Zeker welquote:Op woensdag 5 januari 2005 10:19 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
jajoyce verdient het....Marie Jolijn ook maar JOyce verdiende het nu meer....Marie Jolijn is niet zo sterk...in ONM
Welke rol speelt ze dan,,, Marjolein??quote:Op woensdag 5 januari 2005 10:34 schreef haagse_elfje het volgende:
ik hoop dat Chantie's account vanavond weer doet want anders ben ik vandaag weer dubbel personig....
quote:Op woensdag 5 januari 2005 10:40 schreef Woelli het volgende:
[..]
Welke rol speelt ze dan,,, Marjolein??
Woont iris in huize kolthof ??quote:Op woensdag 5 januari 2005 10:45 schreef haagse_elfje het volgende:
nu joost terug is he die gaat toch niet in huize kolthof wonen want zijn kamer is al vergeven aan Iris....
ey je hebt het gedeelde overgeslagen waar ralf/rolf zich afvraagt waar David is.quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:18 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik was er met me kop niet bij,ik heb ge-edited.![]()
aiaiaiquote:Op woensdag 5 januari 2005 11:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
ey je hebt het gedeelde overgeslagen waar ralf/rolf zich afvraagt waar David is.
Ze heeft nog geen account.quote:Op woensdag 5 januari 2005 10:44 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]jup....ik vind het niet erg om een dubbele rol te spelen alleen tis zo raar om dan twee karakters moeten spelen die iets met elkaar krijgen....
![]()
Maar toch bedankt maar ik heb de TVFILM al.quote:Op woensdag 5 januari 2005 10:19 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
jajoyce verdient het....Marie Jolijn ook maar JOyce verdiende het nu meer....Marie Jolijn is niet zo sterk...in ONM
Aaahquote:Op woensdag 5 januari 2005 17:22 schreef Woelli het volgende:
Trouwens,, ik ben der vanavond wel bij,, vrijdag niet![]()
Hierquote:Op woensdag 5 januari 2005 17:43 schreef Woelli het volgende:
[..]
MAAR WIE NOG MEER,, JOEHOE JONGENS WHERE ARE YOU !!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |