Incl. je correctie is dit natuurlijk helemaal juist!quote:Op woensdag 29 december 2004 13:05 schreef Patch het volgende:
Graig T Nelson
Holly Hunt
Samuel L Jackson
Jason Lee
Hé! Jason Lee = niet Frozone, zoals in je volgorde staatquote:Op woensdag 29 december 2004 13:12 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Incl. je correctie is dit natuurlijk helemaal juist!
Patch +1
quote:Op woensdag 29 december 2004 13:14 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Hé! Jason Lee = niet Frozone, zoals in je volgorde staat![]()
Dat had ie al gecorrigeerd!quote:Op woensdag 29 december 2004 13:10 schreef Patch het volgende:
Ik bedoelde natuurlijk Holly Hunter....
En als je ze op volgorde wil, dan moet je Samuel en Jason even met elkaar omwisselen.
I'mmmme sorryquote:Op woensdag 29 december 2004 13:16 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
[..]
Dat had ie al gecorrigeerd!
dat is best gebruikelijk hoorquote:Op woensdag 29 december 2004 13:32 schreef stevenstifler het volgende:
het spijt me hoor mensen, maar is het vandaag ik-post-geen-nieuwe-vragen-dag ofzo?
er zit telkens wel een tijdje tussen voordat er weer een nieuwe vraag komt![]()
![]()
ok, well.. i apologize then..quote:Op woensdag 29 december 2004 13:41 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dat is best gebruikelijk hoor
soms moeten er nog vragen gemaakt worden bv.
Hoe is het klassement op het moment eigenlijk?quote:Op woensdag 29 december 2004 13:45 schreef Patch het volgende:
Het is voor mij erg moeilijk tegenwoordig om vragen te verzinnen.
Want volgens mij heb ik statistisch gezien ook de meeste vragen gesteld.
Daar gaat DH over.quote:Op woensdag 29 december 2004 13:56 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Hoe is het klassement op het moment eigenlijk?
jullie waren zo snel en ver in dit topic dat ik het pas weer in t volgend deel postquote:Op woensdag 29 december 2004 13:56 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Hoe is het klassement op het moment eigenlijk?
Is die ooit jong geweest?quote:Op woensdag 29 december 2004 14:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Een jonge Tom Berenger?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |