Doe hem dan de groeten...quote:Op dinsdag 28 december 2004 02:01 schreef cultheld het volgende:
Spreek je Frans?
beloftes gemaakt. ben wel iemand van mijn woord dus ik wacht nog. ondertussen veel boeken bestellen en sites afgaan in mn vrije tijd.quote:Op dinsdag 28 december 2004 02:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als je niet kan wachten en er klaar voor bent dan zou ik de trein nemen naar Aubagne. Heb overigens een interessante videoband over het vreemdelingenlegioen.
Wat bedoel je met 15 sessies. 15 herhalingen of zo? Of een sessie van x herhalingen met 75 kg? Overigens is 't niet bepaald een beroep waar je veel glorie kunt halen, de meeste soldaten komen na hun dienstverband in een slecht milieu terecht, raken aan de drank en/of drugs en eindigen als zwervers.quote:Op dinsdag 28 december 2004 02:27 schreef Drasko het volgende:
en terwijl we steeds verder off topic waden...
juist omdat het zo extreem is. zoals eerder gezegd in de fora die je hebt ge-linked; het is een bepaald slag mensen.
ik zit nu op 15 sessies met 75 en bouw nog op. ik heb wat ze noemen veel lange spieren. ( gek he, ben twee meter zeg ik dan )
hahahah, waar haal je die info vandaan? Tegenwoordig is er voor iedere militair een loopbaanbegeleider die je aan een baan helpt na defensie.quote:Op dinsdag 28 december 2004 02:31 schreef cultheld het volgende:
[..]
de meeste soldaten komen na hun dienstverband in een slecht milieu terecht, raken aan de drank en/of drugs en eindigen als zwervers.
Al een aantal keren gelezen/gehoord, dat er een groot aantal veteranen doordraait en aan lager wal raakt.quote:Op dinsdag 28 december 2004 02:32 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
hahahah, waar haal je die info vandaan? Tegenwoordig is er voor iedere militair een loopbaanbegeleider die je aan een baan helpt na defensie.
van het legioen bedoelde hij neem ik aan.quote:Op dinsdag 28 december 2004 02:32 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
hahahah, waar haal je die info vandaan? Tegenwoordig is er voor iedere militair een loopbaanbegeleider die je aan een baan helpt na defensie.
Ik heb het over die mafkezen van 't vreemdelingen legioen. Die lui worden helemaal gek gemaakt in de kop, zijn in staat om hun eigen kinderen te vermoorden op commando bij wijze van spreken.quote:Op dinsdag 28 december 2004 02:38 schreef HAL9000S het volgende:
Nou deze Irak-veteraan heeft nergens last van, Defensie heeft geleerd van z'n fouten in het verleden.
Ja dude, als je bijna 24/7 ergens in een donkere hut zit tussen de opgefokte somalis dan weet je na een jaar niet meer beter.quote:Op dinsdag 28 december 2004 02:38 schreef Drasko het volgende:
ik heb wel gehoord van mensen die het legioen als uitvlucht gebruiken, maar ja, die diensttijd loopt af en dan zoeken ze andere toevluchten of ze weten niet beter meer dan het legioen.
Heb je ook nog bronnen voor dit soort wilde urban legends?quote:Op dinsdag 28 december 2004 02:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik heb het over die mafkezen van 't vreemdelingen legioen. Die lui worden helemaal gek gemaakt in de kop, zijn in staat om hun eigen kinderen te vermoorden op commando bij wijze van spreken.
Pff ja geen concrete bronnen, paar keer op Discovery gezien dacht ik, ook wel eens van een geschiedenisleraar (die bij de luchtmacht heeft gezeten) gehoord.quote:Op dinsdag 28 december 2004 02:40 schreef Piro het volgende:
[..]
Heb je ook nog bronnen voor dit soort wilde urban legends?
KCT, BBE enz. zijn niet te vergelijken met het vreemdelingenlegioen.quote:Op dinsdag 28 december 2004 02:40 schreef HAL9000S het volgende:
Dat betwijfel ik cultheld, veel mensen hebben vaak van dat soort eenheden een clichebeeld in hun hoofd. Als je bijvoorbeeld kijkt naar de Korps Commando Troepen, daar willen ze juist nuchtere mensen, die met beide benen op de grond staan en ook nog enige vorm van intelligentie bij zich dragen.
Maargoed...hoe dat precies zit bij het vreemdelingenlegioen zou ik ook niet weten.
en als je dan naar boven scrolled zie je wat voor verhalen ik WEL zoekquote:Op dinsdag 28 december 2004 02:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Pff ja geen concrete bronnen, paar keer op Discovery gezien dacht ik, ook wel eens van een geschiedenisleraar (die bij de luchtmacht heeft gezeten) gehoord.
Die het weer van blablabla heeft.quote:Op dinsdag 28 december 2004 02:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Pff ja geen concrete bronnen, paar keer op Discovery gezien dacht ik, ook wel eens van een geschiedenisleraar (die bij de luchtmacht heeft gezeten) gehoord.
Volgens mij kom je met Tom Clancy al aardig verquote:Op dinsdag 28 december 2004 02:43 schreef Drasko het volgende:
[..]
en als je dan naar boven scrolled zie je wat voor verhalen ik WEL zoek
Ik denk toch dat je een betere mening kunt vormen door vergelijkingen te trekken aan de hand van dat soort eenheden dan dmv een of ander programma op discovery of een ex-luchtmachter.quote:Op dinsdag 28 december 2004 02:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
KCT, BBE enz. zijn niet te vergelijken met het vreemdelingenlegioen.
Dude. Wees stil. Serieus. Wat weet jij in hemelsnaam van de mensen die zich hiervoor aanmelden?quote:Op dinsdag 28 december 2004 02:49 schreef cultheld het volgende:
Een ding kan ik als leek wel zeggen, het zijn bijna altijd nogal aparte vogels die zich aanmelden bij dat vreemdelingenlegioen. Vaak mensen met weinig tot geen sociaal leven die toch iets willen 'bereiken'.
Amsterdammer. Woont 10 minuten bij me vandaan. Is dat relevant?quote:
Waarom? Omdat je niks fatsoenlijks toe te voegen had, wat je vrij duidelijk gemaakt werd door 3 users met meer verstand van zaken dan jijzelf waarna je maar domme, kortzichtige en totaal niet relevante onzin ging spuien?quote:
20 minuten met de auto? Holy shit, no way dude. Zelfs mijn moeder rijdt niet zo dramatisch.quote:Op dinsdag 28 december 2004 02:55 schreef Drasko het volgende:
nauwlijks.
OT: 10 minuten?! Met de auto al minstens 20.
ZING! Laat m lekker dude.quote:Op dinsdag 28 december 2004 02:56 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Waarom? Omdat je niks fatsoenlijks toe te voegen had, wat je vrij duidelijk gemaakt werd door 3 users met meer verstand van zaken dan jijzelf waarna je maar domme, kortzichtige en totaal niet relevante onzin ging spuien?
Goh, leuk zeg
Shut the fuck up, gigantische mongool die je d'r bent. Ga met je pikkie spelen en kanker een eind op.quote:Op dinsdag 28 december 2004 02:58 schreef cultheld het volgende:
Maar ben je nou eigenlijk zo'n puber die zich op legerkleding aftrekt en een poster van de infodag van de mariniers boven z'n bed hebt hangen?
of wil je echt zo graag een afgetrainde laarzenpoetser worden
Ga maar weer lekker veilig counterstrike spelenquote:Op dinsdag 28 december 2004 02:59 schreef Piro het volgende:
[..]
Shut the fuck up, gigantische mongool die je d'r bent. Ga met je pikkie spelen en kanker een eind op.
Troost je bij deze gedachte. Je geniet meer respect dan die tot inteelt neigende vaginale slijmprop.quote:Op dinsdag 28 december 2004 02:59 schreef Drasko het volgende:
als dat mijn keuzes zijn ga ik voor het poetsen van kisten.
Dit van een een of ander randfiguur dat deeltijdonderwijs volgt?quote:Op dinsdag 28 december 2004 03:00 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ga maar weer lekker veilig counterstrike spelen
Hahahahahaquote:Op dinsdag 28 december 2004 03:00 schreef Piro het volgende:
[..]
Troost je bij deze gedachte. Je geniet meer respect dan die tot inteelt neigende vaginale slijmprop.
Ik ga niet naar gelegenheden waar sociaal uitschot zoals jij rondhangt en ik heb me dus ook nooit in een situatie bevonden waar ik deeltijd-retards te woord moet staan.quote:Op dinsdag 28 december 2004 03:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hahahahaha
"tot inteelt neigende vaginale slijmprop" Gebruik je die nou eigenlijk ook als je gaat stappen? Of slaan ze dan meteen je bril krom?
Nee. Ik kom alleen niet graag in aanraking met mensen zoals jij. Maargoed. Zwakzinnigen zijn ook een onderdeel van de samenleving en eugenetica is al een tijdje niet meer done.quote:Op dinsdag 28 december 2004 03:04 schreef cultheld het volgende:
Zijn jullie mensenschuw?
"deeltijd-retards"quote:Op dinsdag 28 december 2004 03:03 schreef Piro het volgende:
[..]
Ik ga niet naar gelegenheden waar sociaal uitschot zoals jij rondhangt en ik heb me dus ook nooit in een situatie bevonden waar ik deeltijd-retards te woord moet staan.
Zegt iemand die zelf havo doetquote:Op dinsdag 28 december 2004 03:06 schreef Piro het volgende:
[..]
Nee. Ik kom alleen niet graag in aanraking met mensen zoals jij. Maargoed. Zwakzinnigen zijn ook een onderdeel van de samenleving en eugenetica is al een tijdje niet meer done.
Join the fanclubquote:Op dinsdag 28 december 2004 03:06 schreef Drasko het volgende:
ben cultheld-allergisch. ja, kwam ik ook net pas achter. back on topic please.
Begrijpend lezen is een kunst voor je?quote:Op dinsdag 28 december 2004 03:06 schreef cultheld het volgende:
[..]
"deeltijd-retards"![]()
![]()
Dat ik een goed sociaal leven heb en een sabbatical year heb genomen op kosten van mijn ouders en jij G.I. Joe wilt spelen, is niet mijn probleem, maar als je met termen als "omfg" , "deeltijd-retards" etc. aan komt, dan heb je de bodem toch wel bereikt:Y
Oh. Leuk. Ik krijg kritiek van een deeltijdkleuter. Hilarity.quote:
Dat klopt, HAVO is veel te makkelijk gemaakt, wacht maar tot je op de universiteit zitquote:Op dinsdag 28 december 2004 03:07 schreef Piro het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is een kunst voor je?
Ik heb nergens de term omfg ge-uit. Maargoed. Het Nederlandse onderwijs gaat al jaren achteruit.
quote:Op dinsdag 28 december 2004 03:08 schreef Drasko het volgende:
vechten julllie mietjes dit ff via msn uit wil je
Volgens mij staat het KCT niet bepaald bekend om de goede discipline van haar commando´s in het buitenland. Het staat bekend als week en zwak.quote:Op dinsdag 28 december 2004 02:40 schreef HAL9000S het volgende:
Dat betwijfel ik cultheld, veel mensen hebben vaak van dat soort eenheden een clichebeeld in hun hoofd. Als je bijvoorbeeld kijkt naar de Korps Commando Troepen, daar willen ze juist nuchtere mensen, die met beide benen op de grond staan en ook nog enige vorm van intelligentie bij zich dragen.
Maargoed...hoe dat precies zit bij het vreemdelingenlegioen zou ik ook niet weten.
Dat ligt helemaal aan het aantal jaren dat je dient in het Legioen en je functie. Gemiddeld vang je wel zo´n 2100 euro volgens mij.quote:Op dinsdag 28 december 2004 08:05 schreef LangeTabbetje het volgende:
misschien een Hollandse vraaag...... maar wat verdient het eigenlijk, het Vreemdelingenlegioen ?
Nooit de verzorgingstehuizen gezien die het Legioen heeft voor oud-Legionnairs? Die heb ik hier in Nederland nog niet gezien voor onze soldaten.quote:Op dinsdag 28 december 2004 02:37 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
van het legioen bedoelde hij neem ik aan.
Het legioen is opzich alles wat je hebt als je er in zit. Daarom vallen velen in een gat daarna.
Besef wel goed (doe je vast wel) dat je bij het legioen echt uitgezonden gaat worden en er een grote kans is dat je in echte gevechtssitaties terecht komt.
ja 1 verzorginstehuis hebben ze......maar je hebt toch ook wel gezien wat voor oud-Legionnairs daar terecht komen? Die hebben eerst flink in de shit gezeten en dit is dan de laatste uitweg.quote:Op dinsdag 28 december 2004 09:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Nooit de verzorgingstehuizen gezien die het Legioen heeft voor oud-Legionnairs? Die heb ik hier in Nederland nog niet gezien voor onze soldaten.
Dan moet je bij de SAS gaan (serieus). Was vannacht een beetje aan 't ouwehoeren maar de SAS is serieus de allersterkste eenheid, maar volgens mij komen niet-Britten daar niet bij.quote:Op dinsdag 28 december 2004 14:42 schreef Drasko het volgende:
je salaris hangt af van je ervaring en rang, maar niemand gaat bij t legioen voor t geld
ik wil bij de ( in mijn ervaring ) beste legereenheid horen. heb ook gedacht aan Delta Force maar het amerikaanse beleid met hun commandos staat me compleet niet aan.
Hmmm, vergis je niet...het KCT geniet een internationale topstatus vergelijkbaar met het SAS en de Navy Seals.quote:Op dinsdag 28 december 2004 09:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Volgens mij staat het KCT niet bepaald bekend om de goede discipline van haar commando´s in het buitenland. Het staat bekend als week en zwak.
Mossad is de Israëlische geheime dienst, dat is helemaal geen legereenheid, heeft ook echt niet veel met conditie te maken, je moet vooral slim zijn.quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:12 schreef Drasko het volgende:
mosad is zwaarste ter wereld. voor het legioen moet je ook verschillende test afleggen met zakken/rugtassen van vele kilos. bewijzen dat je korte snelle sprintjes dr mee trekt en dat je lange adem hebt. dat is een klein deel van de dagen-durende tests.
KCT krijgt af en toe trainingen van SAS-leden.quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:11 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Hmmm, vergis je niet...het KCT geniet een internationale topstatus vergelijkbaar met het SAS en de Navy Seals.
Zwaar is dan ook het enige juiste woord voor die eenheid. Het is niet efficiënt, ze hebben veel minder technologie dan de SAS/ het vreemdelingen legioen/ de SEALS/ Deltaforce.quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:21 schreef HAL9000S het volgende:
De spetznats is ook behoorlijk zwaar btw.
Jawel, met name Krav Maga, maar ze hoeven geen bergen te bewandelen met rugzakken van 60 kg en ijle lucht. Fysiek wordt er niet heel veel geëist van de Mossad. Ze leren wel wapens te gebruiken en vechten, maar ze moeten vooral slim en handig zijn bij de Mossad. Het is vergelijkbaar met onze AIVD, alleen dan 1000 keer beter.quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:23 schreef Drasko het volgende:
jij denkt dat de mosad geen combat training krijgt?
Dat valt vies tegen.quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:11 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Hmmm, vergis je niet...het KCT geniet een internationale topstatus vergelijkbaar met het SAS en de Navy Seals.
Inderdaad, wilde ik net zeggen........Dienen in een vreemd leger waarmee Nederland in oorlog is, wordt gezien als landverraad! Hoewel ik denk dat de kans gering is dat we nog eens met de Fransen op de vuist gaanquote:Op dinsdag 28 december 2004 18:22 schreef Scipio het volgende:
En nu maar hopen dat Frankrijk en Nederland geen ruzie krijgen!![]()
Raak je namelijk je nationaliteit kwijt.
Zijn er destijds ook niet heel veel Nederlanders hard genaaid die in de Spaanse burgeroorlog vochten? Of was de wet destijds nog gewoon ruimer?quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:56 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Inderdaad, wilde ik net zeggen........Dienen in een vreemd leger waarmee Nederland in oorlog is, wordt gezien als landverraad! Hoewel ik denk dat de kans gering is dat we nog eens met de Fransen op de vuist gaan![]()
Waarom ga ik je in vredesnaam naar het Franse vreemdelingenlegioen? Dan kom je midden tussen de criminelen en psychiatrische patienten. Je wordt als shit en kanonnenvoer behandeld, en je moet voor doelen vechten waar je hoogstwaarschijnlijk niet achterstaat en mag mensen in Afrika gaan doden om niets.quote:Op dinsdag 28 december 2004 01:52 schreef Drasko het volgende:
En nu zou ik graag van iedereen met ook maar 'n beetje ervaring in wat voor eenheid dan ook horen wat ze te zeggen hebben over wat er de volgende vijf jaar op mijn pad terecht kan komen. Als ik door de selectie kom dan, maar ik train erg hard ervoor. Er is een soort aanmeldingsformulier waarin ik heb gezet dat ik per september 2005 beschikbaar ben en ik mag op gesprek komen dus. Ik weet wat ik kan verwachten van de aanmelding, maar het dagelijks leven ben ik benieuwd naar. En kom nou niet met je domme achterhaalde opmerkingen over het FFL![]()
Omdat ze de kwaliteit al in de luchtmacht hebben zittenquote:Op dinsdag 28 december 2004 21:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De VS moet het vooral van kwantiteit hebben als het gaat om soldaten en commando's.
Achterhaalde onzin is dit. Iemand met TBS komt het Vreemdelingenlegioen echt niet in.quote:Op woensdag 29 december 2004 18:32 schreef Notoire_Gek het volgende:
Vreemdelingenlegioen? Ben je levensmoe? Geef alle patienten in een TBS kliniek een geweer en je hebt een kopie van het Vreemdelingenlegioen. Ga alsjeblieft bij een normaal leger, ja.
Ja en nee.quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De VS moet het vooral van kwantiteit hebben als het gaat om soldaten en commando's.
De Zwarte cross is inderdaad zwaar, was helemaal kapot na de laatste dagquote:Op woensdag 29 december 2004 19:44 schreef tommytheman het volgende:
De Zwarte cros (ook voor blanken) schijnt ook zeer zwaar te zijn. Ohja en 2 mtr lange slungels die maar 75 kg drukken nemen ze niet bij het legioen
Dat gelooft ie toch niet, dat is namelijk gelul volgens hemquote:Op donderdag 30 december 2004 03:10 schreef MarkzMan_X het volgende:Een relatief groot percentage legionnairs sterft al tijdens de trainingen.
Echt ik weet niet wat je tot deze keus heeft gemaakt, en of je er bent ingeluisd door van die propaganda-filmpjes, maar het legioen is bikkelhard en de kans dat je in de 3 jaar diensttijd het loodje legt is heel erg aanwezig.
Succes!
Zei je dat eerder ook namelijk?quote:Op donderdag 30 december 2004 03:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat gelooft ie toch niet, dat is namelijk gelul volgens hem
Ach ja, we spreken hem over een aantal jaar wel. Als ie dan niet in de goot ligt met een war-trauma waar je U tegen zegt.quote:Op donderdag 30 december 2004 03:37 schreef cultheld het volgende:
Al die dingen heb ik idd ook al gezegd volgens mij, hij geloofde me niet en beweerde dat ik nergens iets van af wistHij had 't o.a. over opvangcentra voor veteranen
![]()
![]()
1:10 is eigenlijk niet zo heel hoog, had het hoger geschat. Vergeet niet dat je daadwerkelijk vecht en dat je leven niet als zo heel erg waardevol wordt gezien.quote:Op donderdag 30 december 2004 03:32 schreef MarkzMan_X het volgende:
Feiten?
Er is een kans van 1 op 10 dat je sterft. Bron: "Warriors of the French Foreign Legion", National Geographic, 30th January 2004
Komt a.s. 8 januari op Nat. Geographic. Kijken dus.
Die figuren die daar rondstruinen hechten zelf ook niet veel waarde aan hun leven. Veelal verstonenen bij wie het in d'r kop is geslagen en plots "redder van de wereld" willen worden. Knettergek dus.quote:Op donderdag 30 december 2004 11:29 schreef MouseOver het volgende:
[..]
1:10 is eigenlijk niet zo heel hoog, had het hoger geschat. Vergeet niet dat je daadwerkelijk vecht en dat je leven niet als zo heel erg waardevol wordt gezien.
Mooi, dan is iedereen toch blij?quote:Op donderdag 30 december 2004 11:38 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Die figuren die daar rondstruinen hechten zelf ook niet veel waarde aan hun leven. Veelal verstonenen bij wie het in d'r kop is geslagen en plots "redder van de wereld" willen worden. Knettergek dus.
Loper B-5quote:Op donderdag 30 december 2004 13:26 schreef HAL9000S het volgende:
Diemaco C7
Tja de Mossad mensen hebben natuurlijk al gediend ivm dienstplicht in het leger en hebben dus veelal al enige ervaring met geweld.quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:16 schreef Drasko het volgende:
mosad heeft zwaarste training en toelating. óók militair.
ons korpsje is dr niet in geslaagd een goede indruk op mij achter te laten met open dagen en banenwinkel interviews
Lekkere wijven vallen meestal niet op getraumatiseerde kerels met 1 been.quote:Op donderdag 30 december 2004 20:16 schreef chopmax het volgende:
Ik zou nog ff terugkomen op salaris,
Je begind bij 1033 euro per maand na 4 maanden training kan je naar Corsica of de Lanseerbasis van de Europese Ariana raketten in Frans Guyana gaan en krijg je 1300.
Wordt je echter naar DJIBOUTI in de hoorn van Afrika uitgezonden krijg je 4000 en als je twee keer omhoog valt 4500 euro. 5 Jaar salaris is gelijk aan 60 maal 4000 is gelijk aan 240 000 euro. Dat is een huis, auto, inboedel en een lekker wijf.
Dat zijn broodje aap verhalen. Het is echt wel goed geregeld in het Vreemdelingenlegioen. Niet elke Legionair komt getraumatiseerd terug en ze komen vrijwel allemaal terug met 2 benen.quote:Op donderdag 30 december 2004 20:21 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Lekkere wijven vallen meestal niet op getraumatiseerde kerels met 1 been.
Notoire Gek moet je niet altijd op reagerenquote:Op donderdag 30 december 2004 22:21 schreef EmPulSe het volgende:
[..]
Ach hij heeft veel weg van een m4al, en ze kunnen lang niet op tegen Frankrijks trots
ff een offtopic vraagje, wat zijn de statistieken bij de luchtmacht (vliegenier)? Wilden ze op de infodag niet vertellen, en ik heb 6 januari mijn eerste keuring (psychologische).quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:04 schreef cultheld het volgende:
In dat geval zou je een Brits paspoort kunnen proberen te bemachtigen. De SAS is de allerzwaarste eenheid van de wereld, dat is in ieder geval zonneklaar. Van de 150 aanmeldingen komt er 1 definitief door geloof ik, net de luchtmacht dus maar dan net ff anders. Je moet dan met een rugzak van 60 pond/kilo (weet 't niet meer precies) door de Schotse hooglanden marcheren, 24 uur achter elkaar of zo, heb er ooit een spreekbeurt over gehouden en heb toen heel veel informatie gezocht over die eenheid. Je conditie moet ook bijna gelijk zijn aan een topsporter en je moet vooral een sterk hart hebben
Goh, je kunt nog schaken ook...quote:
1 uit 125 uit m'n hoofdquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:14 schreef Solomon het volgende:
[..]
ff een offtopic vraagje, wat zijn de statistieken bij de luchtmacht (vliegenier)? Wilden ze op de infodag niet vertellen, en ik heb 6 januari mijn eerste keuring (psychologische).
45 werkdagen vakantie per jaar geen sociaal contact? das 9 weken vrij hoorquote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:13 schreef mister_popcorn het volgende:
het lijkt me zowiezo raar om voor de Fransen te gaan vechten. Echt een kutvolk, en dan ga jij hun rotzooi opruimen met een grote kans om een kogel door je kop te krijgen, en 5 jaar lang geen normaal sociaal contact.
to each his own dan maar heh
Hier moet ik op reargeren. JIJ begrijpt hetquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:16 schreef HAL9000S het volgende:
Kwalitatief gezien is behoort het KCT zeker wel bij de internationale top. Niet voor niks hebben zij in Irak veel samengewerkt met de SAS (daar stond het KCT bekend als het FLT).
Verder heb ik redelijk wat oefeningen meegemaakt in o.a. Zuid Afrika waar zo'n beetje alle elite-eenheden wereldwijd aan meededen en waar het KCT 9 van de 10 keer 1e of 2e eindigde.
Juist Amerikaanse infanterie-elite eenheden als de Seals en Rangers vallen flink tegen, zowel fysiek en mentaal gezien.
Daarnaast kan je ook nog socializen met andere Legionnairs en met de lokale bevolking aangezien je nog gelegenheid hebt om de kroeg in te gaan in Djibouti.quote:Op zondag 2 januari 2005 13:20 schreef chopmax het volgende:
[..]
45 werkdagen vakantie per jaar geen sociaal contact? das 9 weken vrij hoor
Spetsnaz is geen eenheid maar een verzamelnaam voor verschillende Special Forces. Een soort Russische SOCOM.quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:21 schreef HAL9000S het volgende:
De spetznats is ook behoorlijk zwaar btw.
Waar heb je die formulier gehaald? Waarnaartoe moet je hem opsturen?quote:Er is een soort aanmeldingsformulier waarin ik heb gezet dat ik per september 2005 beschikbaar ben en ik mag op gesprek komen dus.
Kun je daar gewoon naartoe? Zonder afspraak?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat aanmeldformulier is te vinden op de link die ik op de eerste pagina van dit topic heb gegeven. Je kan ook gewoon naar Aubagne (Marseille) gaan om je aan te melden.
Jij hebt volgens mij bij een goede maat van me in de AMO+VO gezeten. Zegt de naam Selten je iets?quote:Op zondag 2 januari 2005 13:45 schreef ExtremeForce het volgende:
[..]
Hier moet ik op reargeren. JIJ begrijpt het![]()
ja.quote:Op woensdag 5 januari 2005 05:06 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Kun je daar gewoon naartoe? Zonder afspraak?
Ja, kan je gewoon naar toe, hoef je geen afspraak voor te hebben.quote:Op woensdag 5 januari 2005 05:06 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Kun je daar gewoon naartoe? Zonder afspraak?
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:00 schreef Delenlill het volgende:
-minimaal 2800 meter rennen binnen 12 minuten
Dit lukt nog wel.quote:-8 kilometer rennen binnen een uur met 12 kilo bepakking
quote:-100 meter rennen binnen 20 seconden met een 40 kilo zware zandzak
Gaat wel.quote:-6 meter hoog in een touw klimmen zonder gebruik van je voeten
Makkie.quote:-20 x opdrukken
quote:-30 situps
quote:-10 keer optrekken aan stang met de palmen naar buitengekeerd
quote:dit is alles wat ik me kan herinneren na het lezen van verschillende websites (minimale vereisten),
mochten er veel aanmeldingen zijn dan kunnen ze meer eisen.
Als je een doel voor ogen hebt dan traint dat ook wat makkelijker.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als je dat niet aankunt dan heb je ook weinig te zoeken in het Vreemdelingenlegioen.
Da´s waar natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:38 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Als je een doel voor ogen hebt dan traint dat ook wat makkelijker.
Als je eenmaal bij het Legioen bent dan zal je conditie heel snel heel veel beter worden.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:19 schreef HAL9000S het volgende:
2800 meter rennen binnen 12 minuten stelt ook geen fuck voor
Yep, dat is de docu die ik bedoelde. Best gave docu.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:03 schreef ROG het volgende:
Nu op Nat. Geographic een docu erover, net begonnen..
Kan me niet voorstellen dat dat niet ergens te vinden is, op de website misschien?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:04 schreef martin12 het volgende:
zit der hard aan te denke om bij het vreemdelingen legioen te gaan maar wil nog een paar dingen weten hoe zit het met6 het weekend heb je dan verlof?? is het handig om een auto te hyebben??
gr martin
Wat een verschrikkelijke kutkick zeg! Kan deze niet dicht? Open je eigen topic maar.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:04 schreef martin12 het volgende:
zit der hard aan te denke om bij het vreemdelingen legioen te gaan maar wil nog een paar dingen weten hoe zit het met6 het weekend heb je dan verlof?? is het handig om een auto te hyebben??
gr martin
En dat zeg je dan 5 dagen na de 'kutkick'.quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijke kutkick zeg! Kan deze niet dicht? Open je eigen topic maar.
Ja ik zie het net. Ik heb een leven, weet je.quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:16 schreef EvL. het volgende:
En dat zeg je dan 5 dagen na de 'kutkick'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |