Dude. Wees stil. Serieus. Wat weet jij in hemelsnaam van de mensen die zich hiervoor aanmelden?quote:Op dinsdag 28 december 2004 02:49 schreef cultheld het volgende:
Een ding kan ik als leek wel zeggen, het zijn bijna altijd nogal aparte vogels die zich aanmelden bij dat vreemdelingenlegioen. Vaak mensen met weinig tot geen sociaal leven die toch iets willen 'bereiken'.
Amsterdammer. Woont 10 minuten bij me vandaan. Is dat relevant?quote:
Waarom? Omdat je niks fatsoenlijks toe te voegen had, wat je vrij duidelijk gemaakt werd door 3 users met meer verstand van zaken dan jijzelf waarna je maar domme, kortzichtige en totaal niet relevante onzin ging spuien?quote:
20 minuten met de auto? Holy shit, no way dude. Zelfs mijn moeder rijdt niet zo dramatisch.quote:Op dinsdag 28 december 2004 02:55 schreef Drasko het volgende:
nauwlijks.
OT: 10 minuten?! Met de auto al minstens 20.
ZING! Laat m lekker dude.quote:Op dinsdag 28 december 2004 02:56 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Waarom? Omdat je niks fatsoenlijks toe te voegen had, wat je vrij duidelijk gemaakt werd door 3 users met meer verstand van zaken dan jijzelf waarna je maar domme, kortzichtige en totaal niet relevante onzin ging spuien?
Goh, leuk zeg
Shut the fuck up, gigantische mongool die je d'r bent. Ga met je pikkie spelen en kanker een eind op.quote:Op dinsdag 28 december 2004 02:58 schreef cultheld het volgende:
Maar ben je nou eigenlijk zo'n puber die zich op legerkleding aftrekt en een poster van de infodag van de mariniers boven z'n bed hebt hangen?
of wil je echt zo graag een afgetrainde laarzenpoetser worden
Ga maar weer lekker veilig counterstrike spelenquote:Op dinsdag 28 december 2004 02:59 schreef Piro het volgende:
[..]
Shut the fuck up, gigantische mongool die je d'r bent. Ga met je pikkie spelen en kanker een eind op.
Troost je bij deze gedachte. Je geniet meer respect dan die tot inteelt neigende vaginale slijmprop.quote:Op dinsdag 28 december 2004 02:59 schreef Drasko het volgende:
als dat mijn keuzes zijn ga ik voor het poetsen van kisten.
Dit van een een of ander randfiguur dat deeltijdonderwijs volgt?quote:Op dinsdag 28 december 2004 03:00 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ga maar weer lekker veilig counterstrike spelen
Hahahahahaquote:Op dinsdag 28 december 2004 03:00 schreef Piro het volgende:
[..]
Troost je bij deze gedachte. Je geniet meer respect dan die tot inteelt neigende vaginale slijmprop.
Ik ga niet naar gelegenheden waar sociaal uitschot zoals jij rondhangt en ik heb me dus ook nooit in een situatie bevonden waar ik deeltijd-retards te woord moet staan.quote:Op dinsdag 28 december 2004 03:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hahahahaha
"tot inteelt neigende vaginale slijmprop" Gebruik je die nou eigenlijk ook als je gaat stappen? Of slaan ze dan meteen je bril krom?
Nee. Ik kom alleen niet graag in aanraking met mensen zoals jij. Maargoed. Zwakzinnigen zijn ook een onderdeel van de samenleving en eugenetica is al een tijdje niet meer done.quote:Op dinsdag 28 december 2004 03:04 schreef cultheld het volgende:
Zijn jullie mensenschuw?
"deeltijd-retards"quote:Op dinsdag 28 december 2004 03:03 schreef Piro het volgende:
[..]
Ik ga niet naar gelegenheden waar sociaal uitschot zoals jij rondhangt en ik heb me dus ook nooit in een situatie bevonden waar ik deeltijd-retards te woord moet staan.
Zegt iemand die zelf havo doetquote:Op dinsdag 28 december 2004 03:06 schreef Piro het volgende:
[..]
Nee. Ik kom alleen niet graag in aanraking met mensen zoals jij. Maargoed. Zwakzinnigen zijn ook een onderdeel van de samenleving en eugenetica is al een tijdje niet meer done.
Join the fanclubquote:Op dinsdag 28 december 2004 03:06 schreef Drasko het volgende:
ben cultheld-allergisch. ja, kwam ik ook net pas achter. back on topic please.
Begrijpend lezen is een kunst voor je?quote:Op dinsdag 28 december 2004 03:06 schreef cultheld het volgende:
[..]
"deeltijd-retards"![]()
![]()
Dat ik een goed sociaal leven heb en een sabbatical year heb genomen op kosten van mijn ouders en jij G.I. Joe wilt spelen, is niet mijn probleem, maar als je met termen als "omfg" , "deeltijd-retards" etc. aan komt, dan heb je de bodem toch wel bereikt:Y
Oh. Leuk. Ik krijg kritiek van een deeltijdkleuter. Hilarity.quote:
Dat klopt, HAVO is veel te makkelijk gemaakt, wacht maar tot je op de universiteit zitquote:Op dinsdag 28 december 2004 03:07 schreef Piro het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is een kunst voor je?
Ik heb nergens de term omfg ge-uit. Maargoed. Het Nederlandse onderwijs gaat al jaren achteruit.
quote:Op dinsdag 28 december 2004 03:08 schreef Drasko het volgende:
vechten julllie mietjes dit ff via msn uit wil je
Volgens mij staat het KCT niet bepaald bekend om de goede discipline van haar commando´s in het buitenland. Het staat bekend als week en zwak.quote:Op dinsdag 28 december 2004 02:40 schreef HAL9000S het volgende:
Dat betwijfel ik cultheld, veel mensen hebben vaak van dat soort eenheden een clichebeeld in hun hoofd. Als je bijvoorbeeld kijkt naar de Korps Commando Troepen, daar willen ze juist nuchtere mensen, die met beide benen op de grond staan en ook nog enige vorm van intelligentie bij zich dragen.
Maargoed...hoe dat precies zit bij het vreemdelingenlegioen zou ik ook niet weten.
Dat ligt helemaal aan het aantal jaren dat je dient in het Legioen en je functie. Gemiddeld vang je wel zo´n 2100 euro volgens mij.quote:Op dinsdag 28 december 2004 08:05 schreef LangeTabbetje het volgende:
misschien een Hollandse vraaag...... maar wat verdient het eigenlijk, het Vreemdelingenlegioen ?
Nooit de verzorgingstehuizen gezien die het Legioen heeft voor oud-Legionnairs? Die heb ik hier in Nederland nog niet gezien voor onze soldaten.quote:Op dinsdag 28 december 2004 02:37 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
van het legioen bedoelde hij neem ik aan.
Het legioen is opzich alles wat je hebt als je er in zit. Daarom vallen velen in een gat daarna.
Besef wel goed (doe je vast wel) dat je bij het legioen echt uitgezonden gaat worden en er een grote kans is dat je in echte gevechtssitaties terecht komt.
ja 1 verzorginstehuis hebben ze......maar je hebt toch ook wel gezien wat voor oud-Legionnairs daar terecht komen? Die hebben eerst flink in de shit gezeten en dit is dan de laatste uitweg.quote:Op dinsdag 28 december 2004 09:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Nooit de verzorgingstehuizen gezien die het Legioen heeft voor oud-Legionnairs? Die heb ik hier in Nederland nog niet gezien voor onze soldaten.
Dan moet je bij de SAS gaan (serieus). Was vannacht een beetje aan 't ouwehoeren maar de SAS is serieus de allersterkste eenheid, maar volgens mij komen niet-Britten daar niet bij.quote:Op dinsdag 28 december 2004 14:42 schreef Drasko het volgende:
je salaris hangt af van je ervaring en rang, maar niemand gaat bij t legioen voor t geld
ik wil bij de ( in mijn ervaring ) beste legereenheid horen. heb ook gedacht aan Delta Force maar het amerikaanse beleid met hun commandos staat me compleet niet aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |