abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 7 januari 2005 @ 09:10:27 #51
43556 miss_dynastie
pi_24447815
Oe, miss_sly, spannend
  vrijdag 7 januari 2005 @ 13:26:05 #52
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24451082

Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  Moderator vrijdag 7 januari 2005 @ 13:51:28 #53
5428 crew  miss_sly
pi_24451286
Als een volleerd model
Wat is het toch een schat!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 7 januari 2005 @ 14:06:30 #54
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24451453
Mutsje lag te wachten tot die enge stofzuiger eindelijk weer wegging

Asiel al gemailt?
  Moderator vrijdag 7 januari 2005 @ 14:25:57 #55
5428 crew  miss_sly
pi_24451719
lief

mail is al een tijdje weg, nog geen antwoord.

Ik weet ook niet eigenlijk wat ik moet hopen, want eigenlijk veroordeel ik die arme hond er wel mee dat ze langer in dat asiel moet blijven als ik haar dan maarkan krijgen, terwijl ze misschien al wel eerder met liefhebbende mensen weg zou kunnen.

Ach, we zien wel...anders komt er vast nog wel een heel lieve andere hond.
Grappige is de verandering in mijn vriend (hij is lief, maar het blijft een moeilijke soms). In eerste instantie wilde hij alleen maar een pup en dan eigenlijk ook nog eens een sharpei. Toen ik begon over asielhond, vond ie dat eerst helemaal niets, toen was een pup uit een nestje in een asiel mogelijk, toen een pup tot een paar maanden, en nu is ie al om naar een hond tot ongeveer een jaar die ook al zindelijk is enzo. Hij moet gewoon altijd even ergens over pruttelen (nadenken, bespreken, beargumenteren, ik noem dat altijd pruttelen) voor hij van gedachten kan veranderen.
  vrijdag 7 januari 2005 @ 14:37:07 #56
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24451863
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 14:25 schreef miss_sly het volgende:

(nadenken, bespreken, beargumenteren, ik noem dat altijd pruttelen)
Hier noemen we dat broeden

Eerst maar eens afwachten wat het asiel zegt Ik ben er altijd heilig van overtuigd geweest dat als het de bedoeling is dat een dier bij jou hoort dat dat vrij snel duidelijk zal zijn en dat je dan ook gelijk weet dat dat het dier is. Had ik met Casper ook, had hem op internet gezien en eigenlijk gelijk afgeschreven (omdat hij geen kinderen gewend was) maar na een paar dagen zat ik nog steeds elke dag zijn foto op te zoeken en te verzuchten dat het toch wel heel jammer was dat we deze hond niet konden nemen. Toch een mailtje ertegenaan gegooid en nu is hij alweer ruim 4 maanden bij ons en onmisbaar
  Moderator vrijdag 7 januari 2005 @ 15:23:25 #57
5428 crew  miss_sly
pi_24452371
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 14:37 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Hier noemen we dat broeden

Eerst maar eens afwachten wat het asiel zegt Ik ben er altijd heilig van overtuigd geweest dat als het de bedoeling is dat een dier bij jou hoort dat dat vrij snel duidelijk zal zijn en dat je dan ook gelijk weet dat dat het dier is. Had ik met Casper ook, had hem op internet gezien en eigenlijk gelijk afgeschreven (omdat hij geen kinderen gewend was) maar na een paar dagen zat ik nog steeds elke dag zijn foto op te zoeken en te verzuchten dat het toch wel heel jammer was dat we deze hond niet konden nemen. Toch een mailtje ertegenaan gegooid en nu is hij alweer ruim 4 maanden bij ons en onmisbaar
ik noem dat pruttelen, omdat dat ook is wat ik zelf dan doe. Ik hou hele gesprekken met mezelf (wel makkelijk, ik hoef mijn zinnen vaak niet af te maken, want ik weet al wat ik wil zeggen ) en zie in gedachten een erwtensoepachtige vloeistoef die kookt en waar telkens van die grote bellen bovenkomen en weer verdwijnen: pruttelen

Ik begrijp wel wat je bedoelt. Ik zag een hele hoop leuke, lieve, geinige, stoere honden voorbijkomen, maar pas bij deze wilde ik echt actie ondernemen, ook al is het te vroeg. En zelfs mijn vriend vond het ok dat ik al ging mailen, terwijl hij daar toch meestaldus niet zo snel over beslist. Ik denk dat hij ook iets zag
pi_24452456
Zo werkt het echt altijd, je valt gewoon op een dier. In een nest of een asiel is er altijd wel 1 bij die HET is, of jou uitkiest.

En dat wachten tot de stofzuiger weg is is errug

Honden reageren wel erg anders dan katten op de stofzuiger volgens mij he.

en dit sc topic is eigenlijk deeltje 3, dus verander ik dat eventjes nu ik het toch kan
  Moderator zaterdag 8 januari 2005 @ 11:20:49 #59
5428 crew  miss_sly
pi_24460900
Noppes houdt helemaal niet van de stofzuiger. Ze loopt in tegengestelde richting aan de beweging van de stofzuiger de hele kamer door om maar een zo groot mogelijke afstand tussen haar en dat monster te brengen

nog niets gehoord van het asiel
  † In Memoriam † zaterdag 8 januari 2005 @ 11:30:51 #60
43556 miss_dynastie
pi_24461039
Ik zag de foto van Yian op internet en was helemaal verkocht
Alleen Duffel (België) is wel heeeeel ver he, en hij is vast ook onbetaalbaar.
Prijs viel mee, en het laaaaaaaaaaaange treinen viel ook in het niet toen ik mijn poppetje in mijn armen kreeg

Jammer alleen dat ie de laatste tijd onuitstaanbaar vervelend begon te worden (overal piesen, en dan om te treiteren/ vervelen, niet uit gezondheidsproblemen of zo...), dus nu zitten alle deuren boven dicht en hebben we een traphekje naar zolder. In de gang beneden piest ie nu niet meer, en eergister nog een keer beneden, maar gister ook niet meer, het lijkt erop dat het begint te werken Ik prijs em nu ook uitbundig voor elke keer dat hij op de bak piest, inclusief snoepjes en zo, dus het komt vast wel goed

miss_sly
pi_24464269
Hoe kan een kat uit verveling of om te treiteren overal gaan piezen, ze weten toch niet dat wij dat vervelend vinden
Maar heel rot is dat wel natuurlijk

Gelukkig gaat het nu wat beter

Xena gedraagt zich nog steeds voorbeeldig in het nieuwe huis, zit nu ook graag in het lege bad zich gewoon relaxed te wassen tot wij klaar zijn in de badkamer, echt geen gezicht
  † In Memoriam † zaterdag 8 januari 2005 @ 14:52:11 #62
43556 miss_dynastie
pi_24464330
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 14:48 schreef Bluezz het volgende:
Hoe kan een kat uit verveling of om te treiteren overal gaan piezen, ze weten toch niet dat wij dat vervelend vinden
Maar heel rot is dat wel natuurlijk
Dat denk ik wel, dat merkt hij denk ik aan onze reacties
Je zit toch een beetje te mopperen als je wéér een plas moet opruimen...
Vandaag gedraagt hij zich tot op heden als een engeltje. Hij wilde per se naar buiten en heeft nu coupe storm zo ongeveer
quote:
Xena gedraagt zich nog steeds voorbeeldig in het nieuwe huis, zit nu ook graag in het lege bad zich gewoon relaxed te wassen tot wij klaar zijn in de badkamer, echt geen gezicht
Foto ??
pi_24464478
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 14:52 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat denk ik wel, dat merkt hij denk ik aan onze reacties
Je zit toch een beetje te mopperen als je wéér een plas moet opruimen...
Vandaag gedraagt hij zich tot op heden als een engeltje. Hij wilde per se naar buiten en heeft nu coupe storm zo ongeveer
Coupe storm
quote:
Foto ??
Van coupe storm, ja graag
Ik zal morgen proberen als ze er weer in zit
pi_24469101
Voor nijntjuh : om niet te veel te slowen in Macho's topic :
Rechts Xena en links haar zusje....

zaterdag 8 januari 2005 @ 19:58:53 #65
17420 DeX090
bastard on parade
pi_24469721
Laat ik ook een flinke duit in het zakje doen. Trots presenteert ik u:

Bommel éénmaal:

Bommel andermaal:

Bommel een derde maal, vergezeld door onze versie van Macho:

Beauty en Muis (Muis is de schildpad, Beauty het lapje):

Speedy:

En Woody maakt zes:
Beter één joint in de hand, dan tien Joint Strike Fighters in de lucht.
pi_24470832
Is het een idee om deze prachtkatjes in het fototopic te zetten ipv hier in het slow-topic? Worden ze waarschijnlijk door veel meer mensen gezien
  zaterdag 8 januari 2005 @ 21:05:10 #67
17420 DeX090
bastard on parade
pi_24470952
Sorry, wist niet dat die er was. Klikte op Macho showoff thread op de FP, daar stond een link hiernaartoe, dus ik dacht dat dit een soort van showoff thread was.
Beter één joint in de hand, dan tien Joint Strike Fighters in de lucht.
pi_24496286
En toen was het stil in de sc
pi_24498149
Goedemorgen allemaal.

Wat zie ik weer prachtige foto's voorbij komen.

Miss-Sly, heb je al wat gehoord van het asiel.

In Harderwijk zit een puppie van elf weken.

Wat een mooie foto's van Casper.
Het is ook een heerlijk ding
  Moderator maandag 10 januari 2005 @ 09:59:10 #70
5428 crew  miss_sly
pi_24498390
jolene, nog niets gehoord. Wat was ook alweer de site van Harderwijk?
pi_24498489
http://www.dierenasieldeark.nl/page4.html

Daar is ie nog eens een keer
  Moderator maandag 10 januari 2005 @ 10:09:39 #72
5428 crew  miss_sly
pi_24498517
jolene, je bedoelt Sophie? wat een scheetje
Die moet ik straks aan mijn lief laten zien!
pi_24498530
quote:
Op maandag 10 januari 2005 10:09 schreef miss_sly het volgende:
jolene, je bedoelt Sophie? wat een scheetje
Die moet ik straks aan mijn lief laten zien!
Ja haar bedoelde ik.
Wat een moppie he .

Zeker even laten zien..
pi_24499375
En al laten zien..??
  Moderator maandag 10 januari 2005 @ 11:20:16 #75
5428 crew  miss_sly
pi_24499416
jolene, dat kan helaas pas vanavond thuis...lief heeft geen i-net op het werk
pi_24499540
Ow, dat is vervelend.
Wel een moppie he...
Zag haar en moest aan jou denken..
pi_24513060
Goedemorgen.

Ben benieuwd Miss_Sly, vond je vriendje haar wat??
  Moderator dinsdag 11 januari 2005 @ 08:41:20 #78
5428 crew  miss_sly
pi_24513207
goeiemorgen jolene!
Nou, hij vond haar niet mooi (hij heeft echt geen smaak die vriend van mij) maar wel schattig en lief. Als ze er over 3 weken nog is, na de wintersport dus, gaan we kijken! Eigenlijk wil ik niet wachten, maar de realiteit is dat we zaterdag over een week al vertrekken en we nu dus ook nog drukke werkdagen en een druk weekend hebben. Dus wachten is verstandiger, maarik ben niet zo van hetverstandige

Ik heb sowieso gezegd dat ik na de vakantie me echt ga bezighouden met actief zoeken. En dat ik niet kijk naar mooi (dat is niet belangrijk) maar naar lief, mijn gevoel aansprekend en hoe hard ze hulp nodig hebben. Ik wil zo graag een beestje een fijn thuis geven. Helaas kan ik ze niet allemaal in huis nemen, maar ik kan toch wel 1 hond een beetje gelukkiger proberen te maken!
pi_24513220
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 08:41 schreef miss_sly het volgende:
goeiemorgen jolene!
Nou, hij vond haar niet mooi (hij heeft echt geen smaak die vriend van mij) maar wel schattig en lief. Als ze er over 3 weken nog is, na de wintersport dus, gaan we kijken! Eigenlijk wil ik niet wachten, maar de realiteit is dat we zaterdag over een week al vertrekken en we nu dus ook nog drukke werkdagen en een druk weekend hebben. Dus wachten is verstandiger, maarik ben niet zo van hetverstandige

Je kan ze altijd even mailen.
Ach W. vond Windy maar een lelijk ding...
  Moderator dinsdag 11 januari 2005 @ 08:49:50 #80
5428 crew  miss_sly
pi_24513275
hihi, die mannen! Ze hebben totaal geen idee wat nou echt mooi is
MIsschien doe ik dat nog wel, mailen....
pi_24513380
Bijna op vakantie en daarna gericht zoeken prettig hoor.
  Moderator dinsdag 11 januari 2005 @ 09:13:15 #82
5428 crew  miss_sly
pi_24513439
Ik kan ook bijna niet wachten, moet ik zeggen
Ik had al ontzettend veel zin in vakantie, maar nu ik weet dat we daarna echt definitief op zoek gaan, kan het me niet snel genoeg volgende week zijn

Ik vraag me wel af hoe Noppes met e.e.a. om zal gaan....Ach, wie weet verrast ze ons wel door vriendschap te sluiten met een nieuwe huisgenoot!
  dinsdag 11 januari 2005 @ 09:16:11 #83
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24513459
Tussen Noppes en de hond zal het wel goedkomen hoor Uiteindelijk. Het kan zijn dat Noppes (net als mijn Uk) een hele tijd nodig heeft om eraan te wennen maar zolang je Noppes aandacht blijft geven en op schoot blijft nemen zal ze wel bijtrekken
  Moderator dinsdag 11 januari 2005 @ 09:25:02 #84
5428 crew  miss_sly
pi_24513555
Noppes blijft op schoot mogen als ze dat wil, natuurlijk! Dat is haar plekkie en dat blijft haar plekkie! Als we dan ook de hond aanleren dat die niet naar boven mag waara Noppes haar mand op de vide staat, kan ze zich altijd terugtrekken als ze daar behoefte aan heeft.

Gaat het goed met Uk en Casper? En de andere katten?
pi_24514110
Kreeg ook het idee dat het al wat beter gaat tussen Casper en de katten.
Immers zo kwam het over
  dinsdag 11 januari 2005 @ 10:09:22 #86
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24514135
Het gaat steeds beter Uk zit hem wat minder op zijn kop en lijkt zowaar af en toe nieuwsgierig naar Casper. Als de hond in diepe slaap is komt hij af en toe even uitgebreid aan hem snuffelen 's Nachts is er een echte wapenstilstand want dan willen ze allebei op de bank slapen en dan moet er ook geslapen worden en niet gevochten. Ze gaan ook steeds dichter bij elkaar liggen op de bank:

Het gaat sowieso ontzettend goed met Casper
pi_24514191
Ow Ze liggen al bijna kont tegen kont..geweldig zeg
  Moderator dinsdag 11 januari 2005 @ 10:26:26 #88
5428 crew  miss_sly
pi_24514387
Wat lief, Spin, die foto!
Wat fijn dat het zo goed gaat met Casper ook! Het is zo'n lieverd en je wilt dan niets liever dan een blije en gelukkige hond!

aai voor Casper
en voor Uk omdat ie zo lief is voor Casper
pi_24516094
Piper moet nog steeds niks hebben van Ayla en Ayla blijft ook liever uit de buurt van Piper. Al worden ze sinds afgelopen week wel nieuwsgieriger naar elkaar.

Mijn overpompkabeltje van de digi-camera naar de computer doet het niet. Het is al moeilijk om foto's te maken van Ayla, omdat ze zo beweeglijk is, héb ik eindelijk wat foto's kan ik ze niet overpompen

Zeg Spin, is er nog wel plaats voor jullie op de bank?
pi_24519483
Miss_sly, Sophie is al geplaatst
pi_24519663
Lievvv, die foto
  Moderator dinsdag 11 januari 2005 @ 20:56:32 #92
5428 crew  miss_sly
pi_24521009
jolene, ik zag het
ik kijk voorlopig helemaal niet meer, denk ik, tot we terug zijn.
Geduld is een schone zaak enzo meer van die cliche's
  † In Memoriam † dinsdag 11 januari 2005 @ 22:53:39 #93
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24523056
weet toevallig iemand of katten groenten mogen eten? (doerak is dr dieet ineens helemaal zat, maar vond het gemengd met gekookte wortel wel heel erg lekker) ze heeft toen ze kitten was eigenlijk altijd met mij meegegeten. ze was toen helemaal gek van groente en ik mengde het destijds door haar eten maar ik heb eigenlijk nooit geweten of dat wel gezond was. (ook heeft ze wel eens een krop sla uit mijn boodschappentas gepikt en half opgegeten ) vandaar dat ik op het idee kwam om groenten door haar eten te doen.
  dinsdag 11 januari 2005 @ 23:30:38 #94
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24523555
Ik geef mijn Ukkie af en toe tomaat, is dat stomme beest gek op. Stukje komkommer lust hij ook wel en voor meloen doet hij een moord Ik beschouw het als snoep, niet als voeding dus hij krijgt het niet elke dag.
pi_24527296
Xena eet ook eigenlijk alles, ook wortel brood en kaas.
Maar ik hou het bij verwennerijtjes, piepkleine stukjes die 'zomaar op de grond vallen'

Volgens mij kan het geen kwaad zolang er maar geen kruiden/zout e.d. opzit.
pi_24527649
Hier moet je zelfs de koekjestrommel dicht houden anders loopt ze er in te graaien.
  † In Memoriam † woensdag 12 januari 2005 @ 08:55:15 #97
43556 miss_dynastie
pi_24527982
Volgens mij kan het prima. Blikvoer is toch soms ook met worteltjes/ doperwtjes? En als ze het lekker vinden... kleine tip: Floris was niet zo dol op spruitjes Yian is meer van pasta en aardappelen en vlees
  † In Memoriam † woensdag 12 januari 2005 @ 09:29:01 #98
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24528311
voor mijn andere kat moest ik altijd de eierkoeken achter slot en grendel opbergen.
doerak lust echt bijna alles. en ze houdt net als jouw floris niet van spruitjes. maar voor de rest kan je alles, zoet of hartig, aan dr kwijt. zeg maar van franse kaas tot aardbeienjam
  † In Memoriam † woensdag 12 januari 2005 @ 11:19:35 #99
43556 miss_dynastie
pi_24529926
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 09:29 schreef lady-wrb het volgende:
voor mijn andere kat moest ik altijd de eierkoeken achter slot en grendel opbergen.
doerak lust echt bijna alles. en ze houdt net als jouw floris niet van spruitjes. maar voor de rest kan je alles, zoet of hartig, aan dr kwijt. zeg maar van franse kaas tot aardbeienjam
Geweldig is dat he
Yian wil wel altijd overal aan snuffelen, maar proeven hoeft niet per se zit je kat er boven op als je een mandarijntje aan het pellen bent Hij is gewoon heeeeeeeeeeeel nieuwsgierig
pi_24557657
We zijn gisteren maar weer eens naar de dierenarts geweest.
Want Windy heeft een knobbel in de rechter oksel.
Het is of een ontsteking of een gezwel dus maar weer eens antibiotica en over 10 dagen terug komen.
De eerste pil gisterenavond wou wel. vanochtend wou ze hem niet dus dat komt vanavond wel weer.
Arme beestje de ene antibiotica is nog niet klaar of ze zit aan de volgende bleh..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')