Ik heb het DVDtje opgezet, ik wist dat het met varkensvlees was maar de naam...quote:Op woensdag 29 december 2004 02:13 schreef Chielus het volgende:
Ik ga ook eens pitten maar ik zal er nog eentje deponeren:
In Once upon a time in Mexico wil Johnny Depp wel een moord doen voor iets, in de DVD extra's legt Robert Rodrigues haarfijn uit wat dit is.
Wat is het (graag in het Spaans) en hoe heet de "extra" waarin het allemaal wordt uitgelegt.
Tellen sequels enzo ook? Want dan heb ik er 6, anders pas 4quote:Op woensdag 29 december 2004 09:58 schreef Patch het volgende:
Ander vraagje dan maar om vandaag mee op te starten?
Geef 8 filmtitels met "The Movie" erin
natuurlijk goedkeuring dmv imdb.com
Deze 2 keur ik goedquote:Op woensdag 29 december 2004 10:30 schreef Ket_Ais het volgende:
Op de gok dan maar:
Jackass: The Movie
X-files: the Movie
Als Costa the movie zo op imdb.com vermeld staat dan heb je er 3 goedquote:Op woensdag 29 december 2004 10:35 schreef ranja het volgende:
Ik heb 3 andere
Spiceworld The movie
Twilight zone the movie
Costa the movie
Deze 4 keur ik goedquote:Op woensdag 29 december 2004 10:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
Als sequels niet tellen, dan doe ik:
Jackass - The Movie
Twilight Zone - The Movie
The Transformers - The Movie
X-Files - The Movie
Als ie zo op imdb.com staat keur ik 'm goedquote:Op woensdag 29 december 2004 10:50 schreef Atreidez het volgende:
Double Dragon The Movie
(verkapte tvp)
Jij bent degene die dat moet controleren tochquote:Op woensdag 29 december 2004 11:04 schreef Patch het volgende:
Als ie zo op imdb.com staat keur ik 'm goed
Atreidez + 1quote:Op woensdag 29 december 2004 11:05 schreef Atreidez het volgende:
Jackass the Movie
X-Files the Movie
Spice Girls the Movie
Twilight Zone the Movie
Double Dragon the Movie
Garfield the Movie
Transformers the Movie
Bean the (disaster) Movie
Klopt, maar ik wilde pas checken als iemand 6 titels in 1 post hadquote:Op woensdag 29 december 2004 11:06 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Jij bent degene die dat moet controleren toch
Waarom doe ik dit soort vragen eigenlijk als jij er bentquote:Op woensdag 29 december 2004 11:14 schreef Patch het volgende:
Shallow Hal
"How you doin'?"quote:Op woensdag 29 december 2004 11:41 schreef twentemeisje het volgende:
Goedemorgen aan u allen en in het bijzonder aan meneer Patch!
twentemeisje + 1quote:Op woensdag 29 december 2004 11:50 schreef twentemeisje het volgende:
Douchegordijnringetjes.... :-)
Geen idee eigenlijk....quote:Op woensdag 29 december 2004 12:20 schreef Patch het volgende:
Snel ff off-topic:
Wie had toentertijd ook alweer die mooie icoontjes gemaakt na de FTR-Awards.
Ik wil namelijk nu wel een Patch Adams die overgaat in de Hitchcock-Award die op zijn beurt weer overgaat in een Brad Pitt-Award.
Streep-Award laat maar zitten...
Leeft die nog?quote:Op woensdag 29 december 2004 12:39 schreef InTrePidIvity het volgende:
Volgens mij was dat Quasar_De_Duif oid, maar zeker weten doe ik het niet...
Ze heeft nog 10 minuutjes de tijd ongeveer...quote:Op woensdag 29 december 2004 12:42 schreef Jeroenus het volgende:
Kan iemand niet ff een nieuwe vraag opgooien aangezien twentemeisje geen nieuwe post?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |