ah is dat nou xenaquote:Op vrijdag 31 december 2004 23:40 schreef Bluezz het volgende:
Mag ik deze ff spammen hiero?
In het kader van ontspannen tussen de knallen liggen
[afbeelding]
Xena gaat niet in doosjes zitten (de eerste kat die ik heb die dat niet leuk vind blijkbaar) maar ze bijt er wel graag in
Kranten zijn wel favo om op te zitten.... vooral als je ze zit te lezen
wist ik veel, ik kom hier eigenlijk nooitquote:Op vrijdag 31 december 2004 23:41 schreef Spindizzy het volgende:
Je had trouwens best een topictitel mogen verzinnen hoor. Deze chat heeft geen vaste naam![]()
Stoer Tijgertjequote:Op zaterdag 1 januari 2005 00:31 schreef Alicey het volgende:
Maar ze is alweer langzaam uit haar schuilplaats aan het komen.
Ze is er weer helemaal bij, in de buurt, geeft zelfs kopjes etc.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 00:34 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Stoer TijgertjeHier nog geen spoor van eventuele bosmutsjes.
quote:
Oh vast wel, maar in deze wijk is er toch geen houden aan. Gelukkig wonen we 10 minuten bij het bos vandaan en hebben d'r net heeeel hard laten rennen zodat ze flink moe is. Ze ligt onder de tafel maar inmiddels wel slapend. Het ergste is inderdaad geweest.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 12:20 schreef miss_sly het volgende:
He Tinkerbell, wat rot
Maar is het knallen niet verboden nu?
Hier noemen we dat broedenquote:Op vrijdag 7 januari 2005 14:25 schreef miss_sly het volgende:
(nadenken, bespreken, beargumenteren, ik noem dat altijd pruttelen)
ik noem dat pruttelen, omdat dat ook is wat ik zelf dan doe. Ik hou hele gesprekken met mezelf (wel makkelijk, ik hoef mijn zinnen vaak niet af te maken, want ik weet al wat ik wil zeggenquote:Op vrijdag 7 januari 2005 14:37 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Hier noemen we dat broeden
Eerst maar eens afwachten wat het asiel zegtIk ben er altijd heilig van overtuigd geweest dat als het de bedoeling is dat een dier bij jou hoort dat dat vrij snel duidelijk zal zijn en dat je dan ook gelijk weet dat dat het dier is. Had ik met Casper ook, had hem op internet gezien en eigenlijk gelijk afgeschreven (omdat hij geen kinderen gewend was) maar na een paar dagen zat ik nog steeds elke dag zijn foto op te zoeken en te verzuchten dat het toch wel heel jammer was dat we deze hond niet konden nemen. Toch een mailtje ertegenaan gegooid en nu is hij alweer ruim 4 maanden bij ons en onmisbaar
Dat denk ik wel, dat merkt hij denk ik aan onze reactiesquote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:48 schreef Bluezz het volgende:
Hoe kan een kat uit verveling of om te treiteren overal gaan piezen, ze weten toch niet dat wij dat vervelend vinden
Maar heel rot is dat wel natuurlijk
Fotoquote:Xena gedraagt zich nog steeds voorbeeldig in het nieuwe huis, zit nu ook graag in het lege bad zich gewoon relaxed te wassen tot wij klaar zijn in de badkamer, echt geen gezicht
Coupe stormquote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, dat merkt hij denk ik aan onze reacties
Je zit toch een beetje te mopperen als je wéér een plas moet opruimen...
Vandaag gedraagt hij zich tot op heden als een engeltje. Hij wilde per se naar buiten en heeft nu coupe storm zo ongeveer
Van coupe storm, ja graagquote:Foto??
Ja haar bedoelde ik.quote:Op maandag 10 januari 2005 10:09 schreef miss_sly het volgende:
jolene, je bedoelt Sophie? wat een scheetje
Die moet ik straks aan mijn lief laten zien!
Je kan ze altijd even mailen.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 08:41 schreef miss_sly het volgende:
goeiemorgen jolene!
Nou, hij vond haar niet mooi (hij heeft echt geen smaak die vriend van mij) maar wel schattig en lief. Als ze er over 3 weken nog is, na de wintersport dus, gaan we kijken!Eigenlijk wil ik niet wachten, maar de realiteit is dat we zaterdag over een week al vertrekken en we nu dus ook nog drukke werkdagen en een druk weekend hebben. Dus wachten is verstandiger, maarik ben niet zo van hetverstandige
Geweldig is dat hequote:Op woensdag 12 januari 2005 09:29 schreef lady-wrb het volgende:
voor mijn andere kat moest ik altijd de eierkoeken achter slot en grendel opbergen.
doerak lust echt bijna alles. en ze houdt net als jouw floris niet van spruitjes. maar voor de rest kan je alles, zoet of hartig, aan dr kwijt. zeg maar van franse kaas tot aardbeienjam
Nou en? Gaat wel over je kat hoor. Je hebt het recht om te stresskippen over je dierenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:21 schreef jolene het volgende:
Ach ben ook zo'n piepert...
Das ook zo het is ook zo'n lekker mutsje..en moet er niet aan denken dat het iets ergs is.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:24 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Nou en? Gaat wel over je kat hoor. Je hebt het recht om te stresskippen over je dieren
En dan krijg je soms van die mensen die je menen terecht te moeten wijzen met een afkeurend:quote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:29 schreef jolene het volgende:
Ach we noemen haar ons kindje ons babytje
Ja, dat kloptquote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dan krijg je soms van die mensen die je menen terecht te moeten wijzen met een afkeurend:
'Jij hebt zeker nog nooit een kind gehad, je weet niet waar je over praat dan.'
Waarna ik heel beleefd zeg:
'En jij hebt zeker nog nooit een kat gehad.'
Waarna er vaak een stilte valt![]()
Fijn is dat he.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:11 schreef miss_sly het volgende:
ik zit vandaag de hele dag op kantoor met een meisje dat ik, op z'n zachts gezegd, niet zo mag...we zitten maar met z'n tweeen, maar ik zit nog liever alleen! Gelukkig zit zij in het ene kantoor en ik in het andere en hoef ik me qua werk niet met haar bezig te houden, maar toch. Ik erger me rot, terwijl ze toch alleen maar soort van haar werk doetSoms ben ik toch wel een bitch geloof ik....hoewel ik wel netjes "gezondheid" zei toen ze net nieste
![]()
Ik zeg er meestal wel wat van want ik kon me zondagsavond al opvreten hoe het de maandagochtend zou gaan.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:20 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind dan alleen van mezelf dat het zo slecht is dat ik zelfs bewust moet opletten dat ik beleefd blijf, want dat hoor je toch altijd te zijn?
Blij dat ik jullie heb
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:16 schreef Spindizzy het volgende:
Ja maar sommige mensen zijn gewoon van voor tot achter irritant. Die halen zelfs irritant ademOf ze kijken heel irritant uit hun ogen. Kunnen ze niks aan doen en dat is zo mogelijk nog irritanter.
Dat is ze ookquote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:29 schreef jolene het volgende:
Ach we noemen haar ons kindje ons babytje
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:30 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
![]()
(ik vind sommige mensen digitaal al irritant, ken je nagaan
)
Ow herkenbaar ik ook
Dat is ze ook. Sterkte hoor en geef d'r maar een knuffel
![]()
Oke ik noem nu de ergste dingen op maar kan me daardoor nu ook ergeren aan zijn manier van lachen, zijn manier van telefoneren en noem alles maar op.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:36 schreef miss_sly het volgende:
jolene, de dingen die jij opnoemt maken het wel heel normaal dat je iets tegen die kerel hebt!
Kom op zeg, boeren en scheten laten doe je niet volgens mij![]()
Probleem is dat ik bij haar niet echt iets kan ontdekken om commentaar op te leveren, behalve als ze de telefoon te lang laat overgaan voor ze die oppakt.
En Tinkerbell, ik kan mensen ook digitaal al irritant vinden hoor
In het echie ik ook niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:44 schreef Spindizzy het volgende:
Ik ben nooit zo goed in verbergen dat ik iemand irritant vind
Joooooohquote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:44 schreef Spindizzy het volgende:
Ik ben nooit zo goed in verbergen dat ik iemand irritant vind
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:48 schreef jolene het volgende:
Dus toen hij voor de kerst in de ziektewet kwam met een beginnende maagzweer zei de rest hier grappend dat krijg je nou met je commentaar.
Weet je, ik ga er maar vanuit dat minstens driekwart van de mensen die ik tegenkom me niet moeten. Ga maar na hoeveel mensen jij niet ziet zitten, of je rot aan ergert. Het is onmogelijk dat iedereen je aardig gaat vinden, hoe hard je ook je best doet. Dus boeien, ik steek mijn tijd en energie liever in mensen waarvan het me wel wat kan schelen wat ze van me vindenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:48 schreef miss_sly het volgende:
Misschien vindt ze mij ook wel niet leuk!
Valt het op?quote:
Ik ook niet. Ben nooit een allemansvriend geweest. Ik zat altijd het liefst met mijn snufferd in een boek. Ik vind het hebben van een sociaal leven maar zwaar overschatquote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:58 schreef jolene het volgende:
Daarom heb ik ook niet zoveel vrienden denk ik.![]()
he spin, zit je hier, ik zag je al een tijdje niet meer in oud (of lees ik nou over je heen?) ik was al bang dat je weg was.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:53 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
[..]
Weet je, ik ga er maar vanuit dat minstens driekwart van de mensen die ik tegenkom me niet moeten. Ga maar na hoeveel mensen jij niet ziet zitten, of je rot aan ergert. Het is onmogelijk dat iedereen je aardig gaat vinden, hoe hard je ook je best doet. Dus boeien, ik steek mijn tijd en energie liever in mensen waarvan het me wel wat kan schelen wat ze van me vindenVoor hen ga ik door het vuur en dat de rest van de wereld me dan lomp en een kutwijf vindt zal me eerlijk gezegd een rotzorg zijn. Niet mijn probleem.
Mensen weten wel beter dan mij te bellenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:21 schreef jolene het volgende:
Ik ben het eens gaan opschrijven wie mij nou gewoon zelf belden.
Ja, echt wel.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:25 schreef miss_sly het volgende:
Lekker intiem met de paar mensen die je zelf ook werkelijk graag ziet, lijkt me veel fijner dan zo'n groots feest waarbij je veel te veel mensen de hele dag om je heen hebt. En dan lekker op huwelijksreis, want je houdt bergen geld over als je het klein en intiem houdt
Dat en de rest van de vervanging vind ik ook net zo leuk.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:32 schreef miss_sly het volgende:
ik heb een telefoonfobie, maar niet dat ik niet gebeld wil worden (tenminste, door mijn mensen dan) maar dat ik niet graag bel. Niet naar instanties enzo, dat is geen probleem, want dat is zakelijk. Maar prive ben ik een hele slechte beller. Ben zelfs al eens een vriendin kwijtgeraakt mede doordat ik nooit belde. Ik vind het inderdaad een opdringerig rotding, en ik ben altijd bang dat ik ongelegen bel. Ik doe liever mailen, kaartje sturen, msn-en ofzo. Of afspraak maken en langsgaan.
Nou dat viel toch nog wat tegenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:25 schreef miss_sly het volgende:
En dan lekker op huwelijksreis, want je houdt bergen geld over als je het klein en intiem houdt
Ow een hele zwarte..mat een mooiequote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:35 schreef Tinkerbell het volgende:
Ik had een kleine bruiloft en een paar goede vrienden waar ik van op aan kan![]()
En de beestjes nauurlijk. Ik doe eens een foto van Solo![]()
[afbeelding]
Verder heb ik alleen Sjonnie nog dus je hebt het bijna helemaal onthoudenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:36 schreef jolene het volgende:
ik vind het heel erg dat ik de rest van je poezenbeesten namen nooit kan onthouden.
Wij nodigen helemaal niemand uit, lekker samenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:30 schreef jolene het volgende:
maar ik zal dat dus nooit doen.
Nee joh, helemaal niet raar!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:02 schreef lady-wrb het volgende:
misschien verklaren jullie me helemaal voor getikt, maar ik moet even kwijt dat ik zo vreselijk blij ben dat ik de dierenarts vorige week niet zijn gang heb laten gaan
Dat weet ik voor mezelf wel zekerquote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik begin steeds meer te denken dat ik gewoon doller ben op dieren dan op (de meeste) mensen![]()
Kleiner dan een bosmutsquote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoe groot wordt zo'n beestje spin?
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:12 schreef Spindizzy het volgende:
Oh en dit is het nieuwe pupje van mijn schoonouders![]()
Nero
[afbeelding]
Waarom waarom?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:10 schreef Spindizzy het volgende:Wegens omstandigheden komt Nero vanaf morgen bij ons wonen
Ja hequote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:58 schreef Spindizzy het volgende:
Xena
Katten zijn ook dol op tamponsDan sleuren ze een doos vol tampons je plee uit en vind je jaren later nog steeds overal in huis kapotgekauwde tampons
http://marktplaats.tiscali.nl/foto.php3?g=dieren&u=dierenbenodigdheden&ID=102297&ret=%2Fmarkt%2Fdieren%2Fdierenbenodigdheden%2F102297.htmquote:Op zaterdag 15 januari 2005 19:11 schreef Spindizzy het volgende:
Weet iemand waar je van die tassen kunt kopen waar veels te hippe mevrouwen hun veels te hippe kleine hondjes indoen?
Wat varesenlijkquote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
http://marktplaats.tiscali.nl/foto.php3?g=dieren&u=dierenbenodigdheden&ID=102297&ret=%2Fmarkt%2Fdieren%2Fdierenbenodigdheden%2F102297.htm
[afbeelding]
Marktplaats dus?
Wat een verschrikkelijk lelijk dingquote:
Ja? En dan de rest van de beestjes beneden laten? Het is maar tijdelijk. Krijg ik dan niet over een poosje problemen als hij niet meer mee mag naar boven?quote:Op zondag 16 januari 2005 14:54 schreef Tinkerbell het volgende:
Ik zou Nero ook gewoon mee naar boven nemen![]()
Oooh, allerlei deskundigen en (erger!) semi-deskundigen zullen er beslist wat tegenin te brengen hebben. Maar daar ga je je mooi niks van aantrekkenquote:Op zondag 16 januari 2005 14:57 schreef Spindizzy het volgende:
Ayla! Wat goed! Gefeliciteerd
[..]
Ja? En dan de rest van de beestjes beneden laten? Het is maar tijdelijk. Krijg ik dan niet over een poosje problemen als hij niet meer mee mag naar boven?
Een bench is dug geen optie ( ben ik helemaal met je eens ), beneden laten is veel te link ( denk alleen maar eens aan electrische bedrading ), blijft over: mee naar boven.quote:Op zondag 16 januari 2005 15:27 schreef Spindizzy het volgende:
Van mij mogen ze allemaal op bed slapen hoorMaar mijn man is tegen omdat Casper hem steeds uit bed duwt
Watje
Ik ook niet. Ik zou doodongelukkig zijn.quote:Op zondag 16 januari 2005 18:24 schreef kissa het volgende:
Ik zou niet zonder dieren willen en kunnen leven.
Ze is nu namelijk over de helft heen, maar die bobbel slinkt nog niet.quote:Op woensdag 19 januari 2005 15:54 schreef Spindizzy het volgende:
Geen idee Jolene.
Ukkie heeft vrij vaak keelontsteking en dan krijgt hij ook AB van de dierenarts maar ik merk nooit goed wanneer het nu echt beter wordt voor hem omdat hij om te beginnen niet ziekig overkomt. Ik merk aan zijn stem dat het over is, dat is na een dag of 4-5
die pillen hebben misschien ook wel wat tijd nodig om echt te gaan werken?quote:Op woensdag 19 januari 2005 16:52 schreef jolene het volgende:
[..]
Ze is nu namelijk over de helft heen, maar die bobbel slinkt nog niet.
tot zaterdag de pillen en maandag naar de dierenarts.
Het kan nog slinken
Jaaaaa, leuk!quote:Op donderdag 20 januari 2005 12:42 schreef miss_sly het volgende:
Na de vakantie ga ik jullie mee laten genieten van mjin speurtocht
Miss_D, dat is zeker een pluspunt.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Hier gaat alles zijn gangetje. Yian doet nog maar heel af en toe een plasje buiten zijn bak, en kondigt elke plasbeurt aan met een hele hoop herrie, zodat wij zien hoe braaf ie is. Natuurlijk belonen we hem dan met iets lekkersPfff, gelukkig, het opvoeden viel mee
Moet ik wel eerlijk zeggen dat ie nog steeds niet alle kamers inmag en ook nog niet naar zolder; eerst moet het een tijdje helemaal goed gaan.
Neequote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:17 schreef miss_sly het volgende:
Welnee Spin, eigenlijk wil je hem nu al niet eens kwijt
Aylaquote:Op zaterdag 22 januari 2005 11:37 schreef Tinkerbell het volgende:
Gisteren donderde ze de sloot in overigens, ik heb ontzettend gelachen en ze is er nog beledigd om![]()
quote:Op zondag 23 januari 2005 19:43 schreef erodome het volgende:![]()
Saarlozer wolfshond-->niet echt favo bij manief, maar hij wil wel gaan kijken
![]()
Vanavond mogen we, zaterdag heeft ze de laatste antibiotica pil gehad.quote:Op maandag 24 januari 2005 09:24 schreef miss_dynastie het volgende:
jolene, wanneer moet jij ook alweer met windy naar de dierenarts?
Op zich wel goedquote:Op maandag 24 januari 2005 07:53 schreef jolene het volgende:
Spin, hoe is het met smekkie en Casper?
Oh wat vervelend inderdaadquote:Op maandag 24 januari 2005 09:35 schreef Spindizzy het volgende:
Ik snap wel waarom hij zo doet hoor. Hij heeft nu tenslotte ook heel wat te verdedigen tegen de grote boze buitenwereld die zijn veilige thuishaven binnendringt. Maar ik kan dit zelf niet oplossen
Spannendquote:Op maandag 24 januari 2005 09:29 schreef jolene het volgende:
[..]
Vanavond mogen we, zaterdag heeft ze de laatste antibiotica pil gehad.
Geweldig, hier gaat de muts aan de riem mee, nou ja, we oefenen nog in huisquote:Op woensdag 26 januari 2005 14:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Morgen kunnen Yian en zijn mama dat ben iksamen wandelen
![]()
Oftewel: * miss_dynastie heeft de tas die spin eerder in dit topic liet zien, besteld!
Echt wel...geen genade.quote:Op donderdag 27 januari 2005 11:30 schreef Spindizzy het volgende:
Je moet gewoon keihard in zijn koffie spugen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |