ikw eet het niet...vanavond ga ik Mindhunters en Dark Water kijkenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:13 schreef Woelli het volgende:
[..]
mooii ,,
Wie zijn der vanavond nog allemaal meer bij??
aaah,,, winston is toch wel belangrijkerquote:Op dinsdag 4 januari 2005 17:13 schreef bar_rel het volgende:
[..]
ikw eet het niet...vanavond ga ik Mindhunters en Dark Water kijken![]()
"Hey moppie,lekker geslapen?" en hij geeft Elisa een zoen. "Ik ga nu werken,de verhuizers komen vanmiddag,maar rond die tijd ben ik alweer terug!" en hij pakt een broodje kaas en gaat op weg naar het AZF.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:57 schreef Beautygirl het volgende:
Start..
Elisa loopt de trap af en gaat aan tafel zitten.Ze kijkt om zich heen,wil hij nou echt hier weg om bij Ellen te gaan wonen?Ze vindt het eigenlijk best jammer om hier weg te gaan en ineens in zo`n groot huis te wonen.Als ze op de bank wil gaan zitten stoot ze haar teen tegen de muur.Ze begint te lachen. "Mischien is het toch maar beter dat we weggaan!" en ze zet vrolijk de televisie aan.
babette staat op en loopt naar het raam..ze kijkt naar de druppels die op het raam vallen...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:00 schreef _ELMaikel_ het volgende:
''Ik red me verder wel ik ga kijken of hier in de jage kan wonen maar Iris ze is nog maar dertien en ik ben zelf vandaag ook nog maar net achtien geworden ik weet niet of i khet wel trek om voor haar te zorgen '' Zegt Cody tegen babette en hij kijkt naar de grond.
Cody begint te stralen '' Babette je bent geweldig Ralf en Joost boven maar met een zus als jou '' En hij geeft Babette een knuffel en dan zegt hij ''Kom op laten we gaan Iris zit te wachten ''quote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:02 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
babette staat op en loopt naar het raam..ze kijkt naar de druppels die op het raam vallen...
"ik heb een idee".... "ik ken je niet....maar ik heb al zo weinig...het zal mijn vader ook goed doen..."
babette draait zich om en kijkt naar Cody..
"ze kan bij ons blijven totdat je gesetlled ben,..."
Als Rolf aankomt loopt hij Marjolein tegen het lijf."Zozo,je eerst werkdag!" en hij geeft haar een knipoog." Volg mij maar,we hebben eerst nog een kennismaking met onze nieuwe directrice Esmee van Tellegen,ze schijnt geen katje om zonder handschoenen te pakken zijn!"quote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:00 schreef Wilbert87 het volgende:
[..]
"Hey moppie,lekker geslapen?" en hij geeft Elisa een zoen. "Ik ga nu werken,de verhuizers komen vanmiddag,maar rond die tijd ben ik alweer terug!" en hij pakt een broodje kaas en gaat op weg naar het AZF.
Babette,Marjolein,Tara en Rolf nemen plaats op de lege stoelen.Rolf kijkt naar de lege plaats van Dokter Lebeau."Verdomme man,waar ben je?"quote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:05 schreef haagse_elfje het volgende:
Babette kijkt naar de klok...
"shit"...
ze rent naar haar tas en haar jas...
"ik ben te laat" "ik regel alles goed, kom straks naar het AZF toe en vraag naar mij...""
Babette pakt alles en vertrek heel vluchtig....
Babette rent naar binnen en haalt haar haar onder haar jas vandaan en terkt haar dokers jas recht, ze loopt de gang in en ziet Rolf staan met een onbekende....quote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:05 schreef Wilbert87 het volgende:
[..]
Als Rolf aankomt loopt hij Marjolein tegen het lijf."Zozo,je eerst werkdag!" en hij geeft haar een knipoog." Volg mij maar,we hebben eerst nog een kennismaking met onze nieuwe directrice Esmee van Tellegen,ze schijnt geen katje om zonder handschoenen te pakken zijn!"
Tara wil vragen aan Rolf wat der aan de hand is maar doet dit uit spanning toch maar niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:06 schreef Wilbert87 het volgende:
[..]
Babette,Marjolein,Tara en Rolf nemen plaats op de lege stoelen.Rolf kijkt naar de lege plaats van Dokter Lebeau."Verdomme man,waar ben je?"
Babette kijkt voorzichtig opzij naar Marjolein...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:06 schreef Wilbert87 het volgende:
[..]
Babette,Marjolein,Tara en Rolf nemen plaats op de lege stoelen.Rolf kijkt naar de lege plaats van Dokter Lebeau."Verdomme man,waar ben je?"
Rolf wat is der ana de hand!!!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:09 schreef Wilbert87 het volgende:
Rolf kijkt gespannen naar de grond.Zou David dood zijn?
"Nou eh.. Ik ga weer aan het werk." Ik zie jullie nog wel en Rolf gaat met een stapeltje documenten op weg naar de SEH.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:11 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Babette kijkt voorzichtig opzij naar Marjolein...
"ze ziet er leuk uit.." denkt ze...ze voelt haar gezicht rood worden en ziet opeens dat Rolf naar haar kijkt en draait haar hoofd gelijk de andere kant uit...
"ja Rolf je kan kijken wat je wil...kijken mag...."
Iris staat op en maakt open."Heey Cody!" Iris kijkt blij,ze ziet dat Cody ook straalt.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:08 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Cody komt aan en klopt bij Iris haar kamer op de deur.
Babette kijkt rolf schuin aan...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:10 schreef Wilbert87 het volgende:
[quote]Op dinsdag 4 januari 2005 21:09 schreef Wilbert87 het volgende:
[..]
Lijkt me wel een leuk mens die Esmee,wat jij Babette?
Het is niks,laat maar."Onee he,ik moet over een uur al terug naar huis voor de verhuizing!" ik moet nu echt aan het werk!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:12 schreef Woelli het volgende:
[..]
Rolf wat is der ana de hand!!!
je kijkt zo ernstig !!
Ja, het spijt mij om te zeggen maar ik heb begrepen dat jij hier de kantjes er nogal vanaf loopt.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:14 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Babette kijkt rolf schuin aan...
"ja enig..."
"ik moet ervandoor"
Babette loopt naar esmee haar deur en ziet dat haar vaders naam al weg is....
ze loopt zonder te kloppen binnen...
"je wou me spreken begreep ik...wat wil je?"
Tara gaat door haar drukte toch snel naar Winstonquote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:15 schreef bar_rel het volgende:
Winston zit ondertussen op ze kantoor in het AZF, waar hij de papieren doorneemt van zijn nieuwe patienten. Ook neemt hij de nieuwe co-shappers papieren door, tot zijn grote verbazing ziet hij ook een naam op een van papieren staan die hem echter niet zo aanstaan.....
"Geen idee." antwoord Iris."Ze zei dat ze me kende,maar ik mocht nog niet weten wie zij was.Wel vreemd hé?" zei Iris."Oja,nog gefeliciteerd Cody!"En ze gaf haar broer een zoen op de wang."Wat had jij nou voor mij?" vraagt Iris.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Cody ziet dat babette er vorlopig nog niet aankomt en vraagt aan iris wie die vrouw nou precies was.
''Uhm...Uhm..nee''quote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:19 schreef Woelli het volgende:
[..]
Tara gaat door haar drukte toch snel naar Winston
Tara doet de deur open en begint meteen Winston te zoenen.
Tara vraagt ''Ben je Druk''
Babette leunt met haar handen op de tafel van Esmee en kijkt Esmee aan....quote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:17 schreef digispeed het volgende:
[..]
Ja, het spijt mij om te zeggen maar ik heb begrepen dat jij hier de kantjes er nogal vanaf loopt.
Je krijgt van mij een schriftelijke waarschuwing voor herhaaldelijk te laat komen. En daarbij de 2,5% loonsverhoging geldt niet voor jou. Die ga je eerst maar eens verdienen.
En als je me nu wilt excuseren, ik heb nog meer te doen. Dag mejuffrouw Kolthof.
Onderdak ! zegt Cody lachend er is vandaag een engel bij me langs geweest en die heet babette Kolthof en die gaat vorlopig voor jou zorgen..quote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:21 schreef Poezzy het volgende:
[..]
"Geen idee." antwoord Iris."Ze zei dat ze me kende,maar ik mocht nog niet weten wie zij was.Wel vreemd hé?" zei Iris."Oja,nog gefeliciteerd Cody!"En ze gaf haar broer een zoen op de wang."Wat had jij nou voor mij?" vraagt Iris.
Oei,, badboyquote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:23 schreef bar_rel het volgende:
[..]
''Uhm...Uhm..nee''
Winston verschuilt de documenten die hij aan het doornemen was....
Hij begint Tara te zoenen.,..
maakt niet uit, en Winston kleed Tara langzaam uit....Hij doet de deur op slot en legt Tara op de kantoortafelquote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:33 schreef Woelli het volgende:
[..]
Oei,, badboy![]()
wat nou als Babette of wie dan ook binnenkomt
"hi, lieverd je kan bij mij blijven slapen zolang je wilt"quote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
''Ja dit is Iris ''. Iris dit is Babette ze gaat voor je zorgen oke ? ''
Cody geeft Iris nog een kus en gaat dan naar de kamer van Lizzy
Naar dat Tara en winston klaar zijn, ruimen ze alles op. Tara legt alle papieren netjes weer op elkaar. Tara ziet dat Winston een ene Remco witterveen heeft aangenomen als kinderarts.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:36 schreef bar_rel het volgende:
[..]
maakt niet uit, en Winston kleed Tara langzaam uit....Hij doet de deur op slot en legt Tara op de kantoortafel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |