Duh Lethur was ook de logjpoenon van de Dtsiue adel.quote:Op donderdag 30 december 2004 15:06 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ja, een breezer-wodka.
Hbe je wat tgegen lopojngens?quote:Op donderdag 30 december 2004 15:10 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Duh Lethur was ook de logjpoenon van de Dtsiue adel.
Ik niet. Hbe JIJ wat tegegn loojgpnnesquote:Op donderdag 30 december 2004 15:12 schreef sizzler het volgende:
[..]
Hbe je wat tgegen lopojngens?|
De foto's van Bas en Nouk waren toch allang bekend?quote:Op donderdag 30 december 2004 15:13 schreef Mutant01 het volgende:
Wie wil er een foto zien van een echte loverboy?
Anderhalf jaar.quote:Celstraf en tbs voor Awa
De rechtbank in Leeuwarden heeft donderdag de 17-jarige Awa conform de eis van het Openbaar Ministerie veroordeeld tot anderhalf jaar gevangenisstraf en tbs met dwangverpleging. De rechtbank acht Awa verantwoordelijk voor poging tot moord op zijn 16-jarige ex-vriendin Jamai.
Awa zou in augustus tot tweemaal toe zijn ex-vriendin in brand hebben gestoken met terpentine. Hoewel de jongen minderjarig is, is de zaak in het openbaar behandeld. Volgens de rechtbank is dit gerechtvaardigd, gezien de ernst van de misdrijven. De rechter heeft het strafrecht voor volwassenen toegepast.
De ruzie tussen Awa en zijn vriendin zou zijn ontstaan, doordat Jamai een andere jongen zou hebben gezoend. Na zijn daad publiceerde hij een rapnummer op het internet, waarin hij zijn spijt betuigde. Vanuit de gevangenis heeft de jongen het meisje echter meermaals bedreigd.
Ons rechtssysteem is er dan ook niet om jou garanties te geven.quote:Op donderdag 30 december 2004 15:30 schreef sizzler het volgende:
[..]
Anderhalf jaar.Misschien dat het voor juristen wel begrijpelijk is, maar voor verminking, mishandeling en twee pogingen voor moord op zo'n jong meisje vind ik anderhalf jaar, waarbij ws 1/3 al afgaat wel erg weinig. TBS komt er nog bij, okee, maar dat geeft mij niet van te voren de garantie dat deze psychopaat lang genoeg achter slot en grendel zit.
Lang leve de allochtonen die problemen veroorzakenquote:Op donderdag 30 december 2004 15:20 schreef Koos Voos het volgende:
Nederlanders vinden Nederland niet meer leuk
Nederlanders vinden het niet zo leuk meer hier. Dertig procent wil het liefst emigreren. Vooral mensen met een laag inkomen, zien het in ons land niet meer zitten. Dat blijkt uit onderzoek van bureau Trendbox. Bijna zestig procent van de huishoudens denkt er volgend jaar financieel op achteruit te gaan. Veel Nederlanders verwachten méér zinloos geweld, en méér stakingen. Ook de angst voor terroristische aanslagen is toegenomen. Om tegenwicht te bieden aan die boze buitenwereld, wordt vooral gezelligheid binnenshuis gezocht. Mensen zijn van plan om volgend jaar veel bordspelletjes te spelen, en vaker zelf brood te bakken.
TIP : http://www.google.nl/search?hl=nl&q=zelf+brood+bakken&lr=
Awa moet het land uitgetrapt worden; het liefst boven een oorlogsgebied.quote:Op donderdag 30 december 2004 15:30 schreef sizzler het volgende:
[..]
Anderhalf jaar.Misschien dat het voor juristen wel begrijpelijk is, maar voor verminking, mishandeling en twee pogingen voor moord op zo'n jong meisje vind ik anderhalf jaar, waarbij ws 1/3 al afgaat wel erg weinig. TBS komt er nog bij, okee, maar dat geeft mij niet van te voren de garantie dat deze psychopaat lang genoeg achter slot en grendel zit.
En autochtonen veroorzaken geen problemen?quote:Op donderdag 30 december 2004 15:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Lang leve de allochtonen die problemen veroorzaken
Tipje voor de minima: verhuis naar de VS
Zullen we een inzamelingsactie organiseren: Helpt Pberends naar Amerika.?quote:Op donderdag 30 december 2004 15:44 schreef RichardQuest het volgende:
Als de Hollanders die er problemen mee hebben dat Nederland verkleurd is woord bij daad stellen, is alles opgelost toch.
Relatief zeer weinig.quote:Op donderdag 30 december 2004 15:44 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
En autochtonen veroorzaken geen problemen?
Ik zie op Fok toch vooral autochtonen de meeste problemen maken..
Weet ik..daar kick je op.quote:Op donderdag 30 december 2004 15:50 schreef pberends het volgende:
En van gerel op Fok heb ik totaal geen last
Ik heb je avatar al mishandeld tot avatar voor als ik pleite ben.quote:Op donderdag 30 december 2004 15:52 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Mag ik ook???Ik wil wel naar het noorden van Florida
Ik kanker net zo lang op allochtonen totdat ze relatief evenveel criminaliteit, etc., veroorzaken als autochtonen.quote:Op donderdag 30 december 2004 15:49 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Zullen we een inzamelingsactie organiseren: Helpt Pberends naar Amerika.?
Wij een probleem minder, Pberends gelukkig daar met de hele dag kankeren op allochtonen
CMT een homohater? Dat is me ontgaan dan, want ik lees veel topics nietquote:Op donderdag 30 december 2004 15:51 schreef RichardQuest het volgende:
Nou ja, homohater CherryMoonTraxx zeurt al maanden dat hij weg wil....maar hij blijft maar hier hangen. Als we hem nou 's sponsoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |