Nog 2,5. John L........ En de twee die je nog open hebt staan.quote:Op woensdag 29 december 2004 00:45 schreef Chielus het volgende:
Snatch- G in 60 sec: Vinni Jones
G in 60 sec- Oceans 11: Scotte Cane
O 11 - Untouchebles: Andy Garcia
Untouchbles- Deep Impact: Charles Smith (??)
Deep Impact- Ap Now - Robert Duvall
Ap Now- Speed Dennis Hopper
Speed- Gettysburg ??
Gettyburg- Spawn ??
Spawn - Carlito's Way John met een moeilijke achternaam
Carlito Way- LOtR Viggo Morrisson
heb Gettyburg nooit gezien dus.....
Ok ok, ik reken hem goed. Het is John Leguizamo. "Remember me, Benny Blanco from the Bronx"quote:Op woensdag 29 december 2004 00:51 schreef Chielus het volgende:
John Legluizi (het klinkt italiaans maar ik zou het echt niet precies weten)....en ik mag het niet opzoeken dus...![]()
Correct.quote:Op woensdag 29 december 2004 01:00 schreef Chielus het volgende:
Gettyburg - Spawn : Martin Sheen??
Niet in die film.quote:Op woensdag 29 december 2004 01:01 schreef Chielus het volgende:
En is de persoon of de personages in speed en gettyburg Dom??
Dat klopt, hij is ook dom in de zin van Dumb & Dumber. Nou kun je hem afmaken.quote:Op woensdag 29 december 2004 01:07 schreef Chielus het volgende:
Dat waren er wel meer, maar dan gok ik op die Politiemaatje van Keanu Reeves? (die vind ik er altijd wel dom uitzien)
Yep, ik reken hem goed, laat het lijstje maar zitten.quote:Op woensdag 29 december 2004 01:11 schreef Chielus het volgende:
Jeff Daniels
quote:Op woensdag 29 december 2004 01:22 schreef stevenstifler het volgende:
Carrie-Anne Moss?
quote:Op woensdag 29 december 2004 01:29 schreef Jeroenus het volgende:
Pacino (Dog Day Afternoon)
Correctomundo,quote:Op woensdag 29 december 2004 01:44 schreef BwennieBren het volgende:
Skeet Ulrich?
reken ik goed, het is Gerryquote:Op woensdag 29 december 2004 02:04 schreef Chielus het volgende:
Die waar hij samen met Matt Damon speelt; daarin heet ie Gerri, heet de film ook zo??
Ik heb het DVDtje opgezet, ik wist dat het met varkensvlees was maar de naam...quote:Op woensdag 29 december 2004 02:13 schreef Chielus het volgende:
Ik ga ook eens pitten maar ik zal er nog eentje deponeren:
In Once upon a time in Mexico wil Johnny Depp wel een moord doen voor iets, in de DVD extra's legt Robert Rodrigues haarfijn uit wat dit is.
Wat is het (graag in het Spaans) en hoe heet de "extra" waarin het allemaal wordt uitgelegt.
Tellen sequels enzo ook? Want dan heb ik er 6, anders pas 4quote:Op woensdag 29 december 2004 09:58 schreef Patch het volgende:
Ander vraagje dan maar om vandaag mee op te starten?
Geef 8 filmtitels met "The Movie" erin
natuurlijk goedkeuring dmv imdb.com
Deze 2 keur ik goedquote:Op woensdag 29 december 2004 10:30 schreef Ket_Ais het volgende:
Op de gok dan maar:
Jackass: The Movie
X-files: the Movie
Als Costa the movie zo op imdb.com vermeld staat dan heb je er 3 goedquote:Op woensdag 29 december 2004 10:35 schreef ranja het volgende:
Ik heb 3 andere
Spiceworld The movie
Twilight zone the movie
Costa the movie
Deze 4 keur ik goedquote:Op woensdag 29 december 2004 10:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
Als sequels niet tellen, dan doe ik:
Jackass - The Movie
Twilight Zone - The Movie
The Transformers - The Movie
X-Files - The Movie
Als ie zo op imdb.com staat keur ik 'm goedquote:Op woensdag 29 december 2004 10:50 schreef Atreidez het volgende:
Double Dragon The Movie
(verkapte tvp)
Jij bent degene die dat moet controleren tochquote:Op woensdag 29 december 2004 11:04 schreef Patch het volgende:
Als ie zo op imdb.com staat keur ik 'm goed
Atreidez + 1quote:Op woensdag 29 december 2004 11:05 schreef Atreidez het volgende:
Jackass the Movie
X-Files the Movie
Spice Girls the Movie
Twilight Zone the Movie
Double Dragon the Movie
Garfield the Movie
Transformers the Movie
Bean the (disaster) Movie
Klopt, maar ik wilde pas checken als iemand 6 titels in 1 post hadquote:Op woensdag 29 december 2004 11:06 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Jij bent degene die dat moet controleren toch
Waarom doe ik dit soort vragen eigenlijk als jij er bentquote:Op woensdag 29 december 2004 11:14 schreef Patch het volgende:
Shallow Hal
"How you doin'?"quote:Op woensdag 29 december 2004 11:41 schreef twentemeisje het volgende:
Goedemorgen aan u allen en in het bijzonder aan meneer Patch!
twentemeisje + 1quote:Op woensdag 29 december 2004 11:50 schreef twentemeisje het volgende:
Douchegordijnringetjes.... :-)
Geen idee eigenlijk....quote:Op woensdag 29 december 2004 12:20 schreef Patch het volgende:
Snel ff off-topic:
Wie had toentertijd ook alweer die mooie icoontjes gemaakt na de FTR-Awards.
Ik wil namelijk nu wel een Patch Adams die overgaat in de Hitchcock-Award die op zijn beurt weer overgaat in een Brad Pitt-Award.
Streep-Award laat maar zitten...
Leeft die nog?quote:Op woensdag 29 december 2004 12:39 schreef InTrePidIvity het volgende:
Volgens mij was dat Quasar_De_Duif oid, maar zeker weten doe ik het niet...
Ze heeft nog 10 minuutjes de tijd ongeveer...quote:Op woensdag 29 december 2004 12:42 schreef Jeroenus het volgende:
Kan iemand niet ff een nieuwe vraag opgooien aangezien twentemeisje geen nieuwe post?
Incl. je correctie is dit natuurlijk helemaal juist!quote:Op woensdag 29 december 2004 13:05 schreef Patch het volgende:
Graig T Nelson
Holly Hunt
Samuel L Jackson
Jason Lee
Hé! Jason Lee = niet Frozone, zoals in je volgorde staatquote:Op woensdag 29 december 2004 13:12 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Incl. je correctie is dit natuurlijk helemaal juist!
Patch +1
quote:Op woensdag 29 december 2004 13:14 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Hé! Jason Lee = niet Frozone, zoals in je volgorde staat![]()
Dat had ie al gecorrigeerd!quote:Op woensdag 29 december 2004 13:10 schreef Patch het volgende:
Ik bedoelde natuurlijk Holly Hunter....
En als je ze op volgorde wil, dan moet je Samuel en Jason even met elkaar omwisselen.
I'mmmme sorryquote:Op woensdag 29 december 2004 13:16 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
[..]
Dat had ie al gecorrigeerd!
dat is best gebruikelijk hoorquote:Op woensdag 29 december 2004 13:32 schreef stevenstifler het volgende:
het spijt me hoor mensen, maar is het vandaag ik-post-geen-nieuwe-vragen-dag ofzo?
er zit telkens wel een tijdje tussen voordat er weer een nieuwe vraag komt![]()
![]()
ok, well.. i apologize then..quote:Op woensdag 29 december 2004 13:41 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dat is best gebruikelijk hoor
soms moeten er nog vragen gemaakt worden bv.
Hoe is het klassement op het moment eigenlijk?quote:Op woensdag 29 december 2004 13:45 schreef Patch het volgende:
Het is voor mij erg moeilijk tegenwoordig om vragen te verzinnen.
Want volgens mij heb ik statistisch gezien ook de meeste vragen gesteld.
Daar gaat DH over.quote:Op woensdag 29 december 2004 13:56 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Hoe is het klassement op het moment eigenlijk?
jullie waren zo snel en ver in dit topic dat ik het pas weer in t volgend deel postquote:Op woensdag 29 december 2004 13:56 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Hoe is het klassement op het moment eigenlijk?
Is die ooit jong geweest?quote:Op woensdag 29 december 2004 14:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Een jonge Tom Berenger?
Dan zag ik er dus inderdaad een Tim Robbins inquote:
quote:Op woensdag 29 december 2004 15:03 schreef mr_anonimous het volgende:
Vlammenwerper?
Niet goed gezien dan, want t was wel degelijk Bruce Campbell.quote:Op woensdag 29 december 2004 14:44 schreef Dopekoe het volgende:
Dan zag ik er dus inderdaad een Tim Robbins in
In de film zag ik wel een Tim Robbinsquote:Op woensdag 29 december 2004 15:05 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Niet goed gezien dan, want t was wel degelijk Bruce Campbell.
Ik zou het niet proberen, tenzij je in erge nood zitquote:Op woensdag 29 december 2004 15:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
Was het niet een soort eten ofzo?
Ik wil eigenlijk wel het precieze antwoord hebbenquote:Op woensdag 29 december 2004 15:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
Oja, ze houden niet van de lucht van uitwerpselen
Dat had ik er zeker bij moeten zetten hè?quote:Op woensdag 29 december 2004 15:10 schreef mr_anonimous het volgende:
Een emmer stront dus.
Ja dusquote:Op woensdag 29 december 2004 15:11 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wel het precieze antwoord hebben
Nee hoor, was niet goed geweestquote:Op woensdag 29 december 2004 15:12 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat had ik er zeker bij moeten zetten hè?
* Jeroenus meldtquote:Op woensdag 29 december 2004 15:29 schreef Dopekoe het volgende:
Heeft eigenlijk 1 van jullie de film wel eens gezien![]()
eeen heeeeeeleee tijd geleden..quote:Op woensdag 29 december 2004 15:29 schreef Dopekoe het volgende:
Heeft eigenlijk 1 van jullie de film wel eens gezien![]()
Erg warmquote:Op woensdag 29 december 2004 15:34 schreef mr_anonimous het volgende:
Hij heeft waterballonnen gevuld met raptorpis?
Sorry mensen, mn Internet heeft er de hele dag uit gelegen, (lang leve de ADSL), maar goed, dit was iid het juiste atwoord.quote:Op woensdag 29 december 2004 10:21 schreef Ket_Ais het volgende:
[..]
Ik heb het DVDtje opgezet, ik wist dat het met varkensvlees was maar de naam...
In de Ten Minute Cooking School heeft Rodriguez het over Puerco Pibil.
(leuke extra's ook btw)
Edit: oh, ik zie nu pas dat de "extra" ook gevraagd werd. NOu ja, onbewust al geantwoord.
Ander bewaarmediumquote:Op woensdag 29 december 2004 15:43 schreef mr_anonimous het volgende:
Waterpistool gevuld met t-rexpis?
mr_anonimous +1quote:Op woensdag 29 december 2004 15:51 schreef mr_anonimous het volgende:
van die labbuisjes? Gevuld met T-rexpis.
StevenStifler +1quote:Op woensdag 29 december 2004 16:07 schreef stevenstifler het volgende:
finding forrester? die ripoff van good wil hunting
"Welke vier films zie je hierin terug en wat is de algehele relatie tussen deze plaatjes?"quote:Op woensdag 29 december 2004 16:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Eight Legged freaks
Silent bob and Jay strike back?
Manchurian candidate?
Three to tango
Jason mewes speelt natuurlijk in Scream 3!quote:Op woensdag 29 december 2004 16:22 schreef stevenstifler het volgende:
*hint* [voor ket_ais] jamie kennedy herken in nergens terug op de foto's..
Dat ligt aan de vragensteller. Vaak is alles in 1 post, maar anderen vinden het laatste antwoord al goed.quote:Op woensdag 29 december 2004 16:29 schreef stevenstifler het volgende:
idd dat is het hele lijst..
overigens voor de duidelijkheid.. ik ben net nieuw hier..
kan ik de punten toekennen als iemand het laatste puntje op de i heeft gezet.. of pas als iemand de totale lijst toont? anders heb ik in dit geval dopekoe best wel genaaid..
Nee hoor, als je het punt aan mij zou toekennen zou je Ket_ais genaaid hebbenquote:Op woensdag 29 december 2004 16:29 schreef stevenstifler het volgende:
idd dat is het hele lijst..
overigens voor de duidelijkheid.. ik ben net nieuw hier..
kan ik de punten toekennen als iemand het laatste puntje op de i heeft gezet.. of pas als iemand de totale lijst toont? anders heb ik in dit geval dopekoe best wel genaaid..
Dat wil niet zeggen dat ik niet vind dat Ket_Ais in dit geval meer aanspraak op het punt maakt.quote:Op woensdag 29 december 2004 16:33 schreef mr_anonimous het volgende:
Persoonlijk vind ik alles in een post wel beter want dan heb je de complete vraag te pakken.
quote:Ket_Ais +1
quote:jason mewes zat natuurlijk in scream 3
klopt als een bus
Die doet ze wel na ja! Maar ik wil toch graag de naam van de actrice die hier poseert als RW.quote:Op woensdag 29 december 2004 16:45 schreef mr_anonimous het volgende:
Raquel Welch?
Ik had ook wel gedacht dat ie binnen 4 posts goed be-antwoord wasquote:Op woensdag 29 december 2004 17:01 schreef Patch het volgende:
Die T-rex-pis vraag was een weggevertje, vreemd dat er zo lang over gedaan werd...
ehm
Angie Everhart?
Een manquote:Op woensdag 29 december 2004 17:12 schreef Ket_Ais het volgende:
allemaal
In de film waarvoor ze een oscar won is speelt ze het tegenovergestelde
Oscar winnares?quote:Op woensdag 29 december 2004 17:19 schreef DarknessThere het volgende:
Tara Reid?
jaja, en dan ik de website verklappen zeker?quote:Op woensdag 29 december 2004 18:18 schreef stevenstifler het volgende:
echt.. hoe kom je alleen al aan deze fotoz..
quote:Op woensdag 29 december 2004 18:26 schreef DarknessThere het volgende:
Brad Pitt?
quote:Op woensdag 29 december 2004 18:33 schreef BwennieBren het volgende:
Silvester Stallone?
quote:Op woensdag 29 december 2004 18:37 schreef Atreidez het volgende:
Dirk Diggler/Mark Wahlberg? niet amerikaans dus
Vincent Cassell?
quote:
BwennieBren + 1quote:Op woensdag 29 december 2004 18:46 schreef BwennieBren het volgende:
Nederlands dan misschien?
Maarten Spanjer?
Zoooooooooo dat heb je snel gezien. Zeker een fan van King?quote:
Daar maak ik niet zo'n punt vanquote:Op woensdag 29 december 2004 18:55 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
het punt!...of is het de punt...?
quote:Op woensdag 29 december 2004 19:00 schreef DarknessThere het volgende:
Is die laatste Misery?
Dat zijn ze!quote:Op woensdag 29 december 2004 19:14 schreef ranja het volgende:
1. Thinner
2. Dreamcatcher
3. Stand By Me
4. Secret Window
5. Cujo
6. The dead zone
7. Misery
Stephen King
Nu maar eens kijken hoe de vraag er uit ziet
oeh... jij bent snel met je post aanpassen.quote:Op woensdag 29 december 2004 19:14 schreef ranja het volgende:
1. Thinner
2. Dreamcatcher
3. Stand By Me
4. Secret Window
5. Cujo
6. The dead zone
7. Misery
Stephen King
Nu maar eens kijken hoe de vraag er uit ziet
had de verkeerde gecopy-pastequote:Op woensdag 29 december 2004 19:18 schreef Patch het volgende:
[..]
oeh... jij bent snel met je post aanpassen.
respect
redelijk tegen t eind als MB wegrent....quote:Op woensdag 29 december 2004 19:19 schreef Patch het volgende:
Vreemd, ik heb secret window gezien, kan me die scene helemaal niet herinneren...
Depp ligt op de grond neergeslagen en zij rent naar de auto die niet meer start geloof ik. Uiteindelijk staat Depp weer op, trekt haar uit de auto en slaat haar neer en sleept haar ergens naar toe. Zoiets of zo...quote:Op woensdag 29 december 2004 19:19 schreef Patch het volgende:
Vreemd, ik heb secret window gezien, kan me die scene helemaal niet herinneren...
Maar je post staat toch boven die van Patch? Ik dacht dat ik over je heen had gekeken. Wie is nu eerst? Ik weet et niet meer hoor en ik wil de punt eerlijk gevenquote:Op woensdag 29 december 2004 19:20 schreef ranja het volgende:
[..]
had de verkeerde gecopy-paste
Volgens mij was Patch uiteindelijk toch eerder.
mocht dat zo zijn, geen getreur, stel maar een nieuwe vraag johquote:Op woensdag 29 december 2004 19:20 schreef ranja het volgende:
[..]
had de verkeerde gecopy-paste
Volgens mij was Patch uiteindelijk toch eerder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |