Nou en? Gaat wel over je kat hoor. Je hebt het recht om te stresskippen over je dierenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:21 schreef jolene het volgende:
Ach ben ook zo'n piepert...
Das ook zo het is ook zo'n lekker mutsje..en moet er niet aan denken dat het iets ergs is.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:24 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Nou en? Gaat wel over je kat hoor. Je hebt het recht om te stresskippen over je dieren
En dan krijg je soms van die mensen die je menen terecht te moeten wijzen met een afkeurend:quote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:29 schreef jolene het volgende:
Ach we noemen haar ons kindje ons babytje
Ja, dat kloptquote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dan krijg je soms van die mensen die je menen terecht te moeten wijzen met een afkeurend:
'Jij hebt zeker nog nooit een kind gehad, je weet niet waar je over praat dan.'
Waarna ik heel beleefd zeg:
'En jij hebt zeker nog nooit een kat gehad.'
Waarna er vaak een stilte valt![]()
Fijn is dat he.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:11 schreef miss_sly het volgende:
ik zit vandaag de hele dag op kantoor met een meisje dat ik, op z'n zachts gezegd, niet zo mag...we zitten maar met z'n tweeen, maar ik zit nog liever alleen! Gelukkig zit zij in het ene kantoor en ik in het andere en hoef ik me qua werk niet met haar bezig te houden, maar toch. Ik erger me rot, terwijl ze toch alleen maar soort van haar werk doetSoms ben ik toch wel een bitch geloof ik....hoewel ik wel netjes "gezondheid" zei toen ze net nieste
![]()
Ik zeg er meestal wel wat van want ik kon me zondagsavond al opvreten hoe het de maandagochtend zou gaan.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:20 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind dan alleen van mezelf dat het zo slecht is dat ik zelfs bewust moet opletten dat ik beleefd blijf, want dat hoor je toch altijd te zijn?
Blij dat ik jullie heb
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:16 schreef Spindizzy het volgende:
Ja maar sommige mensen zijn gewoon van voor tot achter irritant. Die halen zelfs irritant ademOf ze kijken heel irritant uit hun ogen. Kunnen ze niks aan doen en dat is zo mogelijk nog irritanter.
Dat is ze ookquote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:29 schreef jolene het volgende:
Ach we noemen haar ons kindje ons babytje
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:30 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
![]()
(ik vind sommige mensen digitaal al irritant, ken je nagaan
)
Ow herkenbaar ik ook
Dat is ze ook. Sterkte hoor en geef d'r maar een knuffel
![]()
Oke ik noem nu de ergste dingen op maar kan me daardoor nu ook ergeren aan zijn manier van lachen, zijn manier van telefoneren en noem alles maar op.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:36 schreef miss_sly het volgende:
jolene, de dingen die jij opnoemt maken het wel heel normaal dat je iets tegen die kerel hebt!
Kom op zeg, boeren en scheten laten doe je niet volgens mij![]()
Probleem is dat ik bij haar niet echt iets kan ontdekken om commentaar op te leveren, behalve als ze de telefoon te lang laat overgaan voor ze die oppakt.
En Tinkerbell, ik kan mensen ook digitaal al irritant vinden hoor
In het echie ik ook niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:44 schreef Spindizzy het volgende:
Ik ben nooit zo goed in verbergen dat ik iemand irritant vind
Joooooohquote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:44 schreef Spindizzy het volgende:
Ik ben nooit zo goed in verbergen dat ik iemand irritant vind
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:48 schreef jolene het volgende:
Dus toen hij voor de kerst in de ziektewet kwam met een beginnende maagzweer zei de rest hier grappend dat krijg je nou met je commentaar.
Weet je, ik ga er maar vanuit dat minstens driekwart van de mensen die ik tegenkom me niet moeten. Ga maar na hoeveel mensen jij niet ziet zitten, of je rot aan ergert. Het is onmogelijk dat iedereen je aardig gaat vinden, hoe hard je ook je best doet. Dus boeien, ik steek mijn tijd en energie liever in mensen waarvan het me wel wat kan schelen wat ze van me vindenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:48 schreef miss_sly het volgende:
Misschien vindt ze mij ook wel niet leuk!
Valt het op?quote:
Ik ook niet. Ben nooit een allemansvriend geweest. Ik zat altijd het liefst met mijn snufferd in een boek. Ik vind het hebben van een sociaal leven maar zwaar overschatquote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:58 schreef jolene het volgende:
Daarom heb ik ook niet zoveel vrienden denk ik.![]()
he spin, zit je hier, ik zag je al een tijdje niet meer in oud (of lees ik nou over je heen?) ik was al bang dat je weg was.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:53 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
[..]
Weet je, ik ga er maar vanuit dat minstens driekwart van de mensen die ik tegenkom me niet moeten. Ga maar na hoeveel mensen jij niet ziet zitten, of je rot aan ergert. Het is onmogelijk dat iedereen je aardig gaat vinden, hoe hard je ook je best doet. Dus boeien, ik steek mijn tijd en energie liever in mensen waarvan het me wel wat kan schelen wat ze van me vindenVoor hen ga ik door het vuur en dat de rest van de wereld me dan lomp en een kutwijf vindt zal me eerlijk gezegd een rotzorg zijn. Niet mijn probleem.
Mensen weten wel beter dan mij te bellenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:21 schreef jolene het volgende:
Ik ben het eens gaan opschrijven wie mij nou gewoon zelf belden.
Ja, echt wel.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:25 schreef miss_sly het volgende:
Lekker intiem met de paar mensen die je zelf ook werkelijk graag ziet, lijkt me veel fijner dan zo'n groots feest waarbij je veel te veel mensen de hele dag om je heen hebt. En dan lekker op huwelijksreis, want je houdt bergen geld over als je het klein en intiem houdt
Dat en de rest van de vervanging vind ik ook net zo leuk.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:32 schreef miss_sly het volgende:
ik heb een telefoonfobie, maar niet dat ik niet gebeld wil worden (tenminste, door mijn mensen dan) maar dat ik niet graag bel. Niet naar instanties enzo, dat is geen probleem, want dat is zakelijk. Maar prive ben ik een hele slechte beller. Ben zelfs al eens een vriendin kwijtgeraakt mede doordat ik nooit belde. Ik vind het inderdaad een opdringerig rotding, en ik ben altijd bang dat ik ongelegen bel. Ik doe liever mailen, kaartje sturen, msn-en ofzo. Of afspraak maken en langsgaan.
Nou dat viel toch nog wat tegenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:25 schreef miss_sly het volgende:
En dan lekker op huwelijksreis, want je houdt bergen geld over als je het klein en intiem houdt
Ow een hele zwarte..mat een mooiequote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:35 schreef Tinkerbell het volgende:
Ik had een kleine bruiloft en een paar goede vrienden waar ik van op aan kan![]()
En de beestjes nauurlijk. Ik doe eens een foto van Solo![]()
[afbeelding]
Verder heb ik alleen Sjonnie nog dus je hebt het bijna helemaal onthoudenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:36 schreef jolene het volgende:
ik vind het heel erg dat ik de rest van je poezenbeesten namen nooit kan onthouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |