Hier noemen we dat broedenquote:Op vrijdag 7 januari 2005 14:25 schreef miss_sly het volgende:
(nadenken, bespreken, beargumenteren, ik noem dat altijd pruttelen)
ik noem dat pruttelen, omdat dat ook is wat ik zelf dan doe. Ik hou hele gesprekken met mezelf (wel makkelijk, ik hoef mijn zinnen vaak niet af te maken, want ik weet al wat ik wil zeggenquote:Op vrijdag 7 januari 2005 14:37 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Hier noemen we dat broeden
Eerst maar eens afwachten wat het asiel zegtIk ben er altijd heilig van overtuigd geweest dat als het de bedoeling is dat een dier bij jou hoort dat dat vrij snel duidelijk zal zijn en dat je dan ook gelijk weet dat dat het dier is. Had ik met Casper ook, had hem op internet gezien en eigenlijk gelijk afgeschreven (omdat hij geen kinderen gewend was) maar na een paar dagen zat ik nog steeds elke dag zijn foto op te zoeken en te verzuchten dat het toch wel heel jammer was dat we deze hond niet konden nemen. Toch een mailtje ertegenaan gegooid en nu is hij alweer ruim 4 maanden bij ons en onmisbaar
Dat denk ik wel, dat merkt hij denk ik aan onze reactiesquote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:48 schreef Bluezz het volgende:
Hoe kan een kat uit verveling of om te treiteren overal gaan piezen, ze weten toch niet dat wij dat vervelend vinden
Maar heel rot is dat wel natuurlijk
Fotoquote:Xena gedraagt zich nog steeds voorbeeldig in het nieuwe huis, zit nu ook graag in het lege bad zich gewoon relaxed te wassen tot wij klaar zijn in de badkamer, echt geen gezicht
Coupe stormquote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, dat merkt hij denk ik aan onze reacties
Je zit toch een beetje te mopperen als je wéér een plas moet opruimen...
Vandaag gedraagt hij zich tot op heden als een engeltje. Hij wilde per se naar buiten en heeft nu coupe storm zo ongeveer
Van coupe storm, ja graagquote:Foto??
Ja haar bedoelde ik.quote:Op maandag 10 januari 2005 10:09 schreef miss_sly het volgende:
jolene, je bedoelt Sophie? wat een scheetje
Die moet ik straks aan mijn lief laten zien!
Je kan ze altijd even mailen.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 08:41 schreef miss_sly het volgende:
goeiemorgen jolene!
Nou, hij vond haar niet mooi (hij heeft echt geen smaak die vriend van mij) maar wel schattig en lief. Als ze er over 3 weken nog is, na de wintersport dus, gaan we kijken!Eigenlijk wil ik niet wachten, maar de realiteit is dat we zaterdag over een week al vertrekken en we nu dus ook nog drukke werkdagen en een druk weekend hebben. Dus wachten is verstandiger, maarik ben niet zo van hetverstandige
Geweldig is dat hequote:Op woensdag 12 januari 2005 09:29 schreef lady-wrb het volgende:
voor mijn andere kat moest ik altijd de eierkoeken achter slot en grendel opbergen.
doerak lust echt bijna alles. en ze houdt net als jouw floris niet van spruitjes. maar voor de rest kan je alles, zoet of hartig, aan dr kwijt. zeg maar van franse kaas tot aardbeienjam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |