Wij nodigen helemaal niemand uit, lekker samenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:30 schreef jolene het volgende:
maar ik zal dat dus nooit doen.
Nee joh, helemaal niet raar!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:02 schreef lady-wrb het volgende:
misschien verklaren jullie me helemaal voor getikt, maar ik moet even kwijt dat ik zo vreselijk blij ben dat ik de dierenarts vorige week niet zijn gang heb laten gaan
Dat weet ik voor mezelf wel zekerquote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik begin steeds meer te denken dat ik gewoon doller ben op dieren dan op (de meeste) mensen![]()
Kleiner dan een bosmutsquote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoe groot wordt zo'n beestje spin?
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:12 schreef Spindizzy het volgende:
Oh en dit is het nieuwe pupje van mijn schoonouders![]()
Nero
[afbeelding]
Waarom waarom?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:10 schreef Spindizzy het volgende:Wegens omstandigheden komt Nero vanaf morgen bij ons wonen
Ja hequote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:58 schreef Spindizzy het volgende:
Xena
Katten zijn ook dol op tamponsDan sleuren ze een doos vol tampons je plee uit en vind je jaren later nog steeds overal in huis kapotgekauwde tampons
http://marktplaats.tiscali.nl/foto.php3?g=dieren&u=dierenbenodigdheden&ID=102297&ret=%2Fmarkt%2Fdieren%2Fdierenbenodigdheden%2F102297.htmquote:Op zaterdag 15 januari 2005 19:11 schreef Spindizzy het volgende:
Weet iemand waar je van die tassen kunt kopen waar veels te hippe mevrouwen hun veels te hippe kleine hondjes indoen?
Wat varesenlijkquote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
http://marktplaats.tiscali.nl/foto.php3?g=dieren&u=dierenbenodigdheden&ID=102297&ret=%2Fmarkt%2Fdieren%2Fdierenbenodigdheden%2F102297.htm
[afbeelding]
Marktplaats dus?
Wat een verschrikkelijk lelijk dingquote:
Ja? En dan de rest van de beestjes beneden laten? Het is maar tijdelijk. Krijg ik dan niet over een poosje problemen als hij niet meer mee mag naar boven?quote:Op zondag 16 januari 2005 14:54 schreef Tinkerbell het volgende:
Ik zou Nero ook gewoon mee naar boven nemen![]()
Oooh, allerlei deskundigen en (erger!) semi-deskundigen zullen er beslist wat tegenin te brengen hebben. Maar daar ga je je mooi niks van aantrekkenquote:Op zondag 16 januari 2005 14:57 schreef Spindizzy het volgende:
Ayla! Wat goed! Gefeliciteerd
[..]
Ja? En dan de rest van de beestjes beneden laten? Het is maar tijdelijk. Krijg ik dan niet over een poosje problemen als hij niet meer mee mag naar boven?
Een bench is dug geen optie ( ben ik helemaal met je eens ), beneden laten is veel te link ( denk alleen maar eens aan electrische bedrading ), blijft over: mee naar boven.quote:Op zondag 16 januari 2005 15:27 schreef Spindizzy het volgende:
Van mij mogen ze allemaal op bed slapen hoorMaar mijn man is tegen omdat Casper hem steeds uit bed duwt
Watje
Ik ook niet. Ik zou doodongelukkig zijn.quote:Op zondag 16 januari 2005 18:24 schreef kissa het volgende:
Ik zou niet zonder dieren willen en kunnen leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |