Yianneke
![]()
Wat heerlijk dat het weekend is en dat Taak dus twee hele dagen thuis is
![]()
Ik heb gisteravond de opvoeding van het Smekkekind even aan hem overgedragen en na een kwartier zat hij al met zijn handen in het haar omdat hij niet wist wat hij ermee aanmoest
![]()
Ik geloof dat hij nu snapt wat ik 8 uur per dag doormaak met die twee monsters
![]()
Nu hij toch thuis is heb ik vanochtend mijn kans gegrepen en ben lekker alleen met Casper uitgeweest. Gewoon even alleen hij en ik
![]()
Daarna een klein rondje met Smekkie. Die ik ondertussen al het commando
zit heb geleerd
![]()
Gister op hondenforum wat bijgelezen over pups en het is een geruststelling te weten dat pupjes helemaal niet met een week zindelijk zijn! Dat het rustig nog 6 maanden of een jaar kan duren! Ik begon me al een mislukte hondenmama te voelen dat hij nog steeds zijn plas en poep loopt op te houden tot we weer binnen zijn
![]()
Maar dat hoort er dus gewoon allemaal bij.
Sinds gister heb ik dus de puppytas in huis. Het is nog geen succes te noemen
![]()
De tas zelf is geweldig, er zit ook een musketonhaakje in om Smek mee vast te zetten maar dat stopt hem niet om toch te proberen zich eruit te wurmen en zich daarbij half op te hangen. Ik ben hem al druk lekkers aan het voeren als hij in zijn tas zit maar dat helpt nog niet echt
![]()
Ik geef het nog een paar pogingenen dan hou ik er gewoon mee op. Probeer ik het over een paar weken nog wel. Ik heb er nu niks aan in ieder geval want ik ben zo druk met zorgen dat hij niet ontsnapt dat ik nog steeds geen hand over heb voor Casper
![]()
De tas:
![]()
Het haakje waarmee je je hond vast,maakt in de tas:
![]()
De tas met een heelzielige Smek erin
![]()
:
![]()