Ongelovelijk wat een grote speeltuin zeg
![]()
Nou het is weer eens zover hoor ( denk ik) . Ik moet om half tien bij de dokter zijn want ik heb weer pijn bij het ademhalen in mijn schouder. Nu zit de pijn alleen niet ook aan de gehele linkerzijkant maar alleen het stukje boven me tiet.
Dus waar de grote vertakinng van me luchtpijp loopt zeg maar.
Ik heb geen koorts, hoest wel als een gek, maar das doorzichtig tot wittig slijm ( niet dat groene toen ik bronchitis had) wat ik ophoest en dan is de pijn ook even weg als ik weer wat slijm weggewerkt heb dus ik snap der geen hol meer van.
Vannacht ook... meestal als ik weer ergens bij, in, op mijn longen een ontsteking oid krijg dan barst ik vooral bij het liggen van de pijn en kan praktisch niet op mijn rug of aangedane ( meest links) zijde liggen.... en vannacht had ik wel wat pijn bij het liggen maar niet dat ik het gevoel had dat ik doodging ofzow... Ik heb ook gewoon fatsoenlijk geslapen.
Dus maar weer op naar de HA. Die kerel zal ondertussen ook wel ziek van mij worden.... de afgelopen drie maanden zit ik minstens drie tot vier keer per maand bij die knuppel.