abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 januari 2005 @ 21:24:18 #176
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24378935
Ralf hoort vanalles, maar hij ziet niets. Dan valt ook zijn gehoor weg. Hij ligt plat op de grond, vlak achter een kleine rots.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_24378961
quote:
Op maandag 3 januari 2005 21:22 schreef Orginial het volgende:

[..]

Na een poosje mogen ze weer naar binnen komen en als Joost gaat zitten begint de man met een ernstig gezicht een verhaal te vertellen.Als Joost ziet dat de man een folder over rolstoelen pakt,weet hij dat het foute boel is."Winston,wat is er aan de hand?"
''Joost''
Winston pakt Joost's hand....hij pikt een traan weg....
''Joost, je zal waarzhijnlijk niet meer kunnen lopen, en je hele leven in de rolstoel zullen moeten leven. Ook is je eetlust aangetast'''
Correct en tevens juist...
  maandag 3 januari 2005 @ 21:26:06 #178
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_24378965
quote:
Op maandag 3 januari 2005 21:24 schreef Frey het volgende:
Ralf hoort vanalles, maar hij ziet niets. Dan valt ook zijn gehoor weg. Hij ligt plat op de grond, vlak achter een kleine rots.
Tara rent en rent door,,, tot dat ze op adem wil komen.
Tara gaat zitten en ziet achter een rots voeten uit komen.

Tara besluit te kijken en ziet een vreemde man bewusteloos liggen, en maakt hem wakker.
  maandag 3 januari 2005 @ 21:26:31 #179
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24378974
quote:
Op maandag 3 januari 2005 21:20 schreef digispeed het volgende:

[..]

IK BEN HEEL TROTS OP MEZELF, EINDELIJK HEB IK JE WAAR IK JE HEBBEN WIL.

KUN JE OOK EENS VOELEN HOE HET IS OM EEN TRAP NA TE KRIJGEN, HETZELFDE WAT JIJ BIJ MIJ FLIKTE 6 JAAR GELEDEN.

MAARUH WAT KOM JE DOEN ???!
Arthur heeft moeite om zich in te houden en kijkt haar vol walging aan....Hij ziet die grijns op haar gezicht en opeens gebeurt het ...

"smak..."
Hij geeft haar een klap in haar gezicht....

"weet je wat je wel gedaan hebt, ik heb nooit en te nimmer een van je kinderen afgepakt....jij hebt joost van me afgepakt...moest dat...???"

Arthur gaat op een stoel zitten...

.."eerst al mijn geld, maar nee dat was zeker niet genoeg voor je....nee jij moest me echt aan de grond krijgen....je hebt het voorelkaar....ik zeg je een ding ik geef me nog niet gewonnen..."

Hij staat op en loopt naar zijn koffertje en pakt de papieren....

"hier....veel plezier ermee....dit is niet het laatste..."

hij loopt weg opent de deur en gooit hem met een smak dicht...

hij staat buiten de regen valt op zijn hoofd en loopt weg....

"joost....joost..."
don't give me that fucking bullshit
  maandag 3 januari 2005 @ 21:28:25 #180
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24379004
quote:
Op maandag 3 januari 2005 21:23 schreef _ELMaikel_ het volgende:
''Wat wacht even .. Babette of mevrouw kolthof wat u wil heeft u een auto tot u beschikking ik moet nu naar het ziekenhuis!'' Zegt Cody tegen Babette.
"uuuhh...ja bij mijn huis...dat is niet zo ver hier vandaan...."

"maar hoezo...is er iets...als het iets medisch is....ik ben arts...'
  maandag 3 januari 2005 @ 21:29:02 #181
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24379018
quote:
Op maandag 3 januari 2005 21:26 schreef Woelli het volgende:

[..]

Tara rent en rent door,,, tot dat ze op adem wil komen.
Tara gaat zitten en ziet achter een rots voeten uit komen.

Tara besluit te kijken en ziet een vreemde man bewusteloos liggen, en maakt hem wakker.
Ralf hoort of ziet nog steeds niets en zijn hoofdwond bloedt nog altijd. Hij is er dus duidelijk slecht aan toe...
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_24379051
quote:
Op maandag 3 januari 2005 21:25 schreef bar_rel het volgende:

[..]

''Joost''
Winston pakt Joost's hand....hij pikt een traan weg....
''Joost, je zal waarzhijnlijk niet meer kunnen lopen, en je hele leven in de rolstoel zullen moeten leven. Ook is je eetlust aangetast'''
Als Joost uitleg krijgt over dat hij moeite zal krijgen met eten en voor de rest van zijn leven in een rolstoel komt,tenzij hij een grote operatie ondergaat die gebruik maakt van een nieuwe methode en het niet zeker is dat het aanslat en waar ze het geld niet meer voor hebben begint Joost te huilen.Winston troost hem en met een aantal informatie over Joost zijn verlamming vertrekken ze met een taxi richting het vliegveld.

[ Bericht 5% gewijzigd door Orginial op 04-01-2005 15:26:14 ]
pi_24379068
quote:
Op maandag 3 januari 2005 21:28 schreef haagse_elfje het volgende:

[..]

"uuuhh...ja bij mijn huis...dat is niet zo ver hier vandaan...."

"maar hoezo...is er iets...als het iets medisch is....ik ben arts...'
Nee dat is het niet me zusje word ontslagen uit het ziekenhuis..
Maar dan kijkt Cody heel treurig naar de grond.. Ze heeft geen onderdak;
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
  maandag 3 januari 2005 @ 21:32:14 #184
109180 Woelli
pi_24379077
quote:
Op maandag 3 januari 2005 21:29 schreef Frey het volgende:

[..]

Ralf hoort of ziet nog steeds niets en zijn hoofdwond bloedt nog altijd. Hij is er dus duidelijk slecht aan toe...
Damn,, ook dit nog
Tara zet de vreemde man op en geeft hem wat waten. Ze pakt een doek en legt hem op de wond. Tara pakt nog even de portomonee van Ralf en kijkt of hier foto's in zittten end an vind ze een foto met Arthur, Winston, Babette, Joost en de man die vioor haar staat.

Ze zegt yes,,, Ralf I've got you !!
  maandag 3 januari 2005 @ 21:33:39 #185
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24379104
Arthur voelt de regen op zijn gezicht...

"shit mijn koffers..."

hij loopt weg, hij voelt niets meer het enige wat door zijn hoofd heen gaat is hoe hij Esmee kan terug pakken en hij denkt aan Joost. De gedachte aan joost doet hem zoveel pijn, dat hij begint te huilen....

"waarom waarom waarom ik..."
pi_24379105
quote:
Op maandag 3 januari 2005 21:30 schreef Orginial het volgende:

[..]
Winston neemt Joost mee...bij het vliegveld staat er een man. Die man heeft een rolstoel voor Joost...
Correct en tevens juist...
  maandag 3 januari 2005 @ 21:35:03 #187
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24379125
quote:
Op maandag 3 januari 2005 21:31 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

Nee dat is het niet me zusje word ontslagen uit het ziekenhuis..
Maar dan kijkt Cody heel treurig naar de grond.. Ze heeft geen onderdak;
"hoe bedoel je....geen onderdak?..."

"kan ze niet bij jou wonen...."

Babette kijkt hem aan... ze gaat naast hem zitten...

"gaat het wel....? "
  maandag 3 januari 2005 @ 21:35:19 #188
109180 Woelli
pi_24379131
Tara belt naar Winston en zegt dat ze Ralf heeft gevonden.
Tara hoort dat ze de Jeep moet pakken en dat ze naar het vliegveld moet gan

Tara neemt Ralf mee en stappen in de Jeep. Tara rijd richting de vliegveld.
pi_24379141
quote:
Op maandag 3 januari 2005 21:33 schreef bar_rel het volgende:

[..]

Winston neemt Joost mee...bij het vliegveld staat er een man. Die man heeft een rolstoel voor Joost...
Met tranen in zijn ogen stapt Joost in en trilt over zijn hele lichaam.Langzaam duwt Winston hem vooruit en checken ze in.Als Winston even naar de WC is,stromen de tranen over Joost zijn wangen en blijft alleen achter in de grote hal van het vliegveld.Mensen kijken naar hem en willen naar hem toekomen,maar Joost wil alleen maar alleen zijn en houdt zijn handen voor zijn ogen.Zijn handen beginnen nat te worden en hij veegt ze af aan zijn broek..
pi_24379176
quote:
Op maandag 3 januari 2005 21:35 schreef haagse_elfje het volgende:

[..]

"hoe bedoel je....geen onderdak?..."

"kan ze niet bij jou wonen...."

Babette kijkt hem aan... ze gaat naast hem zitten...

"gaat het wel....? "
Nee het gaat niet '' zegt Cody treurend en hij verteld over David en dat hij voor hem moest onderduiken met zijn zusje samen en van het ingestorte huis en dat ze vriendin op sterven ligt.
'Maar het ergste vind ik nog dat mijn zusje geen plaats heeft om te slapen '' zegt Codt dan .. ''Maar we moeten nu echt gaan ze zit te wachten ''
Do it again now
  maandag 3 januari 2005 @ 21:38:12 #191
109180 Woelli
pi_24379191
Tara is aangekomen en heeft Ralf in een rolstoel gedaan en gaat op zoek naar Winston en joost. Tara komt ze al snel tegen en kijkt Joost in de ogen en troost Joost

Tara zegt meteen tegen Winston dat hij even naar Ralf moet..
pi_24379232
quote:
Op maandag 3 januari 2005 21:38 schreef Woelli het volgende:
Tara is aangekomen en heeft Ralf in een rolstoel gedaan en gaat op zoek naar Winston en joost. Tara komt ze al snel tegen en kijkt Joost in de ogen en troost Joost

Tara zegt meteen tegen Winston dat hij even naar Ralf moet..
"Tara ik heb je zo gemist!" en hij klemt zich aan haar vast.Als haar shirt nat begint te worden van de tranen laat Joost zich weer zakken en probeer zich groot te houden maar als Tara over Ralf begint hij te schreeuwen: "Hou op over die klootzak!" "Door hem zit ik een rolstoel!"
  maandag 3 januari 2005 @ 21:41:40 #193
109180 Woelli
pi_24379269
quote:
Op maandag 3 januari 2005 21:40 schreef Orginial het volgende:

[..]

"Tara ik heb je zo gemist!" en hij klemt zich aan haar vast.Als haar shirt nat begint te worden van de tranen laat Joost zich weer zakken en probeer zich groot te houden maar als Tara over Ralf begint hij te schreeuwen: "Hou op over die klootzak!" "Door hem zit ik een rolstoel!"
Sst even,,, hij is je broer,, hij doet dit niet extra. Maar we moeten instappen en lievurd als we thuis zijn praten we verder...en Tara geeft een kus op de wang van Joost.
pi_24379313
quote:
Op maandag 3 januari 2005 21:41 schreef Woelli het volgende:

[..]

Sst even,,, hij is je broer,, hij doet dit niet extra. Maar we moeten instappen en lievurd als we thuis zijn praten we verder...en Tara geeft een kus op de wang van Joost.
"Maar.." maar Tara heeft geen zin in beschuldigen over Ralf en duwt Joost vooruit.Ze stappen in en Joost krijgt een speciale plek in het vliegtuig."Verdomme,ik zit hier helemaal niet goed!" .. Diep van binnen weet hij dat hij er niks van meent maar hij wil gewoon een normale plaats,als ieder normaal persoon!" en Tara neemt plaats naar hem.Als hij achterom kijkt ziet hij Ralf en Winston zitten.Joost wil wat roepen naar Ralf maar hij heeft de kracht niet en valt in slaap als het vliegtuig opstijgt,op weg naar Fokdam.
  maandag 3 januari 2005 @ 21:47:39 #195
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_24379375
Esmee bekijkt nogmaals de papieren die Arthur haar heeft toegesmeten.
Het is een kontrakt waarin staat dat Arthur afstand doet van zijn aandelen AZF in ruil
daarvoor moet Esmee zijn schuld aflossen bij de bank van 5.000.000 euro.

Esmee loopt rood aan en het stoom komt uit haar oren, op dit moment had ze zolang gewacht.
Arthur is kapot en ze staan quite. Wat een heerlijk gevoel.

Twee minuten later belt ze de bank en de notaris en vraagt alles in orde te maken. Als ze de
telefoon neerlegt kijkt zenog gemener dan gemeen en zegt zachtjes, zo en nu mijn volgend
slachtoffer Cody !
De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
pi_24379406
quote:
Op maandag 3 januari 2005 21:47 schreef digispeed het volgende:
Esmee bekijkt nogmaals de papieren die Arthur haar heeft toegesmeten.
Het is een kontrakt waarin staat dat Arthur afstand doet van zijn aandelen AZF in ruil
daarvoor moet Esmee zijn schuld aflossen bij de bank van 5.000.000 euro.

Esmee loopt rood aan en het stoom komt uit haar oren, op dit moment had ze zolang gewacht.
Arthur is kapot en ze staan quite. Wat een heerlijk gevoel.

Twee minuten later belt ze de bank en de notaris en vraagt alles in orde te maken. Als ze de
telefoon neerlegt kijkt zenog gemener dan gemeen en zegt zachtjes, zo en nu mijn volgend
slachtoffer Cody !
Cliff..
pi_24380235
samenvatting!
Do it again now
pi_24392683
quote:
Op maandag 3 januari 2005 22:36 schreef _ELMaikel_ het volgende:
samenvatting!
Winston probeert Joost het ravijn uit te halen maar als dit niet werkt belt Tara een reddingsbrigade.Ze worden uit het ravijn gehaald en op het moment dat Joost onderweg is om uit het ravijn te komen ziet hij het lichaam van Brian den Loo.Hij roept dat er nog iemand ligt maar ze horen hem niet en als Winston,Tara en Joost weer boven zijn gaat Tara op zoek naar Ralf.Op dat moment komt er een ziekenwagen aangereden en wordt Joost weggebracht naar het ziekenhuis.Tara weet Ralf te vinden en weet hem weer bij positieven de te krijgen.Joost krijgt te horen dat hij nooit meer zal kunnen lopen,tenzij er een nieuwe methode om hem mag worden uitgeoefend voor veel geld,maar dan is het niet zeker dat hij het haalt.Joost weet niet of hij het risico wil nemen en Winston en hij vertrekken naar het vliegveld.Daar komen ze Tara en Ralf tegen en ze vertrekken richting Fokdam.In Fokdam gaat Babette langs bij de Jage,waar ze Cody aantreft die bezig is in de frituur. en Iris krijgt te horen dat ze ontslagen is uit het ziekenhuis.Arthur gaat bij Esmee langs nadat zijn zoon Joost dood is verklaard en vraagt haar zijn huis over te kopen in ruil voor zijn aandelen in het AZF.Esmee accepteert dit en zweert wraak tegenover haar nieuwe slachtoffer: Cody Lebeau!

[ Bericht 37% gewijzigd door Orginial op 04-01-2005 15:24:52 ]
  dinsdag 4 januari 2005 @ 16:05:24 #199
109180 Woelli
pi_24393449
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 15:18 schreef Orginial het volgende:

[..]

Winston probeert Joost het ravijn uit te halen maar als dit niet werkt belt Tara een reddingsbrigade.Ze worden uit het ravijn gehaald en op het moment dat Joost onderweg is om uit het ravijn te komen ziet hij het lichaam van Brian den Loo.Hij roept dat er nog iemand ligt maar ze horen hem niet en als Winston,Tara en Joost weer boven zijn gaat Tara op zoek naar Ralf.Op dat moment komt er een ziekenwagen aangereden en wordt Joost weggebracht naar het ziekenhuis.Tara weet Ralf te vinden en weet hem weer bij positieven de te krijgen.Joost krijgt te horen dat hij nooit meer zal kunnen lopen,tenzij er een nieuwe methode om hem mag worden uitgeoefend voor veel geld,maar dan is het niet zeker dat hij het haalt.Joost weet niet of hij het risico wil nemen en Winston en hij vertrekken naar het vliegveld.Daar komen ze Tara en Ralf tegen en ze vertrekken richting Fokdam.In Fokdam gaat Babette langs bij de Jage,waar ze Cody aantreft die bezig is in de frituur. en Iris krijgt te horen dat ze ontslagen is uit het ziekenhuis.Arthur gaat bij Esmee langs nadat zijn zoon Joost dood is verklaard en vraagt haar zijn huis over te kopen in ruil voor zijn aandelen in het AZF.Esmee accepteert dit en zweert wraak tegenover haar nieuwe slachtoffer: Cody Lebeau!
Jongens,,, word het vandaag nog spannend???
pi_24393518
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 16:05 schreef Woelli het volgende:

[..]

Jongens,,, word het vandaag nog spannend???
Altijd he.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')