Ja, dat heb ik ook! Ik hou het dan zo lang mogelijk op.quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:45 schreef Xanthe het volgende:
Jeroen begon gisteren nog dat ik anders maar ergens heen moest gaan en moest blijven slapen...
Die is gek!Ik slaap al slecht en wil zeker nu met mijn bolle buik gewoon in mijn eigen bedje slapen in de buurt van mijn eigen toilet.
Herkennen jullie het dat wanneer je elders slaapt en je moet naar het toilet dat je dit zolang mogelijk gaat proberen uit te stellen omdat je anders bang bent dat je iedereen wakker maakt?
Dat hoef je dus niet te gaan proberen als zwangere hahaha....
Nog tips voor leuke films?
(Heb nog niet eens gegeken of er iets leuks op tv komt)
Ik zal vanaf nu daarheen verhuizen.quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:29 schreef Karin het volgende:
He wat fijn Ingrid dat het niet doorgezet heeft en dat je weer gerustgesteld bent
Dames zullen we de Oud en Nieuw en andere offtopicdingen bespreken in het speeltuinbankje - nr. 184
Het regent nu pijpenstelen, dus het geknal is nu afgelopen gelukkig. Enne, we gaan er met volle moed tegenaan en gaan ervan uit dat alles goed komt!quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:32 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Wij hebben al dagen last van vuurwerk. Gigantische herrie. Erg irritant. Slaapt ook niet zo lekker.
Idd!quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:34 schreef Djeez het volgende:
[..]
Het regent nu pijpenstelen, dus het geknal is nu afgelopen gelukkig. Enne, we gaan er met volle moed tegenaan en gaan ervan uit dat alles goed komt!
Vooral dat wachten is gewoon kut!!! Denk je/jullie dat ik maandag een echo mag hebben? Dat zou ik dan wel graag willen, weet alleen niet of je er iets op kan zien. Hartje knipperen? Weet iemand dat met ca 6 weken.quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:28 schreef Merisse het volgende:
Verdorie Ingridwat is dat toch vreselijk he, dat ze niks kunnen doen en dat je maar moet afwachten. Veel sterkte voor jou en Djeez
Ik zal het wel aan de ha vragen. Ik ga heel rustig aandoen. Geen zin in vanaaf. Ga nu bankhangen.quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:50 schreef bixister het volgende:
met 6 wken is er meestal nog geen hartje te zien volgens mij. op z'n vroegst bij 7 à 8 weken (zo uit m'n hoofd hoor). maar he wat ellendig ingrid en djeez, dat het bloeden toch doorzet. veel sterkte en doe maar heel rustig aan dit weekend.
Mijn eerste echo was ook met 6 weken en het hartje was toen al wel te zien, beter als het vruchtje zelf maar dat was waarschijnlijk omdat zo'n hartje klopt.quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:41 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Vooral dat wachten is gewoon kut!!! Denk je/jullie dat ik maandag een echo mag hebben? Dat zou ik dan wel graag willen, weet alleen niet of je er iets op kan zien. Hartje knipperen? Weet iemand dat met ca 6 weken.
Idd! Als het dan echt mis gaat, laat het dan meteen weten! Maar nee, nu moet ik het hele weekend afwachten. Ik hoop maar dat ik maandag meer weet.quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:58 schreef phileine het volgende:
Het is waar dat het nog steeds alle kanten op kan, er is 50% kans dat het wèl goed gaat, maar ik begrijp alles van je onzekerheid en je verdriet. Je wilt het nu gewoon zeker weten welke kant het op gaat. ik heb er hier toen ook iets over geschreven
sterkte!
*smelt*quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:12 schreef renzell het volgende:
Gister trouwens wel iets leuks gevoeld wat veel zwangere dames ongetwijfeld zullen herkennen. Ik voelde ineens dat het kleintje de hik had: Erg grappig en schattig!![]()
En ineens sloeg het besef in als een bom: shit, er zit echt een klein mensje in mij, een klein iemandje, die zomaar, onafhankelijk van mij, de hik kan hebben....![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:59 schreef Djeez het volgende:
Dames, het is misIk heb in dit topic geplaatst, we hopen dat jullie willen reageren...
Miskraam
Neee!!!! Niet doen niet zeggen!!! Alle clichés op een rijtjequote:Op vrijdag 31 december 2004 21:07 schreef Mannonetje het volgende:
[..]
Ik weet dat je niet op zo'n antwoord zit te wachten, maar hoe verdrietig het ook is, je lichaam heeft niet voor niets het vruchtje afgestoten. Ik kan er over mee praten. En na 1 miskraam kom je echt nog niet in de medische molen terecht hoor,daar gaat veel meer aan vooraf. Jullie zijn jong, dus word er van jullie verwacht dat jullie het zeker eerst op eigen houtje blijven proberen. En dat zou ik dan ook zeker doen. Het verdriet slijt en zal zijn plaatsje krijgen, waarna jullie zeker wel weer open zullen gaan staan voor een nieuwe zwangerschap. Veel sterkte, liefs Manon
Ik schrok er wel van dat die kleine je zoveel pijn kon doen...quote:Op vrijdag 31 december 2004 21:57 schreef renzell het volgende:
Jeetje ja Xanthe, heftig is dat he, zo'n kleintje met zo veel kracht in je dat ie je soms gewoon pijn kan doen. Die kids van ons.... nog niet eens geboren en nu al brutaaltjes!![]()
Geef het dan ook niet!quote:Op vrijdag 31 december 2004 21:07 schreef Mannonetje het volgende:
Ik weet dat je niet op zo'n antwoord zit te wachten
Is toch ook logisch, huil maar uitquote:Op vrijdag 31 december 2004 21:25 schreef Ingrid19 het volgende:
We hebben de 1e cliches al gehoord. Het helpt niet. Ik weet verder ff niks te zeggen. Beetje te emo nu denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |