=> Nieuwe beelden vloedgolven Thailandquote:Op zondag 2 januari 2005 15:23 schreef Magistic het volgende:
Ik heb met de beelden die op dit moment beschikbaar zijn een compilatievideo gemaakt
van de ramp in Azië. Het nummer is Fragile van Sting en daardoorheen heb ik nieuwscommentaar gemengd.
Hier het filmpje:
Tsunami - How Fragile We Are.wmv ~30 MB (rechtermuisknop Opslaan Als)
(met dank aan Jump voor de nieuwe hosting)
dan ga ik ze wel ff mirroren @ me hosting want doe toch niks met me BWquote:Op donderdag 30 december 2004 15:08 schreef kree het volgende:
downloadlimiet al overschreden.
Geef me effe 10 minuten dan zet ik ze ergens anders neer.
ja ik weet niet hoor!! Maar vind je langsdrijvende lijken wel kicke dan .......quote:
euhm, ik heb nog geen langsdrijvend lijk gezien hoor, ik weet niet welke filmpjes jij gekeken hebt?quote:Op donderdag 30 december 2004 15:32 schreef Pearly het volgende:
[..]
ja ik weet niet hoor!! Maar vind je langsdrijvende lijken wel kicke dan .......
Ik word misselijk als er topics worden geopend waar in men videobeeldjes gaat uitwisselen van rampen in welke soort dan ook....
ehh .... no hard feelings verder hoor ....
Wilde het alleen maar effe kwijt he!
nee je moet dan doen of het niet bestaat beelden zijn beelden hoor iedereen heeft recht op zijn eigen nieuwsgaringquote:Op donderdag 30 december 2004 15:32 schreef Pearly het volgende:
[..]
ja ik weet niet hoor!! Maar vind je langsdrijvende lijken wel kicke dan .......
Ik word misselijk als er topics worden geopend waar in men videobeeldjes gaat uitwisselen van rampen in welke soort dan ook....
ehh .... no hard feelings verder hoor ....
Wilde het alleen maar effe kwijt he!
Ik neem de openingspost van KREE even mee naar die andere thread .quote:Op donderdag 30 december 2004 15:12 schreef Sidekick het volgende:
In de openingspost van Zeker 82.000 doden bij zeer zware aardbeving in ZO-Azië #5 zijn er ook een aantal videobeelden te downloaden.
Denk niet dat de meeste het overleefd hebben, op dat 2e filmpje zie je ook mensen die zich aan een reling vastklampen, maar die hele reling wordt gewoon meegesleurd door het water, incl die mensenquote:Op donderdag 30 december 2004 15:58 schreef Darkster het volgende:
wat ik me de hele tijd afvraag>>>
Op die amateur beelden zie je allemaal mensen die voorbij drijven of zich ergens aan vast klampen....
ben heel erg benieuwd of ze het overleefd hebben .....
Ja.. true.. maar het is een ander verhaal als je gewoon moorden op internet zet.. zegt Al-Quada je iets?? Dit is het zelfde als wat ze doen op het nieuwsquote:Op donderdag 30 december 2004 15:35 schreef zebirski het volgende:
[..]
nee je moet dan doen of het niet bestaat beelden zijn beelden hoor iedereen heeft recht op zijn eigen nieuwsgaring
Je trekt het volkomen uit zijn verband. Dit zijn geen moorden, geen aanslag, geen terrorisme. 'Gewoon' natuurgeweld. Keihard, geen fijne beelden maar wel, zoals eerder gemeld, de realiteit. Als je het niet wilt zien, kijk je niet. Maar ga niet belerend zitten emmeren over diegenen die dat wel doen.quote:Op donderdag 30 december 2004 16:12 schreef Shax het volgende:
[..]
Ja.. true.. maar het is een ander verhaal als je gewoon moorden op internet zet.. zegt Al-Quada je iets?? Dit is het zelfde als wat ze doen op het nieuws![]()
Met een dodental van momenteel (iets van) 82.000 denk ik dat je er behoorlijk zeker van kan zijn dat diegenen die weggespoeld worden met geweld, het niet overleefd hebben...quote:Op donderdag 30 december 2004 15:58 schreef Darkster het volgende:
wat ik me de hele tijd afvraag>>>
Op die amateur beelden zie je allemaal mensen die voorbij drijven of zich ergens aan vast klampen....
ben heel erg benieuwd of ze het overleefd hebben .....
130.000 al.quote:Op donderdag 30 december 2004 16:42 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Met een dodental van momenteel (iets van) 82.000
En da's nog heel voorzichtig uitgedrukt.quote:Op donderdag 30 december 2004 17:08 schreef StrayDog het volgende:
Indrukwekkend.
Veel filmpjes zijn ook vanaf balkons gemaaktquote:Op donderdag 30 december 2004 17:33 schreef My_Way het volgende:
Maar toch snap ik niet, met alle respect dat er zoveel doden zijn gevallen. Want als je de beelden ziet zijn ze toch van redelijk dichtbij geschoten en waren er niet massa's mensen op t strand. Maar de gevolgen van rondzwemmend glas enzo zijn natuurlijk ook ernstig.
hoog waren ze helemaal niet, het werd alleen een beetje snel vloed. Vooral de snelheid van het water heeft her en der voor wat onrust gezorgd.quote:Op donderdag 30 december 2004 18:27 schreef mikezwet het volgende:
ben aan het downloaden, tvt.
Ik kan me moeilijk inbeelden hoe hoog z'n vloedgolf nou precies is. maar dat zie ik misschien zo wel.
Nee joh, 20-30 meter (op sommige plaatsen), valt best mee met de hoogtequote:Op donderdag 30 december 2004 18:38 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
hoog waren ze helemaal niet, het werd alleen een beetje snel vloed. Vooral de snelheid van het water heeft her en der voor wat onrust gezorgd.
Ik heb het op nog geen 1 fimpie gezien. Alleen maar dat het water met hoge snelheid het de stranden opkwam. Die ene kerel in fimpje 4 geloof ik, kon gewoon in het water blijven staan, maar gleed onderuit toen de stroming te krachtig werdquote:Op donderdag 30 december 2004 18:41 schreef DJ_Fritz het volgende:
[..]
Nee joh, 20-30 meter (op sommige plaatsen), valt best mee met de hoogte![]()
Ah, je durft nog steeds in deze topics te posten?quote:Op donderdag 30 december 2004 18:38 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
hoog waren ze helemaal niet, het werd alleen een beetje snel vloed. Vooral de snelheid van het water heeft her en der voor wat onrust gezorgd.
Minstens 120.000 doden, "wat onrust".quote:Op donderdag 30 december 2004 18:38 schreef Notoire_Gek het volgende:
Vooral de snelheid van het water heeft her en der voor wat onrust gezorgd.
Deze had ik nog niet eerder gezien, wat een water! Je zou verwachten dat dit zo weer terugstroomt de zee in, maar het vreemde is dus dat het gewoon een paar minuten nog doorstroomt, en daarna pas weer terugtrekt.quote:Op donderdag 30 december 2004 14:58 schreef kree het volgende:
http://home.hetnet.nl/~spcs/tsunami_thai_beach.wmv
Laat me raden, de Amerikanen hebben weer een stok gevonden om Annan mee te slaan?quote:Op donderdag 30 december 2004 19:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kofi Annan wordt ff flink doorgezaagd over het feit waarom ie tot drie dagen na de ramp op vakantie bleef ...
Ze hebben natuurlijk al een gulle 35 miljoen dollar gestortquote:Op donderdag 30 december 2004 20:21 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Laat me raden, de Amerikanen hebben weer een stok gevonden om Annan mee te slaan?
Mwah, neuh.quote:Op donderdag 30 december 2004 20:21 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Laat me raden, de Amerikanen hebben weer een stok gevonden om Annan mee te slaan?
'We' worden in dat artikel vaker genoemd dan de VS, een land dat toch 'iets' groter is dan Nederland ...quote:A rapid surge in donations worldwide brought to over 450 million dollars the funds raised or pledged for emergency relief in Asian countries swept by tidal waves that killed at least 118,000 people.
The government of Britain led the field with a pledge of 96 million dollars, followed by those of Sweden, the Netherlands and France which offered tens of millions of dollars more than they had previously amid charges that wealthy countries were "stingy."
The government funds would reach disaster victims in Asia through various channels including humanitarian groups like the International Committee of the Red Cross as well as UN and other international institutions.
Private donations meanwhile were particularly high, even "phenomenal" in Britain and Italy, which amounted to a total of 53 million dollars.
British charities under the umbrella of the Disasters Emergency Committee (DEC) said their appeals had netted 20 million pounds in aid in 48 hours.
Queen Elizabeth II has also contributed a "substantial" but undisclosed sum, a Buckingham Palace spokesman said.
The published British figures were equivalent to around 134 million dollars.
The campaign involving charities like Oxfam, Save the Children, the British Red Cross, World Vision, and Christian Aid brought 400,000 contributions by telephone and another 38,000 via the DEC website, DUC officials said earlier.
In Milan, the Corriere della Sera newspaper reported that a media campaign in Italy had netted more than 11 million euros (15 million dollars) from mobile phone users while the Italian foreign ministry set aside three million euros for immediate relief.
The governments of Australia, Britain, Canada, France, the Netherlands, Portugal, Sweden and the United States have all dramatically increased their pledges of aid in the last few days.
US President George W. Bush on Wednesday hit back at criticism from a UN official that offers by wealthy nations had been "stingy," but the New York Times and the French newspaper Le Figaro agreed with the UN official.
Meanwhile, Bush said Australia, India, Japan and the United States would form a "core group" to deal with the crisis, raising the question as to whether Washington was taking over a traditional UN role.
US officials insisted the initiative did not conflict with the job of the UN Office for the Coordination of Humanitarian Affairs (OCHA) which is charged with overseeing global, multi-pronged relief operations.
Major western and other wealthy governments have pledged already a total of more than 400 million dollars, most if not all of it for immediate emergency relief, according to an AFP list based on figures provided by the governments.
Other leading government contributors were Japan at 40 million dollars (including around 10 million dollars to support NGO work), the Netherlands at 36 million dollars, Canada at 32.8 million dollars, Germany at 27 million dollars, Australia at 27 million dollars, Portugal at 11 million dollars, Saudi Arabia at 10 million dollars, and Arab Gulf neighbor of Qatar at 10 million dollars.
En ondertussen worden de miljarden richting Irak gedragenquote:Op donderdag 30 december 2004 20:28 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Ze hebben natuurlijk al een gulle 35 miljoen dollar gestortStelletje malloten
a.b.multimedia geloof ik...zoek op tsunamiquote:Op donderdag 30 december 2004 20:29 schreef Keraunos het volgende:
Kun je ff zeggen welke nieuwsgroup onder welke naam?
Heej, ik ben het met je eensquote:Op donderdag 30 december 2004 20:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En ondertussen worden de miljarden richting Irak gedragen.
Hmm ja, anders was die tape er toch niet??quote:Op donderdag 30 december 2004 16:19 schreef Falco het volgende:
Die mensen van het vierde filmpje zijn sick! Eentje staat gewoon te kijken naar die golven en loopt een beetje terug. Ben benieuwd of die dude het overleefd heeft.
Ja dat is hem, echt zo erg allemaalquote:Op donderdag 30 december 2004 21:18 schreef No-Li-Ta het volgende:
Hans Markhorst uit Lent bedoel je? Ik las het ook.. krijg echt rillingen als ik dit allemaal lees...
Als we het nu eens een terroristische vloedgolf noemen...quote:Op donderdag 30 december 2004 20:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En ondertussen worden de miljarden richting Irak gedragen.
Vanavond werd dit op de Belgische tv in een documentaire over tsunami's nog eens toegelicht. Een tsunami is niet zozeer een hoge vloedgolf die neerklapt en dan uitspoelt, zoals een brandinggolf, maar een enorme watermassa die minutenlang met enorme kracht alles overspoelt. Het lijkt er misschien op de filmpjes niet zo spectaculair uit te zien omdat er geen metershoge golf op het land klapt, maar als je bv. goed naar het filmpje van de Brabanders in Phuket kijkt, dan zie je dat de watermassa binnen enkele seconden honderden meters land verovert zonder aan kracht te verliezen. Daar is niets of niemand tegen bestand.quote:Op donderdag 30 december 2004 19:11 schreef Daalemmer het volgende:
Deze had ik nog niet eerder gezien, wat een water! Je zou verwachten dat dit zo weer terugstroomt de zee in, maar het vreemde is dus dat het gewoon een paar minuten nog doorstroomt, en daarna pas weer terugtrekt.
Ik hoorde gisteren op tv dat dat waarschijnlijk komt omdat ze in shock zijn of niet weten waar en hoe te beginnen met helpen ofzo.quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:51 schreef mikezwet het volgende:
Wat mij opvalt aan beelden die je nu op jouraals en docu's ziet is dat het een grote modderboel is, overal spullen en vuil ligt maar dat een hoop mensen alleen maar staan te kijken en niks doen.
Er zijn er ook wel bezig met opruimen en lijken bergen maar veel mensen doen "niks"
Ik kan dat natuurlijk wel makkelijk zeggen en weet niet hoe ik zou reageren in z'n situatie maar het viel me zo op....
Tja, compleet in shock zou ik ook weinig doen. Daarbij komend zijn er op sommige plekken 6 meter aan modder gedumpt, kan je weinig doen zonder zwaar materieelquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:51 schreef mikezwet het volgende:
Wat mij opvalt aan beelden die je nu op jouraals en docu's ziet is dat het een grote modderboel is, overal spullen en vuil ligt maar dat een hoop mensen alleen maar staan te kijken en niks doen.
Er zijn er ook wel bezig met opruimen en lijken bergen maar veel mensen doen "niks"
Ik kan dat natuurlijk wel makkelijk zeggen en weet niet hoe ik zou reageren in z'n situatie maar het viel me zo op....
he? die mensen die een boottocht gingen maken, hebben dus niets van die tsunami gemerkt? totdat ze terug kwamen en die ravage zagen? freaky idd.quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:32 schreef Falco het volgende:
link
Hier zie je zelfs zo'n badgast nog even een foto maken, freaky shit he!
Op die onderste foto loopt die vrouw links iig de verkeerde kant op.quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:46 schreef Disorder het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gemaakt door een Noorse fotograaf. Ik denk niet dat die mensen het gehaald hebben.
Tering...die laatste, met die vader met zijn zoontje en dan die muur van water erachterquote:Op vrijdag 31 december 2004 14:46 schreef Disorder het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gemaakt door een Noorse fotograaf. Ik denk niet dat die mensen het gehaald hebben.
Misschien de moeder van één van die rennende kinderen...quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:54 schreef kree het volgende:
zo dan, dat is echt rennen voor je leven..
Op de satellietfoto's die we eerder hebben gezien is het water ongeveer 400 meter teruggetrokken.quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:07 schreef Disorder het volgende:
Op die foto's is ook goed te zien tot hoe ver dat water eerst is teruggetrokken. Voor de mensen die niet bekend zijn met het Tsunami fenomeen (eerst terugtrekkend water, dan vloedgolven), kan ik het me voorstellen dat zoiets uitnodigt tot een kijkje van dichtbij. Met alle gevolgen van dien.
Misschien liep een van haar kinderen daarquote:Op vrijdag 31 december 2004 14:49 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Op die onderste foto loopt die vrouw links iig de verkeerde kant op.
Ik vind het eerder beroerd allemaal..quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:52 schreef [Efink] het volgende:
net op rtl nieuws fotoz van http://www.digitalglobe.com
voor en na fotoz van een satelliet... erg mooi
damn..ernstig. denk niet dat ze nog leven.quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:46 schreef Disorder het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Inderdaad. Irak was natuurlijk een uitertest reëele bedreiging voor de VS, en de wereld.quote:Op donderdag 30 december 2004 23:07 schreef Strijder het volgende:
[..]
Als we het nu eens een terroristische vloedgolf noemen...
Wat ik vandaag hoorde:quote:Op vrijdag 31 december 2004 22:04 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Inderdaad. Irak was natuurlijk een uitertest reëele bedreiging voor de VS, en de wereld.
Ik hoorde ook dat er iets was met een Bush inauguration party ofzo. Daar hadden ze 40 miljoen dollar aan besteed ofzo.
Dankzij die filmpjes en plaatjes kan ik me eindelijk veel beter voorstellen hoe erg die golf was.
Voortaan even gelijk achter een link doen aub.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:59 schreef Tarak het volgende:
http://www.jeffwilhelm.com/files/images/tsunami.jpg
=edit: schokkende foto; clicken op eigen risico=
Wat Bush kan, moet hij beter kunnen.quote:Op donderdag 30 december 2004 19:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kofi Annan wordt ff flink doorgezaagd over het feit waarom ie tot drie dagen na de ramp op vakantie bleef ...
"Kan het bestand niet vinden."quote:Op zondag 2 januari 2005 12:56 schreef kree het volgende:
Nog een ander filmpje:
http://spcs.111mb.com/Tsunami2004-Malaysia.wmv
Ik blijf me verbazen over de snelheid waarmee het water komt. In seconde 24 van het filmpje begint iemand te roepen dat alle gasten naar binnen moeten komen. Nog geen 10 seconden later is dat uberhaupt al niet meer mogelijk en in seconde 51 wordt het echtpaar weggespoeld.quote:Op zondag 2 januari 2005 12:59 schreef kree het volgende:
ja hij komt eraan (was nog aan het uploaden)
nu doet ie het:
http://home.hetnet.nl/~spcs/Tsunami2004-Malaysia.wmv
nog èèn:
http://home.hetnet.nl/~spcs/m0ny041230nytsunami.mov
Dit filmpje http://home.hetnet.nl/~spcs/m0ny041230nytsunami.mov is hetzelfde stukje, maar dan gefilomd vanaf het gebouw erachter. Het oudere echtpaar dat je weggespoeld ziet worden als het hek het begeeft zie je rechtsonderin. Het bovenste filmpje vond ik het engst, omdat je er middenin staat. Maar wat me verbaast als ik het onderste filmpje kijk is de werkelijk enorme hoeveelheid water (hoogteverschil blijft maar toenemen), en de hoeveelheid puin die zo'n golf over slechts een paar tientallen meters weet op te pikken.quote:Op zondag 2 januari 2005 14:49 schreef HarigeKerel het volgende:
Hier staat ie gelijk afspeelbaar, Zweden op Sri Lanka.
http://folke.nedde.com/
damnquote:Op zondag 2 januari 2005 15:23 schreef Magistic het volgende:
Ik heb met de beelden die op dit moment beschikbaar zijn een compilatievideo gemaakt
van de ramp in Azië. Het nummer is Fragile van Sting en daardoorheen heb ik nieuwscommentaar gemengd.
Hier het filmpje:
Ik heb maar een beperkte bandbreedte maar hij is ook via bittorrent te downloaden:
Tsunami - How Fragile We Are.wmv (torrent)
Beetje vreemd dat je blijft filmen terwijl een man en vrouw voor je neus misschien nog wel gered kunnen worden als je die *(%$ camera even neer kan leggen. Wat een rare gasten zeg.quote:Op zondag 2 januari 2005 14:49 schreef HarigeKerel het volgende:
Hier staat ie gelijk afspeelbaar, Zweden op Sri Lanka.
http://folke.nedde.com/
quote:Op zondag 2 januari 2005 15:23 schreef Magistic het volgende:
Hier het filmpje:
Ik heb maar een beperkte bandbreedte maar hij is ook via bittorrent te downloaden:
Heb jij dit gemaakt? Mijn complimenenten. Op dit moment is je compilatie op radio veronica te horen.quote:Op zondag 2 januari 2005 15:23 schreef Magistic het volgende:
Hier het filmpje:
Volgens mij slaat onderstaand bericht op deze foto...quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:46 schreef Disorder het volgende:
[afbeelding]
Ja ik heb het gemaakt, maar niet om met de eer te strijken. Maar om de mensen echt te bereiken dmv de beelden en muziek...zodat ze toch over de drempel heen komen om een donatie te maken.quote:Op maandag 3 januari 2005 17:58 schreef err het volgende:
[..]
Heb jij dit gemaakt? Mijn complimenenten. Op dit moment is je compilatie op radio veronica te horen.
Het is voor een goed doel, dus maakt het mij niet zoveel uitquote:Op maandag 3 januari 2005 21:34 schreef err het volgende:
ja, die was onmiskenbaar van jou. "Fragile" met de meldingen en hun echo, maar
ze hadden er zelf ook mee zitten rotzooien, zo zat arend langenberg erin verwerkt en aan het einde sprak de veronica dj met een kermisstem dat men geld op 555 moet storten.
Redelijk respectloos het zo te jatten, maar het belangrijkste is natuurlijk dat het idee doorkomt..en dat is je ieg goed gelukt.
die gasten rechts van dat stel (op een balkon ofzo) proberen te helpen, dus een camera neerleggen had weinig uitgemaakt.quote:Op zondag 2 januari 2005 15:45 schreef dewd het volgende:
[..]
Beetje vreemd dat je blijft filmen terwijl een man en vrouw voor je neus misschien nog wel gered kunnen worden als je die *(%$ camera even neer kan leggen. Wat een rare gasten zeg.
ik ben ervan overtuigd dat sting belangeloos mee werktquote:Op maandag 3 januari 2005 22:29 schreef Magistic het volgende:
[..]
Het is voor een goed doel, dus maakt het mij niet zoveel uit
Ik heb verder ook geen rechten betaald over de beelden en muziek
(Ja ik heb het nummer wel orgineel, maar dat betekend nog niet dat je het zomaar mag uitzenden)
Heeft ook geen zin, je kan niks volgens mij, als je 'erin springt' wordt je meegevoerd en knal je zo met je hersens tegen een gebouw aan met behoorlijke kracht.. ik denk ook niet dat je boven kunt blijven, je bent echt kansloos...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:29 schreef EggsTC het volgende:
[afbeelding]
Op dit moment kan je weg rennen, maar het heeft totaal geen zin. Beter spring je in de golf ofzo.
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:29 schreef EggsTC het volgende:
[afbeelding]
Op dit moment kan je weg rennen, maar het heeft totaal geen zin. Beter spring je in de golf ofzo.
quote:Op zondag 2 januari 2005 16:56 schreef Kozzmic het volgende:
De volgende foto heeft volgens mij al een paar keer in de topicreeks gestaan. Het blijkt dat allen op de foto de ramp overleefd hebben:afbeelding[/url]]
[..]
Ik bedoel dat je niet weg hoeft te rennen voor de golf, hij pakt je toch wel of je nu overleefd daarna of niet. Ik vind het heel fascinerend om te zien dit soort natuurrampen. Meeste vinden me een sadist daardoor of grof. Ik vind het niet leuk dat die mensen dood gaan, maar wel machtig om te zien wat een kracht er achter zit, zo'n enorme golf.quote:
Heel mooi gedaan..jeetje..quote:Op zondag 2 januari 2005 15:23 schreef Magistic het volgende:
Jup, hoorde hem gisteren ook...100% zeker dat het van jou filmpje kwam.quote:Op maandag 3 januari 2005 21:15 schreef Magistic het volgende:
[..]
Op radio Veronica?Ik weet van niets! Zou leuk wezen als ze mij ook even informeren...
![]()
Heel erg goed. bedanktquote:Op dinsdag 4 januari 2005 18:14 schreef Magistic het volgende:
En ik heb hem nog niet eens gehoord...
haal ze er allemaal af ?quote:Op woensdag 5 januari 2005 14:19 schreef Chandler het volgende:super vet humor, in 1 dag 40GB bandwidth verbruikt van de 50; ik laat alleen Magistic zijn filmpje even staan...
Kreeg zonet een telefoontje van mijn host...of ik wel doorhad dat ik 10x mijn bandbreedte had verbruikt...quote:Op woensdag 5 januari 2005 14:19 schreef Chandler het volgende:super vet humor, in 1 dag 40GB bandwidth verbruikt van de 50; ik laat alleen Magistic zijn filmpje even staan...
quote:Op woensdag 5 januari 2005 14:36 schreef Magistic het volgende:haha
zeiden ook al wat bekenden van mij, waarom ik niet mijn eigen rekening nummer erneer had gezet.
Ach die 180 euro kan ik nog wel ophoesten, maar ik had het liever aan giro 555 gedoneerd ipv mijn hosting...
Ja dat gaat hard als je hier je filmpje plaatst.quote:Op woensdag 5 januari 2005 14:22 schreef Magistic het volgende:
[..]
Kreeg zonet een telefoontje van mijn host...of ik wel doorhad dat ik 10x mijn bandbreedte had verbruikt...
Hopla 180 euro![]()
Ik wilde een website, dus een domeinnaam...quote:
staat het nieuwe filmpje ergens online ? Hier hier geen ftp draaien en 30 mb mailen is ook veelquote:Op woensdag 5 januari 2005 16:00 schreef Magistic het volgende:
Thomas, je host nog het oude filmpje.
Ondertussen is er een nieuwe filmpje, dezelfde beelden, maar dit keer zonder eindlogo.
Veel mensen maakten daar bezwaar op.
Hoe kan ik die naar jou sturen?
je hebt mailquote:Op woensdag 5 januari 2005 16:03 schreef Jump het volgende:
[..]
staat het nieuwe filmpje ergens online ? Hier hier geen ftp draaien en 30 mb mailen is ook veel
het nieuwe filmpje is aan het uploadequote:
quote:Op woensdag 5 januari 2005 16:39 schreef Jump het volgende:
en het filmpje is eindelijk geupload
http://users.telenet.be/m(...)agile%20We%20Are.wmv
Mocht het nog niet duidelijk zijn, dit is hetzelfde moment als video2 uit de OP maar dan van een stuk hoger en meer naar achter gefilmd. Het echtpaar dat je in video2 weggespoeld ziet worden zie je hier ook en volgens mij zie je de man na afloop uitgeput op een luchtbed.quote:Op zondag 2 januari 2005 12:59 schreef kree het volgende:
nog èèn:
http://home.hetnet.nl/~spcs/m0ny041230nytsunami.mov
Ik kreeg ook een telefoontje; maar tevens ook een beetje extra gratis bandbreedte voor het goede doelquote:Op woensdag 5 januari 2005 14:22 schreef Magistic het volgende:
[..]
Kreeg zonet een telefoontje van mijn host...of ik wel doorhad dat ik 10x mijn bandbreedte had verbruikt...
Hopla 180 euro![]()
Maar het is natuurlijk wel plagiaat.quote:Op woensdag 5 januari 2005 22:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het 'officiële nummer' voor morgen is ook Fragile met diverse nieuwsfragmenten er doorheen. Is niet dezelfde versie als die van Magistic.
Mwah.quote:Op woensdag 5 januari 2005 22:22 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Maar het is natuurlijk wel plagiaat.
In de OP gezet. Erg mooi gemaakt!quote:Op woensdag 5 januari 2005 16:39 schreef Jump het volgende:
en het filmpje is eindelijk geupload
http://users.telenet.be/m(...)agile%20We%20Are.wmv
Dat filmpje doet het niet meer, is daar een mirror van?quote:Op woensdag 5 januari 2005 17:04 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Mocht het nog niet duidelijk zijn, dit is hetzelfde moment als video2 uit de OP maar dan van een stuk hoger en meer naar achter gefilmd. Het echtpaar dat je in video2 weggespoeld ziet worden zie je hier ook en volgens mij zie je de man na afloop uitgeput op een luchtbed.
Mijn compilatie?quote:Op donderdag 6 januari 2005 18:49 schreef No-Li-Ta het volgende:
RTL boulevard: wederom 'how fragile we are'
Vreemd, zag hij de golven gewoon niet omdat hij sliep? Of was hij zo verbaasd dat hij in shock stond te kijken hoe dat water op hem af kwam?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 15:51 schreef schatje het volgende:
Nieuwe beelden vloedgolven Thailand
Let op die man.
In de OP gezet.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 15:51 schreef schatje het volgende:
Nieuwe beelden vloedgolven Thailand
Let op die man.
"Deze homepage is niet beschikbaar."quote:Op donderdag 30 december 2004 14:58 schreef kree het volgende:
*knip*
en nog enkele satelliet-foto's van srilanka:
http://home.hetnet.nl/~sp(...)h2_dec26_2004_dg.jpg
http://home.hetnet.nl/~sp(...)ch_dec26_2004_dg.jpg
http://home.hetnet.nl/~sp(...)od_dec26_2004_dg.jpg
http://home.hetnet.nl/~sp(...)ach_jan1_2004_dg.jpg
*knip*
Die foto's kwamen me bekent voor...quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:46 schreef Disorder het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Klote.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 15:54 schreef MikelenniuM het volgende:
[..]
"Deze homepage is niet beschikbaar."
Hoe meer beelden ik zie, hoe meer ik de indruk krijg dat het gros van de slachtoffers niet verdronken is, maar verpletterd, doodgedrukt tussen de zooi.quote:Op zondag 9 januari 2005 13:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nieuwe beelden van het NOS Journaal: Het water komt door de straten van Banda Atjeh. Zie http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)o/090105/atjeh12.wmv
Damn, damn, gewoon complete bomen die worden meegesleurd. En niets dat het water tegenhoudt.
(andere beelden staan op http://www.nos.nl/nieuws/achtergronden/amateurbeelden.html)
Ik ken een verhaal dat iemand z'n vrouw zag verdrinkenquote:Op zondag 9 januari 2005 19:30 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hoe meer beelden ik zie, hoe meer ik de indruk krijg dat het gros van de slachtoffers niet verdronken is, maar verpletterd, doodgedrukt tussen de zooi.
Hoe groot is het filmpje?quote:Op zondag 9 januari 2005 19:07 schreef kree het volgende:
[..]
Klote.
Ik denk dat hetnet mijn webspace geblokkeert heeft omdat ik te veel dataverkeer genereerde(90 gig inmidels
)
Als er iemand ruimte/bandbreedte heeft om de filmpjes online te zetten dan wil ik ze wel uploaden of doorsturen.
Mischien kan een mod even de OP aanpassen dat de filmpjes tijdelijk niet beschikbaar zijn.
Nou het zijn eigelijk alle filmpjes + de satelietfoto's ide in de OP staan, die nu niet meer bereikbaar zijn/quote:Op zondag 9 januari 2005 19:56 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
Hoe groot is het filmpje?
Misschien kank em wel ergens kwijt
Verwoestend.quote:Op zondag 9 januari 2005 20:10 schreef -CRASH- het volgende:
Brrrr net een nieuwe amateurfilm gezien op het journaal
van Atjeh.
Dat ging wel erg snel
Wat zou jij doen dan? Rennen? Haal je toch niet..quote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:19 schreef Disorder het volgende:
Vreemd, zag hij de golven gewoon niet omdat hij sliep? Of was hij zo verbaasd dat hij in shock stond te kijken hoe dat water op hem af kwam?
Satellietfoto's staan op http://www.digitalglobe.com/tsunami_gallery.htmlquote:Op zondag 9 januari 2005 20:04 schreef kree het volgende:
[..]
Nou het zijn eigelijk alle filmpjes + de satelietfoto's ide in de OP staan, die nu niet meer bereikbaar zijn/
het gaat totaal om 91mb.
Heftig jaquote:Op zondag 9 januari 2005 20:10 schreef -CRASH- het volgende:
Brrrr net een nieuwe amateurfilm gezien op het journaal
van Atjeh.
Dat ging wel erg snel
quote:Middenstand Phuket handelt in morbide souvenirs
PHUKET - De plaatselijke middenstand in het Thaise Phuket probeert een wrang smakend slaatje te slaan uit de tsunami die een deel van de kust van Azië verwoeste. Er is een handel ontstaan in wel zeer onsmakelijke souvenirs.
De middenstand van Phuket verkoopt niet alleen beelden van de tsunami's zelf. Ook foto's en videobanden van lichamen die in zee drijven worden aan de man gebracht.
Ontbindende lijken
Volgens een medewerker van een fotowinkel gaat vooral de foto van ontbindende lijken in een gebouw in Khao Lak grif van de hand. 'Hier hebben we er al duizenden van verkocht. De mensen kopen het, omdat ze precies willen weten wat zich hier heeft afgespeeld.'
In Phuket zijn ook al T-shirts gesignaleerd met daarop onsmakelijke foto's geprint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |