abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24249575
cultheld, je zult best wel een slimme gast zijn die veel weet. maar hiervan blijkbaar niet, dus post dan aub ook geen troep. no offence, maar de enigste rare hier op het moment bent gij
I am I
pi_24249590
Je valt al door de mand Limburger?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 28 december 2004 @ 02:53:22 #53
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_24249591
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 02:49 schreef cultheld het volgende:
Een ding kan ik als leek wel zeggen, het zijn bijna altijd nogal aparte vogels die zich aanmelden bij dat vreemdelingenlegioen. Vaak mensen met weinig tot geen sociaal leven die toch iets willen 'bereiken'.
Dude. Wees stil. Serieus. Wat weet jij in hemelsnaam van de mensen die zich hiervoor aanmelden?
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
  dinsdag 28 december 2004 @ 02:53:44 #54
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_24249594
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 02:53 schreef cultheld het volgende:
Je valt al door de mand Limburger?
Amsterdammer. Woont 10 minuten bij me vandaan. Is dat relevant?
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
pi_24249608
Dit is echt een leuk topic
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24249613
nauwlijks.

OT: 10 minuten?! Met de auto al minstens 20.
I am I
  dinsdag 28 december 2004 @ 02:56:55 #57
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_24249623
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 02:55 schreef cultheld het volgende:
Dit is echt een leuk topic
Waarom? Omdat je niks fatsoenlijks toe te voegen had, wat je vrij duidelijk gemaakt werd door 3 users met meer verstand van zaken dan jijzelf waarna je maar domme, kortzichtige en totaal niet relevante onzin ging spuien?

Goh, leuk zeg
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  dinsdag 28 december 2004 @ 02:57:25 #58
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_24249626
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 02:55 schreef Drasko het volgende:
nauwlijks.

OT: 10 minuten?! Met de auto al minstens 20.
20 minuten met de auto? Holy shit, no way dude. Zelfs mijn moeder rijdt niet zo dramatisch. .
Naja, fiets is dan sneller, maar dat is offtopic.
pi_24249630
misschien is snachts geen goed moment voor dit soort topics...?
I am I
pi_24249632
Maar ben je nou eigenlijk zo'n puber die zich op legerkleding aftrekt en een poster van de infodag van de mariniers boven z'n bed hebt hangen?

of wil je echt zo graag een afgetrainde laarzenpoetser worden
  dinsdag 28 december 2004 @ 02:58:27 #61
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_24249637
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 02:56 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Waarom? Omdat je niks fatsoenlijks toe te voegen had, wat je vrij duidelijk gemaakt werd door 3 users met meer verstand van zaken dan jijzelf waarna je maar domme, kortzichtige en totaal niet relevante onzin ging spuien?

Goh, leuk zeg
ZING! Laat m lekker dude. .
  dinsdag 28 december 2004 @ 02:59:04 #62
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_24249641
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 02:58 schreef cultheld het volgende:
Maar ben je nou eigenlijk zo'n puber die zich op legerkleding aftrekt en een poster van de infodag van de mariniers boven z'n bed hebt hangen?

of wil je echt zo graag een afgetrainde laarzenpoetser worden
Shut the fuck up, gigantische mongool die je d'r bent. Ga met je pikkie spelen en kanker een eind op.
pi_24249646
als dat mijn keuzes zijn ga ik voor het poetsen van kisten.
I am I
  dinsdag 28 december 2004 @ 02:59:58 #64
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_24249649
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_24249651
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 02:59 schreef Piro het volgende:

[..]

Shut the fuck up, gigantische mongool die je d'r bent. Ga met je pikkie spelen en kanker een eind op.
Ga maar weer lekker veilig counterstrike spelen
  dinsdag 28 december 2004 @ 03:00:59 #66
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_24249656
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 02:59 schreef Drasko het volgende:
als dat mijn keuzes zijn ga ik voor het poetsen van kisten.
Troost je bij deze gedachte. Je geniet meer respect dan die tot inteelt neigende vaginale slijmprop.
  dinsdag 28 december 2004 @ 03:01:39 #67
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_24249660
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 03:00 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ga maar weer lekker veilig counterstrike spelen
Dit van een een of ander randfiguur dat deeltijdonderwijs volgt?
Nigger, please.
pi_24249666
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 03:00 schreef Piro het volgende:

[..]

Troost je bij deze gedachte. Je geniet meer respect dan die tot inteelt neigende vaginale slijmprop.
Hahahahaha

"tot inteelt neigende vaginale slijmprop" Gebruik je die nou eigenlijk ook als je gaat stappen? Of slaan ze dan meteen je bril krom?
pi_24249671
gopal stappen, omfg hahahah dat had ik nodig. ik kan die gast met nog geen 20 paarden mee uit krijge. uuhhhm. met een groep mee dus.
I am I
  dinsdag 28 december 2004 @ 03:03:46 #70
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_24249674
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 03:02 schreef cultheld het volgende:

[..]

Hahahahaha

"tot inteelt neigende vaginale slijmprop" Gebruik je die nou eigenlijk ook als je gaat stappen? Of slaan ze dan meteen je bril krom?
Ik ga niet naar gelegenheden waar sociaal uitschot zoals jij rondhangt en ik heb me dus ook nooit in een situatie bevonden waar ik deeltijd-retards te woord moet staan.
pi_24249677
Zijn jullie mensenschuw?
  dinsdag 28 december 2004 @ 03:06:11 #72
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_24249686
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 03:04 schreef cultheld het volgende:
Zijn jullie mensenschuw?
Nee. Ik kom alleen niet graag in aanraking met mensen zoals jij. Maargoed. Zwakzinnigen zijn ook een onderdeel van de samenleving en eugenetica is al een tijdje niet meer done.
pi_24249690
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 03:03 schreef Piro het volgende:

[..]

Ik ga niet naar gelegenheden waar sociaal uitschot zoals jij rondhangt en ik heb me dus ook nooit in een situatie bevonden waar ik deeltijd-retards te woord moet staan.
"deeltijd-retards" Dat ik een goed sociaal leven heb en een sabbatical year heb genomen op kosten van mijn ouders en jij G.I. Joe wilt spelen, is niet mijn probleem, maar als je met termen als "omfg" , "deeltijd-retards" etc. aan komt, dan heb je de bodem toch wel bereikt:Y
pi_24249691
ben cultheld-allergisch. ja, kwam ik ook net pas achter. back on topic please.
I am I
pi_24249695
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 03:06 schreef Piro het volgende:

[..]

Nee. Ik kom alleen niet graag in aanraking met mensen zoals jij. Maargoed. Zwakzinnigen zijn ook een onderdeel van de samenleving en eugenetica is al een tijdje niet meer done.
Zegt iemand die zelf havo doet
pi_24249697
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 03:06 schreef Drasko het volgende:
ben cultheld-allergisch. ja, kwam ik ook net pas achter. back on topic please.
Join the fanclub
  dinsdag 28 december 2004 @ 03:07:34 #77
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_24249700
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 03:06 schreef cultheld het volgende:

[..]

"deeltijd-retards" Dat ik een goed sociaal leven heb en een sabbatical year heb genomen op kosten van mijn ouders en jij G.I. Joe wilt spelen, is niet mijn probleem, maar als je met termen als "omfg" , "deeltijd-retards" etc. aan komt, dan heb je de bodem toch wel bereikt:Y
Begrijpend lezen is een kunst voor je?
Ik heb nergens de term omfg ge-uit. Maargoed. Het Nederlandse onderwijs gaat al jaren achteruit.
  dinsdag 28 december 2004 @ 03:08:08 #78
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_24249702
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 03:06 schreef cultheld het volgende:

[..]

Zegt iemand die zelf havo doet
Oh. Leuk. Ik krijg kritiek van een deeltijdkleuter. Hilarity.
pi_24249708
vechten julllie mietjes dit ff via msn uit wil je
I am I
pi_24249709
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 03:07 schreef Piro het volgende:

[..]

Begrijpend lezen is een kunst voor je?
Ik heb nergens de term omfg ge-uit. Maargoed. Het Nederlandse onderwijs gaat al jaren achteruit.
Dat klopt, HAVO is veel te makkelijk gemaakt, wacht maar tot je op de universiteit zit
pi_24249711
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 03:08 schreef Drasko het volgende:
vechten julllie mietjes dit ff via msn uit wil je
pi_24249734
cultheld heeft zelfde voornaam als ik.
mensen ik re-post dit topic nog wellus is nu toch dood. ben out
I am I
  dinsdag 28 december 2004 @ 03:16:35 #83
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_24249747
Vind je jezelf niet een beetje jong om je al aan te melden bij *meteen* het vreemdelingenlegioen?
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_24249751
Hij wil graag anaal ontmaagd worden denk ik
pi_24249774
gemiddelde aanmelding iv van iemand tussen 17 en 25. zoals ik al zei, ik train hard.
I am I
  dinsdag 28 december 2004 @ 03:26:01 #86
106776 Nickthedick
pi_24249794
Als je denkt dat je er happy van wordt, moet je het doen. Maar vergeet dit niet: als je 19 bent, komen er nog een aantal jaren die je visie op zaken nog drastisch kunnen veranderen, het lijkt me zonde als je, door zo'n specifiek en rechtlijnig besluit, je afsluit voor mogelijkheden om je verder te ontwikkelen.
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_24249804
dankjewel. ik denk juist dat het FFL me erg kan helpen met mn ontwikkeling die ik voor ogen heb.
I am I
  dinsdag 28 december 2004 @ 03:30:42 #88
106776 Nickthedick
pi_24249815
Tsja, diff'rent strokes for diff'rent folks
pi_24250312
misschien een Hollandse vraaag...... maar wat verdient het eigenlijk, het Vreemdelingenlegioen ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_24250534
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 02:40 schreef HAL9000S het volgende:
Dat betwijfel ik cultheld, veel mensen hebben vaak van dat soort eenheden een clichebeeld in hun hoofd. Als je bijvoorbeeld kijkt naar de Korps Commando Troepen, daar willen ze juist nuchtere mensen, die met beide benen op de grond staan en ook nog enige vorm van intelligentie bij zich dragen.
Maargoed...hoe dat precies zit bij het vreemdelingenlegioen zou ik ook niet weten.
Volgens mij staat het KCT niet bepaald bekend om de goede discipline van haar commando´s in het buitenland. Het staat bekend als week en zwak.

Het Vreemdelingenlegioen staat vele malen hoger aangeschreven, maar is dan ook veel heftiger.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24250545
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 08:05 schreef LangeTabbetje het volgende:
misschien een Hollandse vraaag...... maar wat verdient het eigenlijk, het Vreemdelingenlegioen ?
Dat ligt helemaal aan het aantal jaren dat je dient in het Legioen en je functie. Gemiddeld vang je wel zo´n 2100 euro volgens mij.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24250558
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 02:37 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

van het legioen bedoelde hij neem ik aan.

Het legioen is opzich alles wat je hebt als je er in zit. Daarom vallen velen in een gat daarna.
Besef wel goed (doe je vast wel) dat je bij het legioen echt uitgezonden gaat worden en er een grote kans is dat je in echte gevechtssitaties terecht komt.
Nooit de verzorgingstehuizen gezien die het Legioen heeft voor oud-Legionnairs? Die heb ik hier in Nederland nog niet gezien voor onze soldaten.
pi_24250562
netto of bruto?
pi_24250601
Netto, want je krijgt dat geld gewoon cash in je handen éénmaal per maand. Het is ook niet toegestaan om dat geld op een bank te zetten buiten het Legioen om. Legioen keert geen interest uit overigens.

Die 2100 is overigens nog in guldens. Stom van me. Als je begint haal je dat zelfs niet eens want dan krijg je zo´n 900 euro in de maand. Hoe hoger je functie, hoe meer je krijgt en het hangt ook wel af van je regiment.

Die 2100 euro haal je wellicht wel na een aantal jaren in Afrika.
pi_24253175
He Drasko....................waarom wil je eigenlijk bij het Vreemdelingenlegioen?
GIRO 800800
  dinsdag 28 december 2004 @ 12:30:36 #96
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_24253686
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 09:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Nooit de verzorgingstehuizen gezien die het Legioen heeft voor oud-Legionnairs? Die heb ik hier in Nederland nog niet gezien voor onze soldaten.
ja 1 verzorginstehuis hebben ze......maar je hebt toch ook wel gezien wat voor oud-Legionnairs daar terecht komen? Die hebben eerst flink in de shit gezeten en dit is dan de laatste uitweg.
pi_24256266
je salaris hangt af van je ervaring en rang, maar niemand gaat bij t legioen voor t geld
ik wil bij de ( in mijn ervaring ) beste legereenheid horen. heb ook gedacht aan Delta Force maar het amerikaanse beleid met hun commandos staat me compleet niet aan.
I am I
pi_24256614
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 14:42 schreef Drasko het volgende:
je salaris hangt af van je ervaring en rang, maar niemand gaat bij t legioen voor t geld
ik wil bij de ( in mijn ervaring ) beste legereenheid horen. heb ook gedacht aan Delta Force maar het amerikaanse beleid met hun commandos staat me compleet niet aan.
Dan moet je bij de SAS gaan (serieus). Was vannacht een beetje aan 't ouwehoeren maar de SAS is serieus de allersterkste eenheid, maar volgens mij komen niet-Britten daar niet bij.
pi_24257192
ik weet wel zeker van niet.
frankrijk en spanje zijn de enigste in europa die stateloze in hun leger opnemen.
I am I
pi_24257343
In dat geval zou je een Brits paspoort kunnen proberen te bemachtigen. De SAS is de allerzwaarste eenheid van de wereld, dat is in ieder geval zonneklaar. Van de 150 aanmeldingen komt er 1 definitief door geloof ik, net de luchtmacht dus maar dan net ff anders. Je moet dan met een rugzak van 60 pond/kilo (weet 't niet meer precies) door de Schotse hooglanden marcheren, 24 uur achter elkaar of zo, heb er ooit een spreekbeurt over gehouden en heb toen heel veel informatie gezocht over die eenheid. Je conditie moet ook bijna gelijk zijn aan een topsporter en je moet vooral een sterk hart hebben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')