=> Nieuwe beelden vloedgolven Thailandquote:Op zondag 2 januari 2005 15:23 schreef Magistic het volgende:
Ik heb met de beelden die op dit moment beschikbaar zijn een compilatievideo gemaakt
van de ramp in Azië. Het nummer is Fragile van Sting en daardoorheen heb ik nieuwscommentaar gemengd.
Hier het filmpje:
Tsunami - How Fragile We Are.wmv ~30 MB (rechtermuisknop Opslaan Als)
(met dank aan Jump voor de nieuwe hosting)
dan ga ik ze wel ff mirroren @ me hosting want doe toch niks met me BWquote:Op donderdag 30 december 2004 15:08 schreef kree het volgende:
downloadlimiet al overschreden.
Geef me effe 10 minuten dan zet ik ze ergens anders neer.
ja ik weet niet hoor!! Maar vind je langsdrijvende lijken wel kicke dan .......quote:
euhm, ik heb nog geen langsdrijvend lijk gezien hoor, ik weet niet welke filmpjes jij gekeken hebt?quote:Op donderdag 30 december 2004 15:32 schreef Pearly het volgende:
[..]
ja ik weet niet hoor!! Maar vind je langsdrijvende lijken wel kicke dan .......
Ik word misselijk als er topics worden geopend waar in men videobeeldjes gaat uitwisselen van rampen in welke soort dan ook....
ehh .... no hard feelings verder hoor ....
Wilde het alleen maar effe kwijt he!
nee je moet dan doen of het niet bestaat beelden zijn beelden hoor iedereen heeft recht op zijn eigen nieuwsgaringquote:Op donderdag 30 december 2004 15:32 schreef Pearly het volgende:
[..]
ja ik weet niet hoor!! Maar vind je langsdrijvende lijken wel kicke dan .......
Ik word misselijk als er topics worden geopend waar in men videobeeldjes gaat uitwisselen van rampen in welke soort dan ook....
ehh .... no hard feelings verder hoor ....
Wilde het alleen maar effe kwijt he!
Ik neem de openingspost van KREE even mee naar die andere thread .quote:Op donderdag 30 december 2004 15:12 schreef Sidekick het volgende:
In de openingspost van Zeker 82.000 doden bij zeer zware aardbeving in ZO-Azië #5 zijn er ook een aantal videobeelden te downloaden.
Denk niet dat de meeste het overleefd hebben, op dat 2e filmpje zie je ook mensen die zich aan een reling vastklampen, maar die hele reling wordt gewoon meegesleurd door het water, incl die mensenquote:Op donderdag 30 december 2004 15:58 schreef Darkster het volgende:
wat ik me de hele tijd afvraag>>>
Op die amateur beelden zie je allemaal mensen die voorbij drijven of zich ergens aan vast klampen....
ben heel erg benieuwd of ze het overleefd hebben .....
Ja.. true.. maar het is een ander verhaal als je gewoon moorden op internet zet.. zegt Al-Quada je iets?? Dit is het zelfde als wat ze doen op het nieuwsquote:Op donderdag 30 december 2004 15:35 schreef zebirski het volgende:
[..]
nee je moet dan doen of het niet bestaat beelden zijn beelden hoor iedereen heeft recht op zijn eigen nieuwsgaring
Je trekt het volkomen uit zijn verband. Dit zijn geen moorden, geen aanslag, geen terrorisme. 'Gewoon' natuurgeweld. Keihard, geen fijne beelden maar wel, zoals eerder gemeld, de realiteit. Als je het niet wilt zien, kijk je niet. Maar ga niet belerend zitten emmeren over diegenen die dat wel doen.quote:Op donderdag 30 december 2004 16:12 schreef Shax het volgende:
[..]
Ja.. true.. maar het is een ander verhaal als je gewoon moorden op internet zet.. zegt Al-Quada je iets?? Dit is het zelfde als wat ze doen op het nieuws![]()
Met een dodental van momenteel (iets van) 82.000 denk ik dat je er behoorlijk zeker van kan zijn dat diegenen die weggespoeld worden met geweld, het niet overleefd hebben...quote:Op donderdag 30 december 2004 15:58 schreef Darkster het volgende:
wat ik me de hele tijd afvraag>>>
Op die amateur beelden zie je allemaal mensen die voorbij drijven of zich ergens aan vast klampen....
ben heel erg benieuwd of ze het overleefd hebben .....
130.000 al.quote:Op donderdag 30 december 2004 16:42 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Met een dodental van momenteel (iets van) 82.000
En da's nog heel voorzichtig uitgedrukt.quote:Op donderdag 30 december 2004 17:08 schreef StrayDog het volgende:
Indrukwekkend.
Veel filmpjes zijn ook vanaf balkons gemaaktquote:Op donderdag 30 december 2004 17:33 schreef My_Way het volgende:
Maar toch snap ik niet, met alle respect dat er zoveel doden zijn gevallen. Want als je de beelden ziet zijn ze toch van redelijk dichtbij geschoten en waren er niet massa's mensen op t strand. Maar de gevolgen van rondzwemmend glas enzo zijn natuurlijk ook ernstig.
hoog waren ze helemaal niet, het werd alleen een beetje snel vloed. Vooral de snelheid van het water heeft her en der voor wat onrust gezorgd.quote:Op donderdag 30 december 2004 18:27 schreef mikezwet het volgende:
ben aan het downloaden, tvt.
Ik kan me moeilijk inbeelden hoe hoog z'n vloedgolf nou precies is. maar dat zie ik misschien zo wel.
Nee joh, 20-30 meter (op sommige plaatsen), valt best mee met de hoogtequote:Op donderdag 30 december 2004 18:38 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
hoog waren ze helemaal niet, het werd alleen een beetje snel vloed. Vooral de snelheid van het water heeft her en der voor wat onrust gezorgd.
Ik heb het op nog geen 1 fimpie gezien. Alleen maar dat het water met hoge snelheid het de stranden opkwam. Die ene kerel in fimpje 4 geloof ik, kon gewoon in het water blijven staan, maar gleed onderuit toen de stroming te krachtig werdquote:Op donderdag 30 december 2004 18:41 schreef DJ_Fritz het volgende:
[..]
Nee joh, 20-30 meter (op sommige plaatsen), valt best mee met de hoogte![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |