abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24248679
En nu zou ik graag van iedereen met ook maar 'n beetje ervaring in wat voor eenheid dan ook horen wat ze te zeggen hebben over wat er de volgende vijf jaar op mijn pad terecht kan komen. Als ik door de selectie kom dan, maar ik train erg hard ervoor. Er is een soort aanmeldingsformulier waarin ik heb gezet dat ik per september 2005 beschikbaar ben en ik mag op gesprek komen dus. Ik weet wat ik kan verwachten van de aanmelding, maar het dagelijks leven ben ik benieuwd naar. En kom nou niet met je domme achterhaalde opmerkingen over het FFL
I am I
pi_24248720
Ik wil alles van je horen
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
  dinsdag 28 december 2004 @ 01:55:13 #3
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_24248748
Om 2 uur nog aan het fokken lijkt me geen goede training knaap!
pi_24248751
Zegguuuhhh...

Train om de dag. vandaag niet & dan zit je dus met extra energie
I am I
pi_24248757
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
  Trouwste user 2022 dinsdag 28 december 2004 @ 01:57:07 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_24248780
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_24248806
kheb een gezonde afkeer voor het amerikaanse leger maar toch bedankt.
I am I
pi_24248856
Spreek je Frans?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Trouwste user 2022 dinsdag 28 december 2004 @ 02:03:23 #9
7889 tong80
Spleenheup
pi_24248889
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 02:01 schreef cultheld het volgende:
Spreek je Frans?
Doe hem dan de groeten...

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_24248907
Ik zou in elk geval je Frans gaan bijspijkeren en aan je conditie gaan werken. Je krijgt namelijk een selectiekamp voorgeschoteld en daar zul je moeten aantonen dat je geschikt bent voor het vreemdelingenlegioen.

Houdt ons op de hoogte aub, want dit is erg interessant. Er zijn ook wel topics over met ervaringen van mensen die gediend hebben in het vreemdelingenlegioen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24248919
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24248925
En Engels & Duits ja. En al spreek je het niet, elke nieuwe recruut krijgt een "ervaren" partner aangewezen die je leert over de regels en je helpt met Frans als je het nog niet begrijpt. Meesten mensen leren het binnen het Legioen in een jaar de taal maar t is een pre met aanmelding als je het al spreekt.
I am I
pi_24248939
thnx Cherry
I am I
pi_24248956
Frans spreken bij aanmelding is inderdaad een pré. Je spreekt het al, dus dat zit wel snor. Dan zou ik aan je conditie gaan werken en alvast wennen aan het idee dat je de komende 5 jaar heel weinig contact gaat hebben met familie en vrienden.
pi_24248985
Hier nog een linkje trouwens:

Franse vreemdelingen legioen
pi_24249000
Ik kan niet wachten. Serieus.
Ik heb een lijst gehad van wat je moet kunnen fysiek. Ik lig goed op schema, moet alleen mn marcheren en armen nog verbeteren. ik ren veel ( !! ) en train om de dag in een sportschool, hebben ze zo'n speciaal programma voor aspirant militairen.
I am I
pi_24249021
Als je niet kan wachten en er klaar voor bent dan zou ik de trein nemen naar Aubagne. Heb overigens een interessante videoband over het vreemdelingenlegioen.
pi_24249026
Heb je er al eens aan gedacht dat je er mentaal misschien niet doorheen komt?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24249061
Ik heb de tests van de Nederlandse Landmacht gedaan op mn 16de. Die waren eitje, als het meer van dat zielen pluizen & de juiste vakjes zoeken en vlugge sommetjes. geen probleem, de truuk is om zoveel mogelijk te doen, niet lang nadenken. Het scheelde toen nog aan mn fysieke kunnen.
I am I
pi_24249086
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 02:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als je niet kan wachten en er klaar voor bent dan zou ik de trein nemen naar Aubagne. Heb overigens een interessante videoband over het vreemdelingenlegioen.
beloftes gemaakt. ben wel iemand van mijn woord dus ik wacht nog. ondertussen veel boeken bestellen en sites afgaan in mn vrije tijd.
I am I
pi_24249130
Wat scheelde er fysiek aan dan, haalde je de krachttest niet of zo?
pi_24249165
na die 7 minuten fietsen zat ik dr eigenlijk al doorheen, kreeg niet genoeg kracht met het drukken tegen die platen met mijn armen en schouderbladen, ik wou bij de MB dus dan moet je elke test een A scoren.
I am I
  dinsdag 28 december 2004 @ 02:20:23 #23
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_24249196
Ik hoop wel voor je dat het nu langer vol kan houden dan 7 minuten Waarom kies je eigenlijk voor het Vreemdelingen Legioen als ik het vragen mag?
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_24249254
7 minuten is de norm, en t word steeds zwaarder. en ja, ik hou t stukken langer vol. ben 19 inmiddels.

T trekt me heel erg aan. Dr zit een soort van faam aan de naam alleen al. en de training is zeer goed van wat ik hoor, het zijn de meest vervangbare troepen dus ook altijd eerste op de grond, maar dat wil niet zeggen dat het watjes zijn. en dr is natuurlijk nog een beetje de mysterie die er omheen hangt. het is een zeer gerespecteerd legioen.
I am I
  dinsdag 28 december 2004 @ 02:25:33 #25
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_24249267
Waarom niet voor het KCT oid gaan? Waarom gelijk zo extreem?
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_24249283
Wat moet je kunnen drukken voor die krachttest dan? Zou 80 kg genoeg zijn?
pi_24249294
en terwijl we steeds verder off topic waden...

juist omdat het zo extreem is. zoals eerder gezegd in de fora die je hebt ge-linked; het is een bepaald slag mensen.

ik zit nu op 15 sessies met 75 en bouw nog op. ik heb wat ze noemen veel lange spieren. ( gek he, ben twee meter zeg ik dan )
I am I
  dinsdag 28 december 2004 @ 02:28:09 #28
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_24249313
Nouja, ik hoop dat je min of meer weet waar je aan begint...suc6 nog.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_24249347
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 02:27 schreef Drasko het volgende:
en terwijl we steeds verder off topic waden...

juist omdat het zo extreem is. zoals eerder gezegd in de fora die je hebt ge-linked; het is een bepaald slag mensen.

ik zit nu op 15 sessies met 75 en bouw nog op. ik heb wat ze noemen veel lange spieren. ( gek he, ben twee meter zeg ik dan )
Wat bedoel je met 15 sessies. 15 herhalingen of zo? Of een sessie van x herhalingen met 75 kg? Overigens is 't niet bepaald een beroep waar je veel glorie kunt halen, de meeste soldaten komen na hun dienstverband in een slecht milieu terecht, raken aan de drank en/of drugs en eindigen als zwervers.
  dinsdag 28 december 2004 @ 02:32:29 #30
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_24249362
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 02:31 schreef cultheld het volgende:

[..]

de meeste soldaten komen na hun dienstverband in een slecht milieu terecht, raken aan de drank en/of drugs en eindigen als zwervers.
hahahah, waar haal je die info vandaan? Tegenwoordig is er voor iedere militair een loopbaanbegeleider die je aan een baan helpt na defensie.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_24249399
dan hebben wij andere bronnen. link?

15 sessies van 10 presses met 75k.
I am I
pi_24249406
hal was me voor ( 1-1 )
I am I
  dinsdag 28 december 2004 @ 02:36:06 #33
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_24249412
-edit- Drasco was me voor
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_24249419
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 02:32 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

hahahah, waar haal je die info vandaan? Tegenwoordig is er voor iedere militair een loopbaanbegeleider die je aan een baan helpt na defensie.
Al een aantal keren gelezen/gehoord, dat er een groot aantal veteranen doordraait en aan lager wal raakt.
  dinsdag 28 december 2004 @ 02:37:56 #35
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_24249436
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 02:32 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

van het legioen bedoelde hij neem ik aan.

Het legioen is opzich alles wat je hebt als je er in zit. Daarom vallen velen in een gat daarna.
Besef wel goed (doe je vast wel) dat je bij het legioen echt uitgezonden gaat worden en er een grote kans is dat je in echte gevechtssitaties terecht komt.
  dinsdag 28 december 2004 @ 02:38:12 #36
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_24249439
Nou deze Irak-veteraan heeft nergens last van, Defensie heeft geleerd van z'n fouten in het verleden.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_24249442
ik heb wel gehoord van mensen die het legioen als uitvlucht gebruiken, maar ja, die diensttijd loopt af en dan zoeken ze andere toevluchten of ze weten niet beter meer dan het legioen.
I am I
pi_24249450
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 02:38 schreef HAL9000S het volgende:
Nou deze Irak-veteraan heeft nergens last van, Defensie heeft geleerd van z'n fouten in het verleden.
Ik heb het over die mafkezen van 't vreemdelingen legioen. Die lui worden helemaal gek gemaakt in de kop, zijn in staat om hun eigen kinderen te vermoorden op commando bij wijze van spreken.
  dinsdag 28 december 2004 @ 02:39:59 #39
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_24249461
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 02:38 schreef Drasko het volgende:
ik heb wel gehoord van mensen die het legioen als uitvlucht gebruiken, maar ja, die diensttijd loopt af en dan zoeken ze andere toevluchten of ze weten niet beter meer dan het legioen.
Ja dude, als je bijna 24/7 ergens in een donkere hut zit tussen de opgefokte somalis dan weet je na een jaar niet meer beter. .
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
pi_24249464
alweer vraag ik: Bron?
I am I
  dinsdag 28 december 2004 @ 02:40:27 #41
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_24249466
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 02:39 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik heb het over die mafkezen van 't vreemdelingen legioen. Die lui worden helemaal gek gemaakt in de kop, zijn in staat om hun eigen kinderen te vermoorden op commando bij wijze van spreken.
Heb je ook nog bronnen voor dit soort wilde urban legends?

Edit: Beaten like the confederacy. .
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
  dinsdag 28 december 2004 @ 02:40:50 #42
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_24249469
Dat betwijfel ik cultheld, veel mensen hebben vaak van dat soort eenheden een clichebeeld in hun hoofd. Als je bijvoorbeeld kijkt naar de Korps Commando Troepen, daar willen ze juist nuchtere mensen, die met beide benen op de grond staan en ook nog enige vorm van intelligentie bij zich dragen.
Maargoed...hoe dat precies zit bij het vreemdelingenlegioen zou ik ook niet weten.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_24249478
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 02:40 schreef Piro het volgende:

[..]

Heb je ook nog bronnen voor dit soort wilde urban legends?
Pff ja geen concrete bronnen, paar keer op Discovery gezien dacht ik, ook wel eens van een geschiedenisleraar (die bij de luchtmacht heeft gezeten) gehoord.
pi_24249488
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 02:40 schreef HAL9000S het volgende:
Dat betwijfel ik cultheld, veel mensen hebben vaak van dat soort eenheden een clichebeeld in hun hoofd. Als je bijvoorbeeld kijkt naar de Korps Commando Troepen, daar willen ze juist nuchtere mensen, die met beide benen op de grond staan en ook nog enige vorm van intelligentie bij zich dragen.
Maargoed...hoe dat precies zit bij het vreemdelingenlegioen zou ik ook niet weten.
KCT, BBE enz. zijn niet te vergelijken met het vreemdelingenlegioen.
pi_24249489
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 02:41 schreef cultheld het volgende:

[..]

Pff ja geen concrete bronnen, paar keer op Discovery gezien dacht ik, ook wel eens van een geschiedenisleraar (die bij de luchtmacht heeft gezeten) gehoord.
en als je dan naar boven scrolled zie je wat voor verhalen ik WEL zoek
I am I
  dinsdag 28 december 2004 @ 02:43:28 #46
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_24249492
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 02:41 schreef cultheld het volgende:

[..]

Die het weer van blablabla heeft.
Dit soort crap is nooit te herleiden en is 9/10 keer pure bullshit.
pi_24249503
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 02:43 schreef Drasko het volgende:

[..]

en als je dan naar boven scrolled zie je wat voor verhalen ik WEL zoek
Volgens mij kom je met Tom Clancy al aardig ver
  dinsdag 28 december 2004 @ 02:45:09 #48
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_24249504
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 02:43 schreef cultheld het volgende:

[..]

KCT, BBE enz. zijn niet te vergelijken met het vreemdelingenlegioen.
Ik denk toch dat je een betere mening kunt vormen door vergelijkingen te trekken aan de hand van dat soort eenheden dan dmv een of ander programma op discovery of een ex-luchtmachter.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_24249518
amen.
I am I
pi_24249554
Een ding kan ik als leek wel zeggen, het zijn bijna altijd nogal aparte vogels die zich aanmelden bij dat vreemdelingenlegioen. Vaak mensen met weinig tot geen sociaal leven die toch iets willen 'bereiken'.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')