Jah maar ik had het over GTST.quote:Op donderdag 30 december 2004 10:53 schreef haagse_elfje het volgende:
gellukig hebben jullie alle twee geen smaak de keuze tussen inge schaamhaar en die Lieke klapopmijnmond word het wel Inge...
Goed ik ben ook stukken ouder dan jullie en daarom is mijn smaak ook iets anders de mooiste vrouw naast Tanja ofcourse is Jerry Lynn Ryan en dan zeggen jullie wie?
dus hieronder een mooie foto van haar...
[afbeelding]
bron:http://www.eforu.com/cards/pictures/jerilynnryan/jlr17.jpg
in gtst speelt niets wat ik leuk zou vinden het is allemaal iets te dom....quote:
okee,, dat is wel een mooie vrouw jaquote:Op donderdag 30 december 2004 11:02 schreef haagse_elfje het volgende:
o maar wacht dit is ook een goldy but a oldy en dit is een vrouw hoe ouder ze word hoe mooier..
( ja ik heb een rare smaak)
Caroline!
quote:Op donderdag 30 december 2004 11:03 schreef Woelli het volgende:
[..]
okee,, dat is wel een mooie vrouw ja
hmmmm dat weer nietquote:Op donderdag 30 december 2004 11:04 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
met die zou ik wel een beschuitje of twee willen eten...
ja dacht ik ook al zo, jullie komen toch niet door de grote gay test heen, jullie worden allemaal afgekeurd en krijgen nooit de roze bijbel thuis...quote:
Hoezo dat?quote:Op donderdag 30 december 2004 11:07 schreef haagse_elfje het volgende:
he maar moet dit topic voor maandag vol?
dunno, nieuwe week nieuewe sop nieuwe topic....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
don't give me that fucking bullshit
quote:Op donderdag 30 december 2004 11:10 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
dunno, nieuwe week nieuewe sop nieuwe topic....
het was maar een vraag...WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
HOEZO DAT DAN?>??
Neeeeeeeeequote:Op donderdag 30 december 2004 11:13 schreef Woelli het volgende:
[..]
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT
HOEZO DAT DAN?>??
quote:
mooii !!quote:Op donderdag 30 december 2004 12:03 schreef Frey het volgende:
[afbeelding]
Het vakantiehuisje van de Kolthofs op Curacao.
Maar jij gaat toch in de Jage wonen?quote:Op donderdag 30 december 2004 12:03 schreef Frey het volgende:
[afbeelding]
Tijdelijk, en dat duurt ook nog ffquote:Op donderdag 30 december 2004 12:07 schreef Orginial het volgende:
[..]
Maar jij gaat toch in de Jage wonen?![]()
Oke dan.quote:Op donderdag 30 december 2004 12:09 schreef Frey het volgende:
[..]
Tijdelijk, en dat duurt ook nog ff![]()
kijk met jou kan ik praten!quote:Op donderdag 30 december 2004 12:03 schreef Frey het volgende:
[afbeelding]
Met mij ook.quote:Op donderdag 30 december 2004 12:10 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
kijk met jou kan ik praten!
Wat dacht jij dan??quote:Op donderdag 30 december 2004 15:51 schreef haagse_elfje het volgende:
Marjolein Verbeek????
ik dacht dat ze een andere achternaam had...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |