abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 17 januari 2005 @ 08:29:18 #201
5428 crew  miss_sly
pi_24608363
En hoe is de eerste nacht verlopen? Heeft Nero bij jullie geslapen en had Casper er geen moeite mee?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 17 januari 2005 @ 08:39:50 #202
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24608411
Ze hebben allebei bij ons geslapen Ging hartstikke goed behalve dan dat Cas een bakbeest is en wij dus niet geslapen hebben omdat we geen plek hadden. Vannacht laten we Cas beneden denk ik.

Ze zijn nu wat uitgebreider kennis aan het maken... Heel veel gesnuffel en gespring naar de bek van Casper. Cas heeft het snackje al een paar keer op zijn rug gelegd en is hartstikke voorzichtig met hem. Maar hij kon er net niet om lachen dat het snackje er met zijn kluiffie vandoor ging
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  Moderator maandag 17 januari 2005 @ 08:46:18 #203
5428 crew  miss_sly
pi_24608453
Geweldig
Kijk je wel uit met zo'n grote hond op bed? Een vroegere vriendin van mij liet hun hond (kruising Deense Dog/Mechelse Herder die vond dat hij nog een shcoothondje was ) ook altijd bij hun slapen en die heeft haar man wel eens een blauw oog geslagen toen hij zich omdraaide in zijn slaap en een poot per ongeluk met grof geweld op zijn gezicht plaatste
Niets aan de hand hoor, dat oog geneest wel, maar het was wel geinig toen hij moest uitleggen hoe hij aan dat felgekleurde oog kwam
  maandag 17 januari 2005 @ 08:50:43 #204
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24608473
Ik heb al een paar keer een flinke mep van Cas gehad Taak gaat er 's ochtends altijd als eerste uit om koffie te zetten en laat dan de hond naar boven waarna het begroeten vaak wel wat lomp verloopt. Ik ben al wel eens aan de andere kant van de kamer op zoek geweest naar mijn neusringetje want die had hij per ongeluk uit mijn neus geslagen
  Moderator maandag 17 januari 2005 @ 09:00:41 #205
5428 crew  miss_sly
pi_24608541
Wat zijn ze lief he?
  maandag 17 januari 2005 @ 09:02:32 #206
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24608560
Ja he

We hebben ondertussen kunnen vaststellen dat Nero zo'n beetje volledig in Casper zijn bek past
  Moderator maandag 17 januari 2005 @ 09:06:29 #207
5428 crew  miss_sly
pi_24608602
Ik vind het echt een geweldig stel Jullie hebben geboft!
  maandag 17 januari 2005 @ 09:08:45 #208
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24608617
Echt wel We hebben altijd zoveel mazzel met onze beesten Het zijn altijd de leukste ter wereld...

Nu vandaag nog een manier zien te vinden om het Snackje te vervoeren zodat het voor mij met mijn ene hand niet zo'n stressgebeuren is. Ik had gisteravond even zitten knoeien met hem in de rugzak vervoeren maar dan heb ik het toch te druk met zorgen dat hij er niet uitvalt
  Moderator maandag 17 januari 2005 @ 09:12:56 #209
5428 crew  miss_sly
pi_24608661
Lijkt me niet optimaal inderdaad. Ik vind die ene tas waar je hier een plaatje van hebt gepost wel ene goede optie. Ik zou je daar graag eens mee willen zien wandelen
  maandag 17 januari 2005 @ 09:13:54 #210
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24608669
Ik ook Ik ga vanmiddag op jacht naar zo'n tas
  Moderator maandag 17 januari 2005 @ 09:16:36 #211
5428 crew  miss_sly
pi_24608688
Ik hoop echt dat je slaagt! Is leuk en gezellig en gemakkelijk en toch wel wat leuker dan zo'n dame-met-minihondje-tas, vind ik persoonlijk
pi_24608790
Het is wel een plaatje hoor.

Wat vinden je katten nou van Nero.. (je kan hem nog altijd omdopen tot brutus)
  maandag 17 januari 2005 @ 10:14:04 #213
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24609241
De bosmutsen kan het niet zoveel schelen. Uk loopt niet over van blijdschap

Elke ochtend brengen Casper en ik mijn man naar zijn werk en vandaag ging Nero dus mee. Taak had de kattenvervoertas zo gemaakt dat hij om mijn schouder kon hangen, Nero zijn kleedje en zijn knuffelschaappie erin en we konden op weg. Nou mooi dat die muts de hele heenweg wilde lopen ipv gedragen worden Waar Casper gaat gaat Nero!
Op de terugweg moest hij wel in de tas want toen was ik alleen. Nou, dat was niet echt een succes Piepen! Janken! Of ik hem levend aan het villen was.

Hij ligt nu op schoot nog na te rillen van de kou en sneue geluidjes te maken.
pi_24611859
Ach Gos, Echt een stoere hond dus..
Knap hoor Nero.

En ik vind het echt leuk voor Casper
  maandag 17 januari 2005 @ 14:59:49 #215
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24612968
Spelen puppies en grote honden altijd zo wild met elkaar?
pi_24613073
Ja, pups en grote honden gaan tamelijk ruig met elkaar om.
Wees er op voorbereid dat Casper Nero van tijd tot tijd op zijn nummer zal zetten. Nero zal gaan testen hoe ver hij kan gaan en Casper zal reageren. Dit is niet leuk maar wel normaal.
Casper kan ook reageren als Nero hem onder het spelen per ongeluk pijn doet. Hij heeft verrekt scherpe tandjes en nageltjes.
Maar het komt helemaal goed
  maandag 17 januari 2005 @ 15:24:58 #217
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24613213
Cas heeft Nero al een paar keer op zijn rug gelegd Eén keer zelfs even (zachtjes) in zijn nekvel gepakt. Nero is ook spuugvervelend Klimt steeds boven op Cas zijn kop, stampt met zijn nageltjes in zijn ogen (en dan gaat Nero met een duwtje van Cas zijn neus zo op zijn rug ), gebruikt Cas zijn oren als kluif, springt steeds naar hem op om in zijn nekharen te gaan hangen...Steeds maar weer Ben net al even met Nero naar buiten geweest om met hem te rennen (dat vindt hij leuk!) in de hoop hem af te matten. Ik heb Cas maar even met wat lekkers op de bank gebracht zodat hij even wat rust heeft en nu heeft Nero zijn kluifje ingepikt

Gisteravond:
pi_24614065
Wat lief Zo lekker onbevangen en argeloos.

Ik geloof dat Casper iets verdraagzamer is dan Daantje. Maar Saar lokt vreselijk uit. Als Daan denkt dat ze ff een tukje kan doen, en net lekker ligt te ronken, dan springt Saar bovenop haar. Ze draait een paar rondjes en valt dan bovenop Daan in slaap
Ik zal even kijken of ik een foto kan vinden...
pi_24614163
  maandag 17 januari 2005 @ 19:58:43 #220
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24614195
Agossie toch

Ben benieuwd wanneer ik zo een foto kan plaatsen
pi_24614914
Ik ben er voor 100% van overtuigd dat er nog veel mooie, leuke en ontroerende foto's komen
En verhalen!!
pi_24640814
Weet iemand hoe snel een ontsteking bij een kat moet slinken als ze antibiotica slikken?
  woensdag 19 januari 2005 @ 15:54:03 #223
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24642440
Geen idee Jolene.

Ukkie heeft vrij vaak keelontsteking en dan krijgt hij ook AB van de dierenarts maar ik merk nooit goed wanneer het nu echt beter wordt voor hem omdat hij om te beginnen niet ziekig overkomt. Ik merk aan zijn stem dat het over is, dat is na een dag of 4-5
pi_24643285
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 15:54 schreef Spindizzy het volgende:
Geen idee Jolene.

Ukkie heeft vrij vaak keelontsteking en dan krijgt hij ook AB van de dierenarts maar ik merk nooit goed wanneer het nu echt beter wordt voor hem omdat hij om te beginnen niet ziekig overkomt. Ik merk aan zijn stem dat het over is, dat is na een dag of 4-5
Ze is nu namelijk over de helft heen, maar die bobbel slinkt nog niet.
tot zaterdag de pillen en maandag naar de dierenarts.

Het kan nog slinken
pi_24648156
Miss_Sly, is toch nog niet op vakantie?
Verheug je je erg op de vakantie of op het terug komen een een hondje zoeken.
pi_24649288
ik ben er nog jolene, alleen nogal druk. Alles afhandelen voor ik weg kan
Nu even lunchen, dus even hier kijken!

Ik verheug me ook op de vakantie. Vind het heeeerlijk om lekker in de sneeuw en de zon de hele dag bezig te zijn. Lekker eten en drinken erbij, fijn gezelschap, komt helemaal goed!

Maar ik verheug me ook vreselijk op na de vakantie, als we actie gaan ondernemen! Ik kon gisteravond de verleiding niet weerstaan en heb me laten verleiden tot een rondje dierenasiel.com en heb daar ook weer zulke lieve schatten gezien
pi_24649371
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 16:52 schreef jolene het volgende:

[..]

Ze is nu namelijk over de helft heen, maar die bobbel slinkt nog niet.
tot zaterdag de pillen en maandag naar de dierenarts.

Het kan nog slinken
die pillen hebben misschien ook wel wat tijd nodig om echt te gaan werken?
Ik heb er helemaal geen ervaring mee, maar ik hoop heel erg dat Windy helemaal opknapt!
  donderdag 20 januari 2005 @ 12:32:51 #228
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24649404
Ik was laatst ook al voor je aan het rondloeren maar daar ben ik mee gestopt omdat ik voor mezelf al zo 20 katten en 10 honden had uitgezocht... In een kwartiertje tijd
pi_24649573
Wat lief van je Spin!

maar een kwartiertje is voldoende tijd om genoeg schatten te zien om zelf een asiel te beginnen

Na de vakantie ga ik jullie mee laten genieten van mjin speurtocht
  donderdag 20 januari 2005 @ 12:43:55 #230
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24649598
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 12:42 schreef miss_sly het volgende:
Na de vakantie ga ik jullie mee laten genieten van mjin speurtocht
Jaaaaa, leuk!
  † In Memoriam † vrijdag 21 januari 2005 @ 10:31:10 #231
43556 miss_dynastie
pi_24664901
Jolene, spannend he, afwachten

miss_sly, ik kan me je ongeduld heel goed voorstellen

Hier gaat alles zijn gangetje. Yian doet nog maar heel af en toe een plasje buiten zijn bak, en kondigt elke plasbeurt aan met een hele hoop herrie, zodat wij zien hoe braaf ie is. Natuurlijk belonen we hem dan met iets lekkers Pfff, gelukkig, het opvoeden viel mee Moet ik wel eerlijk zeggen dat ie nog steeds niet alle kamers inmag en ook nog niet naar zolder; eerst moet het een tijdje helemaal goed gaan.
pi_24665530
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 10:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Hier gaat alles zijn gangetje. Yian doet nog maar heel af en toe een plasje buiten zijn bak, en kondigt elke plasbeurt aan met een hele hoop herrie, zodat wij zien hoe braaf ie is. Natuurlijk belonen we hem dan met iets lekkers Pfff, gelukkig, het opvoeden viel mee Moet ik wel eerlijk zeggen dat ie nog steeds niet alle kamers inmag en ook nog niet naar zolder; eerst moet het een tijdje helemaal goed gaan.
Miss_D, dat is zeker een pluspunt.
Gewoon een kwestie van herhalen en herhalen blijft het
pi_24665555
Ik zit ook regelmatig al voor je te loeren Miss-Sly

Maar dan wil ik ze zelf hebben .
  Moderator vrijdag 21 januari 2005 @ 13:50:26 #234
5428 crew  miss_sly
pi_24668497
Jullie zijn allemaal lief
Als ik straks werkelijk ga zoeken om te vinden, zal ik jullie mee laten genieten, onder voorwaarde dat ik de hond die we kiezen ook werkelijk zelf mag houden! jullie krijgen hem niet hoor!! Alleen foto's natuurlijk, bergen foto's!
  vrijdag 21 januari 2005 @ 18:27:28 #235
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24673014
Ik heb anders nog wel een pupje in de aanbieding Mag je zo hebben tot hij anderhalf jaar is en een goede opvoeding heeft gehad Dan wil ik hem wel weer terug.
  Moderator vrijdag 21 januari 2005 @ 22:17:34 #236
5428 crew  miss_sly
pi_24677893
Welnee Spin, eigenlijk wil je hem nu al niet eens kwijt

Wij vertrekken zo voor ons weekje wintersport! Heerlijk, heb er echt zin in! En ook dat ik na de vakantie echt kan gaan kijken naar een hond!
We hebben alleen al wel weer een weekendje weg geplant, met de broer en tweelingzus van mijn vriend. Hij loopt de marathon van Parijs en zij wil graag een keer naar Parijs. Dus begin maart zijn we een weekend weg, hoe ik dat moet gaan doen, weet ik dan ook weer niet....
Daarna gaan we pas in september op vakantie, dus dat duurt lekker lang

Anyway, tot over een dikke week!
  vrijdag 21 januari 2005 @ 22:19:52 #237
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24677963
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 22:17 schreef miss_sly het volgende:
Welnee Spin, eigenlijk wil je hem nu al niet eens kwijt
Nee Ik word af en toe gillend gek van hem en er komt nooit meer een pupje in huis maar dit is mijn Smekkekindje

Heel veel plezier op vakantie en veilig weer thuiskomen
pi_24684049
Ow, je bent al weg.
Een fijne vakantie..

Er is toch wel iemand die op wil passen.
Anders dump je hem of haar maar een weekend bij mij
  † In Memoriam † zaterdag 22 januari 2005 @ 09:23:54 #239
43556 miss_dynastie
pi_24684138
miss_sly heeeeeeeeeeeel veel plezier

Mijn Yianneke is het hele huis door aan het razen met de dop van de colafles
pi_24684143
Leuk is dat he.
Hier zit er een naast mijn peecee alles te volgen wat er gebeurt de muts.
  zaterdag 22 januari 2005 @ 10:22:46 #241
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24684499
Yianneke

Wat heerlijk dat het weekend is en dat Taak dus twee hele dagen thuis is Ik heb gisteravond de opvoeding van het Smekkekind even aan hem overgedragen en na een kwartier zat hij al met zijn handen in het haar omdat hij niet wist wat hij ermee aanmoest Ik geloof dat hij nu snapt wat ik 8 uur per dag doormaak met die twee monsters
Nu hij toch thuis is heb ik vanochtend mijn kans gegrepen en ben lekker alleen met Casper uitgeweest. Gewoon even alleen hij en ik Daarna een klein rondje met Smekkie. Die ik ondertussen al het commando zit heb geleerd Gister op hondenforum wat bijgelezen over pups en het is een geruststelling te weten dat pupjes helemaal niet met een week zindelijk zijn! Dat het rustig nog 6 maanden of een jaar kan duren! Ik begon me al een mislukte hondenmama te voelen dat hij nog steeds zijn plas en poep loopt op te houden tot we weer binnen zijn Maar dat hoort er dus gewoon allemaal bij.

Sinds gister heb ik dus de puppytas in huis. Het is nog geen succes te noemen De tas zelf is geweldig, er zit ook een musketonhaakje in om Smek mee vast te zetten maar dat stopt hem niet om toch te proberen zich eruit te wurmen en zich daarbij half op te hangen. Ik ben hem al druk lekkers aan het voeren als hij in zijn tas zit maar dat helpt nog niet echt Ik geef het nog een paar pogingenen dan hou ik er gewoon mee op. Probeer ik het over een paar weken nog wel. Ik heb er nu niks aan in ieder geval want ik ben zo druk met zorgen dat hij niet ontsnapt dat ik nog steeds geen hand over heb voor Casper

De tas:

Het haakje waarmee je je hond vast,maakt in de tas:

De tas met een heelzielige Smek erin :

pi_24684822
Oh, hij zit niet bepaald gelukkig te wezen . Wel een leuke tas hee, maar Nero vind het niks zo te lezen. Tis een eigenwijsje met een enorme drang tot bewegen

't Enige wat ik nog verzinnen kan is toch om de beurt uit laten, maar das niet echt gezellig. Of per dag kortere stukken met allebei (tijdelijk) lopen, maar dan vaker. Of 1 lange wandeling met Casper zonder Nero en een kortere met Nero erbij en/of wat hele korte voor Nero nog apart.

Nou ja, dat valt ook niet mee, dan ben je de hele dag aan het lopen zowat!
  zaterdag 22 januari 2005 @ 11:02:24 #243
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24684970
De pest is dat het kleintje nog niet alleen kan kan blijven natuurlijk. Wil ik ook nog helemaal niet. Laat hij zich de komende maand eerst maar lekker settelen, aan ons wennen en overdag laten zien waar alle gevaarlijke punten in huis zijn zodat we die weg kunnen werken Ga ik tegen de tijd dat hij drie maanden is wel eens nadenken over af en toe een paar minuutjes weg
Ik oefen het alleen laten nu alleen in huis met hem. Simpele dingetjes: naar de wc gaan, even douchen, boterhammetje smeren. Dan ben ik hooguit 5 minuutjes weg terwijl hij me nog wel kan horen en terwijl hij gewoon lekker met Cas aan het rauzen is. Af en toe begint hij dan met piepen maar dan komt Casper even met hem spelen

Maar goed, Taak helpt me met korte rondes uitlaten of past op Smek terwijl ik even met Cas alleen wegben. Schoonmoeder (waar Smek vandaan komt) wil ook dolgraag komen oppassen of meelopen. Schoonzus ook dus de komende tijd zal het gewoon flink improviseren worden. Hele dag aan de wandel boeit me niet Leuk juist Het is toch de bedoeling dat als Smek volwassen is dat we met zijn drietjes groot gedeelte van de dag lekker op stap gaan Daar neem je toch honden voor...
pi_24685499
Ja ik vind het ook heerlijk, dat wandelen. Tot voor kort kon ik zelfs vrijwel helemaal niet meer goed lopen, maar mijn benen worden alsmaar weer sterker. Heerlijk

Goed dat je 'alleen zijn' traint met het kleine ding, daar is het in de opvoeding van Ayla nogal mis gelopen, die moet ik helemaal overnieuw trainen.

Gisteren donderde ze de sloot in overigens, ik heb ontzettend gelachen en ze is er nog beledigd om
  † In Memoriam † zaterdag 22 januari 2005 @ 11:45:42 #245
43556 miss_dynastie
pi_24685601
Ayla

Jammer spin dat het niet zo'n succes is Is dit nou helemaal dezelfde als op hondtotaal of zit er toch enig verschil in?? Ik ben lekker eigenwijs en ik ga het toch proberen met Yian, straks ff zo'n tas bestellen!!
  zaterdag 22 januari 2005 @ 12:09:52 #246
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24685978
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 11:37 schreef Tinkerbell het volgende:
Gisteren donderde ze de sloot in overigens, ik heb ontzettend gelachen en ze is er nog beledigd om
Ayla

Gelukkig kon Cas al heel goed alleen zijn. Heb hem de eerste weken niet alleen thuis gelaten. Hooguit om snel even een paar boodschapjes te doen (en dat ook pas na minstens een week). Hij had al gauw door dat als we uitgaan dat hij eerst zijn halsband omkrijgt en ik daarna pas mijn jas aandoe. Als ik dus mijn jas aandoe en hij heeft zijn band niet om weet hij al dat hij niet meegaat. Alleen als Taak erbij is wil hij nog wel eens niet doorhebben dat hij thuis moet blijven maar dan zet ik hem op zijn bedje met een koekje en dan blijft hij gewoon keurig zitten tot wij de deur uitzijjn

Dit is een heel ander model tas Miss D. Maar het principe is hetzelfde

Even snel nog wat fotootjes

Smek mocht voor het eerst bij Casper op zijn bedje blijven logeren. Tot voor vandaag moest Cas toch wel even grommen als het wurm op zijn bedje dreigde te gaan liggen.

Zo ligt hij vaak op mijn schoot te pitten als ik achter de PC zit
pi_24686891
Wat een scheet is het smekkepuppykind toch
  † In Memoriam † zaterdag 22 januari 2005 @ 13:47:49 #248
43556 miss_dynastie
pi_24687433
Lief
pi_24695718
Wat een advertentie niet allemaal teweeg kan brengen...

Er stond op het bord bij de supermarkt een a staff te koop van 9 maanden, erg verleidelijk natuurlijk allemaal, maar het heeft ons vooral even goed aan het denken gezet.

We gaan nadenken over een nieuwe hond erbij, ik wil heel graag dat een pup sammy nog meemaakt, want sam is ronduit geweldig met pups opvoeden en ik wil geen haast hebben als sam komt te overlijden(tja hij is nu eenmaal bijna 12,5 jaar oud), dan blijft wunna alleen en dat gaat ze niet trekken denk ik en ik wil niet maar 1 hond ook...

Dus game on hier in huis, gevechten over welk ras het moet worden, bij fokkers gaan kijken en dan over een tijd een kleine smurf weer in huis, nu zullen daar nog zeker een paar maanden overheen gaan, maar ik ben nu al in de hemel, een pup in huis!!!!
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zaterdag 22 januari 2005 @ 22:10:40 #250
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24696115
Wat spannend Ero!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')