Hmmm, vergis je niet...het KCT geniet een internationale topstatus vergelijkbaar met het SAS en de Navy Seals.quote:Op dinsdag 28 december 2004 09:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Volgens mij staat het KCT niet bepaald bekend om de goede discipline van haar commando´s in het buitenland. Het staat bekend als week en zwak.
Mossad is de Israëlische geheime dienst, dat is helemaal geen legereenheid, heeft ook echt niet veel met conditie te maken, je moet vooral slim zijn.quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:12 schreef Drasko het volgende:
mosad is zwaarste ter wereld. voor het legioen moet je ook verschillende test afleggen met zakken/rugtassen van vele kilos. bewijzen dat je korte snelle sprintjes dr mee trekt en dat je lange adem hebt. dat is een klein deel van de dagen-durende tests.
KCT krijgt af en toe trainingen van SAS-leden.quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:11 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Hmmm, vergis je niet...het KCT geniet een internationale topstatus vergelijkbaar met het SAS en de Navy Seals.
Zwaar is dan ook het enige juiste woord voor die eenheid. Het is niet efficiënt, ze hebben veel minder technologie dan de SAS/ het vreemdelingen legioen/ de SEALS/ Deltaforce.quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:21 schreef HAL9000S het volgende:
De spetznats is ook behoorlijk zwaar btw.
Jawel, met name Krav Maga, maar ze hoeven geen bergen te bewandelen met rugzakken van 60 kg en ijle lucht. Fysiek wordt er niet heel veel geëist van de Mossad. Ze leren wel wapens te gebruiken en vechten, maar ze moeten vooral slim en handig zijn bij de Mossad. Het is vergelijkbaar met onze AIVD, alleen dan 1000 keer beter.quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:23 schreef Drasko het volgende:
jij denkt dat de mosad geen combat training krijgt?
Dat valt vies tegen.quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:11 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Hmmm, vergis je niet...het KCT geniet een internationale topstatus vergelijkbaar met het SAS en de Navy Seals.
Inderdaad, wilde ik net zeggen........Dienen in een vreemd leger waarmee Nederland in oorlog is, wordt gezien als landverraad! Hoewel ik denk dat de kans gering is dat we nog eens met de Fransen op de vuist gaanquote:Op dinsdag 28 december 2004 18:22 schreef Scipio het volgende:
En nu maar hopen dat Frankrijk en Nederland geen ruzie krijgen!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Raak je namelijk je nationaliteit kwijt.
Zijn er destijds ook niet heel veel Nederlanders hard genaaid die in de Spaanse burgeroorlog vochten? Of was de wet destijds nog gewoon ruimer?quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:56 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Inderdaad, wilde ik net zeggen........Dienen in een vreemd leger waarmee Nederland in oorlog is, wordt gezien als landverraad! Hoewel ik denk dat de kans gering is dat we nog eens met de Fransen op de vuist gaanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waarom ga ik je in vredesnaam naar het Franse vreemdelingenlegioen? Dan kom je midden tussen de criminelen en psychiatrische patienten. Je wordt als shit en kanonnenvoer behandeld, en je moet voor doelen vechten waar je hoogstwaarschijnlijk niet achterstaat en mag mensen in Afrika gaan doden om niets.quote:Op dinsdag 28 december 2004 01:52 schreef Drasko het volgende:
En nu zou ik graag van iedereen met ook maar 'n beetje ervaring in wat voor eenheid dan ook horen wat ze te zeggen hebben over wat er de volgende vijf jaar op mijn pad terecht kan komen. Als ik door de selectie kom dan, maar ik train erg hard ervoor. Er is een soort aanmeldingsformulier waarin ik heb gezet dat ik per september 2005 beschikbaar ben en ik mag op gesprek komen dus. Ik weet wat ik kan verwachten van de aanmelding, maar het dagelijks leven ben ik benieuwd naar. En kom nou niet met je domme achterhaalde opmerkingen over het FFLom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Omdat ze de kwaliteit al in de luchtmacht hebben zittenquote:Op dinsdag 28 december 2004 21:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De VS moet het vooral van kwantiteit hebben als het gaat om soldaten en commando's.
Achterhaalde onzin is dit. Iemand met TBS komt het Vreemdelingenlegioen echt niet in.quote:Op woensdag 29 december 2004 18:32 schreef Notoire_Gek het volgende:
Vreemdelingenlegioen? Ben je levensmoe? Geef alle patienten in een TBS kliniek een geweer en je hebt een kopie van het Vreemdelingenlegioen. Ga alsjeblieft bij een normaal leger, ja.
Ja en nee.quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De VS moet het vooral van kwantiteit hebben als het gaat om soldaten en commando's.
De Zwarte cross is inderdaad zwaar, was helemaal kapot na de laatste dagquote:Op woensdag 29 december 2004 19:44 schreef tommytheman het volgende:
De Zwarte cros (ook voor blanken) schijnt ook zeer zwaar te zijn. Ohja en 2 mtr lange slungels die maar 75 kg drukken nemen ze niet bij het legioen
Dat gelooft ie toch niet, dat is namelijk gelul volgens hemquote:Op donderdag 30 december 2004 03:10 schreef MarkzMan_X het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Een relatief groot percentage legionnairs sterft al tijdens de trainingen.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Echt ik weet niet wat je tot deze keus heeft gemaakt, en of je er bent ingeluisd door van die propaganda-filmpjes, maar het legioen is bikkelhard en de kans dat je in de 3 jaar diensttijd het loodje legt is heel erg aanwezig.
Succes!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zei je dat eerder ook namelijk?quote:Op donderdag 30 december 2004 03:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat gelooft ie toch niet, dat is namelijk gelul volgens hemom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ach ja, we spreken hem over een aantal jaar wel. Als ie dan niet in de goot ligt met een war-trauma waar je U tegen zegt.quote:Op donderdag 30 december 2004 03:37 schreef cultheld het volgende:
Al die dingen heb ik idd ook al gezegd volgens mij, hij geloofde me niet en beweerde dat ik nergens iets van af wistom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Hij had 't o.a. over opvangcentra voor veteranenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
1:10 is eigenlijk niet zo heel hoog, had het hoger geschat. Vergeet niet dat je daadwerkelijk vecht en dat je leven niet als zo heel erg waardevol wordt gezien.quote:Op donderdag 30 december 2004 03:32 schreef MarkzMan_X het volgende:
Feiten?
Er is een kans van 1 op 10 dat je sterft. Bron: "Warriors of the French Foreign Legion", National Geographic, 30th January 2004
Komt a.s. 8 januari op Nat. Geographic. Kijken dus.
Die figuren die daar rondstruinen hechten zelf ook niet veel waarde aan hun leven. Veelal verstonenen bij wie het in d'r kop is geslagen en plots "redder van de wereld" willen worden. Knettergek dus.quote:Op donderdag 30 december 2004 11:29 schreef MouseOver het volgende:
[..]
1:10 is eigenlijk niet zo heel hoog, had het hoger geschat. Vergeet niet dat je daadwerkelijk vecht en dat je leven niet als zo heel erg waardevol wordt gezien.
Mooi, dan is iedereen toch blij?quote:Op donderdag 30 december 2004 11:38 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Die figuren die daar rondstruinen hechten zelf ook niet veel waarde aan hun leven. Veelal verstonenen bij wie het in d'r kop is geslagen en plots "redder van de wereld" willen worden. Knettergek dus.
Loper B-5quote:Op donderdag 30 december 2004 13:26 schreef HAL9000S het volgende:
Diemaco C7
Tja de Mossad mensen hebben natuurlijk al gediend ivm dienstplicht in het leger en hebben dus veelal al enige ervaring met geweld.quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:16 schreef Drasko het volgende:
mosad heeft zwaarste training en toelating. óók militair.
ons korpsje is dr niet in geslaagd een goede indruk op mij achter te laten met open dagen en banenwinkel interviews
Lekkere wijven vallen meestal niet op getraumatiseerde kerels met 1 been.quote:Op donderdag 30 december 2004 20:16 schreef chopmax het volgende:
Ik zou nog ff terugkomen op salaris,
Je begind bij 1033 euro per maand na 4 maanden training kan je naar Corsica of de Lanseerbasis van de Europese Ariana raketten in Frans Guyana gaan en krijg je 1300.
Wordt je echter naar DJIBOUTI in de hoorn van Afrika uitgezonden krijg je 4000 en als je twee keer omhoog valt 4500 euro. 5 Jaar salaris is gelijk aan 60 maal 4000 is gelijk aan 240 000 euro. Dat is een huis, auto, inboedel en een lekker wijf.
Dat zijn broodje aap verhalen. Het is echt wel goed geregeld in het Vreemdelingenlegioen. Niet elke Legionair komt getraumatiseerd terug en ze komen vrijwel allemaal terug met 2 benen.quote:Op donderdag 30 december 2004 20:21 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Lekkere wijven vallen meestal niet op getraumatiseerde kerels met 1 been.
Notoire Gek moet je niet altijd op reagerenquote:Op donderdag 30 december 2004 22:21 schreef EmPulSe het volgende:
[..]
Ach hij heeft veel weg van een m4al, en ze kunnen lang niet op tegen Frankrijks trots
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop