abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 december 2004 @ 17:11:06 #101
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_24257465
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 09:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Volgens mij staat het KCT niet bepaald bekend om de goede discipline van haar commando´s in het buitenland. Het staat bekend als week en zwak.
Hmmm, vergis je niet...het KCT geniet een internationale topstatus vergelijkbaar met het SAS en de Navy Seals.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  dinsdag 28 december 2004 @ 17:12:10 #102
103774 Drasko
Proud @ ATD
pi_24257488
mosad is zwaarste ter wereld. voor het legioen moet je ook verschillende test afleggen met zakken/rugtassen van vele kilos. bewijzen dat je korte snelle sprintjes dr mee trekt en dat je lange adem hebt. dat is een klein deel van de dagen-durende tests.
I am I
pi_24257514
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 17:12 schreef Drasko het volgende:
mosad is zwaarste ter wereld. voor het legioen moet je ook verschillende test afleggen met zakken/rugtassen van vele kilos. bewijzen dat je korte snelle sprintjes dr mee trekt en dat je lange adem hebt. dat is een klein deel van de dagen-durende tests.
Mossad is de Israëlische geheime dienst, dat is helemaal geen legereenheid, heeft ook echt niet veel met conditie te maken, je moet vooral slim zijn.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24257532
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 17:11 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Hmmm, vergis je niet...het KCT geniet een internationale topstatus vergelijkbaar met het SAS en de Navy Seals.
KCT krijgt af en toe trainingen van SAS-leden.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 28 december 2004 @ 17:16:51 #105
103774 Drasko
Proud @ ATD
pi_24257566
mosad heeft zwaarste training en toelating. óók militair.
ons korpsje is dr niet in geslaagd een goede indruk op mij achter te laten met open dagen en banenwinkel interviews
I am I
pi_24257637
Mossad heeft zeker de zwaarste toelating (op mentaal gebied), maar er is geen militaire tak van de Mossad. De Mossad is gewoon een geheime dienst, de beste van de wereld.
  dinsdag 28 december 2004 @ 17:21:30 #107
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_24257666
De spetznats is ook behoorlijk zwaar btw.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_24257698
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 17:21 schreef HAL9000S het volgende:
De spetznats is ook behoorlijk zwaar btw.
Zwaar is dan ook het enige juiste woord voor die eenheid. Het is niet efficiënt, ze hebben veel minder technologie dan de SAS/ het vreemdelingen legioen/ de SEALS/ Deltaforce.
  dinsdag 28 december 2004 @ 17:23:09 #109
103774 Drasko
Proud @ ATD
pi_24257699
jij denkt dat de mosad geen combat training krijgt?
I am I
pi_24257729
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 17:23 schreef Drasko het volgende:
jij denkt dat de mosad geen combat training krijgt?
Jawel, met name Krav Maga, maar ze hoeven geen bergen te bewandelen met rugzakken van 60 kg en ijle lucht. Fysiek wordt er niet heel veel geëist van de Mossad. Ze leren wel wapens te gebruiken en vechten, maar ze moeten vooral slim en handig zijn bij de Mossad. Het is vergelijkbaar met onze AIVD, alleen dan 1000 keer beter.
  dinsdag 28 december 2004 @ 18:22:28 #111
19212 Scipio
ceterum censeo....
pi_24258821
En nu maar hopen dat Frankrijk en Nederland geen ruzie krijgen!
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Raak je namelijk je nationaliteit kwijt.
"want tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren." Willem Elsschot
pi_24258895
Dan weet ik de oplossing! West-Europa moet een oorlog beginnen met Marokko
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_24259693
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 17:11 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Dat valt vies tegen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 28 december 2004 @ 19:16:39 #114
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_24259888
Kwalitatief gezien is behoort het KCT zeker wel bij de internationale top. Niet voor niks hebben zij in Irak veel samengewerkt met de SAS (daar stond het KCT bekend als het FLT).
Verder heb ik redelijk wat oefeningen meegemaakt in o.a. Zuid Afrika waar zo'n beetje alle elite-eenheden wereldwijd aan meededen en waar het KCT 9 van de 10 keer 1e of 2e eindigde.
Juist Amerikaanse infanterie-elite eenheden als de Seals en Rangers vallen flink tegen, zowel fysiek en mentaal gezien.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_24262159
Dat is dan ook logisch HAL, aangezien Amerika het niet van conventionele oorlogsvoering moet hebben
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_24262182
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 18:22 schreef Scipio het volgende:
En nu maar hopen dat Frankrijk en Nederland geen ruzie krijgen!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Raak je namelijk je nationaliteit kwijt.
Inderdaad, wilde ik net zeggen........Dienen in een vreemd leger waarmee Nederland in oorlog is, wordt gezien als landverraad! Hoewel ik denk dat de kans gering is dat we nog eens met de Fransen op de vuist gaan
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_24262263
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 20:56 schreef Thisbe het volgende:

[..]

Inderdaad, wilde ik net zeggen........Dienen in een vreemd leger waarmee Nederland in oorlog is, wordt gezien als landverraad! Hoewel ik denk dat de kans gering is dat we nog eens met de Fransen op de vuist gaan
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Zijn er destijds ook niet heel veel Nederlanders hard genaaid die in de Spaanse burgeroorlog vochten? Of was de wet destijds nog gewoon ruimer?
Anyway, lijkt me ook niet erg realistisch scenario.
pi_24262413
De VS moet het vooral van kwantiteit hebben als het gaat om soldaten en commando's.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 28 december 2004 @ 21:10:52 #119
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_24262558
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 01:52 schreef Drasko het volgende:
En nu zou ik graag van iedereen met ook maar 'n beetje ervaring in wat voor eenheid dan ook horen wat ze te zeggen hebben over wat er de volgende vijf jaar op mijn pad terecht kan komen. Als ik door de selectie kom dan, maar ik train erg hard ervoor. Er is een soort aanmeldingsformulier waarin ik heb gezet dat ik per september 2005 beschikbaar ben en ik mag op gesprek komen dus. Ik weet wat ik kan verwachten van de aanmelding, maar het dagelijks leven ben ik benieuwd naar. En kom nou niet met je domme achterhaalde opmerkingen over het FFL
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Waarom ga ik je in vredesnaam naar het Franse vreemdelingenlegioen? Dan kom je midden tussen de criminelen en psychiatrische patienten. Je wordt als shit en kanonnenvoer behandeld, en je moet voor doelen vechten waar je hoogstwaarschijnlijk niet achterstaat en mag mensen in Afrika gaan doden om niets.

Ga voor het nederlandse leger, daar krijg je een goeie opleiding en begeleiding. Die willen in je investeren, voor het vreemdelingenlegioen ben je niets.
Maar jij zult dit wel achterhaalde opmerkingen over FFL vinden.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  dinsdag 28 december 2004 @ 21:12:53 #120
19212 Scipio
ceterum censeo....
pi_24262609
IareWeasel, misschien was dat zo, maar dat weet ik niet zeker. Je verliest nu pas je nationaliteit als je dient in een leger van een land dat in oorlog is met Nederland. Dus volgens de huidige wet zouden die mannen volgens mij gewoon Nederlander blijven.
"want tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren." Willem Elsschot
pi_24262622
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 21:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De VS moet het vooral van kwantiteit hebben als het gaat om soldaten en commando's.
Omdat ze de kwaliteit al in de luchtmacht hebben zitten
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  woensdag 29 december 2004 @ 17:17:19 #122
103774 Drasko
Proud @ ATD
pi_24279549
alsof nederland ooit het lef zou hebben om tegen een ander EU land te vechten, kom op zeg, zinloos.
I am I
pi_24280722
Vreemdelingenlegioen? Ben je levensmoe? Geef alle patienten in een TBS kliniek een geweer en je hebt een kopie van het Vreemdelingenlegioen. Ga alsjeblieft bij een normaal leger, ja.
GIRO 800800
pi_24281462
quote:
Op woensdag 29 december 2004 18:32 schreef Notoire_Gek het volgende:
Vreemdelingenlegioen? Ben je levensmoe? Geef alle patienten in een TBS kliniek een geweer en je hebt een kopie van het Vreemdelingenlegioen. Ga alsjeblieft bij een normaal leger, ja.
Achterhaalde onzin is dit. Iemand met TBS komt het Vreemdelingenlegioen echt niet in.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  woensdag 29 december 2004 @ 19:20:18 #125
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_24281597
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 21:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ja en nee.

Ik heb 't zelf mogen ervaren in voormalig Joegoslavie tien jaar geleden.

De 'standaard soldaat' heeft inderdaad geen flauw benul wat ie doet, de apparatuur was te modern voor ze
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
(of een slechte opleiding)

Ik twijfel niet aan de special forces, die zullen wel in orde zijn.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  woensdag 29 december 2004 @ 19:44:06 #126
81273 tommytheman
zie ook mijn andere post
pi_24282086
De Zwarte cros (ook voor blanken) schijnt ook zeer zwaar te zijn. Ohja en 2 mtr lange slungels die maar 75 kg drukken nemen ze niet bij het legioen
pi_24282291
quote:
Op woensdag 29 december 2004 19:44 schreef tommytheman het volgende:
De Zwarte cros (ook voor blanken) schijnt ook zeer zwaar te zijn. Ohja en 2 mtr lange slungels die maar 75 kg drukken nemen ze niet bij het legioen
De Zwarte cross is inderdaad zwaar, was helemaal kapot na de laatste dag
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_24291435
ik ken zwarte cross alleen als motorcross eigenlijk.
I am I
  donderdag 30 december 2004 @ 03:09:53 #129
83417 MeneerGiraffe
Het is Menéér Giraffe voor jou
pi_24291500
Waarom ga je in het franse leger en niet in het nederlandse. Ik snap sowieso niet wat dat Vreemdelingenlegioen nu inhoudt.
pi_24291507
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Een relatief groot percentage legionnairs sterft al tijdens de trainingen.

Echt ik weet niet wat je tot deze keus heeft bewogen, en of je er bent ingeluisd door van die propaganda-filmpjes, maar het legioen is bikkelhard en de kans dat je in de 3 jaar diensttijd het loodje legt is heel erg aanwezig.

Succes!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 30-12-2004 03:14:11 ]
pi_24291533
quote:
Op donderdag 30 december 2004 03:10 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Een relatief groot percentage legionnairs sterft al tijdens de trainingen.

Echt ik weet niet wat je tot deze keus heeft gemaakt, en of je er bent ingeluisd door van die propaganda-filmpjes, maar het legioen is bikkelhard en de kans dat je in de 3 jaar diensttijd het loodje legt is heel erg aanwezig.

Succes!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Dat gelooft ie toch niet, dat is namelijk gelul volgens hem
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_24291539
quote:
Op donderdag 30 december 2004 03:14 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dat gelooft ie toch niet, dat is namelijk gelul volgens hem
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Zei je dat eerder ook namelijk?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ik heb er zelf aardig wat docu's over gezien (op national geographic had je een goeie, verteld door een ex-legionair) en veel over gelezen.
De enige gasten die hier bij gaan zijn mensen die gewoon geen vooruitzichten in het leven meer hebben.

Then again, je pensioen is wel leuk geregeld! Lekker in zo'n klooster in Frankrijk uitrusten.... als je tegen die tijd nog niet door je kop bent geknald that is.

----
edit: damn, nu ik het topic doorlees is iedereen maar trots op de TS. WHAT THE FUCK, lezen de mensen hier geen boeken ofzo? Spetnaz wordt hier zelfs geprezen. Wtf. Ooit eens een Spetnaz trainingsvideo gezien? Nee dus, anders denk je er niet zo over. Zelfde geldt voor Vreemdelingen Legioen.

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 30-12-2004 03:22:04 ]
pi_24291631
Feiten?

Er is een kans van 1 op 10 dat je sterft. Bron: "Warriors of the French Foreign Legion", National Geographic, 30th January 2004

Komt a.s. 8 januari op Nat. Geographic. Kijken dus.

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 30-12-2004 03:32:58 ]
pi_24291673
Al die dingen heb ik idd ook al gezegd volgens mij, hij geloofde me niet en beweerde dat ik nergens iets van af wist
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Hij had 't o.a. over opvangcentra voor veteranen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_24291682
quote:
Op donderdag 30 december 2004 03:37 schreef cultheld het volgende:
Al die dingen heb ik idd ook al gezegd volgens mij, hij geloofde me niet en beweerde dat ik nergens iets van af wist
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Hij had 't o.a. over opvangcentra voor veteranen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ach ja, we spreken hem over een aantal jaar wel. Als ie dan niet in de goot ligt met een war-trauma waar je U tegen zegt.
pi_24293269
Om een beetje tegen het vreemdelingen legioen gebash in tegaan:
  • Voordat NL in dutchbat Srebrenicia verdreven werd door de Serven zaten de Fransen daar. Tijdens hun watch waren er twee verschillen: Voertuigen werden niet in de kleur van de overgave geschilderd en de Fransen schoten meer dan iedere andere idioot ter plaatse.
  • Vreemdelingen legioen valt direct onder de Franse President, het is van hem punt, geen parlementaire controle of tegenstrijdige orders van Franse Ministers. Misschien heb je 10% kans om te sterven, maar een Erik O zal je nooit worden.
  • Als je in een leger wilt vechten, en niet als een half tamme zonder mandaat onder de Navo wilt aankloten, en ook niet tot de verliezende partij wilt behoren dan is dit volgens mij je enige keus.
  • Kijk ter informatie ook even naar dat net opnieuw gekonoliseerde land aan de Afrikaanse goudkust.
  • Doden in het Vreemde Legioen halen CNN niet, dit is de meest krachtige eigenschap van het Legioen zelf. In tegenstelling tot de andere Westerse legers zijn ze dus niet gedwongen om als generaal van dag tot dag de publieke opinie in de gaten te houden.
  • Post even wat je na 5 jaar als doucheurtje mee krijgt, aangezien je gedurende de 5 jaar geen cent kan / hoeft uit te geven.
  • Mijn email adres is <fok-username>@hotmail.com
      donderdag 30 december 2004 @ 11:29:42 #137
    13804 MouseOver
    Cabdriver from Hell
    pi_24294262
    quote:
    Op donderdag 30 december 2004 03:32 schreef MarkzMan_X het volgende:
    Feiten?

Er is een kans van 1 op 10 dat je sterft. Bron: "Warriors of the French Foreign Legion", National Geographic, 30th January 2004

Komt a.s. 8 januari op Nat. Geographic. Kijken dus.
    1:10 is eigenlijk niet zo heel hoog, had het hoger geschat. Vergeet niet dat je daadwerkelijk vecht en dat je leven niet als zo heel erg waardevol wordt gezien.
    Vampire Romance O+
    pi_24294447
    quote:
    Op donderdag 30 december 2004 11:29 schreef MouseOver het volgende:

[..]

1:10 is eigenlijk niet zo heel hoog, had het hoger geschat. Vergeet niet dat je daadwerkelijk vecht en dat je leven niet als zo heel erg waardevol wordt gezien.
    Die figuren die daar rondstruinen hechten zelf ook niet veel waarde aan hun leven. Veelal verstonenen bij wie het in d'r kop is geslagen en plots "redder van de wereld" willen worden. Knettergek dus.
    GIRO 800800
      donderdag 30 december 2004 @ 11:45:24 #139
    13804 MouseOver
    Cabdriver from Hell
    pi_24294574
    quote:
    Op donderdag 30 december 2004 11:38 schreef Notoire_Gek het volgende:

[..]

Die figuren die daar rondstruinen hechten zelf ook niet veel waarde aan hun leven. Veelal verstonenen bij wie het in d'r kop is geslagen en plots "redder van de wereld" willen worden. Knettergek dus.
    Mooi, dan is iedereen toch blij?
    Ja toon me deze inhoud
    ik accepteer de cookies.
    meer informatie
    Vampire Romance O+
    pi_24294713
    Een Franse Famas in je handen mogen houden is sowieso al een eer vergeleken met die plastic m4a1's in het Nederlandse leger, SUCCES!
      donderdag 30 december 2004 @ 13:26:03 #141
    17051 HAL9000S
    you can become gitano...
    pi_24296601
    Diemaco C7 bedoel je...
    Cop killer
    Kill them, cop killer
    pi_24296881
    quote:
    Op donderdag 30 december 2004 13:26 schreef HAL9000S het volgende:
    Diemaco C7
    Loper B-5

[ Bericht 4% gewijzigd door Notoire_Gek op 30-12-2004 13:44:18 ]
    GIRO 800800
      donderdag 30 december 2004 @ 13:51:31 #143
    85299 HarigeKerel
    Ontvacht dus Tabee
    pi_24297127
    http://www.kepi.cncplusplus.com/default.htm

Succes hoor, maar wat een domme keuze
    Ja toon me deze inhoud
    ik accepteer de cookies.
    meer informatie

Sterven voor... Frankrijk?
    Ja toon me deze inhoud
    ik accepteer de cookies.
    meer informatie
    "Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
      donderdag 30 december 2004 @ 14:02:38 #144
    85299 HarigeKerel
    Ontvacht dus Tabee
    pi_24297339
    quote:
    Op dinsdag 28 december 2004 17:16 schreef Drasko het volgende:
    mosad heeft zwaarste training en toelating. óók militair.
    ons korpsje is dr niet in geslaagd een goede indruk op mij achter te laten met open dagen en banenwinkel interviews
    Tja de Mossad mensen hebben natuurlijk al gediend ivm dienstplicht in het leger en hebben dus veelal al enige ervaring met geweld.
    "Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
    pi_24304124
    Ik zou nog ff terugkomen op salaris,

Je begind bij 1033 euro per maand na 4 maanden training kan je naar Corsica of de Lanseerbasis van de Europese Ariana raketten in Frans Guyana gaan en krijg je 1300.

Wordt je echter naar DJIBOUTI in de hoorn van Afrika uitgezonden krijg je 4000 en als je twee keer omhoog valt 4500 euro. 5 Jaar salaris is gelijk aan 60 maal 4000 is gelijk aan 240 000 euro. Dat is een huis, auto, inboedel en een lekker wijf.
    Mijn email adres is <fok-username>@hotmail.com
    pi_24304220
    quote:
    Op donderdag 30 december 2004 20:16 schreef chopmax het volgende:
    Ik zou nog ff terugkomen op salaris,

Je begind bij 1033 euro per maand na 4 maanden training kan je naar Corsica of de Lanseerbasis van de Europese Ariana raketten in Frans Guyana gaan en krijg je 1300.

Wordt je echter naar DJIBOUTI in de hoorn van Afrika uitgezonden krijg je 4000 en als je twee keer omhoog valt 4500 euro. 5 Jaar salaris is gelijk aan 60 maal 4000 is gelijk aan 240 000 euro. Dat is een huis, auto, inboedel en een lekker wijf.
    Lekkere wijven vallen meestal niet op getraumatiseerde kerels met 1 been.
    GIRO 800800
    pi_24306555
    En na dit hele topic doorgelezen te hebben, heb ik nog steeds geen idee waarom de Topicstarter nu het Franse Vreemdelingen Legioen in wil.

Ga je dat nog uitleggen, ik ben nl wel benieuwd waarom iemand deze keuze maakt?
    pi_24306697
    quote:
    Op donderdag 30 december 2004 20:21 schreef Notoire_Gek het volgende:

[..]

Lekkere wijven vallen meestal niet op getraumatiseerde kerels met 1 been.
    Dat zijn broodje aap verhalen. Het is echt wel goed geregeld in het Vreemdelingenlegioen. Niet elke Legionair komt getraumatiseerd terug en ze komen vrijwel allemaal terug met 2 benen.
    Ja toon me deze inhoud
    ik accepteer de cookies.
    meer informatie
    pi_24307159
    quote:
    Op donderdag 30 december 2004 13:38 schreef Notoire_Gek het volgende:

[..]

Loper B-5
    Ach hij heeft veel weg van een m4al, en ze kunnen lang niet op tegen Frankrijks trots
    pi_24315355
    quote:
    Op donderdag 30 december 2004 22:21 schreef EmPulSe het volgende:

[..]

Ach hij heeft veel weg van een m4al, en ze kunnen lang niet op tegen Frankrijks trots
    Notoire Gek moet je niet altijd op reageren
    Mijn email adres is <fok-username>@hotmail.com
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
    Ja, breng me naar de shop