abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 januari 2005 @ 19:52:33 #151
94904 ExtremeKnowledge
Liberté, égalité, fraternité
pi_24342413
Ja hij kan dicht.

Er wordt niet gelezen.

Hij blijft dan nog wel zichtbaar toch? zodat de bronnen leesbaar blijven?
You have come, and found us sleeping..
But now we are awake!.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 19:52:47 #152
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_24342420
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 19:32 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
En Wederom --->

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/entrez/query.fcgi?db=pubmed&cmd=Display&dopt=pubmed_pubmed&from_uid=1645467

Georgsson G, Andresdottir V, Palsson PA, Petursson G.

Institut for experimentel patologi, Keldur, Islands Universitet, Reykjavik.

Visna, a lingering meningo-encephalitis in sheep, was one of the diseases on which B. Sigurdsson based his theory of a special group of disorders called slow infections. The cause of the disease, a retrovirus, was isolated in 1957. Visna is now classified in a subgroup of retroviridae, lentivirinae, together with virus types in animals and the human immune deficiency virus HIV. Notwithstanding that Visna has been eradicated among Icelandic sheep for 25 years research into this virus continues since it bears many similarities to HIV and also MS.

Publication Types:
Review
Review, Tutorial

PMID: 1645467 [PubMed - indexed for MEDLINE]
Oh? Nu is ie geisoleerd in 1957, ipv 48 en wel weer een retro virus?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 19:54:19 #153
45206 Pietverdriet
pi_24342439
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 19:52 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Ja hij kan dicht.

Er wordt niet gelezen.

Hij blijft dan nog wel zichtbaar toch? zodat de bronnen leesbaar blijven?
Ik lees je posts heeel goed, en wijs je continu op de fouten die je maakt. Dat je hem dicht gooit, betekend dat ik win op punten.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 19:57:03 #154
45206 Pietverdriet
pi_24342486
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 19:28 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Voor jou een krantenartikel uit een voor jou heel bekende krant! Om gelijk je stukje te beantwoorden.
Aids similarities met Visna, het schapen- retro- virus..

Bij de weg ook weer heel erg offtopic, die vraag...

Animal virus is linked to origin of AIDS

Associated Press Herald - Friday, January 4, 1985

--------------------------------------------------------------------------------
WASHINGTON - "Striking similarities" have been found between the virus believed to cause AIDS and one that infects sheep, a development that could indicate that the deadly human disease originated in animals and that developing a vaccine against it could be difficult, scientists said Thursday.
Researchers at the National Cancer Institute and the Johns Hopkins University Medical School said detailed studies of the virus believed to cause AIDS -- acquired immune deficiency syndrome -- show that it is indistinguishable from a family of animal disease agents called lentiviruses.

The AIDS agent, a variety of human T-cell leukemia-lymphoma virus called HTLV-3, most closely resembles a lentivirus known as visna virus, says a report in the journal Science.

This animal virus causes arthritis, pneumonia and a brain inflammation called encephalitis in sheep and goats. Other lentiviruses cause disease in cattle and horses.

The researchers said the close similarities between HTLV-3 and lentiviruses suggest that the viruses either may have had a common ancestor at one time or that an animal disease virus may have passed into humans more recently.

"Although this finding is strongly suggestive, it's too premature to call HTLV-3 a visna virus," said Dr. Matthew A. Gonda of the cancer institute, the principal author.

Dr. Robert C. Gallo, another author and a co-discoverer of HTLV-3, said in an interview that despite the similarities, HTLV-3 definitely is not the visna virus crossing over into humans.

"But it may be another related animal virus coming into man," Gallo said, "and this means we have to look more closely at these animals as models and these types of animal viruses."

Gallo said no one knows if the viruses could have stemmed from a common viral ancestor hundreds of thousands of years ago, or if a virus moved between species only decades ago from human exposure to the blood of sheep or goats.

By learning more about how lentiviruses function, the researchers said, scientists may find out how HTLV-3 invades and destroys key cells of the body's protective immune system.

More than 7,100 cases of AIDS have been reported in the United States since 1981 and the number of reported cases of the incurable disease is doubling every six months, say health officials. Victims, who are primarily promiscuous male homosexuals and intravenous drug abusers, lose the ability to ward off infections and other diseases.

The scientists noted that vaccines against animal lentiviral diseases are very difficult to develop because, among other things, the viruses constantly are undergoing genetic change and it is hard to target specific antibodies against them.

850104
AP850101

--------------------------------------------------------------------------------

Copyright © 1985 - Associated Press.
En?
Niet raar dat er overeenskomsten zijn, het zijn beide retro virussen. Zo zijn er ook heel veel overeenkomsten tussen allerlei griepvirussen.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 19:57:45 #155
94904 ExtremeKnowledge
pi_24342496
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 19:51 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik haal continu onderuit wat je post, bedoel je.
Maar geef nu eens antwoord op de punten, ipv in het wild weg met andere verhalen te komen.
Het enige wat je doet is een punt uitzoeken, waarvoor je dan weer een bult aan bronnen nodig hebt, die je vervolgens krijgt..

Ik Ga niet antwoord geven op een standaard- biologie praatje over het verschil tussen RNA en DNA.. of Hoeveel verbindingen er in het verschillende stofje zitten.

Het gaat erom Dat er een vrije gok is gedaan naar het combineren van die stoffen om zoiets te creeeren. Daarvoor hebben we links nodig van belangrijke onderzoekers.. die staan er gepost.
Dr Robert Gallo, een flink vooraanstaande wetenschapper.. is 1 van de velen.

Ik ben zelf geen bioloog ofzo, maar ik mag mezelf wel geschiedkundige noemen.

Je moet die bronnen aanvallen, die doktoren die dat schrijven.. je zal van mij geen intelligent praatje over cellen krijgen.
Wat je wel krijgt is direct de stukjes, die de beste professoren schrijven.. zodat je die hebt om te beoordelen.
But now we are awake!.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 19:58:23 #156
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_24342502
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 19:54 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik lees je posts heeel goed, en wijs je continu op de fouten die je maakt. Dat je hem dicht gooit, betekend dat ik win op punten.
Psssst, ik ben het op dit moment met je eens, maar zijn Nederlands is beter
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  zaterdag 1 januari 2005 @ 20:01:17 #157
45206 Pietverdriet
pi_24342557
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 19:58 schreef ChOas het volgende:

[..]

Psssst, ik ben het op dit moment met je eens, maar zijn Nederlands is beter
I Know, en mijn NL staat ook vol met Germanismen. Ik gebruik eigenlijk alleen op Fok Nederlands-
  zaterdag 1 januari 2005 @ 20:09:47 #158
45206 Pietverdriet
pi_24342702
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 19:57 schreef ExtremeKnowledge het volgende:

[..]

Het enige wat je doet is een punt uitzoeken, waarvoor je dan weer een bult aan bronnen nodig hebt, die je vervolgens krijgt..
Die je niet geeft, je geeft vrijwel nooit antwoord op een punt, je pleurt een lijst links die niets met een antwoord te maken heeft, of een verhaal wat over wat anders gaat neer zonder een bronvermelding.
quote:
Ik Ga niet antwoord geven op een standaard- biologie praatje over het verschil tussen RNA en DNA.. of Hoeveel verbindingen er in het verschillende stofje zitten.
Lijkt me vrij cruciaal in dit soort discussies dat je weet waar je het over hebt, wat jij duidelijk niet weet.
quote:
Het gaat erom Dat er een vrije gok is gedaan naar het combineren van die stoffen om zoiets te creeeren. Daarvoor hebben we links nodig van belangrijke onderzoekers.. die staan er gepost.
Dr Robert Gallo, een flink vooraanstaande wetenschapper.. is 1 van de velen.
Maar hoe dat gedaan is zonder dat er de kennis of de technologie voor is heb je geen antwoord op
quote:
Ik ben zelf geen bioloog ofzo, maar ik mag mezelf wel geschiedkundige noemen.
Dan heb je zitten slapen tijdens de colleges wetenschapsleer?
quote:
Je moet die bronnen aanvallen, die doktoren die dat schrijven.. je zal van mij geen intelligent praatje over cellen krijgen.
Ik val je bronnen aan en jij begrijpt de informatie van je bronnen en mijn kritiek geeneens, en dat je geen intelligent praatje over cellen weet te brengen had ik je al een paar gezegt. Je sleurt en pleurt zonder te weten waar je het over hebt. Verder beweer je ook nog eens een hoop dingen die niet kloppen en ronduit gelogen zijn
quote:
Wat je wel krijgt is direct de stukjes, die de beste professoren schrijven.. zodat je die hebt om te beoordelen.
Waarvan je niet begrijpt waar ze over gaan, lijstjes links die over wat anders gaan of citaten waar je geen bron bij zet (in 90% van de gevallen) de resterende 10 procent waar het antwoord enigsinds aansluit bij de kritiek komt het van een samenzwerings site.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 20:11:17 #159
94904 ExtremeKnowledge
pi_24342727
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 19:52 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Oh? Nu is ie geisoleerd in 1957, ipv 48 en wel weer een retro virus?
1948, komt uit de Flowchart.

1957, komt uit de dossiers in Reijkjavik.

De flowchart staat ook voor een grote onthulling.

De Flowchart is gereleased in 2001, dit artikel komt uit 1985.
But now we are awake!.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 20:16:25 #160
94904 ExtremeKnowledge
pi_24342806
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 19:57 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

En?
Niet raar dat er overeenskomsten zijn, het zijn beide retro virussen. Zo zijn er ook heel veel overeenkomsten tussen allerlei griepvirussen.
The researchers said the close similarities between HTLV-3 and lentiviruses suggest that the viruses either may have had a common ancestor at one time or that an animal disease virus may have passed into humans more recently.

"Although this finding is strongly suggestive, it's too premature to call HTLV-3 a visna virus," said Dr. Matthew A. Gonda of the cancer institute, the principal author.

UIT 1985 knaap, tegenwoordig is dat een vaststaand feit.
But now we are awake!.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 20:16:49 #161
45206 Pietverdriet
pi_24342817
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 20:11 schreef ExtremeKnowledge het volgende:

[..]

1948, komt uit de Flowchart.

1957, komt uit de dossiers in Reijkjavik.

De flowchart staat ook voor een grote onthulling.

De Flowchart is gereleased in 2001, dit artikel komt uit 1985.
En die "flowchart" moet ik zeker kopen?
ga eens in op de punten, je doet weer hap snap, je zegt 2 dingen en verwijst weer zonder te zeggen naar wat.
Dat jij ooit door je tentames heengekomen bent.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 20:22:46 #162
45206 Pietverdriet
pi_24342907
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 20:16 schreef ExtremeKnowledge het volgende:

[..]

UIT 1985 knaap, tegenwoordig is dat een vaststaand feit.
"suggests" bewijst niets,
Je knipt en plakt weer zonder een bron.
en je komt niet tot een punt als je dat wilt maken. Menselijke griepvirussen zijn sterk verwant aan vogelgriep en varkensgriep virussen, en veel mensenlijke griepvirussen komen van vogels, vaak kippen.
Sars zijn host was een soort dasachtig beest.
Virussen nemen nu eenmaal de barrieren tussen mensen en beesten, en tussen verschillende beesten.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 20:23:03 #163
94904 ExtremeKnowledge
pi_24342913
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 20:09 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Die je niet geeft, je geeft vrijwel nooit antwoord op een punt, je pleurt een lijst links die niets met een antwoord te maken heeft, of een verhaal wat over wat anders gaat neer zonder een bronvermelding.
[..]

Lijkt me vrij cruciaal in dit soort discussies dat je weet waar je het over hebt, wat jij duidelijk niet weet.
[..]

Maar hoe dat gedaan is zonder dat er de kennis of de technologie voor is heb je geen antwoord op
[..]

Dan heb je zitten slapen tijdens de colleges wetenschapsleer?
[..]

Ik val je bronnen aan en jij begrijpt de informatie van je bronnen en mijn kritiek geeneens, en dat je geen intelligent praatje over cellen weet te brengen had ik je al een paar gezegt. Je sleurt en pleurt zonder te weten waar je het over hebt. Verder beweer je ook nog eens een hoop dingen die niet kloppen en ronduit gelogen zijn
[..]

Waarvan je niet begrijpt waar ze over gaan, lijstjes links die over wat anders gaan of citaten waar je geen bron bij zet (in 90% van de gevallen) de resterende 10 procent waar het antwoord enigsinds aansluit bij de kritiek komt het van een samenzwerings site.
In dit soort discussies is het cruciaal om met sterke bronnen te komen,
Vervolgens staan die er, veel mensen zullen er een hoop uit kunnen halen.

Het draait om objectiviteit, niet om subjectiviteit. Een te grote eigen inbreng zou niet kunnen.

De citaten die er komen te staan, komen rechtstreeks van bronnen die in voorgaande posts zijn neergezet, veelal om je toch iets te laten lezen van de bron die er neergezet is.

Hoe men het kon in die tijd? Daar wordt nu op gewacht, het inzicht in het Special-Virus program.

Een samenzwerings-site, kan niet zomaar een samenzwering bevatten... het heeft namelijk altijd zijn redenen..en zijn eigen onderbouwingen.
Het zou dom zijn, om niet alle lijnen te checken.
But now we are awake!.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 20:30:16 #164
45206 Pietverdriet
pi_24343032
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 20:23 schreef ExtremeKnowledge het volgende:

[..]

In dit soort discussies is het cruciaal om met sterke bronnen te komen,
Die je niet hebt.
quote:
Vervolgens staan die er, veel mensen zullen er een hoop uit kunnen halen.
Nee, je spreekt jezelf keer op keer tegen, je geeft geen antwoord en begint telkens over wat anders
quote:
Het draait om objectiviteit, niet om subjectiviteit. Een te grote eigen inbreng zou niet kunnen.
Objectief ben jij zeker niet, je wilt ondanks alle kei en keiharde feiten die je paranoide verhaal tegenspreken niet van je aanname wijken.
quote:
De citaten die er komen te staan, komen rechtstreeks van bronnen die in voorgaande posts zijn neergezet, veelal om je toch iets te laten lezen van de bron die er neergezet is.
Wat je er nooit bijzet,
citaten die geen antwoord zijn op de vraag maar over wat anders gaan
quote:
Hoe men het kon in die tijd? Daar wordt nu op gewacht, het inzicht in het Special-Virus program.
dat is geen antwoord-
quote:
Een samenzwerings-site, kan niet zomaar een samenzwering bevatten... het heeft namelijk altijd zijn redenen..en zijn eigen onderbouwingen.
Het zou dom zijn, om niet alle lijnen te checken.
Je noemt jezelf nu dom, want jij checkt alleen je paranoide sites, en zoekt heel selektief.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 20:32:54 #165
45206 Pietverdriet
pi_24343072
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 17:40 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Weer eens op de persoon spelen?
Wat ben je dan?
[..]

Een link naar een zoekmachine is geen antwoord, en er staat daar niets over dat de NYT je menneke volledig ondersteunt.
[..]

Oh, dus HIV is geen retrovirus??
[..]

Leg eens uit hoe je HIV creeerd met "een aansteker"
[..]

Nope, een virus en een mycoplasma zijn twee heel verschillende dingen.
Een virus is erfelijk materiaal ingesloten in een eiwit. Een Retro virus (HIV is een Retro virus) bestaat uit RNA. een retrovirus heeft tussen de 1000 en 23000 basis paren Nucleinezuren ( A=Adenine, C=Cytosine, T=Thymine, G=Guanine en U=Uracil.) in zijn RNA en een mycoplasma rond de 10.000.000 basisparen in het DNA
Je weet dus helemaal niets van biologie.
[..]

Grappig maar nu zeg je dat een virus weet wat anders is dan een Mycoplasma. Wat dan nu?
En je topic titel zegt weer dat Aids, creatie van een virus.
Visna is wel degelijk een retro virus, en infecteerd schapen.
[..]

Wat zijn dan de overeenkomsten in de DNA string?
Je geeft trouwens nog steeds geen antwoord op deze punten EK
  zaterdag 1 januari 2005 @ 20:52:07 #166
94904 ExtremeKnowledge
pi_24343397
Hiv creeer je niet met een aansteker, vuur creeer je met een aansteker.. maar in den beginne deed men het op primitievere wijze.

Retrovirus--> antwoord al gegeven.

De Mycoplasma is afkomstig uit Brucella bacterie.. evenals Visna in geiten.

Een virus is wat anders daneen Mycoplasma ja.

HIV is een retrovirus, als je die specifieke kenmerken apart neemt.

Overeenkomsten in de DNA string? De manier waarop het te werk gaat met zijn slachtoffer, de manier waarop het zich kan verspreiden, hoe het eruit ziet, de resistentie. Etcetera.

[ Bericht 0% gewijzigd door ExtremeKnowledge op 01-01-2005 20:58:55 ]
But now we are awake!.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 21:22:47 #167
45206 Pietverdriet
pi_24344006
Zwaktebod, EK. heel erg zwaktebod
Maar goed, je geeft hier mee toe dat je weet dat je fout zit.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 21:27:12 #168
94904 ExtremeKnowledge
pi_24344115
Ik zit er niet fout mee, dr Robert Gallo heeft de dingen gewoon aangetoont..

Maarja als jij kan aantonen dat het niet klopt, goed, ik wil je aids dan wel zien genezen.

Ze zijn namelijk toen best ver gekomen.
But now we are awake!.
pi_24366271
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 19:32 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
En Wederom --->

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/entrez/query.fcgi?db=pubmed&cmd=Display&dopt=pubmed_pubmed&from_uid=1645467

Georgsson G, Andresdottir V, Palsson PA, Petursson G.

Institut for experimentel patologi, Keldur, Islands Universitet, Reykjavik.

Visna, a lingering meningo-encephalitis in sheep, was one of the diseases on which B. Sigurdsson based his theory of a special group of disorders called slow infections. The cause of the disease, a retrovirus, was isolated in 1957. Visna is now classified in a subgroup of retroviridae, lentivirinae, together with virus types in animals and the human immune deficiency virus HIV. Notwithstanding that Visna has been eradicated among Icelandic sheep for 25 years research into this virus continues since it bears many similarities to HIV and also MS.

Publication Types:
Review
Review, Tutorial

PMID: 1645467 [PubMed - indexed for MEDLINE]
Maar dat is toch helemaal niet boeiend, je leest wat je wil lezen. Het lijkt op elkaar en daarom houden ze het in het achterhoofd bij het ontwikkelen van medicijnen. Er staat nergens iets over je theorien op PubMed.
pi_24366290
De meeste links die je in je posts stopt, lijken allemaal erg op elkaar, sommige kopieren of vertalen alles letterlijk van de andere. Het zijn ook niet echt betrouwbare bronnen, in serieuze biologische literatuur vind ik weinig terug over deze theorien.

En als de mycoplasma onderhand in iedereen te vinden is kan elke wetenschapper deze mythe onderzoeken. Dat is waarschijnlijk ook gebeurd, maar heeft niets opgeleverd.

Ik zelf heb ook nog geen overtuigende argumenten gevonden om je verhaal te geloven.

Nogmaals, een virus creeeren in vroege tijden acht ik nog steeds niet mogelijk. Daarbij geloof ik in een evolutionair verhaal, dus dat er een gezamelijke voorouder is of plasmide overdracht bij genoemde.

"7:Hiv vertoont grote gelijkenissen met Visna, en met de brucella bacterie.. De kans is groot dat het werkelijk MK Naomi is."

Geen argument.

"Overeenkomsten in de DNA string? De manier waarop het te werk gaat met zijn slachtoffer, de manier waarop het zich kan verspreiden, hoe het eruit ziet, de resistentie. Etcetera.?"

Piet bedoelt waarschijnlijk overeenkomsten in de nucleotidesequentie. Hiermee kan je een hoop te weten komen over geconserveerde delen, welke eiwitten er worden gemaakt enz.

Maar dan nog, evolutie.
  woensdag 5 januari 2005 @ 00:24:46 #171
45206 Pietverdriet
pi_24402109
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')