Ik hoorde gisteren op tv dat dat waarschijnlijk komt omdat ze in shock zijn of niet weten waar en hoe te beginnen met helpen ofzo.quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:51 schreef mikezwet het volgende:
Wat mij opvalt aan beelden die je nu op jouraals en docu's ziet is dat het een grote modderboel is, overal spullen en vuil ligt maar dat een hoop mensen alleen maar staan te kijken en niks doen.
Er zijn er ook wel bezig met opruimen en lijken bergen maar veel mensen doen "niks"
Ik kan dat natuurlijk wel makkelijk zeggen en weet niet hoe ik zou reageren in z'n situatie maar het viel me zo op....
Tja, compleet in shock zou ik ook weinig doen. Daarbij komend zijn er op sommige plekken 6 meter aan modder gedumpt, kan je weinig doen zonder zwaar materieelquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:51 schreef mikezwet het volgende:
Wat mij opvalt aan beelden die je nu op jouraals en docu's ziet is dat het een grote modderboel is, overal spullen en vuil ligt maar dat een hoop mensen alleen maar staan te kijken en niks doen.
Er zijn er ook wel bezig met opruimen en lijken bergen maar veel mensen doen "niks"
Ik kan dat natuurlijk wel makkelijk zeggen en weet niet hoe ik zou reageren in z'n situatie maar het viel me zo op....
he? die mensen die een boottocht gingen maken, hebben dus niets van die tsunami gemerkt? totdat ze terug kwamen en die ravage zagen? freaky idd.quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:32 schreef Falco het volgende:
link
Hier zie je zelfs zo'n badgast nog even een foto maken, freaky shit he!
Op die onderste foto loopt die vrouw links iig de verkeerde kant op.quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:46 schreef Disorder het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gemaakt door een Noorse fotograaf. Ik denk niet dat die mensen het gehaald hebben.
Tering...die laatste, met die vader met zijn zoontje en dan die muur van water erachterquote:Op vrijdag 31 december 2004 14:46 schreef Disorder het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gemaakt door een Noorse fotograaf. Ik denk niet dat die mensen het gehaald hebben.
Misschien de moeder van één van die rennende kinderen...quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:54 schreef kree het volgende:
zo dan, dat is echt rennen voor je leven..
Op de satellietfoto's die we eerder hebben gezien is het water ongeveer 400 meter teruggetrokken.quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:07 schreef Disorder het volgende:
Op die foto's is ook goed te zien tot hoe ver dat water eerst is teruggetrokken. Voor de mensen die niet bekend zijn met het Tsunami fenomeen (eerst terugtrekkend water, dan vloedgolven), kan ik het me voorstellen dat zoiets uitnodigt tot een kijkje van dichtbij. Met alle gevolgen van dien.
Misschien liep een van haar kinderen daarquote:Op vrijdag 31 december 2004 14:49 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Op die onderste foto loopt die vrouw links iig de verkeerde kant op.
Ik vind het eerder beroerd allemaal..quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:52 schreef [Efink] het volgende:
net op rtl nieuws fotoz van http://www.digitalglobe.com
voor en na fotoz van een satelliet... erg mooi
damn..ernstig. denk niet dat ze nog leven.quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:46 schreef Disorder het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Inderdaad. Irak was natuurlijk een uitertest reëele bedreiging voor de VS, en de wereld.quote:Op donderdag 30 december 2004 23:07 schreef Strijder het volgende:
[..]
Als we het nu eens een terroristische vloedgolf noemen...
Wat ik vandaag hoorde:quote:Op vrijdag 31 december 2004 22:04 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Inderdaad. Irak was natuurlijk een uitertest reëele bedreiging voor de VS, en de wereld.
Ik hoorde ook dat er iets was met een Bush inauguration party ofzo. Daar hadden ze 40 miljoen dollar aan besteed ofzo.
Dankzij die filmpjes en plaatjes kan ik me eindelijk veel beter voorstellen hoe erg die golf was.
Voortaan even gelijk achter een link doen aub.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:59 schreef Tarak het volgende:
http://www.jeffwilhelm.com/files/images/tsunami.jpg
=edit: schokkende foto; clicken op eigen risico=
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |