Doe hem dan de groeten...quote:Op dinsdag 28 december 2004 02:01 schreef cultheld het volgende:
Spreek je Frans?
beloftes gemaakt. ben wel iemand van mijn woord dus ik wacht nog. ondertussen veel boeken bestellen en sites afgaan in mn vrije tijd.quote:Op dinsdag 28 december 2004 02:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als je niet kan wachten en er klaar voor bent dan zou ik de trein nemen naar Aubagne. Heb overigens een interessante videoband over het vreemdelingenlegioen.
Wat bedoel je met 15 sessies. 15 herhalingen of zo? Of een sessie van x herhalingen met 75 kg? Overigens is 't niet bepaald een beroep waar je veel glorie kunt halen, de meeste soldaten komen na hun dienstverband in een slecht milieu terecht, raken aan de drank en/of drugs en eindigen als zwervers.quote:Op dinsdag 28 december 2004 02:27 schreef Drasko het volgende:
en terwijl we steeds verder off topic waden...
juist omdat het zo extreem is. zoals eerder gezegd in de fora die je hebt ge-linked; het is een bepaald slag mensen.
ik zit nu op 15 sessies met 75 en bouw nog op. ik heb wat ze noemen veel lange spieren. ( gek he, ben twee meter zeg ik dan )
hahahah, waar haal je die info vandaan? Tegenwoordig is er voor iedere militair een loopbaanbegeleider die je aan een baan helpt na defensie.quote:Op dinsdag 28 december 2004 02:31 schreef cultheld het volgende:
[..]
de meeste soldaten komen na hun dienstverband in een slecht milieu terecht, raken aan de drank en/of drugs en eindigen als zwervers.
Al een aantal keren gelezen/gehoord, dat er een groot aantal veteranen doordraait en aan lager wal raakt.quote:Op dinsdag 28 december 2004 02:32 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
hahahah, waar haal je die info vandaan? Tegenwoordig is er voor iedere militair een loopbaanbegeleider die je aan een baan helpt na defensie.
van het legioen bedoelde hij neem ik aan.quote:Op dinsdag 28 december 2004 02:32 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
hahahah, waar haal je die info vandaan? Tegenwoordig is er voor iedere militair een loopbaanbegeleider die je aan een baan helpt na defensie.
Ik heb het over die mafkezen van 't vreemdelingen legioen. Die lui worden helemaal gek gemaakt in de kop, zijn in staat om hun eigen kinderen te vermoorden op commando bij wijze van spreken.quote:Op dinsdag 28 december 2004 02:38 schreef HAL9000S het volgende:
Nou deze Irak-veteraan heeft nergens last van, Defensie heeft geleerd van z'n fouten in het verleden.
Ja dude, als je bijna 24/7 ergens in een donkere hut zit tussen de opgefokte somalis dan weet je na een jaar niet meer beter.quote:Op dinsdag 28 december 2004 02:38 schreef Drasko het volgende:
ik heb wel gehoord van mensen die het legioen als uitvlucht gebruiken, maar ja, die diensttijd loopt af en dan zoeken ze andere toevluchten of ze weten niet beter meer dan het legioen.
Heb je ook nog bronnen voor dit soort wilde urban legends?quote:Op dinsdag 28 december 2004 02:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik heb het over die mafkezen van 't vreemdelingen legioen. Die lui worden helemaal gek gemaakt in de kop, zijn in staat om hun eigen kinderen te vermoorden op commando bij wijze van spreken.
Pff ja geen concrete bronnen, paar keer op Discovery gezien dacht ik, ook wel eens van een geschiedenisleraar (die bij de luchtmacht heeft gezeten) gehoord.quote:Op dinsdag 28 december 2004 02:40 schreef Piro het volgende:
[..]
Heb je ook nog bronnen voor dit soort wilde urban legends?
KCT, BBE enz. zijn niet te vergelijken met het vreemdelingenlegioen.quote:Op dinsdag 28 december 2004 02:40 schreef HAL9000S het volgende:
Dat betwijfel ik cultheld, veel mensen hebben vaak van dat soort eenheden een clichebeeld in hun hoofd. Als je bijvoorbeeld kijkt naar de Korps Commando Troepen, daar willen ze juist nuchtere mensen, die met beide benen op de grond staan en ook nog enige vorm van intelligentie bij zich dragen.
Maargoed...hoe dat precies zit bij het vreemdelingenlegioen zou ik ook niet weten.
en als je dan naar boven scrolled zie je wat voor verhalen ik WEL zoekquote:Op dinsdag 28 december 2004 02:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Pff ja geen concrete bronnen, paar keer op Discovery gezien dacht ik, ook wel eens van een geschiedenisleraar (die bij de luchtmacht heeft gezeten) gehoord.
Die het weer van blablabla heeft.quote:Op dinsdag 28 december 2004 02:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Pff ja geen concrete bronnen, paar keer op Discovery gezien dacht ik, ook wel eens van een geschiedenisleraar (die bij de luchtmacht heeft gezeten) gehoord.
Volgens mij kom je met Tom Clancy al aardig verquote:Op dinsdag 28 december 2004 02:43 schreef Drasko het volgende:
[..]
en als je dan naar boven scrolled zie je wat voor verhalen ik WEL zoek
Ik denk toch dat je een betere mening kunt vormen door vergelijkingen te trekken aan de hand van dat soort eenheden dan dmv een of ander programma op discovery of een ex-luchtmachter.quote:Op dinsdag 28 december 2004 02:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
KCT, BBE enz. zijn niet te vergelijken met het vreemdelingenlegioen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |