Nou, nee, niet echt hoor.quote:Op dinsdag 28 december 2004 23:04 schreef Githa het volgende:
[..]
31 december jarig zijn en niemand die elk jaar weer op je feestje wil komen omdat ze ook wel eens iets anders willen met oud& nieuw ....ken je beter op 1/1 een feestje hebben met gare gasten als 31/12 een feestje hebben zonder gasten![]()
![]()
Dat klopt jammergenoeg wel... een vriendin van me is op de 24ste jarig en ze had het maar de zaterdag ervoor gehouden, want niemand 'wil'quote:Op dinsdag 28 december 2004 23:07 schreef Vicky het volgende:
[..]
24 december is ook geen pretje... komt nooit iemand, ieder is veel te druk met kerstinkopen...
af en aan ....volgens mij zijn er kleine sluisjes in mij gemaaktquote:Op woensdag 29 december 2004 10:58 schreef Martineke het volgende:
Jaaaaaaaaaa laatste woensdag met beebje in me buik![]()
de spanning word opgevoerd![]()
hoe gaat het met jou Githa?? is het vocht al wat minder geworden??
als je vriend het echt niet ziet zitten dan misschien beter om niet te gaan....dan heeft hij ook een rustige dagquote:Op woensdag 29 december 2004 11:09 schreef Martineke het volgende:
nee dat idee heb ik werkelijk waar niet nee![]()
maar daar tegenover zegt vriendlief weer, heb jij haar gezien dan 6 dagen voor ze moest bevallen?? en daar heeft hij weer een punt te pakken, ik heb haar amper gezien toen zij zwanger was
ik vroeg het ook al aan mijn mammie, die zegt "ik zou het indd maar rustig aan doen als ik jou was" ofterwijl, die ist met vriendlief eens maak ik daaruit op.
hormonen, hormonenquote:Op woensdag 29 december 2004 18:02 schreef Ingrid19 het volgende:
[zeurmodus] Ik heb vandaag een baaldag. Voel me erg vreemd.
Ik moest vanmiddag ineens heel erg huilen. En kon niet meer stoppen. Heel raar. Duurde erg lang.
Ik heb net wat bruin spul verloren, weten jullie zeker dat dit geen kwaad kan?
Enne, moet je hcg oid na een paar dagen verdubbeld zijn? Ik heb vanmorgen nog eens getest en er kwam een vaag streepje, geen dikke, zoals ik had verwacht. Is dat wel goed?[zeurmodus uit]
Meid maak je niet zo druk! Stress is nu zeker niet goed voor je! Wanneer doe jij die testen? De concentratie in je ochtendurine is altijd het sterkst, ook al staat er op dat je zo'n test op elk gewenst tijdstip kunt doen! Het komt allemaal wel goed. Tot nu toe lijkt het allemaal normaal en dat zullen velen hier beamen! En bij iedereen verdubbelt het hcg hormoon bij de een gaat dat sneller dan bij de ander. Echt, geloof me!quote:Op woensdag 29 december 2004 19:26 schreef Ingrid19 het volgende:
Kan het zo zijn dat mijn hcg gewoon niet verdubbelt? Helaas kan ik niet naar de huisarts, want hij is dicht en er is geen vervanger!Ik heb gebeld en gebeld en langsgefietst en aangeklopt enzo, maar er is gewoon niemand en hij is niet bereikbaar. Gemeen vind ik het.
Had ik nu maar niet die 2e test gedaan. Het is idd bruin, geen spoortje rood te ontdekken gelukkig.
Jullie zijn lief!Ok, ik ga proberen om me niet druk te maken. Wat denken jullie? Zal ik maandag proberen om bij de ha een afspraak te maken, of zal ik morgen een verloskundige bellen en mn verhaal voorleggen?
Sorry dat ik zo zeur iedereen!
tnx. Ik ga ff zoeken.quote:Op woensdag 29 december 2004 23:38 schreef Rottdog het volgende:
Ingrid ten eerste gefeli of courseten tweede er bestaat een topic over bloedverlies in de zwangerschap maar kan hem zo 1,2,3 niet vinden
Hoef ik toch niet te zoeken!quote:Op woensdag 29 december 2004 23:39 schreef Rottdog het volgende:
Bloedverlies tijdens de zwangerschap
stiekem toch gevonden
Best irritant dat afwachten. Er moet gewoon een luikje in je buik zitten, zodat je ff kan kijken of alles goed zit!quote:Op donderdag 30 december 2004 11:09 schreef Githa het volgende:
Ingrid, De eerste 3 maanden zijn het ergst kan ik me nog herinneren en helemaal niet leuk als je zelf de angs hebt dat het niet goed isIk hoop dat de vk de juiste woorden heeft om je een beetje gerust te stellen maar hoe dan ook het blijft altijd afwachten die eerste 3 maanden ....vergeet niet dat je nu meer dan ooit geconcentreed bent op je lichaam en dus elk klein pijntje, trekje of wat dan ook voelt dat kan je het hoofd op hol brengen hoor .....succes
![]()
quote:Op donderdag 30 december 2004 11:19 schreef Martineke het volgende:
hoe gaat het met de rest?? Jdee, Githa, Ingrid, Xanthe, Bix en ik ben de naam kwijt..... ??
Dat heb ik ook hoor. Net nog naar de wc. Had geen bruine afscheiding in mn slipje, maar met afvegen kwam er wel een beetje. Nou ja, zolang het geen bloed is...quote:Op donderdag 30 december 2004 19:27 schreef Igraine het volgende:
Ingrid t is heel herkenbaar hoor wat je voelt. Ik denk ook bij elk steekje "oh jee" en bij elk toiletbezoek volgt er grondige inspectie van ondergoed en/of papier...
Vandaag was ik helemaal niet zo misselijk, gelukkig...Alleen denk ik dan ook weer "oh jee" ... stom he...
Hier gaat het met het buikkie wel goed.quote:Op donderdag 30 december 2004 11:19 schreef Martineke het volgende:
hoe gaat het met de rest?? Jdee, Githa, Ingrid, Xanthe, Bix en ik ben de naam kwijt..... ??
quote:Op donderdag 30 december 2004 14:14 schreef Martineke het volgende:
ok tnx Karinik wil jou ook best sms-en hoor Githa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |