Oscar winnares?quote:Op woensdag 29 december 2004 17:19 schreef DarknessThere het volgende:
Tara Reid?
jaja, en dan ik de website verklappen zeker?quote:Op woensdag 29 december 2004 18:18 schreef stevenstifler het volgende:
echt.. hoe kom je alleen al aan deze fotoz..
quote:Op woensdag 29 december 2004 18:26 schreef DarknessThere het volgende:
Brad Pitt?
quote:Op woensdag 29 december 2004 18:33 schreef BwennieBren het volgende:
Silvester Stallone?
quote:Op woensdag 29 december 2004 18:37 schreef Atreidez het volgende:
Dirk Diggler/Mark Wahlberg? niet amerikaans dus
Vincent Cassell?
quote:
BwennieBren + 1quote:Op woensdag 29 december 2004 18:46 schreef BwennieBren het volgende:
Nederlands dan misschien?
Maarten Spanjer?
Zoooooooooo dat heb je snel gezien. Zeker een fan van King?quote:
Daar maak ik niet zo'n punt vanquote:Op woensdag 29 december 2004 18:55 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
het punt!...of is het de punt...?
quote:Op woensdag 29 december 2004 19:00 schreef DarknessThere het volgende:
Is die laatste Misery?
Dat zijn ze!quote:Op woensdag 29 december 2004 19:14 schreef ranja het volgende:
1. Thinner
2. Dreamcatcher
3. Stand By Me
4. Secret Window
5. Cujo
6. The dead zone
7. Misery
Stephen King
Nu maar eens kijken hoe de vraag er uit ziet
oeh... jij bent snel met je post aanpassen.quote:Op woensdag 29 december 2004 19:14 schreef ranja het volgende:
1. Thinner
2. Dreamcatcher
3. Stand By Me
4. Secret Window
5. Cujo
6. The dead zone
7. Misery
Stephen King
Nu maar eens kijken hoe de vraag er uit ziet
had de verkeerde gecopy-pastequote:Op woensdag 29 december 2004 19:18 schreef Patch het volgende:
[..]
oeh... jij bent snel met je post aanpassen.
respect
redelijk tegen t eind als MB wegrent....quote:Op woensdag 29 december 2004 19:19 schreef Patch het volgende:
Vreemd, ik heb secret window gezien, kan me die scene helemaal niet herinneren...
Depp ligt op de grond neergeslagen en zij rent naar de auto die niet meer start geloof ik. Uiteindelijk staat Depp weer op, trekt haar uit de auto en slaat haar neer en sleept haar ergens naar toe. Zoiets of zo...quote:Op woensdag 29 december 2004 19:19 schreef Patch het volgende:
Vreemd, ik heb secret window gezien, kan me die scene helemaal niet herinneren...
Maar je post staat toch boven die van Patch? Ik dacht dat ik over je heen had gekeken. Wie is nu eerst? Ik weet et niet meer hoor en ik wil de punt eerlijk gevenquote:Op woensdag 29 december 2004 19:20 schreef ranja het volgende:
[..]
had de verkeerde gecopy-paste
Volgens mij was Patch uiteindelijk toch eerder.
mocht dat zo zijn, geen getreur, stel maar een nieuwe vraag johquote:Op woensdag 29 december 2004 19:20 schreef ranja het volgende:
[..]
had de verkeerde gecopy-paste
Volgens mij was Patch uiteindelijk toch eerder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |