quote:Op donderdag 30 december 2004 14:14 schreef Martineke het volgende:
ok tnx Karinik wil jou ook best sms-en hoor Githa
Dank je! Ik ga zo de huisartsenpost voor de zekerheid bellen.quote:Op donderdag 30 december 2004 21:17 schreef Randa_v het volgende:
Je kunt niet veel doen Ingrid, alleen afwachten...sterkte![]()
Ik ben me idd doodgeschrokken. Helaas worden de krampen erger.quote:Op donderdag 30 december 2004 21:35 schreef Karin het volgende:
Ingrid het hoeft niet fout te gaan, zie ook Bloedverlies tijdens de zwangerschap Maar kan me voorstellen dat je hier echt vreselijk van schrikt. Is het helderrood bloed? En worden de krampen erger?
Helaas kan je inderdaad niet veel meer doen dan afwachten
Sterkte meissie
Foutje bij het kopieren denk. Heb het maar even aangepast.quote:Op donderdag 30 december 2004 21:53 schreef Martineke het volgende:
wat is ---> 4 januari 2005: Martineke --> KS ----en gt?????
Volgens mij moet dat zolang je niet getrouwd bent, bij elk kind opnieuw (http://www.vpnotarissen.nl/wetenswaardig/kinderen.htm). Het is wel zo dat jullie 2e kind nu automatisch dezelfde achternaam krijgt als het 1e omdat kinderen van dezelfde oudercombinatie nu allemaal dezelfde achternaam krijgen.quote:Op donderdag 30 december 2004 22:24 schreef melonovy het volgende:
Ik had een vraagje, Remco en ik zijn niet getrouwd, dus toen ik zwanger was van Chiara moest Remco het kindje erkennen bij de gemeente. Weet iemand of je dat bij een 2e kindje weer moet doen? Er staat me iets van bij dat dat niet hoeft, maar goed, misschien weet iemand hier het... anders ga ik volgende week even bellen met de gemeente...
ja dat klopt wel, maar het ging toch ook om het erkennen?quote:Op donderdag 30 december 2004 23:54 schreef Anitra het volgende:
Melonovy de 2e krijgt automatisch dezelfde achternaam als het eerste kindje, je hoeft dus helemaal niks te doen nu.
Zelf weg gaan is geen optie , we hebben maar 1 auto en Jeroen moet werken tot 7 uur , zie het niet echt zitten om in het holst van de ochtend hem dan weer op te moeten halen.quote:Op donderdag 30 december 2004 20:59 schreef Githa het volgende:
Xanthe, kan je niet naar iemand toe of iemand bij jou uitnodigen ? alleen is ook maar alleen![]()
ene kant dus jammer dat het eindhoven is geworden en niet utrecht, maar andere kant...daar heb je iedereen om je heenquote:Op donderdag 30 december 2004 22:25 schreef renzell het volgende:
verhaal...
mail geluktquote:Op vrijdag 31 december 2004 10:35 schreef Martineke het volgende:
[afbeelding] lekker nog wat vla schat
ik zal vannacht ook wel hier zitten, we gaan nergens heen en ook ik val om 12 uur bijna om van de1 kat hier is nu al over de zeik, zit verstopt achter de vaatwasser, en andere ligt ongemakkelijk te kijken op de bank
ze zijn hier ook vuurwerk aant afsteken en het is hier een plein met gebouwen rondom, lekkere herrie dus.
ow en mail i sgelukt Githa, maar dat had je wel door denk ik
Deze keer dus niet...quote:Op vrijdag 31 december 2004 00:42 schreef Bar_en_Mar het volgende:
een toekomstige tante kan het toch ook goed hebben Be
Dat zeiden ze ook tegen mijn zus... We zijn vandaag al 1 week over de uitgerekende datum.quote:Op vrijdag 31 december 2004 09:47 schreef snakelady het volgende:
BE, eind januari word ik tante alleen de baby is al zo ver ingedaald dat ze het eerder verwachten.
dus ik weet hoe je je voelt.![]()
Ik heb "echte" champagne waar geen alcohol in zitquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:54 schreef Martineke het volgende:
fijn dat julli ewat meer gerustgesteld zijn Ingrid en Djeezen laat die alcoholische versnapering maar staan ja
![]()
ik wou ook meedoen vanavond, ik zit vanavond aan de kinderchampagne![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |