Bedankt !quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:53 schreef Fronsertje het volgende:
Maareh, veel geluk in het nieuwe jaar, ook namens mijn broer.
jij ook hequote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:53 schreef Fronsertje het volgende:
Half 2 op bed en nog gelezen tot half 3 over Nostradamus. In het kader van nieuwjaar en voorspellingen.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
uhhh oke, volgens mij lag je vroeg in bed vannacht![]()
Ik haal ook wel een liter op een dagquote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:52 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik dronk eerst met gemak 1,5 liter per dag.
Ik mag nog een blikje per dag drinken dus dat scheelt.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk niet... Maar ja... 't is zo lekker hè.
koffiequote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik haal ook wel een liter op een dag, en dan ook nog eens koffie....
Insgelijks.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:53 schreef Fronsertje het volgende:
JAAAAAAAHHH!! Garfield is cool.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:55 schreef AMD64 het volgende:
Is de DVD Garfield, the movie leuk?
nooit gezien die film..quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:55 schreef AMD64 het volgende:
Is de DVD Garfield, the movie leuk?
Ja gemiddeld ook nogquote:
Dat is inderdaad een prestatie!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja gemiddeld ook nog
Wel flauw dat ie daar een nieuwe kloon voor heeft aangemaaktJarenlang een beetje laag zitten en het dan alsnog optrekken naar gemiddeld 300, DAT is pas een prestatie
mag dat uberhaupt wel, een kloon aanmaken??quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja gemiddeld ook nog
Wel flauw dat ie daar een nieuwe kloon voor heeft aangemaaktJarenlang een beetje laag zitten en het dan alsnog optrekken naar gemiddeld 300, DAT is pas een prestatie
ja, en hurenquote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:59 schreef mschol het volgende:
[..]
mag dat uberhaupt wel, een kloon aanmaken??
Maar toch heb ik als het goed is straks een geluidskaart voor mijn pctjequote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:01 schreef ElmarO het volgende:
[..]
De winkels zijn voor zover ik weet gewoon gesloten. Dus dat gaat dan wat lastig.
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Maar toch heb ik als het goed is straks een geluidskaart voor mijn pctje![]()
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Maar toch heb ik als het goed is straks een geluidskaart voor mijn pctje![]()
soundblaster 5.1 ofzoietsquote:
Soundblaster Live 5.1 denk ik dan. Heb ik hier ook nog liggenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:05 schreef es70 het volgende:
[..]
soundblaster 5.1 ofzoiets![]()
Nou ja, als er maar geluid uitkomt (jat gewoon ff de speakertjes van de kinderen).
leuk kaartje,quote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:05 schreef es70 het volgende:
[..]
soundblaster 5.1 ofzoiets![]()
Nou ja, als er maar geluid uitkomt (jat gewoon ff de speakertjes van de kinderen).
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:06 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Soundblaster Live 5.1 denk ik dan. Heb ik hier ook nog liggen![]()
was mijn eerste 5.1 kaartquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |