quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:00 schreef Delenlill het volgende:
-minimaal 2800 meter rennen binnen 12 minuten
Dit lukt nog wel.quote:-8 kilometer rennen binnen een uur met 12 kilo bepakking
quote:-100 meter rennen binnen 20 seconden met een 40 kilo zware zandzak
Gaat wel.quote:-6 meter hoog in een touw klimmen zonder gebruik van je voeten
Makkie.quote:-20 x opdrukken
quote:-30 situps
quote:-10 keer optrekken aan stang met de palmen naar buitengekeerd
quote:dit is alles wat ik me kan herinneren na het lezen van verschillende websites (minimale vereisten),
mochten er veel aanmeldingen zijn dan kunnen ze meer eisen.
Als je een doel voor ogen hebt dan traint dat ook wat makkelijker.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als je dat niet aankunt dan heb je ook weinig te zoeken in het Vreemdelingenlegioen.
Da´s waar natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:38 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Als je een doel voor ogen hebt dan traint dat ook wat makkelijker.
Als je eenmaal bij het Legioen bent dan zal je conditie heel snel heel veel beter worden.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:19 schreef HAL9000S het volgende:
2800 meter rennen binnen 12 minuten stelt ook geen fuck voor
Yep, dat is de docu die ik bedoelde. Best gave docu.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:03 schreef ROG het volgende:
Nu op Nat. Geographic een docu erover, net begonnen..
Kan me niet voorstellen dat dat niet ergens te vinden is, op de website misschien?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:04 schreef martin12 het volgende:
zit der hard aan te denke om bij het vreemdelingen legioen te gaan maar wil nog een paar dingen weten hoe zit het met6 het weekend heb je dan verlof?? is het handig om een auto te hyebben??
gr martin
Wat een verschrikkelijke kutkick zeg! Kan deze niet dicht? Open je eigen topic maar.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:04 schreef martin12 het volgende:
zit der hard aan te denke om bij het vreemdelingen legioen te gaan maar wil nog een paar dingen weten hoe zit het met6 het weekend heb je dan verlof?? is het handig om een auto te hyebben??
gr martin
En dat zeg je dan 5 dagen na de 'kutkick'.quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijke kutkick zeg! Kan deze niet dicht? Open je eigen topic maar.
Ja ik zie het net. Ik heb een leven, weet je.quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:16 schreef EvL. het volgende:
En dat zeg je dan 5 dagen na de 'kutkick'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |