abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24298501
quote:
Op donderdag 30 december 2004 15:01 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Heb je gedronken?
Heb je grdnekeon?
pi_24298549
Ja, een breezer-wodka.
pi_24298656
quote:
Op donderdag 30 december 2004 15:06 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ja, een breezer-wodka.
Duh Lethur was ook de logjpoenon van de Dtsiue adel.
pi_24298710
quote:
Op donderdag 30 december 2004 15:10 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Duh Lethur was ook de logjpoenon van de Dtsiue adel.
Hbe je wat tgegen lopojngens? |
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_24298727
Wie wil er een foto zien van een echte loverboy?
Allah Al Watan Al Malik
pi_24298738
quote:
Op donderdag 30 december 2004 15:12 schreef sizzler het volgende:

[..]

Hbe je wat tgegen lopojngens? |
Ik niet. Hbe JIJ wat tegegn loojgpnnes
pi_24298749
quote:
Op donderdag 30 december 2004 15:13 schreef Mutant01 het volgende:
Wie wil er een foto zien van een echte loverboy?
De foto's van Bas en Nouk waren toch allang bekend?
pi_24298756

Loverboy ligt hieronder wahah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Allah Al Watan Al Malik
pi_24298827
Nederlanders vinden Nederland niet meer leuk

Nederlanders vinden het niet zo leuk meer hier. Dertig procent wil het liefst emigreren. Vooral mensen met een laag inkomen, zien het in ons land niet meer zitten. Dat blijkt uit onderzoek van bureau Trendbox. Bijna zestig procent van de huishoudens denkt er volgend jaar financieel op achteruit te gaan. Veel Nederlanders verwachten méér zinloos geweld, en méér stakingen. Ook de angst voor terroristische aanslagen is toegenomen. Om tegenwicht te bieden aan die boze buitenwereld, wordt vooral gezelligheid binnenshuis gezocht. Mensen zijn van plan om volgend jaar veel bordspelletjes te spelen, en vaker zelf brood te bakken.

TIP : http://www.google.nl/search?hl=nl&q=zelf+brood+bakken&lr=
pi_24298998
quote:
Celstraf en tbs voor Awa

De rechtbank in Leeuwarden heeft donderdag de 17-jarige Awa conform de eis van het Openbaar Ministerie veroordeeld tot anderhalf jaar gevangenisstraf en tbs met dwangverpleging. De rechtbank acht Awa verantwoordelijk voor poging tot moord op zijn 16-jarige ex-vriendin Jamai.

Awa zou in augustus tot tweemaal toe zijn ex-vriendin in brand hebben gestoken met terpentine. Hoewel de jongen minderjarig is, is de zaak in het openbaar behandeld. Volgens de rechtbank is dit gerechtvaardigd, gezien de ernst van de misdrijven. De rechter heeft het strafrecht voor volwassenen toegepast.

De ruzie tussen Awa en zijn vriendin zou zijn ontstaan, doordat Jamai een andere jongen zou hebben gezoend. Na zijn daad publiceerde hij een rapnummer op het internet, waarin hij zijn spijt betuigde. Vanuit de gevangenis heeft de jongen het meisje echter meermaals bedreigd.
Anderhalf jaar. Misschien dat het voor juristen wel begrijpelijk is, maar voor verminking, mishandeling en twee pogingen voor moord op zo'n jong meisje vind ik anderhalf jaar, waarbij ws 1/3 al afgaat wel erg weinig. TBS komt er nog bij, okee, maar dat geeft mij niet van te voren de garantie dat deze psychopaat lang genoeg achter slot en grendel zit.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_24299139
quote:
Op donderdag 30 december 2004 15:30 schreef sizzler het volgende:

[..]

Anderhalf jaar. Misschien dat het voor juristen wel begrijpelijk is, maar voor verminking, mishandeling en twee pogingen voor moord op zo'n jong meisje vind ik anderhalf jaar, waarbij ws 1/3 al afgaat wel erg weinig. TBS komt er nog bij, okee, maar dat geeft mij niet van te voren de garantie dat deze psychopaat lang genoeg achter slot en grendel zit.
Ons rechtssysteem is er dan ook niet om jou garanties te geven. Als deze figuur inderdaad psychopaat is, en alles wijst daar op, zou zijn TBS wel eens heel lang kunnen gaan duren. Of dat 'lang genoeg' is, hangt vooral van jouw definitie van 'lang genoeg' af
Slaapt winter
en zomer
pi_24299157
quote:
Op donderdag 30 december 2004 15:20 schreef Koos Voos het volgende:
Nederlanders vinden Nederland niet meer leuk

Nederlanders vinden het niet zo leuk meer hier. Dertig procent wil het liefst emigreren. Vooral mensen met een laag inkomen, zien het in ons land niet meer zitten. Dat blijkt uit onderzoek van bureau Trendbox. Bijna zestig procent van de huishoudens denkt er volgend jaar financieel op achteruit te gaan. Veel Nederlanders verwachten méér zinloos geweld, en méér stakingen. Ook de angst voor terroristische aanslagen is toegenomen. Om tegenwicht te bieden aan die boze buitenwereld, wordt vooral gezelligheid binnenshuis gezocht. Mensen zijn van plan om volgend jaar veel bordspelletjes te spelen, en vaker zelf brood te bakken.

TIP : http://www.google.nl/search?hl=nl&q=zelf+brood+bakken&lr=
Lang leve de allochtonen die problemen veroorzaken

Tipje voor de minima: verhuis naar de VS
pi_24299172
quote:
Op donderdag 30 december 2004 15:30 schreef sizzler het volgende:

[..]

Awa moet het land uitgetrapt worden; het liefst boven een oorlogsgebied.
pi_24299261
Als de Hollanders die er problemen mee hebben dat Nederland verkleurd is woord bij daad stellen, is alles opgelost toch .
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_24299267
quote:
Op donderdag 30 december 2004 15:38 schreef pberends het volgende:

[..]

Lang leve de allochtonen die problemen veroorzaken

Tipje voor de minima: verhuis naar de VS
En autochtonen veroorzaken geen problemen?
Ik zie op Fok toch vooral autochtonen de meeste problemen maken..
Wanneer verhuis jij naar Amerika, dan kun je daar de hele dag door je hart ophalen... er zijn 280 miljoen allochtonen daar..
pi_24299355
quote:
Op donderdag 30 december 2004 15:44 schreef RichardQuest het volgende:
Als de Hollanders die er problemen mee hebben dat Nederland verkleurd is woord bij daad stellen, is alles opgelost toch .
Zullen we een inzamelingsactie organiseren: Helpt Pberends naar Amerika.?
Wij een probleem minder, Pberends gelukkig daar met de hele dag kankeren op allochtonen
pi_24299388
quote:
Op donderdag 30 december 2004 15:44 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

En autochtonen veroorzaken geen problemen?
Ik zie op Fok toch vooral autochtonen de meeste problemen maken..
Relatief zeer weinig.

En van gerel op Fok heb ik totaal geen last
pi_24299413
Nou ja, homohater CherryMoonTraxx zeurt al maanden dat hij weg wil....maar hij blijft maar hier hangen. Als we hem nou 's sponsoren .
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_24299426
Mag ik ook??? Ik wil wel naar het noorden van Florida
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_24299431
quote:
Op donderdag 30 december 2004 15:50 schreef pberends het volgende:

En van gerel op Fok heb ik totaal geen last
Weet ik..daar kick je op.
Je bent er trots op een baggeraar te zijn
pi_24299457
quote:
Op donderdag 30 december 2004 15:52 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Mag ik ook??? Ik wil wel naar het noorden van Florida
Ik heb je avatar al mishandeld tot avatar voor als ik pleite ben.

Ik wil de hele wereld nog afreizen . Geen geld.
pi_24299470
Het stinkt hier naar geneuzel.
pi_24299479
quote:
Op donderdag 30 december 2004 15:49 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Zullen we een inzamelingsactie organiseren: Helpt Pberends naar Amerika.?
Wij een probleem minder, Pberends gelukkig daar met de hele dag kankeren op allochtonen
Ik kanker net zo lang op allochtonen totdat ze relatief evenveel criminaliteit, etc., veroorzaken als autochtonen.
pi_24299506
quote:
Op donderdag 30 december 2004 15:51 schreef RichardQuest het volgende:
Nou ja, homohater CherryMoonTraxx zeurt al maanden dat hij weg wil....maar hij blijft maar hier hangen. Als we hem nou 's sponsoren .
CMT een homohater? Dat is me ontgaan dan, want ik lees veel topics niet
Ik vond zijn sexueel moralisme al eng. Dit dus: Geweldig idee om de staatskas te spekken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')