Wat Bush kan, moet hij beter kunnen.quote:Op donderdag 30 december 2004 19:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kofi Annan wordt ff flink doorgezaagd over het feit waarom ie tot drie dagen na de ramp op vakantie bleef ...
"Kan het bestand niet vinden."quote:Op zondag 2 januari 2005 12:56 schreef kree het volgende:
Nog een ander filmpje:
http://spcs.111mb.com/Tsunami2004-Malaysia.wmv
Ik blijf me verbazen over de snelheid waarmee het water komt. In seconde 24 van het filmpje begint iemand te roepen dat alle gasten naar binnen moeten komen. Nog geen 10 seconden later is dat uberhaupt al niet meer mogelijk en in seconde 51 wordt het echtpaar weggespoeld.quote:Op zondag 2 januari 2005 12:59 schreef kree het volgende:
ja hij komt eraan (was nog aan het uploaden)
nu doet ie het:
http://home.hetnet.nl/~spcs/Tsunami2004-Malaysia.wmv
nog èèn:
http://home.hetnet.nl/~spcs/m0ny041230nytsunami.mov
Dit filmpje http://home.hetnet.nl/~spcs/m0ny041230nytsunami.mov is hetzelfde stukje, maar dan gefilomd vanaf het gebouw erachter. Het oudere echtpaar dat je weggespoeld ziet worden als het hek het begeeft zie je rechtsonderin. Het bovenste filmpje vond ik het engst, omdat je er middenin staat. Maar wat me verbaast als ik het onderste filmpje kijk is de werkelijk enorme hoeveelheid water (hoogteverschil blijft maar toenemen), en de hoeveelheid puin die zo'n golf over slechts een paar tientallen meters weet op te pikken.quote:Op zondag 2 januari 2005 14:49 schreef HarigeKerel het volgende:
Hier staat ie gelijk afspeelbaar, Zweden op Sri Lanka.
http://folke.nedde.com/
damnquote:Op zondag 2 januari 2005 15:23 schreef Magistic het volgende:
Ik heb met de beelden die op dit moment beschikbaar zijn een compilatievideo gemaakt
van de ramp in Azië. Het nummer is Fragile van Sting en daardoorheen heb ik nieuwscommentaar gemengd.
Hier het filmpje:
Tsunami - How Fragile We Are.wmv ~30 MB (rechtermuisknop Opslaan Als)
Ik heb maar een beperkte bandbreedte maar hij is ook via bittorrent te downloaden:
Tsunami - How Fragile We Are.wmv (torrent)
Beetje vreemd dat je blijft filmen terwijl een man en vrouw voor je neus misschien nog wel gered kunnen worden als je die *(%$ camera even neer kan leggen. Wat een rare gasten zeg.quote:Op zondag 2 januari 2005 14:49 schreef HarigeKerel het volgende:
Hier staat ie gelijk afspeelbaar, Zweden op Sri Lanka.
http://folke.nedde.com/
quote:Op zondag 2 januari 2005 15:23 schreef Magistic het volgende:
Ik heb met de beelden die op dit moment beschikbaar zijn een compilatievideo gemaakt
van de ramp in Azië. Het nummer is Fragile van Sting en daardoorheen heb ik nieuwscommentaar gemengd.
Hier het filmpje:
Ik heb maar een beperkte bandbreedte maar hij is ook via bittorrent te downloaden:
Heb jij dit gemaakt? Mijn complimenenten. Op dit moment is je compilatie op radio veronica te horen.quote:Op zondag 2 januari 2005 15:23 schreef Magistic het volgende:
Hier het filmpje:
Volgens mij slaat onderstaand bericht op deze foto...quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:46 schreef Disorder het volgende:
[afbeelding]
Gemaakt door een Noorse fotograaf. Ik denk niet dat die mensen het gehaald hebben.
Ja ik heb het gemaakt, maar niet om met de eer te strijken. Maar om de mensen echt te bereiken dmv de beelden en muziek...zodat ze toch over de drempel heen komen om een donatie te maken.quote:Op maandag 3 januari 2005 17:58 schreef err het volgende:
[..]
Heb jij dit gemaakt? Mijn complimenenten. Op dit moment is je compilatie op radio veronica te horen.
Het is voor een goed doel, dus maakt het mij niet zoveel uitquote:Op maandag 3 januari 2005 21:34 schreef err het volgende:
ja, die was onmiskenbaar van jou. "Fragile" met de meldingen en hun echo, maar
ze hadden er zelf ook mee zitten rotzooien, zo zat arend langenberg erin verwerkt en aan het einde sprak de veronica dj met een kermisstem dat men geld op 555 moet storten.
Redelijk respectloos het zo te jatten, maar het belangrijkste is natuurlijk dat het idee doorkomt..en dat is je ieg goed gelukt.
die gasten rechts van dat stel (op een balkon ofzo) proberen te helpen, dus een camera neerleggen had weinig uitgemaakt.quote:Op zondag 2 januari 2005 15:45 schreef dewd het volgende:
[..]
Beetje vreemd dat je blijft filmen terwijl een man en vrouw voor je neus misschien nog wel gered kunnen worden als je die *(%$ camera even neer kan leggen. Wat een rare gasten zeg.
ik ben ervan overtuigd dat sting belangeloos mee werktquote:Op maandag 3 januari 2005 22:29 schreef Magistic het volgende:
[..]
Het is voor een goed doel, dus maakt het mij niet zoveel uit
Ik heb verder ook geen rechten betaald over de beelden en muziek
(Ja ik heb het nummer wel orgineel, maar dat betekend nog niet dat je het zomaar mag uitzenden)
Heeft ook geen zin, je kan niks volgens mij, als je 'erin springt' wordt je meegevoerd en knal je zo met je hersens tegen een gebouw aan met behoorlijke kracht.. ik denk ook niet dat je boven kunt blijven, je bent echt kansloos...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:29 schreef EggsTC het volgende:
[afbeelding]
Op dit moment kan je weg rennen, maar het heeft totaal geen zin. Beter spring je in de golf ofzo.
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:29 schreef EggsTC het volgende:
[afbeelding]
Op dit moment kan je weg rennen, maar het heeft totaal geen zin. Beter spring je in de golf ofzo.
quote:Op zondag 2 januari 2005 16:56 schreef Kozzmic het volgende:
De volgende foto heeft volgens mij al een paar keer in de topicreeks gestaan. Het blijkt dat allen op de foto de ramp overleefd hebben:afbeelding[/url]]
[..]
Ik bedoel dat je niet weg hoeft te rennen voor de golf, hij pakt je toch wel of je nu overleefd daarna of niet. Ik vind het heel fascinerend om te zien dit soort natuurrampen. Meeste vinden me een sadist daardoor of grof. Ik vind het niet leuk dat die mensen dood gaan, maar wel machtig om te zien wat een kracht er achter zit, zo'n enorme golf.quote:
Heel mooi gedaan..jeetje..quote:Op zondag 2 januari 2005 15:23 schreef Magistic het volgende:
Jup, hoorde hem gisteren ook...100% zeker dat het van jou filmpje kwam.quote:Op maandag 3 januari 2005 21:15 schreef Magistic het volgende:
[..]
Op radio Veronica?Ik weet van niets! Zou leuk wezen als ze mij ook even informeren...
![]()
Heel erg goed. bedanktquote:Op dinsdag 4 januari 2005 18:14 schreef Magistic het volgende:
En ik heb hem nog niet eens gehoord...
haal ze er allemaal af ?quote:Op woensdag 5 januari 2005 14:19 schreef Chandler het volgende:super vet humor, in 1 dag 40GB bandwidth verbruikt van de 50; ik laat alleen Magistic zijn filmpje even staan...
Kreeg zonet een telefoontje van mijn host...of ik wel doorhad dat ik 10x mijn bandbreedte had verbruikt...quote:Op woensdag 5 januari 2005 14:19 schreef Chandler het volgende:super vet humor, in 1 dag 40GB bandwidth verbruikt van de 50; ik laat alleen Magistic zijn filmpje even staan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |