het 9 van de 10 keer echt werkelijk nergens over gaat....quote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het dicht wil hebben
Ik zeg ook niet dat het niet gezellig is
Ik post wel even leuk mee.
Maar het is een groeps topic.
Als de mods dus merken dat het heel vaak gesprekken zijn tussen 2 mensen, dan kan je net zo goed op msn gaan zitten.
Ook als het hele gesprekken gaan worden (100 posts in 10 min) dan schieten we het doel een beetje voorbij.
Ik denk dat DIG SC nu het snelst lopende topic is geworden.
GC SC en al die reeksen gaan minder hard terwijl er veel meer mensen in posten
Dus ik denk dat we er ook op moeten letten om het leuk te houden
* cygnusx moet nog steeds wachten!! totdat iemand me unbanned!! op irc!!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:04 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je wel gelijk. Het topic is nog nooit zo hard gegaan als in de laatste week terwijl het 9 van de 10 keer echt werkelijk nergens over gaat....
* SHERMAN geeft zijn post hoog hou gedoe op en duikt IRC maar in
maak een channel dan kom ik welquote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:08 schreef cygnusx het volgende:
[..]
* cygnusx moet nog steeds wachten!! totdat iemand me unbanned!! op irc!!
ik ben erquote:
jou 63 is leeg jaquote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:12 schreef cygnusx het volgende:
wat me nu opvalt. wat doet deel 64 hier als deel 63 bijna leeg is!
Jij ook gelukkig nieuwjaarquote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:14 schreef Chandler het volgende:
Alles zit er nog aan.
Gelukkig nieuwjaar!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |