StevenStifler +1quote:Op woensdag 29 december 2004 16:07 schreef stevenstifler het volgende:
finding forrester? die ripoff van good wil hunting
"Welke vier films zie je hierin terug en wat is de algehele relatie tussen deze plaatjes?"quote:Op woensdag 29 december 2004 16:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Eight Legged freaks
Silent bob and Jay strike back?
Manchurian candidate?
Three to tango
Jason mewes speelt natuurlijk in Scream 3!quote:Op woensdag 29 december 2004 16:22 schreef stevenstifler het volgende:
*hint* [voor ket_ais] jamie kennedy herken in nergens terug op de foto's..
Dat ligt aan de vragensteller. Vaak is alles in 1 post, maar anderen vinden het laatste antwoord al goed.quote:Op woensdag 29 december 2004 16:29 schreef stevenstifler het volgende:
idd dat is het hele lijst..
overigens voor de duidelijkheid.. ik ben net nieuw hier..
kan ik de punten toekennen als iemand het laatste puntje op de i heeft gezet.. of pas als iemand de totale lijst toont? anders heb ik in dit geval dopekoe best wel genaaid..
Nee hoor, als je het punt aan mij zou toekennen zou je Ket_ais genaaid hebbenquote:Op woensdag 29 december 2004 16:29 schreef stevenstifler het volgende:
idd dat is het hele lijst..
overigens voor de duidelijkheid.. ik ben net nieuw hier..
kan ik de punten toekennen als iemand het laatste puntje op de i heeft gezet.. of pas als iemand de totale lijst toont? anders heb ik in dit geval dopekoe best wel genaaid..
Dat wil niet zeggen dat ik niet vind dat Ket_Ais in dit geval meer aanspraak op het punt maakt.quote:Op woensdag 29 december 2004 16:33 schreef mr_anonimous het volgende:
Persoonlijk vind ik alles in een post wel beter want dan heb je de complete vraag te pakken.
quote:Ket_Ais +1
quote:jason mewes zat natuurlijk in scream 3
klopt als een bus
Die doet ze wel na ja! Maar ik wil toch graag de naam van de actrice die hier poseert als RW.quote:Op woensdag 29 december 2004 16:45 schreef mr_anonimous het volgende:
Raquel Welch?
Ik had ook wel gedacht dat ie binnen 4 posts goed be-antwoord wasquote:Op woensdag 29 december 2004 17:01 schreef Patch het volgende:
Die T-rex-pis vraag was een weggevertje, vreemd dat er zo lang over gedaan werd...
ehm
Angie Everhart?
Een manquote:Op woensdag 29 december 2004 17:12 schreef Ket_Ais het volgende:
allemaal
In de film waarvoor ze een oscar won is speelt ze het tegenovergestelde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |