aaaaahhhh wat heb je? nog steeds last van je maag??quote:
virtueel of echt huis?quote:Op woensdag 29 december 2004 09:00 schreef Woelli het volgende:
[afbeelding]
Plaats overal even deze fotois reclame
Enne dit is even voor iedereen,, we moeten nog plaatjes van huizen voor de decors dus niet van binnen maar van buiten hebben. als jij een goeie huis, school of cafe hebt, post hem dan even hier in deze Topic.
Gewoon een echt huis.. gewoon even een plaatje en dan is het goedquote:
hoezo denk je dat...quote:Op woensdag 29 december 2004 09:11 schreef Woelli het volgende:
[..]
Gewoon een echt huis.. gewoon even een plaatje en dan is het goed
maare dan moet je nartuurlijk niet voor Huize Kolftof een schooier huis zoeken..
Maar Tjah,, Tara is niet van codyquote:Op woensdag 29 december 2004 09:36 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Cody zou Tara met die kleding aan op de bank leggen en dan gaan voor volk en vaderland!
Tjah,, maar ze heeft misschien trouwe plannenquote:
Enne Cody is 16 en Tara 27quote:Op woensdag 29 december 2004 09:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Hmmn en Cody zijn vriendin ligt dood te gaan en is ook nog eens zwanger.
Je hebt gelijk . Geen goed moment
maar dat huis hebben ze ook in Meiden van de Witquote:Op woensdag 29 december 2004 10:05 schreef digispeed het volgende:
Esmee van Tellegen woont in dit landhuis.
Ze heeft het overgenomen van de familie Noordermeer.
[afbeelding]
Roze rokje veel beter.quote:Op woensdag 29 december 2004 09:23 schreef Woelli het volgende:
[afbeelding]
waar heeft Tara mooier der kleren aan,, hier of met dat roze rokje ??
klopt Esmee verhuurd haar Huis zo nu en dan voor fimopnames van Westenwind of idd Meiden van de Wit.quote:Op woensdag 29 december 2004 11:08 schreef Woelli het volgende:
[..]
maar dat huis hebben ze ook in Meiden van de Wit
ok
haha,, dat kan he,,quote:Op woensdag 29 december 2004 13:08 schreef digispeed het volgende:
[..]
klopt Esmee verhuurd haar Huis zo nu en dan voor fimopnames van Westenwind of idd Meiden van de Wit.![]()
Le Foque dus..quote:Op woensdag 29 december 2004 13:27 schreef digispeed het volgende:
Dit is het hotel in FOKDAM.
[afbeelding]
Leuk,Digispeed.quote:Op woensdag 29 december 2004 13:50 schreef digispeed het volgende:
Het huis van de familie Kolthof
[afbeelding]
Cody was 17quote:
Ik snap nog steeds niet waarom Iris zo nodig 13 wil zijn.quote:Op woensdag 29 december 2004 16:18 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Cody was 17en word binnenkort 18
Jij bent toch ook 14 in sopquote:Op woensdag 29 december 2004 16:21 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom Iris zo nodig 13 wil zijn.![]()
Maar toch nog te jong voor Taraquote:Op woensdag 29 december 2004 16:18 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Cody was 17en word binnenkort 18
Een jong bladje kan ook zoet zijn..quote:
In dit geval te ZOUT.quote:Op woensdag 29 december 2004 20:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Een jong bladje kan ook zoet zijn..
Dennis is wel lekker jaquote:Op woensdag 29 december 2004 20:18 schreef Frey het volgende:
De jongere Dennis en Laura.
ik kan niet echt over mannen oordelen mijn smaak is iets delicaterquote:Op woensdag 29 december 2004 21:51 schreef Woelli het volgende:
[..]
Noem jij eens een lekkere jongen / man uit GTST
Bas, Koert Jan, Joris en Everon heb ik al
quote:Op woensdag 29 december 2004 21:54 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik kan niet echt over mannen oordelen mijn smaak is iets delicater
maar goed Erik de Vogel, heeft uitstraling, charisma....
neee.....quote:Op woensdag 29 december 2004 21:55 schreef Woelli het volgende:
[..]
dan maak je mij nog blijer met bartho braat !!!!!!!!!!!
![]()
Ik ook.quote:Op woensdag 29 december 2004 21:59 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
neee.....
Hij heeft gewoon uitstraling, je kan me beter laten oordelen over vrouwen, ben ik veel beter in...![]()
Gelukkig mag jij dat niet.quote:Op woensdag 29 december 2004 22:10 schreef Woelli het volgende:
[..]
als ik een vrouw mocht kiezen zal het Lieke worden !!
Jah maar ik had het over GTST.quote:Op donderdag 30 december 2004 10:53 schreef haagse_elfje het volgende:
gellukig hebben jullie alle twee geen smaak de keuze tussen inge schaamhaar en die Lieke klapopmijnmond word het wel Inge...
Goed ik ben ook stukken ouder dan jullie en daarom is mijn smaak ook iets anders de mooiste vrouw naast Tanja ofcourse is Jerry Lynn Ryan en dan zeggen jullie wie?
dus hieronder een mooie foto van haar...
[afbeelding]
bron:http://www.eforu.com/cards/pictures/jerilynnryan/jlr17.jpg
in gtst speelt niets wat ik leuk zou vinden het is allemaal iets te dom....quote:
okee,, dat is wel een mooie vrouw jaquote:Op donderdag 30 december 2004 11:02 schreef haagse_elfje het volgende:
o maar wacht dit is ook een goldy but a oldy en dit is een vrouw hoe ouder ze word hoe mooier..
( ja ik heb een rare smaak)
Caroline!
quote:Op donderdag 30 december 2004 11:03 schreef Woelli het volgende:
[..]
okee,, dat is wel een mooie vrouw ja
hmmmm dat weer nietquote:Op donderdag 30 december 2004 11:04 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
met die zou ik wel een beschuitje of twee willen eten...
ja dacht ik ook al zo, jullie komen toch niet door de grote gay test heen, jullie worden allemaal afgekeurd en krijgen nooit de roze bijbel thuis...quote:
Hoezo dat?quote:Op donderdag 30 december 2004 11:07 schreef haagse_elfje het volgende:
he maar moet dit topic voor maandag vol?
dunno, nieuwe week nieuewe sop nieuwe topic....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
don't give me that fucking bullshit
quote:Op donderdag 30 december 2004 11:10 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
dunno, nieuwe week nieuewe sop nieuwe topic....
het was maar een vraag...WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
HOEZO DAT DAN?>??
Neeeeeeeeequote:Op donderdag 30 december 2004 11:13 schreef Woelli het volgende:
[..]
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT
HOEZO DAT DAN?>??
quote:
mooii !!quote:Op donderdag 30 december 2004 12:03 schreef Frey het volgende:
[afbeelding]
Het vakantiehuisje van de Kolthofs op Curacao.
Maar jij gaat toch in de Jage wonen?quote:Op donderdag 30 december 2004 12:03 schreef Frey het volgende:
[afbeelding]
Tijdelijk, en dat duurt ook nog ffquote:Op donderdag 30 december 2004 12:07 schreef Orginial het volgende:
[..]
Maar jij gaat toch in de Jage wonen?![]()
Oke dan.quote:Op donderdag 30 december 2004 12:09 schreef Frey het volgende:
[..]
Tijdelijk, en dat duurt ook nog ff![]()
kijk met jou kan ik praten!quote:Op donderdag 30 december 2004 12:03 schreef Frey het volgende:
[afbeelding]
Met mij ook.quote:Op donderdag 30 december 2004 12:10 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
kijk met jou kan ik praten!
Wat dacht jij dan??quote:Op donderdag 30 december 2004 15:51 schreef haagse_elfje het volgende:
Marjolein Verbeek????
ik dacht dat ze een andere achternaam had...
dat is nog geheimquote:Op donderdag 30 december 2004 15:59 schreef Frey het volgende:
Wie is Gwen Pass?
er was afgesproken toen dat ze zou Marjolein Kleefbek heten...quote:
quote:Op donderdag 30 december 2004 16:03 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
er was afgesproken toen dat ze zou Marjolein Kleefbek heten...
er was toen Maryootje voor de eerste keer in bespreking kwam door lang lobyen van mij en Orgi, gezegd dat ze Marjolein Kleefbek zou heten of iets in die trant maar geen Verbeek..quote:
Vraag wel een x wat het wordquote:Op donderdag 30 december 2004 16:09 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
er was toen Maryootje voor de eerste keer in bespreking kwam door lang lobyen van mij en Orgi, gezegd dat ze Marjolein Kleefbek zou heten of iets in die trant maar geen Verbeek..
mja wat maakt het ui!
Orgi zei maerly tegen mijquote:Op donderdag 30 december 2004 16:21 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wie maerly lebeau nou weerHet is mary
dat wordt mijn nieuwe vriendinnetjequote:Op donderdag 30 december 2004 16:23 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Marjolein Verbeek is trouwens sexywie is dat?
ahah ,, dat kanquote:Op donderdag 30 december 2004 16:38 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
dat wordt mijn nieuwe vriendinnetje![]()
jullie mogen allemaal vriendjes enzo dan moet ik toe kijken...>?quote:
In SOP kan alles.quote:Op donderdag 30 december 2004 20:55 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
jullie mogen allemaal vriendjes enzo dan moet ik toe kijken...>?
neuheuh...dus ja ik krijg een vriendinnetje en ze word heel lief hoop ik....
en tuurlijk kan dat...![]()
![]()
Waarom ben jij niet onlinequote:
o god o godquote:Op vrijdag 31 december 2004 00:36 schreef Orginial het volgende:
Elisa en Rolf maken zich klaar voor het kerstdiner.Als zij daar arriveren komt een oude bekende van Rolf langs: Marjolein Verbeek.Ze schuift aan bij het kerstdiner en het wordt erg gezellig, totdat Ellens man Tobias en hun kinderen Sanne en Marc ineens thuis komen van weekje Frankrijk en het kerstdiner een verassende wending krijgt.Ergens anders in Fokdam vieren Lizzie,Cody en Iris de kerst en Cody geeft Iris een speciaal cadeautje.Op dat moment wordt Esmee op Schiphol gearresteerd.Lizzie vertelt aan Cody dat ze zwanger is maar Cody weet niet dat op dat moment zijn zusje Iris wordt verkracht door zijn oom David Lebeau.Hij is nog maar net op tijd en ze raken in een gevecht verwikkeld.Cody gooit David tegen een pilaar en het oude huis stort in elkaar.In Azië is het Brian te heet onder zijn voeten geworden en is hij gevlucht met Joost maar Winston en Ralf zijn hem op het spoor en Brian schiet op hen.Winston raakt gewond maar gaat toch door.Brian weet te ontsnappen met Joost en er volgt een specatulaire achtervolging door de bergen.Ze weten niet dat Lars intussen terug is gekeerd met het plan Brian den Loo te straffen.Als Babette,Tara,Winston en Arthur loodrecht tegenover Brian staan,die een pistool op Joost zijn hoofd heeft gehouden slaat de paniek toe.Lars wil Brian straffen en gaat hem te lijf.Brian valt in het ravijn,maar sleurt Joost mee.Joost weet zich nog vast te grijpen en Lars probeert hem te helpen.Ralf valt op de grond nadat hij last krijgt van zijn hoofdwond en blijft levenloos liggen.Het wordt Winston te veel en stormt op Lars af die daardoor Joost niet maar kan vasthouden en er volgt een akelige schreeuw waneer Joost het ravijn in valt.Na een hoop geschreeuw komen ze tot kalmte en besluit Arthur meteen terug naar Fokdam te gaan om daar zijn bedrijf te redden.Babette reist met hem mee en ze vertrekken halsoverkop.Arthur denkt heel de reist aan Joost en is vastbesloten wraak te nemen.Tara gelooft niet dat Joost dood is en samen met Winston gaan ze op zoek naar Joost.Ergens anders is Fokdam is Elisa geschokt als ze ziet dat haar vader een relatie heeft met een getrouwde man.Tobias Beutinga en Marc en Sanne weten niet wat ze moeten doen als Ellen vertelt dat ze bij Rolf en Elisa blijft.Tobias besluit dat zijn leven geen zin meer heeft en besluit zijn oude vriendin Esmee te helpen door haar schuld op zich te nemen.Door Tobias weet Esmee vrij te komen en zal Tobias jarenlang moeten zitten voor een moord,die hij niet eens gepleegd heeft.Esmee is dolsgelukkig en bereidt een plan voor om te bedenken wat ze gaat doen met haar aandelen in het AZF.Tobias laat zijn kinderen Marc en Sanne achter en Ellen belt haar zus om te vragen of ze bij haar kunnen logeren.Sabine Beutinga komt meteen en neemt Marc en Sanne mee.Ellen blijft alleen achter met Elisa en Rolf en is totaal radeloos.Cody weet te ontsnappen uit het oude huis en Lizzie en Iris worden naar het AZF gebracht.De politie komt erbij en in het AZF heeft Esmee een aanvaring met Cody: Hij blijft uit Lizzie`s buurt of hij krijgt het zwaar te verduren!Intussen zijn Winston en Tara steeds dichter in de buurt bij Joost en als ze bij hem aankomen,probeert Joost op te staan maar hij krijgt maar geen gevoel in zijn benen.Zou hij voor eeuwig verlamd zijn?
Danku,, jij ookquote:Op vrijdag 31 december 2004 18:25 schreef Orginial het volgende:
[..]
Beste wensen voor heel het SOP team van Orginial Productions.![]()
aiai,, hoezo dat dan??quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:15 schreef Frey het volgende:
Van Ralf mag iedereen het nieuwe jaar de pot op.
haha,,quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:19 schreef Frey het volgende:
Van Frey daarentegen krijgt iedereen de beste wensen![]()
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 01:00 schreef Orginial het volgende:
[afbeelding]
Op vele nieuwe verhaallijnen in SOP dit jaar. *Proost*![]()
* Orginial proost op een gelukkig nieuwjaarquote:Op zaterdag 1 januari 2005 09:36 schreef haagse_elfje het volgende:
cheers al is het een beetje laat
Danky,,quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:30 schreef Orginial het volgende:
[..]
* Orginial proost op een gelukkig nieuwjaar
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:54 schreef haagse_elfje het volgende:
2005 een nieuw SOP jaar
oja,,quote:Op zondag 2 januari 2005 16:06 schreef haagse_elfje het volgende:
ik heb mijn vila aan het strand he..
whaha,, daar zat ik net ook aan te denkenquote:Op maandag 3 januari 2005 09:47 schreef haagse_elfje het volgende:
tonight is the night...
we waren wel op tijd uit Azië weg gegaan he...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.don't give me that fucking bullshit
quote:Op maandag 3 januari 2005 10:30 schreef haagse_elfje het volgende:
Babette's vakantie huisje
haar uitzicht....
[afbeelding]Maar woont ze daar ook voorgoed??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee nu nog niet, als ze op vakantie gaat dan is dit haar paradijsjequote:
okee,,, dan hoeft die er nog niet tussen,,quote:Op maandag 3 januari 2005 10:34 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
nee nu nog niet, als ze op vakantie gaat dan is dit haar paradijsje
we gooien Arthur eruit......dan is het huisje van onsquote:Op maandag 3 januari 2005 11:43 schreef Frey het volgende:
Vergeet Arthurs vakantiehuisje op Curacao niet![]()
[afbeelding]
jah sorry,, der zijn niet zo veel jongensquote:Op maandag 3 januari 2005 12:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ey kijk Cody heeft een tweeling broer
Gelukkig is die van mij, die David Lebeau, eruitquote:Op maandag 3 januari 2005 12:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ey kijk Cody heeft een tweeling broer
ow wie dan,,, zet maar even 3 namen der nee,, ga ik gokkenquote:Op maandag 3 januari 2005 17:59 schreef haagse_elfje het volgende:
ziet er cool uit die nieuwe cast foto ik weet ook al wie ik wil vermoorden dit sop seizoen of ik ga een moord beramen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wie o wie zou babette willen vermoorden?don't give me that fucking bullshit
quote:Op maandag 3 januari 2005 18:50 schreef haagse_elfje het volgende:Hmm,,, ik denk C Rolf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wie o wie zou babette willen vermoorden?
me toooooooquote:Op maandag 3 januari 2005 20:11 schreef haagse_elfje het volgende:
is iedereen er vanavond???
okeequote:Op maandag 3 januari 2005 20:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Maar mensen die dus i nde jage komen Cody slaapt daar nu he !
Joost rusitg blijven,,, rustig.. Winston hou jij joost even in de gatenquote:Op maandag 3 januari 2005 20:57 schreef Orginial het volgende:
Start
"Tara,Winston..Hou op met bellen,het heeft geen zin."
Joost probeert zich los te maken uit zijn broer zijn armen,maar Winston heeft hem stevig vast.
"Ik voel niks meer in me benen,Winston."
Joost begint te huilen. "Verdomme man,ik kom in een rolstoel!"quote:Op maandag 3 januari 2005 20:59 schreef Woelli het volgende:
[..]
Joost rusitg blijven,,, rustig.. Winston hou jij joost even in de gaten
Ik moet Ralf zoeken.
Als Joost de reddingsbrigade boven aan het ravijn ziet staan raakt hij in paniek."Ik wil het niet,laat me hier achter!" maar een hulpverlener heeft hem al vast en hij wordt omhoog gehesen.De man roept iets in een vreemde taal naar boven en als ze bijna boven zijn valt Joost zijn oog op het lichaam van Brian."Brian!" "Brian!" .. Maar de man verstaat hem niet en Joost wordt op een brandcard gelegd en de ambulance ingedragen.Met de sirene aan wordt Joost weggebracht..quote:Op maandag 3 januari 2005 21:03 schreef Woelli het volgende:
Tara gaat Ralf zoeken,, en kan hem niet vinden,,
Ze vind een portomonee, het blijkt de portomonee van Ralf te zijn.
Winston troost Joost...quote:Op maandag 3 januari 2005 21:01 schreef Orginial het volgende:
[..]
Joost begint te huilen. "Verdomme man,ik kom in een rolstoel!"
Onderweg denkt hij aan Tara en aan Lars."Hij heeft me leven gered,en nu.. Is hij dood!" "Ik kan mischien nooit meer lopen,maar ik leef nog!" en bij die gedachte krijgt Joost een enorm schuldgevoel..quote:Op maandag 3 januari 2005 21:06 schreef Orginial het volgende:
[..]
Als Joost de reddingsbrigade boven aan het ravijn ziet staan raakt hij in paniek."Ik wil het niet,laat me hier achter!" maar een hulpverlener heeft hem al vast en hij wordt omhoog gehesen.De man roept iets in een vreemde taal naar boven en als ze bijna boven zijn valt Joost zijn oog op het lichaam van Brian."Brian!" "Brian!" .. Maar de man verstaat hem niet en Joost wordt op een brandcard gelegd en de ambulance ingedragen.Met de sirene aan wordt Joost weggebracht..
Ineens denkt hij aan zijn familie."Klootzakken.." denkt hij."Die klote Ralf zal er van lusten,hij heeft mij van die trap geduwd,door hem zal ik waarschijnlijk nooit meer kunnen lopen!" "Ik moet revanche nemen!" en dan stopt de ambulance bij een ziekenhuis.quote:Op maandag 3 januari 2005 21:09 schreef Orginial het volgende:
[..]
Onderweg denkt hij aan Tara en aan Lars."Hij heeft me leven gered,en nu.. Is hij dood!" "Ik kan mischien nooit meer lopen,maar ik leef nog!" en bij die gedachte krijgt Joost een enorm schuldgevoel..
Arthur kijkt haar boos aan...quote:Op maandag 3 januari 2005 21:12 schreef digispeed het volgende:
Nee Maar Arthur voor mijn deur, wat schaft mij de eer ?
Winston draagt Joost naar binnen en ze nemen plaats in de wachtkamer.Dan komt er een man naar hun toe en zegt dat ze kunnen komen.Joost wordt op een stoel gezet en kijkt rond.Dan valt zijn oog op een kunstbeen."Dat nooit!" denkt hij en knijpt in Winstons hand.quote:Op maandag 3 januari 2005 21:14 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ineens denkt hij aan zijn familie."Klootzakken.." denkt hij."Die klote Ralf zal er van lusten,hij heeft mij van die trap geduwd,door hem zal ik waarschijnlijk nooit meer kunnen lopen!" "Ik moet revanche nemen!" en dan stopt de ambulance bij een ziekenhuis.
"ehm...Babette...mijn naam is Babette Kolthof...is alles goed met je....ik was alleen aan het kijken..."quote:Op maandag 3 januari 2005 21:14 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Cody hoort verschrikt de bel '' Wie is daar?'' Vraagt hij..
Winston rijdt met Joost mee...quote:Op maandag 3 januari 2005 21:09 schreef Orginial het volgende:
[..]
Onderweg denkt hij aan Tara en aan Lars."Hij heeft me leven gered,en nu.. Is hij dood!" "Ik kan mischien nooit meer lopen,maar ik leef nog!" en bij die gedachte krijgt Joost een enorm schuldgevoel..
De dokter maakt wat scans met een apparaat en Joost wordt weer op de stoel gezet.Winston en Joost kunnen weer plaatsnemen in de wachtkamer."Ik hoop dat alles goed komt,Winston."quote:Op maandag 3 januari 2005 21:18 schreef Orginial het volgende:
[..]
Winston draagt Joost naar binnen en ze nemen plaats in de wachtkamer.Dan komt er een man naar hun toe en zegt dat ze kunnen komen.Joost wordt op een stoel gezet en kijkt rond.Dan valt zijn oog op een kunstbeen."Dat nooit!" denkt hij en knijpt in Winstons hand.
IK BEN HEEL TROTS OP MEZELF, EINDELIJK HEB IK JE WAAR IK JE HEBBEN WIL.quote:Op maandag 3 januari 2005 21:15 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Arthur kijkt haar boos aan...
"eer...eer dat jij dat woord nog in je mond durft te nemen...."
Arthur stapt naar binnen langs Esmee...en zet zijn koffers neer...
"je bent zeker heel trots op jezelf...??"
Die zus van Joost? ''Kom er in neem een broodje kroket '' ''Hoe is het met die knakker?''quote:Op maandag 3 januari 2005 21:19 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
"ehm...Babette...mijn naam is Babette Kolthof...is alles goed met je....ik was alleen aan het kijken..."
de deur gaat open...
Na een poosje mogen ze weer naar binnen komen en als Joost gaat zitten begint de man met een ernstig gezicht een verhaal te vertellen.Als Joost ziet dat de man een folder over rolstoelen pakt,weet hij dat het foute boel is."Winston,wat is er aan de hand?"quote:Op maandag 3 januari 2005 21:20 schreef Orginial het volgende:
[..]
De dokter maakt wat scans met een apparaat en Joost wordt weer op de stoel gezet.Winston en Joost kunnen weer plaatsnemen in de wachtkamer."Ik hoop dat alles goed komt,Winston."
''Joost''quote:Op maandag 3 januari 2005 21:22 schreef Orginial het volgende:
[..]
Na een poosje mogen ze weer naar binnen komen en als Joost gaat zitten begint de man met een ernstig gezicht een verhaal te vertellen.Als Joost ziet dat de man een folder over rolstoelen pakt,weet hij dat het foute boel is."Winston,wat is er aan de hand?"
Tara rent en rent door,,, tot dat ze op adem wil komen.quote:Op maandag 3 januari 2005 21:24 schreef Frey het volgende:
Ralf hoort vanalles, maar hij ziet niets. Dan valt ook zijn gehoor weg. Hij ligt plat op de grond, vlak achter een kleine rots.
Arthur heeft moeite om zich in te houden en kijkt haar vol walging aan....Hij ziet die grijns op haar gezicht en opeens gebeurt het ...quote:Op maandag 3 januari 2005 21:20 schreef digispeed het volgende:
[..]
IK BEN HEEL TROTS OP MEZELF, EINDELIJK HEB IK JE WAAR IK JE HEBBEN WIL.
KUN JE OOK EENS VOELEN HOE HET IS OM EEN TRAP NA TE KRIJGEN, HETZELFDE WAT JIJ BIJ MIJ FLIKTE 6 JAAR GELEDEN.
MAARUH WAT KOM JE DOEN ???!
"uuuhh...ja bij mijn huis...dat is niet zo ver hier vandaan...."quote:Op maandag 3 januari 2005 21:23 schreef _ELMaikel_ het volgende:
''Wat wacht even .. Babette of mevrouw kolthof wat u wil heeft u een auto tot u beschikking ik moet nu naar het ziekenhuis!'' Zegt Cody tegen Babette.
Ralf hoort of ziet nog steeds niets en zijn hoofdwond bloedt nog altijd. Hij is er dus duidelijk slecht aan toe...quote:Op maandag 3 januari 2005 21:26 schreef Woelli het volgende:
[..]
Tara rent en rent door,,, tot dat ze op adem wil komen.
Tara gaat zitten en ziet achter een rots voeten uit komen.
Tara besluit te kijken en ziet een vreemde man bewusteloos liggen, en maakt hem wakker.
quote:Op maandag 3 januari 2005 21:25 schreef bar_rel het volgende:
[..]
''Joost''
Winston pakt Joost's hand....hij pikt een traan weg....
''Joost, je zal waarzhijnlijk niet meer kunnen lopen, en je hele leven in de rolstoel zullen moeten leven. Ook is je eetlust aangetast'''
Als Joost uitleg krijgt over dat hij moeite zal krijgen met eten en voor de rest van zijn leven in een rolstoel komt,tenzij hij een grote operatie ondergaat die gebruik maakt van een nieuwe methode en het niet zeker is dat het aanslat en waar ze het geld niet meer voor hebben begint Joost te huilen.Winston troost hem en met een aantal informatie over Joost zijn verlamming vertrekken ze met een taxi richting het vliegveld.
Nee dat is het niet me zusje word ontslagen uit het ziekenhuis..quote:Op maandag 3 januari 2005 21:28 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
"uuuhh...ja bij mijn huis...dat is niet zo ver hier vandaan...."
"maar hoezo...is er iets...als het iets medisch is....ik ben arts...'
Damn,, ook dit nogquote:Op maandag 3 januari 2005 21:29 schreef Frey het volgende:
[..]
Ralf hoort of ziet nog steeds niets en zijn hoofdwond bloedt nog altijd. Hij is er dus duidelijk slecht aan toe...
Winston neemt Joost mee...bij het vliegveld staat er een man. Die man heeft een rolstoel voor Joost...quote:
"hoe bedoel je....geen onderdak?..."quote:Op maandag 3 januari 2005 21:31 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee dat is het niet me zusje word ontslagen uit het ziekenhuis..
Maar dan kijkt Cody heel treurig naar de grond.. Ze heeft geen onderdak;
Met tranen in zijn ogen stapt Joost in en trilt over zijn hele lichaam.Langzaam duwt Winston hem vooruit en checken ze in.Als Winston even naar de WC is,stromen de tranen over Joost zijn wangen en blijft alleen achter in de grote hal van het vliegveld.Mensen kijken naar hem en willen naar hem toekomen,maar Joost wil alleen maar alleen zijn en houdt zijn handen voor zijn ogen.Zijn handen beginnen nat te worden en hij veegt ze af aan zijn broek..quote:Op maandag 3 januari 2005 21:33 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Winston neemt Joost mee...bij het vliegveld staat er een man. Die man heeft een rolstoel voor Joost...
Nee het gaat niet '' zegt Cody treurend en hij verteld over David en dat hij voor hem moest onderduiken met zijn zusje samen en van het ingestorte huis en dat ze vriendin op sterven ligt.quote:Op maandag 3 januari 2005 21:35 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
"hoe bedoel je....geen onderdak?..."
"kan ze niet bij jou wonen...."
Babette kijkt hem aan... ze gaat naast hem zitten...
"gaat het wel....? "
"Tara ik heb je zo gemist!" en hij klemt zich aan haar vast.Als haar shirt nat begint te worden van de tranen laat Joost zich weer zakken en probeer zich groot te houden maar als Tara over Ralf begint hij te schreeuwen: "Hou op over die klootzak!" "Door hem zit ik een rolstoel!"quote:Op maandag 3 januari 2005 21:38 schreef Woelli het volgende:
Tara is aangekomen en heeft Ralf in een rolstoel gedaan en gaat op zoek naar Winston en joost. Tara komt ze al snel tegen en kijkt Joost in de ogen en troost Joost
Tara zegt meteen tegen Winston dat hij even naar Ralf moet..
Sst even,,, hij is je broer,, hij doet dit niet extra. Maar we moeten instappen en lievurd als we thuis zijn praten we verder...en Tara geeft een kus op de wang van Joost.quote:Op maandag 3 januari 2005 21:40 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Tara ik heb je zo gemist!" en hij klemt zich aan haar vast.Als haar shirt nat begint te worden van de tranen laat Joost zich weer zakken en probeer zich groot te houden maar als Tara over Ralf begint hij te schreeuwen: "Hou op over die klootzak!" "Door hem zit ik een rolstoel!"
"Maar.." maar Tara heeft geen zin in beschuldigen over Ralf en duwt Joost vooruit.Ze stappen in en Joost krijgt een speciale plek in het vliegtuig."Verdomme,ik zit hier helemaal niet goed!" .. Diep van binnen weet hij dat hij er niks van meent maar hij wil gewoon een normale plaats,als ieder normaal persoon!" en Tara neemt plaats naar hem.Als hij achterom kijkt ziet hij Ralf en Winston zitten.Joost wil wat roepen naar Ralf maar hij heeft de kracht niet en valt in slaap als het vliegtuig opstijgt,op weg naar Fokdam.quote:Op maandag 3 januari 2005 21:41 schreef Woelli het volgende:
[..]
Sst even,,, hij is je broer,, hij doet dit niet extra. Maar we moeten instappen en lievurd als we thuis zijn praten we verder...en Tara geeft een kus op de wang van Joost.
Cliff..quote:Op maandag 3 januari 2005 21:47 schreef digispeed het volgende:
Esmee bekijkt nogmaals de papieren die Arthur haar heeft toegesmeten.
Het is een kontrakt waarin staat dat Arthur afstand doet van zijn aandelen AZF in ruil
daarvoor moet Esmee zijn schuld aflossen bij de bank van 5.000.000 euro.
Esmee loopt rood aan en het stoom komt uit haar oren, op dit moment had ze zolang gewacht.
Arthur is kapot en ze staan quite. Wat een heerlijk gevoel.
Twee minuten later belt ze de bank en de notaris en vraagt alles in orde te maken. Als ze de
telefoon neerlegt kijkt zenog gemener dan gemeen en zegt zachtjes, zo en nu mijn volgend
slachtoffer Cody !
Winston probeert Joost het ravijn uit te halen maar als dit niet werkt belt Tara een reddingsbrigade.Ze worden uit het ravijn gehaald en op het moment dat Joost onderweg is om uit het ravijn te komen ziet hij het lichaam van Brian den Loo.Hij roept dat er nog iemand ligt maar ze horen hem niet en als Winston,Tara en Joost weer boven zijn gaat Tara op zoek naar Ralf.Op dat moment komt er een ziekenwagen aangereden en wordt Joost weggebracht naar het ziekenhuis.Tara weet Ralf te vinden en weet hem weer bij positieven de te krijgen.Joost krijgt te horen dat hij nooit meer zal kunnen lopen,tenzij er een nieuwe methode om hem mag worden uitgeoefend voor veel geld,maar dan is het niet zeker dat hij het haalt.Joost weet niet of hij het risico wil nemen en Winston en hij vertrekken naar het vliegveld.Daar komen ze Tara en Ralf tegen en ze vertrekken richting Fokdam.In Fokdam gaat Babette langs bij de Jage,waar ze Cody aantreft die bezig is in de frituur. en Iris krijgt te horen dat ze ontslagen is uit het ziekenhuis.Arthur gaat bij Esmee langs nadat zijn zoon Joost dood is verklaard en vraagt haar zijn huis over te kopen in ruil voor zijn aandelen in het AZF.Esmee accepteert dit en zweert wraak tegenover haar nieuwe slachtoffer: Cody Lebeau!quote:Op maandag 3 januari 2005 22:36 schreef _ELMaikel_ het volgende:
samenvatting!
Jongens,,, word het vandaag nog spannend???quote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:18 schreef Orginial het volgende:
[..]
Winston probeert Joost het ravijn uit te halen maar als dit niet werkt belt Tara een reddingsbrigade.Ze worden uit het ravijn gehaald en op het moment dat Joost onderweg is om uit het ravijn te komen ziet hij het lichaam van Brian den Loo.Hij roept dat er nog iemand ligt maar ze horen hem niet en als Winston,Tara en Joost weer boven zijn gaat Tara op zoek naar Ralf.Op dat moment komt er een ziekenwagen aangereden en wordt Joost weggebracht naar het ziekenhuis.Tara weet Ralf te vinden en weet hem weer bij positieven de te krijgen.Joost krijgt te horen dat hij nooit meer zal kunnen lopen,tenzij er een nieuwe methode om hem mag worden uitgeoefend voor veel geld,maar dan is het niet zeker dat hij het haalt.Joost weet niet of hij het risico wil nemen en Winston en hij vertrekken naar het vliegveld.Daar komen ze Tara en Ralf tegen en ze vertrekken richting Fokdam.In Fokdam gaat Babette langs bij de Jage,waar ze Cody aantreft die bezig is in de frituur. en Iris krijgt te horen dat ze ontslagen is uit het ziekenhuis.Arthur gaat bij Esmee langs nadat zijn zoon Joost dood is verklaard en vraagt haar zijn huis over te kopen in ruil voor zijn aandelen in het AZF.Esmee accepteert dit en zweert wraak tegenover haar nieuwe slachtoffer: Cody Lebeau!
Altijd he.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:05 schreef Woelli het volgende:
[..]
Jongens,,, word het vandaag nog spannend???
ikw eet het niet...vanavond ga ik Mindhunters en Dark Water kijkenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:13 schreef Woelli het volgende:
[..]
mooii ,,
Wie zijn der vanavond nog allemaal meer bij??
aaah,,, winston is toch wel belangrijkerquote:Op dinsdag 4 januari 2005 17:13 schreef bar_rel het volgende:
[..]
ikw eet het niet...vanavond ga ik Mindhunters en Dark Water kijken![]()
"Hey moppie,lekker geslapen?" en hij geeft Elisa een zoen. "Ik ga nu werken,de verhuizers komen vanmiddag,maar rond die tijd ben ik alweer terug!" en hij pakt een broodje kaas en gaat op weg naar het AZF.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:57 schreef Beautygirl het volgende:
Start..
Elisa loopt de trap af en gaat aan tafel zitten.Ze kijkt om zich heen,wil hij nou echt hier weg om bij Ellen te gaan wonen?Ze vindt het eigenlijk best jammer om hier weg te gaan en ineens in zo`n groot huis te wonen.Als ze op de bank wil gaan zitten stoot ze haar teen tegen de muur.Ze begint te lachen. "Mischien is het toch maar beter dat we weggaan!" en ze zet vrolijk de televisie aan.
babette staat op en loopt naar het raam..ze kijkt naar de druppels die op het raam vallen...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:00 schreef _ELMaikel_ het volgende:
''Ik red me verder wel ik ga kijken of hier in de jage kan wonen maar Iris ze is nog maar dertien en ik ben zelf vandaag ook nog maar net achtien geworden ik weet niet of i khet wel trek om voor haar te zorgen '' Zegt Cody tegen babette en hij kijkt naar de grond.
Cody begint te stralen '' Babette je bent geweldig Ralf en Joost boven maar met een zus als jou '' En hij geeft Babette een knuffel en dan zegt hij ''Kom op laten we gaan Iris zit te wachten ''quote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:02 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
babette staat op en loopt naar het raam..ze kijkt naar de druppels die op het raam vallen...
"ik heb een idee".... "ik ken je niet....maar ik heb al zo weinig...het zal mijn vader ook goed doen..."
babette draait zich om en kijkt naar Cody..
"ze kan bij ons blijven totdat je gesetlled ben,..."
Als Rolf aankomt loopt hij Marjolein tegen het lijf."Zozo,je eerst werkdag!" en hij geeft haar een knipoog." Volg mij maar,we hebben eerst nog een kennismaking met onze nieuwe directrice Esmee van Tellegen,ze schijnt geen katje om zonder handschoenen te pakken zijn!"quote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:00 schreef Wilbert87 het volgende:
[..]
"Hey moppie,lekker geslapen?" en hij geeft Elisa een zoen. "Ik ga nu werken,de verhuizers komen vanmiddag,maar rond die tijd ben ik alweer terug!" en hij pakt een broodje kaas en gaat op weg naar het AZF.
Babette,Marjolein,Tara en Rolf nemen plaats op de lege stoelen.Rolf kijkt naar de lege plaats van Dokter Lebeau."Verdomme man,waar ben je?"quote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:05 schreef haagse_elfje het volgende:
Babette kijkt naar de klok...
"shit"...
ze rent naar haar tas en haar jas...
"ik ben te laat" "ik regel alles goed, kom straks naar het AZF toe en vraag naar mij...""
Babette pakt alles en vertrek heel vluchtig....
Babette rent naar binnen en haalt haar haar onder haar jas vandaan en terkt haar dokers jas recht, ze loopt de gang in en ziet Rolf staan met een onbekende....quote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:05 schreef Wilbert87 het volgende:
[..]
Als Rolf aankomt loopt hij Marjolein tegen het lijf."Zozo,je eerst werkdag!" en hij geeft haar een knipoog." Volg mij maar,we hebben eerst nog een kennismaking met onze nieuwe directrice Esmee van Tellegen,ze schijnt geen katje om zonder handschoenen te pakken zijn!"
Tara wil vragen aan Rolf wat der aan de hand is maar doet dit uit spanning toch maar niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:06 schreef Wilbert87 het volgende:
[..]
Babette,Marjolein,Tara en Rolf nemen plaats op de lege stoelen.Rolf kijkt naar de lege plaats van Dokter Lebeau."Verdomme man,waar ben je?"
Babette kijkt voorzichtig opzij naar Marjolein...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:06 schreef Wilbert87 het volgende:
[..]
Babette,Marjolein,Tara en Rolf nemen plaats op de lege stoelen.Rolf kijkt naar de lege plaats van Dokter Lebeau."Verdomme man,waar ben je?"
Rolf wat is der ana de hand!!!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:09 schreef Wilbert87 het volgende:
Rolf kijkt gespannen naar de grond.Zou David dood zijn?
"Nou eh.. Ik ga weer aan het werk." Ik zie jullie nog wel en Rolf gaat met een stapeltje documenten op weg naar de SEH.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:11 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Babette kijkt voorzichtig opzij naar Marjolein...
"ze ziet er leuk uit.." denkt ze...ze voelt haar gezicht rood worden en ziet opeens dat Rolf naar haar kijkt en draait haar hoofd gelijk de andere kant uit...
"ja Rolf je kan kijken wat je wil...kijken mag...."
Iris staat op en maakt open."Heey Cody!" Iris kijkt blij,ze ziet dat Cody ook straalt.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:08 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Cody komt aan en klopt bij Iris haar kamer op de deur.
Babette kijkt rolf schuin aan...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:10 schreef Wilbert87 het volgende:
[quote]Op dinsdag 4 januari 2005 21:09 schreef Wilbert87 het volgende:
[..]
Lijkt me wel een leuk mens die Esmee,wat jij Babette?
Het is niks,laat maar."Onee he,ik moet over een uur al terug naar huis voor de verhuizing!" ik moet nu echt aan het werk!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:12 schreef Woelli het volgende:
[..]
Rolf wat is der ana de hand!!!
je kijkt zo ernstig !!
Ja, het spijt mij om te zeggen maar ik heb begrepen dat jij hier de kantjes er nogal vanaf loopt.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:14 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Babette kijkt rolf schuin aan...
"ja enig..."
"ik moet ervandoor"
Babette loopt naar esmee haar deur en ziet dat haar vaders naam al weg is....
ze loopt zonder te kloppen binnen...
"je wou me spreken begreep ik...wat wil je?"
Tara gaat door haar drukte toch snel naar Winstonquote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:15 schreef bar_rel het volgende:
Winston zit ondertussen op ze kantoor in het AZF, waar hij de papieren doorneemt van zijn nieuwe patienten. Ook neemt hij de nieuwe co-shappers papieren door, tot zijn grote verbazing ziet hij ook een naam op een van papieren staan die hem echter niet zo aanstaan.....
"Geen idee." antwoord Iris."Ze zei dat ze me kende,maar ik mocht nog niet weten wie zij was.Wel vreemd hé?" zei Iris."Oja,nog gefeliciteerd Cody!"En ze gaf haar broer een zoen op de wang."Wat had jij nou voor mij?" vraagt Iris.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Cody ziet dat babette er vorlopig nog niet aankomt en vraagt aan iris wie die vrouw nou precies was.
''Uhm...Uhm..nee''quote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:19 schreef Woelli het volgende:
[..]
Tara gaat door haar drukte toch snel naar Winston
Tara doet de deur open en begint meteen Winston te zoenen.
Tara vraagt ''Ben je Druk''
Babette leunt met haar handen op de tafel van Esmee en kijkt Esmee aan....quote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:17 schreef digispeed het volgende:
[..]
Ja, het spijt mij om te zeggen maar ik heb begrepen dat jij hier de kantjes er nogal vanaf loopt.
Je krijgt van mij een schriftelijke waarschuwing voor herhaaldelijk te laat komen. En daarbij de 2,5% loonsverhoging geldt niet voor jou. Die ga je eerst maar eens verdienen.
En als je me nu wilt excuseren, ik heb nog meer te doen. Dag mejuffrouw Kolthof.
Onderdak ! zegt Cody lachend er is vandaag een engel bij me langs geweest en die heet babette Kolthof en die gaat vorlopig voor jou zorgen..quote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:21 schreef Poezzy het volgende:
[..]
"Geen idee." antwoord Iris."Ze zei dat ze me kende,maar ik mocht nog niet weten wie zij was.Wel vreemd hé?" zei Iris."Oja,nog gefeliciteerd Cody!"En ze gaf haar broer een zoen op de wang."Wat had jij nou voor mij?" vraagt Iris.
Oei,, badboyquote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:23 schreef bar_rel het volgende:
[..]
''Uhm...Uhm..nee''
Winston verschuilt de documenten die hij aan het doornemen was....
Hij begint Tara te zoenen.,..
maakt niet uit, en Winston kleed Tara langzaam uit....Hij doet de deur op slot en legt Tara op de kantoortafelquote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:33 schreef Woelli het volgende:
[..]
Oei,, badboy![]()
wat nou als Babette of wie dan ook binnenkomt
"hi, lieverd je kan bij mij blijven slapen zolang je wilt"quote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
''Ja dit is Iris ''. Iris dit is Babette ze gaat voor je zorgen oke ? ''
Cody geeft Iris nog een kus en gaat dan naar de kamer van Lizzy
Naar dat Tara en winston klaar zijn, ruimen ze alles op. Tara legt alle papieren netjes weer op elkaar. Tara ziet dat Winston een ene Remco witterveen heeft aangenomen als kinderarts.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:36 schreef bar_rel het volgende:
[..]
maakt niet uit, en Winston kleed Tara langzaam uit....Hij doet de deur op slot en legt Tara op de kantoortafel![]()
Winston probeert nog achter Tara te lopen maar ze rent snel weg, dan kijkt hij op de grond en pakt het registerblaadje op die ze leit vallen:quote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:40 schreef Woelli het volgende:
[..]
Naar dat Tara en winston klaar zijn, ruimen ze alles op. Tara legt alle papieren netjes weer op elkaar en ziet dat Tara een ene Remco witterveen heeft aangenomen als kinderarts.
Tara kijkt erstig en krijgt tranen in haar ogen. Tara wilt wat zeggen maar rent weg.
In het AZF komen alle herrineringen naar boven.Zijn eerst co-assitenten,promotie`s en toen éindelijk werd hij directeur.En nu.. Nu is hij alles kwijt,zelfs zijn eigen zoon.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:50 schreef Perrow het volgende:
Arthur is op weg naar het AZF om wat spullen op te halen als hij denkt aan het gesprek met de begravenisondernemer.Ook in de krant was het vandaag te lezen: Lars Zoomers,Brian den Loo,David Lebeau en zijn zoon Joost Kolthof overleden.Arthur weet niet goed wat hij met de dood van Joost aanmoet,maar heeft besloten toch een steen te laten plaatsen om daar Joost te kunnen herdenken.
[afbeelding]
Arthur wil zijn autosleutels pakken en weet dat dit ongeveer zijn laatste ritje zal zijn en rijdt terug naar huis.Daar regelt hij de laatste dingen voor Joost zijn begravenis..Dan loopt hij naar buiten om naar een afspraak te gaan met de begravenisondernemer..quote:Op dinsdag 4 januari 2005 22:05 schreef Perrow het volgende:
[..]
In het AZF komen alle herrineringen naar boven.Zijn eerst co-assitenten,promotie`s en toen éindelijk werd hij directeur.En nu.. Nu is hij alles kwijt,zelfs zijn eigen zoon.
Arthur blijft minutenlang zwijgend in zijn stoel zitten en pakt dan zijn laatste spullen in en sluit de deur van het AZF... Voorgoed ...
Lizzie gaat het halen, zeker weten.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 22:08 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Hmmn Esmee ja ik ging even bij me vriendin opbezoek.. Zegt Cody tegen Esmee. Dat doen normale mensen namelijk.
Joost voelt aan zijn rug die helemaal onder de schrammen zit en de blauwe plekken. "Vanmiddag maar even langs het AZF" en hij doet zijn kleren langzaam aan,maar hij krijgt zijn sokken niet goed aan en hij begint te vloeken.Dan komt Desiree binnen en probeert hem te helpen. "Ga weg,kutwijf!"quote:Op dinsdag 4 januari 2005 22:07 schreef Perrow het volgende:
[..]
Arthur wil zijn autosleutels pakken en weet dat dit ongeveer zijn laatste ritje zal zijn en rijdt terug naar huis.Daar regelt hij de laatste dingen voor Joost zijn begravenis..Dan loopt hij naar buiten om naar een afspraak te gaan met de begravenisondernemer..
Desiree vertrekt meteen. "Sorry,zo bedoelde ik het nie!" maar Desiree is al weg. "Verdomme!" en hij rijdt in zijn rolstoel het huis uit.Als hij door het park rijdt kijkt iedereen hem aan. "Kan je het zien?" en hij rijdt kwaad door.Ik hoor hier niet in een rolstoel te rijden maar op een skateboard.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 22:12 schreef Orginial het volgende:
[..]
Joost voelt aan zijn rug die helemaal onder de schrammen zit en de blauwe plekken. "Vanmiddag maar even langs het AZF" en hij doet zijn kleren langzaam aan,maar hij krijgt zijn sokken niet goed aan en hij begint te vloeken.Dan komt Desiree binnen en probeert hem te helpen. "Ga weg,kutwijf!"
"ja het gaat....ik ben gewoon een beetje moe..."quote:Op dinsdag 4 januari 2005 22:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Cody ziet Babette op de gang .. Ey ik heb de spullen aan Iris gegeven '' Gaat het wel goed met je je ziet een beetje bleek.
Dan komt Joost bij huize Kolthof en rijdt hij het terrein op.Hij ziet dat zijn vader met een man aan het praten is op het terrein.Joost rijdt op hen af.. "Pap?"quote:Op dinsdag 4 januari 2005 22:16 schreef Orginial het volgende:
[..]
Desiree vertrekt meteen. "Sorry,zo bedoelde ik het nie!" maar Desiree is al weg. "Verdomme!" en hij rijdt in zijn rolstoel het huis uit.Als hij door het park rijdt kijkt iedereen hem aan. "Kan je het zien?" en hij rijdt kwaad door.Ik hoor hier niet in een rolstoel te rijden maar op een skateboard.
Ik was er met me kop niet bij,ik heb ge-edited.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:35 schreef haagse_elfje het volgende:
hallo ik vind Esmee geen goede opvolger....
quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:18 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik was er met me kop niet bij,ik heb ge-edited.![]()
zo is het hetquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:18 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dat Topicje van Joyce,,??quote:Op woensdag 5 januari 2005 10:09 schreef haagse_elfje het volgende:
nog 29 posts en deze is vol...
woeli heb je gezien wat orgi voor me heeft gedaan
jaquote:
Zeker welquote:Op woensdag 5 januari 2005 10:19 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
jajoyce verdient het....Marie Jolijn ook maar JOyce verdiende het nu meer....Marie Jolijn is niet zo sterk...in ONM
Welke rol speelt ze dan,,, Marjolein??quote:Op woensdag 5 januari 2005 10:34 schreef haagse_elfje het volgende:
ik hoop dat Chantie's account vanavond weer doet want anders ben ik vandaag weer dubbel personig....
quote:Op woensdag 5 januari 2005 10:40 schreef Woelli het volgende:
[..]
Welke rol speelt ze dan,,, Marjolein??
Woont iris in huize kolthof ??quote:Op woensdag 5 januari 2005 10:45 schreef haagse_elfje het volgende:
nu joost terug is he die gaat toch niet in huize kolthof wonen want zijn kamer is al vergeven aan Iris....
ey je hebt het gedeelde overgeslagen waar ralf/rolf zich afvraagt waar David is.quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:18 schreef Orginial het volgende:
[..]
aiaiaiquote:Op woensdag 5 januari 2005 11:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
ey je hebt het gedeelde overgeslagen waar ralf/rolf zich afvraagt waar David is.
Ze heeft nog geen account.quote:Op woensdag 5 januari 2005 10:44 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]jup....ik vind het niet erg om een dubbele rol te spelen alleen tis zo raar om dan twee karakters moeten spelen die iets met elkaar krijgen....
![]()
Maar toch bedankt maar ik heb de TVFILM al.quote:Op woensdag 5 januari 2005 10:19 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
jajoyce verdient het....Marie Jolijn ook maar JOyce verdiende het nu meer....Marie Jolijn is niet zo sterk...in ONM
Aaahquote:Op woensdag 5 januari 2005 17:22 schreef Woelli het volgende:
Trouwens,, ik ben der vanavond wel bij,, vrijdag niet![]()
Hierquote:Op woensdag 5 januari 2005 17:43 schreef Woelli het volgende:
[..]
MAAR WIE NOG MEER,, JOEHOE JONGENS WHERE ARE YOU !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |