Mensen met hiv/aids wereldwijd 39 miljoenquote:Op maandag 27 december 2004 21:04 schreef rekenwonder het volgende:
TS, TS, TS... tsk!
Er moet helemaal niets.quote:Op maandag 27 december 2004 21:07 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Het onderwerp moet dus serieus genomen worden.
Vervelend he? Mensen die je tegenspreken.. De boodschapper aanvallen heet zoiets.quote:En Topic 2 van Extremeknowledge dat zonder beargumentatie wordt gebashed.
Kunnen jullie 3 alsjeblieft wegblijven? Ga dan naar het Bier forum ofzo, of Fox Kids control.
Één voor allen! Allen tegen één!quote:Op dinsdag 28 december 2004 09:36 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat er geen argumentatie is gebruikt ben ik niet met je eens. Wat de 'Drie Musketiers' betreft althans(Leuke geuzennaam)
Jawel hoor, ik geloof dat ExtremeKnowledge ons op de hoogte wil brengen van systematische misstanden die allerlei organisaties veroorzaken. Best nobel en zo. Alleen ik ben het niet eens met zijn bronnen.quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:16 schreef Marietje_ het volgende:
De TS kan erg goed dingen van het internet plukken en wat linkjes posten, wat de bedoeling is dat weet niemand...
Zijn dat geen illuminatie/NWO/Reptilian praktijken?quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:26 schreef Karboenkeltje het volgende:
Het grappige is dat hij standaard propagandatechnieken gebruikt; hij stelt zijn theorieën voor met een aantal argumenten en bewijzen. Alleen zijn die argumenten doorgaans niet al te goed (ontkennen dat de term "man made" betekent dat iets door mensen is gemaakt) en zijn betrouwbare bewijzen zijn slechts zijdelings aan het onderwerp gerelateerd.
Propaganda voor beginners: Je verstopt een onwaarheid in een enorme bak informatie waarvan een deel in ieder geval waar is zodat er een schijnbare betrouwbaarheid aan je eigen stelling verleend wordt. Ik vraag me af of hij het expres doet.
TS is meer iemand die in het wilde weg met een hagel aan beweringen schiet in de hoop wat te raken.quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:26 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik geloof dat ExtremeKnowledge ons op de hoogte wil brengen van systematische misstanden die allerlei organisaties veroorzaken. Best nobel en zo. Alleen ik ben het niet eens met zijn bronnen.
Het grappige is dat hij standaard propagandatechnieken gebruikt; hij stelt zijn theorieën voor met een aantal argumenten en bewijzen. Alleen zijn die argumenten doorgaans niet al te goed (ontkennen dat de term "man made" betekent dat iets door mensen is gemaakt) en zijn betrouwbare bewijzen zijn slechts zijdelings aan het onderwerp gerelateerd.
Propaganda voor beginners: Je verstopt een onwaarheid in een enorme bak informatie waarvan een deel in ieder geval waar is zodat er een schijnbare betrouwbaarheid aan je eigen stelling verleend wordt. Ik vraag me af of hij het expres doet.
Het meest vreemde is nog wel dat 'ie beweert dat je met Google op de eerste de beste regerings-/defensiesite kan vinden dat er is toegegeven dat het door mensen gemaakt is. Enige probleem is dan wel dat een dergelijke site niet te vinden is en dat EK in z'n openingspost ook geen enkele link geeft naar een van die sites; zou heel makkelijk moeten zijn als "de eerste de beste" die informatie zou bevatten.quote:Op dinsdag 28 december 2004 13:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
TS is meer iemand die in het wilde weg met een hagel aan beweringen schiet in de hoop wat te raken.
You could be right.quote:Op dinsdag 28 december 2004 13:04 schreef Chewie het volgende:
[..]
Zijn dat geen illuminatie/NWO/Reptilian praktijken?
EK ontmaskerd![]()
Jammer dat je niet zo goed kan lezen:quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:26 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
1) Dat heb ik nooit beweerdquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:09 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Jammer dat je niet zo goed kan lezen:
Man made betekende wel degelijk mensgemaakt.. maar ik zei iets totaal anders..
Pietverdriet beweerde dat er stond, dat die vent in 1948 zei Visna is man made.
Dat klopte niet, er stond Visna is man made, wat betekende dat men dat er op dit moment over weet.
Verder zijn de geverifieerde foto uit 1971, de Flowchart van de US government.. de bewijzen van de UN aids commissie.. , de New York Times genoeg om een rechtzaak te voeren tegen de US staat.
En dat gebeurt dan ook, het loopt nog steeds allemaal.
En? Daar staat alleen maar dat er mensen zijn als jij die beweren dat HIV door mensen gemaakt is, dat is niets nieuws, zijn wel meer mensen die humbug beweren die ze niet hard kunnen maken.quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:04 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
HIV Information Centre:
http://hivinsite.ucsf.edu/InSite?page=pr-02-10&doc=2098.3cce
Fibberish waar zijn je argumenten?
Klinkt plausibel. Wat wil je er mee aangeven? :-)quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:58 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Since AIDS [...] elude them.
Websites van de overheid of defensie hebben een .gov extensie. Waar is die danquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:04 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
HIV Information Centre:
http://hivinsite.ucsf.edu/InSite?page=pr-02-10&doc=2098.3cce
Fibberish waar zijn je argumenten?
Te ziek voor woorden ja.quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:14 schreef tommytheman het volgende:
Zieke topic
Nee, men weet het niet. Dat is iets anders.quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:39 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Er is geen source volgens de wetenschappers..
Wat probeer je hiermee te impliceren? Het maakt tevens die link als bron onbruikbaar voor jouw campagne. Ze maken immers geen melding van de 'source'.quote:Ik hoef er niet bij te vertellen wat de source is right?
Nee, je maakt jezelf er ongeloofwaardig mee. En dat doet je zaak geen goed.quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:44 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Ik zet alles hier in de extreemste vorm neer, dat doe ik enkel met de reden dat mensen dan gaan zoeken..
Maar die waarheid is niet te vinden op dubieuze websites. Als je met goed onderbouwde wetenschappelijke bronnen komt, ben ik zelfs bereid om het serieus te nemen. Nu niet.quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:55 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Dus gaat iemand zoeken naar de waarheid, ongeloofwaardig betekent niet dat het niet waar kan zijn.
Die hivinsite website van de universiteit van San Francisco lijkt me redelijk betrouwbaar maar die zegt helemaal niets dat de stelling van ExtremKnowledge staaft (behalve dat er op een bepaald moment staat dat: "sommigen geloven dat..."quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:59 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
Maar die waarheid is niet te vinden op dubieuze websites. Als je met goed onderbouwde wetenschappelijke bronnen komt, ben ik zelfs bereid om het serieus te nemen. Nu niet.
Ja. Dat klopt. Wat is de relevantie daarvan?quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:04 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Mycoplasma-ziektes werden al ontdekt in vee en granen aan het eind van de 19e eeuw.
Je hebt echt geen idee waar je het over hebt...quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:11 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Dat het meer dan logisch is, dat men in de jaren 40 al kon expirimenteren met de uitvoering van aangepaste virussen..
Kweken kan ook zonder precieze kennis van de dna structuur, genetica maakt het wel een stuk makkelijker als je iets vanuit het "niets" wil creeeren, op de manier van, ik voeg die cellen bij dat om dat effect te krijgen.
Ik ben het er mee eens, dat het knappe koppen moeten zijn geweest die dergelijke cel-ontbindingen kunnen vastmaken aan een virus.
Maar je hebt het blijkbaar nooit gelezen en/of willen begrijpen.quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:26 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Nee dankje rekenwonder, dat heb ik al wat jaartjes in mijn bezit.
Is het nu een virus of een bacterie?quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:25 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Deze agent is geen virus, of bacterie.. het is een gemuteerde vorm van de Brucella bacterie.
geloof dat TS dat verschil niet echt begrijpt.quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:42 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Is het nu een virus of een bacterie?
Het is geen virus of bacterie, het is mycoplasma uit de brucella bacterie gehaald.quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:42 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Is het nu een virus of een bacterie?
Ooo maar natuurlijk...//mycoplasma uit de sdljfsjdkfs bacteriequote:Op dinsdag 28 december 2004 23:11 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Het is geen virus of bacterie, het is mycoplasma uit de brucella bacterie gehaald.
quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:25 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Deze agent is geen virus, of bacterie.. het is een gemuteerde vorm van de Brucella bacterie.
quote:Op dinsdag 28 december 2004 23:10 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Het is een agent, geloof dat jullie dat niet echt begrijpen.
Fascinerend. In zo'n korte tijd drie verschillende uitleggen! Nou, dan zal er vast wel eentje waar zijn.quote:Op dinsdag 28 december 2004 23:11 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Het is geen virus of bacterie, het is mycoplasma uit de brucella bacterie gehaald.
quote:Bron: Immunosciences Lab
Claims that HIV genome was inserted in mycoplasma fermentans are unfounded.
In one study, it was suggested that pathogenic mycoplasma genomes were genetically manipulated, and part of the HIV genome was inserted into M. fermentans causing a large number of disease cases among veterans. To prove or disprove this claim, we attempted to amplify various regions of the HIV genome by using primers specific for different regions of the HIV genome in the PCR assay. We also utilized the extremely sensitive method of Southern Blot analysis with probes specific for the HIV genome. Using both methodologies we found no portion of the HIV genome among DNA samples of Gulf War veterans who were infected with mycoplasma. In all cases, we found that only the M. fermentans-specific probe reacted with the DNA samples and the specific probe of HIV did not react. The results of this experiment clearly indicate that the above claim regarding insertion of the HIV genome into M. fermentans is scientifically unfounded.
Ik snap er echt geen hol meer van.quote:Op dinsdag 28 december 2004 23:21 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Fascinerend. In zo'n korte tijd drie verschillende uitleggen! Nou, dan zal er vast wel eentje waar zijn.
Mycoplasma, uit de bacterie.. dus geen Bacterie of Virus. Kan werken als een agent, bevat immers wel elementen van die bacterie,het is immers Mycoplasmaquote:Op dinsdag 28 december 2004 23:21 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Fascinerend. In zo'n korte tijd drie verschillende uitleggen! Nou, dan zal er vast wel eentje waar zijn.
Met als doel?quote:Op woensdag 29 december 2004 00:41 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
informeren.
Dus je verspreidt misleidende informatie met als doel de massa te beinvloeden? Dat is precies wat je allerlei gemene samenzweerders verwijt..quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:44 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Te ziek voor woorden ja.
Maar wel nodig.
Oh nog even een reactie op de suggestie dat ik hier op propaganda wijze verspreidt.
Ik zet alles hier in de extreemste vorm neer, dat doe ik enkel met de reden dat mensen dan gaan zoeken.. en met een totaal ander beeld gaan kijken naar wat ze vinden.
quote:Op dinsdag 28 december 2004 23:10 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Het is een agent, geloof dat jullie dat niet echt begrijpen.
Geweldig... wij begrijpen het niet. Vertel mij, oh grote zonnegolf van intellect, (1) Wat is de medische/bio-wetenschappelijke (anglo-saxische) definitie van een "agent" en (2) van "mutatie"?quote:Op woensdag 29 december 2004 00:29 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Uiteraard mag je het verder ook nog gemuteerd noemen, omdat het aangepast is door mensenhanden.
Bron?quote:Op woensdag 29 december 2004 18:11 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
De New York times (...) steunen Boyd Graves op ALLE punten.
ach gussie, is het kipje in haar wiekje geschoten?quote:Op woensdag 29 december 2004 20:52 schreef kokoskip het volgende:
-edit MUUS-
zinloze opmerkingquote:Op woensdag 29 december 2004 20:52 schreef kokoskip het volgende:
-edit MUUS-
Ah, je staat dus weer eens met je bek vol tanden....quote:Op woensdag 29 december 2004 20:52 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Zoek zelf even NY times artikel staat wel een paar paginas terug, en anders wel bij Boyd Graves, of op 1 van de 2,8 miljoen conspiracy sites.
Je beweerd en beweerd, maar maakt niets hard.quote:Op woensdag 29 december 2004 21:04 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Pietverdriet, wat probeer jij discussies vreemd te voeren zoon:)
Jeminee.. Je mag ook wel zelf wat gaan zoeken, en het dan verifieren..
Ik hoef toch niet alles meerdere malen te herhalen, omdat ik anders wordt beschouwd als staande met een bek vol tanden?
Komop hey.
edit: Oh Kokoskip (Patty) rustig maar hoorPietverdriet magzeiken zoveel ie wil!
Hij praat niet met mij, maar met informatie.
Yeah, sure, jij verwijst daar een statement van de NYT?quote:Op woensdag 29 december 2004 23:18 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Als je het hard wil moet je de links volgen die ik je geef.
Sorry, maar dit vind ik geen argument. Er zijn wel meer dingen die op DNA niveau leuk overeenkomen. Zegt meer iets over de gezamelijke voorouder dan over een eventueel creeeren ervan.quote:Op woensdag 29 december 2004 18:59 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
De New York times geeft zelffs die fotos uit 1972 die bewijzen dat Visna's DNA heel veel op dat van AIDS lijkt.
Nogmaals het creeeren van virussen is nog steeds niet haalbaar naar mijn weten. En al helemaal niet in '70. Zou ik wel meer over willen lezen als je hier goeie bronnen voor hebt. Ik heb ook nergens gevonden dat Visna gecreeerd is zoals je suggereert.quote:Dat er al een medicijn kon zijn in '72 EN dat er een grote kans is dat AIDS net als VISNA ook gecreert is
En wederom gaat treedt Godwin's law in werking. You lose.quote:Op woensdag 29 december 2004 20:52 schreef kokoskip het volgende:
-edit MUUS-
hallo waar heb jij het over..quote:Op donderdag 30 december 2004 01:22 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
En wederom gaat treedt Godwin's law in werking. You lose.
Zucht dude, als zoeken te moeilijk is, laat maar zitten dan. Moet ik soms ook je handje vast houden als je naar het toilet gaatquote:Op woensdag 29 december 2004 23:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Yeah, sure, jij verwijst daar een statement van de NYT?
Whahaha
Heb wat links voor meneer EK
www.watbenjedan.nl
www.watbenjedan.tk
Ze staat wel in haar rechtquote:Op donderdag 30 december 2004 01:22 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
En wederom gaat treedt Godwin's law in werking. You lose.
whehe, ik vind hem nog steeds mooiquote:Op donderdag 30 december 2004 18:20 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Er is zelfs een topic geopend De NWO is al hier op Fok! omdat het "Knowledge" gedeelte van mijn naam NWO gek zou betekenen![]()
Mee eens, maar in dit geval wordt voor beide de voorouder als de Brucella bacterie gehouden.quote:Op donderdag 30 december 2004 00:03 schreef Icex het volgende:
Om het hier maar weer een beetje discussie waardig te laten worden:
[..]
Sorry, maar dit vind ik geen argument. Er zijn wel meer dingen die op DNA niveau leuk overeenkomen. Zegt meer iets over de gezamelijke voorouder dan over een eventueel creeeren ervan.
http://www.pubmedcentral.nih.gov/picrender.fcgi?artid=256031&action=stream&blobtype=pdf
Voor een wetenschappelijk schrift over de overeenkomsten en verschillen en een conclusie over die voorouder.
[..]
Nogmaals het creeeren van virussen is nog steeds niet haalbaar naar mijn weten. En al helemaal niet in '70. Zou ik wel meer over willen lezen als je hier goeie bronnen voor hebt. Ik heb ook nergens gevonden dat Visna gecreeerd is zoals je suggereert.
In de jaren 60 en 70 waren er grote pokkenvaccinaties in afrika. Het s goed mogelijk dat onder die omstandigheden het visnavirus op een natuurlijke (dus evolutionaire) manier is ontstaan.(uit eventueel het HIV1 virus.)
Dat van dat medicijn waar staat dat? Heb niet echt veel zin en tijd om AL je bronnen uit te pluizen.
Verder prima dat die gast het SecretVirusProramma van de yanks wil laten openbaren, kan geen kwaad (integendeel). Maar is het tot die tijd niet handiger om de voorbarige conclusies, die naar mijn mening niet geloofwaardig overkomen, en de beschuldigingen even te laten rusten totdat er meer duidelijkheid is?
Als laatste heb je zelf een biologische achtergrond of haal je alles uit je artikelen?
Hahahaquote:Op donderdag 30 december 2004 18:38 schreef kanaiken het volgende:
[..]
whehe, ik vind hem nog steeds mooi![]()
(psst: -->DE<-- NWO gek)
too much honourquote:Op donderdag 30 december 2004 18:43 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Hahaha![]()
You're a Prophet!![]()
Daar staat niet dat de NYT de man volledig steunt.quote:Op donderdag 30 december 2004 18:16 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Zucht dude, als zoeken te moeilijk is, laat maar zitten dan. Moet ik soms ook je handje vast houden als je naar het toilet gaat![]()
Fotos 1972 en Artikel uit NYT in Aids de Creatie van een virus deel 1!
Je hebt nog op geen enkele manier bijgedragen aan dit topicquote:Op donderdag 30 december 2004 18:59 schreef Pietverdriet het volgende:
Je mond weer vol tanden dus?
Moeilijk voor je, dat Engels, niet?
Ga je nu weer het hele topic volbaggeren met welles, en zoek maar met google?
Nou?
Wat ben je dan?
Ah?quote:Op donderdag 30 december 2004 19:05 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Je hebt nog op geen enkele manier bijgedragen aan dit topic
Just face it.
![]()
Populatie-beperking.quote:Op donderdag 30 december 2004 19:26 schreef kanaiken het volgende:
Jongens, dit wordt persoonlijke aanval
Maar stel nou dat het AIDS-virus inderdaad gecreeërt is? Wat is daar het doel van?
(staat ongetwijfeld ergens in de lange lijst met websites van EK, maar dit gaat iets sneller)
dan lijkt het aids-virus toch zijn doel gemist te hebben, en dat je je eigen volk er ook flink mee hebt geraakt (komt over de hele wereld voor)quote:Op donderdag 30 december 2004 19:27 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Populatie-beperking.
Er wordt beweert dat de wereld-bevolking rond 2050 op 25 miljard zit.
Als het op deze exponentiele groei doorgroeit.
Ik denk dat je dat getal de laatste karen wel steeds meer naar beneden kan bijstellen:(
Als wat in dat artikel waar is, en aids inderdaad van dat mycoplasma komt.quote:Op donderdag 30 december 2004 19:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb nog steeds niets gelezen waaruit je kan afleiden dat de NYT je mannetje ondersteunt.
Zonder die "virussen" zou het denkik anders verdeeld zijn.quote:Op donderdag 30 december 2004 19:30 schreef kanaiken het volgende:
[..]
dan lijkt het aids-virus toch zijn doel gemist te hebben, en dat je je eigen volk er ook flink mee hebt geraakt (komt over de hele wereld voor)
en iets als een 3e wereld-oorlog beginnen lijkt me dan doeltreffender, had je beter het geld daarvoor kunnen besteden.
Hoe zouden deze 25 miljard verspreid zijn over de wereld?
Hoezo dit? Zover ik weet heeft de westerse wereld niet bepaald alle bronnen in handen.quote:Op donderdag 30 december 2004 19:34 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Nou, zoals je kan zien worden reeds de oliebronnen en andere grondstoffen in handen gegooid van de westerse landen.
Bedoeling van het aids virus bedoel je? Dat lijkt me dan een erg naïeve gedachte, dat het alleen bij niet-blanken zou blijvenquote:Uiteindelijk zal het idee zijn geweest om overal blanken te hebben wonen.
Vergeet niet dat het met behulp van Ex Nazi geleerden is gedaan.. dus wellicht waren het niet de reinsten van geest.
Hoe groot is de kans dat dit waar is?quote:Een wereldoorlog is zoals je weet, al eerder geprobeert, wellicht, als dit allemaal waar is, is de 2e wereldoorlog nog niet tot zijn einde.
Documentaires --> Brengen geld opquote:Op donderdag 30 december 2004 20:00 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
50/50, of we vertrouwen oneindig op de politiek en gerichte media.. en komen er uiteindelijk achter dat die onderzoeken allemaal fake zijn, en er geen flowchart gevonden is in de registers van het ministerie van defensie in Amerika.
En 3 2 uur lang durende documentaires fake zijn, de hoogstaande chirurgen, professoren etc gewoon voor de lol iets dergelijks beweren.
Of ze doen het om bovenstaande redenenquote:Of we realiseren ons dat deze mensen echt onderzoek hebben gedaan, en eindelijk een doorbraak hebben, en weten dat het van deze mycoplasmas komt. En ons willen helpen door een volledige disclosure.
Dus je geeft nu toe dat de NYT nooit gezegt heeft meneer Boyd Graves volledig te ondersteunen en je de hele tijd hebt lopen jokken..quote:Op donderdag 30 december 2004 19:35 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Als wat in dat artikel waar is, en aids inderdaad van dat mycoplasma komt.
Dan is alles wat Boyd Graves zegt automatisch bevestigd.
Dan is het namelijk letterlijk Virus-Kanker.
Ik weet niet of je oplet, EK, maar ik had het tegen iedereen.quote:Op donderdag 30 december 2004 23:42 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Ik weet niet of je oplet muus, maar deze jongen leest alleen wat ie wil lezen, geeft steeds maar op 1 of 2 zinnetjes uit mijn hele reactie een reactie.
+quote:Op donderdag 30 december 2004 23:42 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Ik moet alles hier 4 of 5 keer herhalen, v.
Zit dingen compleet uit zijn context te trekken.. de hele discussie gaat nergens meer over, omdat de helft van de punten gemist worden.
komt goedquote:Op vrijdag 31 december 2004 02:41 schreef junkie19 het volgende:
ExtremeKnowledge, contacteer mij alsjeblieft.
Een virus is een organisme ?quote:
Weer eens op de persoon spelen?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:42 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
*Piet speelt de gladde jongen, hopend dat het topic nu eindigt.
Een link naar een zoekmachine is geen antwoord, en er staat daar niets over dat de NYT je menneke volledig ondersteunt.quote:1: In de New York Times, 1972, en 1983.
http://app.www.home.nl/zo(...)+times+aids+creation
Oh, dus HIV is geen retrovirus??quote:http://www.ourcivilisation.com/aids/chap6.htm
2: Het is een mycoplasma uit de Brucella Bacterie, bacterien zijn zoals je weet al veel langer zichbaar/bewerkbaar. (brucella is al Heeeel erg lang ontleedt)
Leg eens uit hoe je HIV creeerd met "een aansteker"quote:3: Gensequenser, niet nodig, ook vuur was er al zonder de aansteker.
Een bacterie is veel gemakkelijker te "bespotten"
Aan passen werkt ook in veel gevallen door organismen in bepaalde situaties te plaatsen.
Nope, een virus en een mycoplasma zijn twee heel verschillende dingen.quote:4: Een virus is een mycoplasma-beestje dat een gastheer nodig heeft om te overleven.
Grappig maar nu zeg je dat een virus weet wat anders is dan een Mycoplasma. Wat dan nu?quote:5: Visna= geen virus, maar een mycoplasma uit de Brucella bacterie.
Wat zijn dan de overeenkomsten in de DNA string?quote:7:Hiv vertoont grote gelijkenissen met Visna, en met de brucella bacterie.. De kans is groot dat het werkelijk MK Naomi is.
Plaatje komt van Wikipedia..quote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Hebben het toch over HIV en VISNA, dat zijn beide retrovirussen, en in je plaatje zit een fout, een Retrovirus bestaat uit RNA.
En?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:31 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/entrez/query.fcgi?db=pubmed&cmd=Display&dopt=pubmed_pubmed&from_uid=1645467
Check it out, een lijstje onderzoeken van ONafhankelijke onderzoekers.
Nee hoor geen domme mensen daar, gewoon mensen die ook wel eens een foutje makenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:32 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Plaatje komt van Wikipedia..
Wat een domme mensen daarzijn ze er zeker niet helemaal uit?
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/2/21/Virus-types.png
Je fietst daar lekker omheen, maar je hebt er geen enkel antwoord op.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Weer eens op de persoon spelen?
Wat ben je dan?
[..]
Een link naar een zoekmachine is geen antwoord, en er staat daar niets over dat de NYT je menneke volledig ondersteunt.
[..]
Oh, dus HIV is geen retrovirus??
[..]
Leg eens uit hoe je HIV creeerd met "een aansteker"
[..]
Nope, een virus en een mycoplasma zijn twee heel verschillende dingen.
Een virus is erfelijk materiaal ingesloten in een eiwit. Een Retro virus (HIV is een Retro virus) bestaat uit RNA. een retrovirus heeft tussen de 1000 en 23000 basis paren Nucleinezuren ( A=Adenine, C=Cytosine, T=Thymine, G=Guanine en U=Uracil.) in zijn RNA en een mycoplasma rond de 10.000.000 basisparen in het DNA
Je weet dus helemaal niets van biologie.
[..]
Grappig maar nu zeg je dat een virus weet wat anders is dan een Mycoplasma. Wat dan nu?
En je topic titel zegt weer dat Aids, creatie van een virus.
Visna is wel degelijk een retro virus, en infecteerd schapen.
[..]
Wat zijn dan de overeenkomsten in de DNA string?
Hij kan dus dicht ?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:43 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Piet verdriet neemt niks aan van wat ik zeg, leest gericht.
Dus plaats in de bronnen in zijn geheel, van dergelijke doktoren.
Sorry, Het hoeft van mij niet op deze manier.
Ik haal continu onderuit wat je post, bedoel je.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:43 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Piet verdriet neemt niks aan van wat ik zeg, leest gericht.
Dus plaats in de bronnen in zijn geheel, van dergelijke doktoren.
Sorry, Het hoeft van mij niet op deze manier.
Oh? Nu is ie geisoleerd in 1957, ipv 48 en wel weer een retro virus?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:32 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
En Wederom --->
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/entrez/query.fcgi?db=pubmed&cmd=Display&dopt=pubmed_pubmed&from_uid=1645467
Georgsson G, Andresdottir V, Palsson PA, Petursson G.
Institut for experimentel patologi, Keldur, Islands Universitet, Reykjavik.
Visna, a lingering meningo-encephalitis in sheep, was one of the diseases on which B. Sigurdsson based his theory of a special group of disorders called slow infections. The cause of the disease, a retrovirus, was isolated in 1957. Visna is now classified in a subgroup of retroviridae, lentivirinae, together with virus types in animals and the human immune deficiency virus HIV. Notwithstanding that Visna has been eradicated among Icelandic sheep for 25 years research into this virus continues since it bears many similarities to HIV and also MS.
Publication Types:
Review
Review, Tutorial
PMID: 1645467 [PubMed - indexed for MEDLINE]
Ik lees je posts heeel goed, en wijs je continu op de fouten die je maakt. Dat je hem dicht gooit, betekend dat ik win op punten.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:52 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Ja hij kan dicht.
Er wordt niet gelezen.
Hij blijft dan nog wel zichtbaar toch? zodat de bronnen leesbaar blijven?
En?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:28 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Voor jou een krantenartikel uit een voor jou heel bekende krant! Om gelijk je stukje te beantwoorden.
Aids similarities met Visna, het schapen- retro- virus..
Bij de weg ook weer heel erg offtopic, die vraag...
Animal virus is linked to origin of AIDS
Associated Press Herald - Friday, January 4, 1985
--------------------------------------------------------------------------------
WASHINGTON - "Striking similarities" have been found between the virus believed to cause AIDS and one that infects sheep, a development that could indicate that the deadly human disease originated in animals and that developing a vaccine against it could be difficult, scientists said Thursday.
Researchers at the National Cancer Institute and the Johns Hopkins University Medical School said detailed studies of the virus believed to cause AIDS -- acquired immune deficiency syndrome -- show that it is indistinguishable from a family of animal disease agents called lentiviruses.
The AIDS agent, a variety of human T-cell leukemia-lymphoma virus called HTLV-3, most closely resembles a lentivirus known as visna virus, says a report in the journal Science.
This animal virus causes arthritis, pneumonia and a brain inflammation called encephalitis in sheep and goats. Other lentiviruses cause disease in cattle and horses.
The researchers said the close similarities between HTLV-3 and lentiviruses suggest that the viruses either may have had a common ancestor at one time or that an animal disease virus may have passed into humans more recently.
"Although this finding is strongly suggestive, it's too premature to call HTLV-3 a visna virus," said Dr. Matthew A. Gonda of the cancer institute, the principal author.
Dr. Robert C. Gallo, another author and a co-discoverer of HTLV-3, said in an interview that despite the similarities, HTLV-3 definitely is not the visna virus crossing over into humans.
"But it may be another related animal virus coming into man," Gallo said, "and this means we have to look more closely at these animals as models and these types of animal viruses."
Gallo said no one knows if the viruses could have stemmed from a common viral ancestor hundreds of thousands of years ago, or if a virus moved between species only decades ago from human exposure to the blood of sheep or goats.
By learning more about how lentiviruses function, the researchers said, scientists may find out how HTLV-3 invades and destroys key cells of the body's protective immune system.
More than 7,100 cases of AIDS have been reported in the United States since 1981 and the number of reported cases of the incurable disease is doubling every six months, say health officials. Victims, who are primarily promiscuous male homosexuals and intravenous drug abusers, lose the ability to ward off infections and other diseases.
The scientists noted that vaccines against animal lentiviral diseases are very difficult to develop because, among other things, the viruses constantly are undergoing genetic change and it is hard to target specific antibodies against them.
850104
AP850101
--------------------------------------------------------------------------------
Copyright © 1985 - Associated Press.
Het enige wat je doet is een punt uitzoeken, waarvoor je dan weer een bult aan bronnen nodig hebt, die je vervolgens krijgt..quote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik haal continu onderuit wat je post, bedoel je.
Maar geef nu eens antwoord op de punten, ipv in het wild weg met andere verhalen te komen.
Psssst, ik ben het op dit moment met je eens, maar zijn Nederlands is beterquote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik lees je posts heeel goed, en wijs je continu op de fouten die je maakt. Dat je hem dicht gooit, betekend dat ik win op punten.
I Know, en mijn NL staat ook vol met Germanismen. Ik gebruik eigenlijk alleen op Fok Nederlands-quote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:58 schreef ChOas het volgende:
[..]
Psssst, ik ben het op dit moment met je eens, maar zijn Nederlands is beter
Die je niet geeft, je geeft vrijwel nooit antwoord op een punt, je pleurt een lijst links die niets met een antwoord te maken heeft, of een verhaal wat over wat anders gaat neer zonder een bronvermelding.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:57 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Het enige wat je doet is een punt uitzoeken, waarvoor je dan weer een bult aan bronnen nodig hebt, die je vervolgens krijgt..
Lijkt me vrij cruciaal in dit soort discussies dat je weet waar je het over hebt, wat jij duidelijk niet weet.quote:Ik Ga niet antwoord geven op een standaard- biologie praatje over het verschil tussen RNA en DNA.. of Hoeveel verbindingen er in het verschillende stofje zitten.
Maar hoe dat gedaan is zonder dat er de kennis of de technologie voor is heb je geen antwoord opquote:Het gaat erom Dat er een vrije gok is gedaan naar het combineren van die stoffen om zoiets te creeeren. Daarvoor hebben we links nodig van belangrijke onderzoekers.. die staan er gepost.
Dr Robert Gallo, een flink vooraanstaande wetenschapper.. is 1 van de velen.
Dan heb je zitten slapen tijdens de colleges wetenschapsleer?quote:Ik ben zelf geen bioloog ofzo, maar ik mag mezelf wel geschiedkundige noemen.
Ik val je bronnen aan en jij begrijpt de informatie van je bronnen en mijn kritiek geeneens, en dat je geen intelligent praatje over cellen weet te brengen had ik je al een paar gezegt. Je sleurt en pleurt zonder te weten waar je het over hebt. Verder beweer je ook nog eens een hoop dingen die niet kloppen en ronduit gelogen zijnquote:Je moet die bronnen aanvallen, die doktoren die dat schrijven.. je zal van mij geen intelligent praatje over cellen krijgen.
Waarvan je niet begrijpt waar ze over gaan, lijstjes links die over wat anders gaan of citaten waar je geen bron bij zet (in 90% van de gevallen) de resterende 10 procent waar het antwoord enigsinds aansluit bij de kritiek komt het van een samenzwerings site.quote:Wat je wel krijgt is direct de stukjes, die de beste professoren schrijven.. zodat je die hebt om te beoordelen.
1948, komt uit de Flowchart.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Oh? Nu is ie geisoleerd in 1957, ipv 48 en wel weer een retro virus?
The researchers said the close similarities between HTLV-3 and lentiviruses suggest that the viruses either may have had a common ancestor at one time or that an animal disease virus may have passed into humans more recently.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En?
Niet raar dat er overeenskomsten zijn, het zijn beide retro virussen. Zo zijn er ook heel veel overeenkomsten tussen allerlei griepvirussen.
En die "flowchart" moet ik zeker kopen?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:11 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
1948, komt uit de Flowchart.
1957, komt uit de dossiers in Reijkjavik.
De flowchart staat ook voor een grote onthulling.
De Flowchart is gereleased in 2001, dit artikel komt uit 1985.
"suggests" bewijst niets,quote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:16 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
The researchers said the close similarities between HTLV-3 and lentiviruses suggest that the viruses either may have had a common ancestor at one time or that an animal disease virus may have passed into humans more recently.
"Although this finding is strongly suggestive, it's too premature to call HTLV-3 a visna virus," said Dr. Matthew A. Gonda of the cancer institute, the principal author.
UIT 1985 knaap, tegenwoordig is dat een vaststaand feit.
In dit soort discussies is het cruciaal om met sterke bronnen te komen,quote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Die je niet geeft, je geeft vrijwel nooit antwoord op een punt, je pleurt een lijst links die niets met een antwoord te maken heeft, of een verhaal wat over wat anders gaat neer zonder een bronvermelding.
[..]
Lijkt me vrij cruciaal in dit soort discussies dat je weet waar je het over hebt, wat jij duidelijk niet weet.
[..]
Maar hoe dat gedaan is zonder dat er de kennis of de technologie voor is heb je geen antwoord op
[..]
Dan heb je zitten slapen tijdens de colleges wetenschapsleer?
[..]
Ik val je bronnen aan en jij begrijpt de informatie van je bronnen en mijn kritiek geeneens, en dat je geen intelligent praatje over cellen weet te brengen had ik je al een paar gezegt. Je sleurt en pleurt zonder te weten waar je het over hebt. Verder beweer je ook nog eens een hoop dingen die niet kloppen en ronduit gelogen zijn
[..]
Waarvan je niet begrijpt waar ze over gaan, lijstjes links die over wat anders gaan of citaten waar je geen bron bij zet (in 90% van de gevallen) de resterende 10 procent waar het antwoord enigsinds aansluit bij de kritiek komt het van een samenzwerings site.
Die je niet hebt.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:23 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
In dit soort discussies is het cruciaal om met sterke bronnen te komen,
Nee, je spreekt jezelf keer op keer tegen, je geeft geen antwoord en begint telkens over wat andersquote:Vervolgens staan die er, veel mensen zullen er een hoop uit kunnen halen.
Objectief ben jij zeker niet, je wilt ondanks alle kei en keiharde feiten die je paranoide verhaal tegenspreken niet van je aanname wijken.quote:Het draait om objectiviteit, niet om subjectiviteit. Een te grote eigen inbreng zou niet kunnen.
Wat je er nooit bijzet,quote:De citaten die er komen te staan, komen rechtstreeks van bronnen die in voorgaande posts zijn neergezet, veelal om je toch iets te laten lezen van de bron die er neergezet is.
dat is geen antwoord-quote:Hoe men het kon in die tijd? Daar wordt nu op gewacht, het inzicht in het Special-Virus program.
Je noemt jezelf nu dom, want jij checkt alleen je paranoide sites, en zoekt heel selektief.quote:Een samenzwerings-site, kan niet zomaar een samenzwering bevatten... het heeft namelijk altijd zijn redenen..en zijn eigen onderbouwingen.
Het zou dom zijn, om niet alle lijnen te checken.
Je geeft trouwens nog steeds geen antwoord op deze punten EKquote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Weer eens op de persoon spelen?
Wat ben je dan?
[..]
Een link naar een zoekmachine is geen antwoord, en er staat daar niets over dat de NYT je menneke volledig ondersteunt.
[..]
Oh, dus HIV is geen retrovirus??
[..]
Leg eens uit hoe je HIV creeerd met "een aansteker"
[..]
Nope, een virus en een mycoplasma zijn twee heel verschillende dingen.
Een virus is erfelijk materiaal ingesloten in een eiwit. Een Retro virus (HIV is een Retro virus) bestaat uit RNA. een retrovirus heeft tussen de 1000 en 23000 basis paren Nucleinezuren ( A=Adenine, C=Cytosine, T=Thymine, G=Guanine en U=Uracil.) in zijn RNA en een mycoplasma rond de 10.000.000 basisparen in het DNA
Je weet dus helemaal niets van biologie.
[..]
Grappig maar nu zeg je dat een virus weet wat anders is dan een Mycoplasma. Wat dan nu?
En je topic titel zegt weer dat Aids, creatie van een virus.
Visna is wel degelijk een retro virus, en infecteerd schapen.
[..]
Wat zijn dan de overeenkomsten in de DNA string?
Maar dat is toch helemaal niet boeiend, je leest wat je wil lezen. Het lijkt op elkaar en daarom houden ze het in het achterhoofd bij het ontwikkelen van medicijnen. Er staat nergens iets over je theorien op PubMed.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:32 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
En Wederom --->
Georgsson G, Andresdottir V, Palsson PA, Petursson G.
Institut for experimentel patologi, Keldur, Islands Universitet, Reykjavik.
Visna, a lingering meningo-encephalitis in sheep, was one of the diseases on which B. Sigurdsson based his theory of a special group of disorders called slow infections. The cause of the disease, a retrovirus, was isolated in 1957. Visna is now classified in a subgroup of retroviridae, lentivirinae, together with virus types in animals and the human immune deficiency virus HIV. Notwithstanding that Visna has been eradicated among Icelandic sheep for 25 years research into this virus continues since it bears many similarities to HIV and also MS.
Publication Types:
Review
Review, Tutorial
PMID: 1645467 [PubMed - indexed for MEDLINE]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |