abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 december 2004 @ 19:06:01 #101
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_24302974
Staat niets waar de NYT zegt de goede man volledig te ondersteunen..
Wat ben je dan?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 30 december 2004 @ 19:09:12 #102
45206 Pietverdriet
pi_24303050
quote:
Op donderdag 30 december 2004 19:05 schreef ExtremeKnowledge het volgende:

[..]

Je hebt nog op geen enkele manier bijgedragen aan dit topic

Just face it.
Ah?
Heb je anders op legio leugens, verdraaiingen en gaten in het verhaal gewezen.
Als er iemand niets bijdraagt aan objectieve kennis over de oorsprong van aids ben jij dat wel.
Face it, je bent een kansloze prutser die geen engels begrijpt, mensen die hem tegengas geven uitscheld voor nazi, iemand die liegt, verdraait en paranoide verzinsels propageerd.
  donderdag 30 december 2004 @ 19:16:47 #103
94904 ExtremeKnowledge
Liberté, égalité, fraternité
pi_24303215
Get a life dude, ik verstrek informatie.. wanneer je dat niet begrijpt.. en zo persoonlijk gaat worden.

Dan ben jij degene die kansloos is.. wat doe je hier trouwens?

Je hebt me ergens op gewezen? Nee. Jij hebt me nog nergens op gewezen.

ps: Lees eens de bronnen die hier neer worden gezet.. die kan je namelijk nog niet gelezen hebben binnen die tijd.. Ook ben je al een grote jongen, dat je engels begrijpt.

Kan je ook Duits, Frans, Fries, oud Noorweegs, Latijn, Grieks, Hebreeuws en oud Ethiopische Dialecten? Parkietje van me.

[ Bericht 16% gewijzigd door ExtremeKnowledge op 30-12-2004 19:24:13 ]
You have come, and found us sleeping..
But now we are awake!.
  donderdag 30 december 2004 @ 19:23:55 #104
45206 Pietverdriet
pi_24303352
Jij wordt persoonlijk, jij scheld uit voor nazi, en je hebt nog steeds niet aangetoont dat de NYT je held volledig ondersteunt.
wat ben je dan?
Nou?
  donderdag 30 december 2004 @ 19:26:39 #105
38229 kanaiken
Een lieve gezeisde kanaiken
pi_24303403
Jongens, dit wordt persoonlijke aanval

Maar stel nou dat het AIDS-virus inderdaad gecreeërt is? Wat is daar het doel van?
(staat ongetwijfeld ergens in de lange lijst met websites van EK, maar dit gaat iets sneller )
Stel dat er geen hypothetische veronderstellingen bestaan.
Is dit een schijnvraag waarin het antwoord al besloten ligt?
>>> Geen referrertje in sigs <<<
  donderdag 30 december 2004 @ 19:26:51 #106
94904 ExtremeKnowledge
pi_24303407
Ik heb net het artikel voor een deel hier geplaatst, als ik hem helemaal plaats kost dat veel te veel ruimte, je moet maar eens gaan lezen.

Ik zeg dat je info nazistisch overkomt.

Je ondertitel en de combinatie met Ik wou dat ik een ijsbeer was.. is voor een liberale activist niet voor de poes. Dat zal ik eerlijk toegeven
But now we are awake!.
  donderdag 30 december 2004 @ 19:27:49 #107
94904 ExtremeKnowledge
pi_24303430
quote:
Op donderdag 30 december 2004 19:26 schreef kanaiken het volgende:
Jongens, dit wordt persoonlijke aanval

Maar stel nou dat het AIDS-virus inderdaad gecreeërt is? Wat is daar het doel van?
(staat ongetwijfeld ergens in de lange lijst met websites van EK, maar dit gaat iets sneller )
Populatie-beperking.

Er wordt beweert dat de wereld-bevolking rond 2050 op 25 miljard zit.

Als het op deze exponentiele groei doorgroeit.

Ik denk dat je dat getal de laatste jaren wel steeds meer naar beneden kan bijstellen:(
But now we are awake!.
  donderdag 30 december 2004 @ 19:28:57 #108
45206 Pietverdriet
pi_24303455
Heb nog steeds niets gelezen waaruit je kan afleiden dat de NYT je mannetje ondersteunt.
  donderdag 30 december 2004 @ 19:30:36 #109
38229 kanaiken
pi_24303493
quote:
Op donderdag 30 december 2004 19:27 schreef ExtremeKnowledge het volgende:

[..]

Populatie-beperking.

Er wordt beweert dat de wereld-bevolking rond 2050 op 25 miljard zit.

Als het op deze exponentiele groei doorgroeit.

Ik denk dat je dat getal de laatste karen wel steeds meer naar beneden kan bijstellen:(
dan lijkt het aids-virus toch zijn doel gemist te hebben, en dat je je eigen volk er ook flink mee hebt geraakt (komt over de hele wereld voor)

en iets als een 3e wereld-oorlog beginnen lijkt me dan doeltreffender, had je beter het geld daarvoor kunnen besteden.

Hoe zouden deze 25 miljard verspreid zijn over de wereld?
  donderdag 30 december 2004 @ 19:34:22 #110
94904 ExtremeKnowledge
pi_24303566
Nou, zoals je kan zien worden reeds de oliebronnen en andere grondstoffen in handen gegooid van de westerse landen.

Uiteindelijk zal het idee zijn geweest om overal blanken te hebben wonen.

Vergeet niet dat het met behulp van Ex Nazi geleerden is gedaan.. dus wellicht waren het niet de reinsten van geest.

Een wereldoorlog is zoals je weet, al eerder geprobeert, wellicht, als dit allemaal waar is, is de 2e wereldoorlog nog niet tot zijn einde.
But now we are awake!.
  donderdag 30 december 2004 @ 19:35:46 #111
94904 ExtremeKnowledge
pi_24303596
quote:
Op donderdag 30 december 2004 19:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb nog steeds niets gelezen waaruit je kan afleiden dat de NYT je mannetje ondersteunt.
Als wat in dat artikel waar is, en aids inderdaad van dat mycoplasma komt.

Dan is alles wat Boyd Graves zegt automatisch bevestigd.

Dan is het namelijk letterlijk Virus-Kanker.
But now we are awake!.
  donderdag 30 december 2004 @ 19:39:17 #112
94904 ExtremeKnowledge
pi_24303684
quote:
Op donderdag 30 december 2004 19:30 schreef kanaiken het volgende:

[..]

dan lijkt het aids-virus toch zijn doel gemist te hebben, en dat je je eigen volk er ook flink mee hebt geraakt (komt over de hele wereld voor)

en iets als een 3e wereld-oorlog beginnen lijkt me dan doeltreffender, had je beter het geld daarvoor kunnen besteden.

Hoe zouden deze 25 miljard verspreid zijn over de wereld?
Zonder die "virussen" zou het denkik anders verdeeld zijn.
Zoals je weet groeit de Aziatische bevolking "MEGA" snel, ook de Afrikaanse bevolking groeide ooit zo snel. Voordat we met de "kruistochten" van de moderne tijd begonnen.
But now we are awake!.
  donderdag 30 december 2004 @ 19:40:37 #113
38229 kanaiken
pi_24303724
quote:
Op donderdag 30 december 2004 19:34 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Nou, zoals je kan zien worden reeds de oliebronnen en andere grondstoffen in handen gegooid van de westerse landen.
Hoezo dit? Zover ik weet heeft de westerse wereld niet bepaald alle bronnen in handen.
quote:
Uiteindelijk zal het idee zijn geweest om overal blanken te hebben wonen.

Vergeet niet dat het met behulp van Ex Nazi geleerden is gedaan.. dus wellicht waren het niet de reinsten van geest.
Bedoeling van het aids virus bedoel je? Dat lijkt me dan een erg naïeve gedachte, dat het alleen bij niet-blanken zou blijven
quote:
Een wereldoorlog is zoals je weet, al eerder geprobeert, wellicht, als dit allemaal waar is, is de 2e wereldoorlog nog niet tot zijn einde.
Hoe groot is de kans dat dit waar is?
  donderdag 30 december 2004 @ 20:00:46 #114
94904 ExtremeKnowledge
pi_24304030
50/50, of we vertrouwen oneindig op de politiek en gerichte media.. en komen er uiteindelijk achter dat die onderzoeken allemaal fake zijn, en er geen flowchart gevonden is in de registers van het ministerie van defensie in Amerika.
En 3 2 uur lang durende documentaires fake zijn, de hoogstaande chirurgen, professoren etc gewoon voor de lol iets dergelijks beweren.

Of we realiseren ons dat deze mensen echt onderzoek hebben gedaan, en eindelijk een doorbraak hebben, en weten dat het van deze mycoplasmas komt. En ons willen helpen door een volledige disclosure.
But now we are awake!.
  donderdag 30 december 2004 @ 20:13:07 #115
38229 kanaiken
pi_24304086
quote:
Op donderdag 30 december 2004 20:00 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
50/50, of we vertrouwen oneindig op de politiek en gerichte media.. en komen er uiteindelijk achter dat die onderzoeken allemaal fake zijn, en er geen flowchart gevonden is in de registers van het ministerie van defensie in Amerika.
En 3 2 uur lang durende documentaires fake zijn, de hoogstaande chirurgen, professoren etc gewoon voor de lol iets dergelijks beweren.
Documentaires --> Brengen geld op
de hoogstaande chirurgen, professoren etc --> Hebben een hobby nodig, zijn paranoia, vinden het gewoon interessanter om dat te geloven dan het (saaie) gebruikelijke
onderzoeken --> mensen die toch niks beters te doen hebben gaan maar onderzoekjes schrijven

deze kans zit er idd dik in
quote:
Of we realiseren ons dat deze mensen echt onderzoek hebben gedaan, en eindelijk een doorbraak hebben, en weten dat het van deze mycoplasmas komt. En ons willen helpen door een volledige disclosure.
Of ze doen het om bovenstaande redenen

Idd, zoals je zegt, kans bestaat dat het AIDS-virus gemaakt is. Maar ik acht deze kans verre van 50%
  donderdag 30 december 2004 @ 23:08:59 #116
45206 Pietverdriet
pi_24308345
quote:
Op donderdag 30 december 2004 19:35 schreef ExtremeKnowledge het volgende:

[..]

Als wat in dat artikel waar is, en aids inderdaad van dat mycoplasma komt.

Dan is alles wat Boyd Graves zegt automatisch bevestigd.

Dan is het namelijk letterlijk Virus-Kanker.
Dus je geeft nu toe dat de NYT nooit gezegt heeft meneer Boyd Graves volledig te ondersteunen en je de hele tijd hebt lopen jokken..
Wat ben je dan?
pi_24308513
Die kip ging te ver, maar kan de rest ook even een stapje terug nemen?

Adem in, adem uit, dames en heren. Doordrammen en schelden is niet okay.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  donderdag 30 december 2004 @ 23:29:17 #118
45206 Pietverdriet
pi_24308631
Niet alleen die kip, muus, ook TS heeft er een handje van.
  donderdag 30 december 2004 @ 23:37:55 #119
94904 ExtremeKnowledge
pi_24308714
NYT artikel staat een pagina terug gek

Ik zeg toch, als wat in dat artikel waar is. Het artikel uit de NYT en zelfs andere kranten daar.
But now we are awake!.
  donderdag 30 december 2004 @ 23:42:07 #120
94904 ExtremeKnowledge
pi_24308771
Hey ik ben niet aant schelden hoor, je bent alleen niet de aller "slimste".
Ik moet alles hier 4 of 5 keer herhalen, voordat je eens stopt met het topic bashen.
Ik weet niet of je oplet muus, maar deze jongen leest alleen wat ie wil lezen, geeft steeds maar op 1 of 2 zinnetjes uit mijn hele reactie een reactie.

Zit dingen compleet uit zijn context te trekken.. de hele discussie gaat nergens meer over, omdat de helft van de punten gemist worden.
But now we are awake!.
  donderdag 30 december 2004 @ 23:45:30 #121
94904 ExtremeKnowledge
pi_24308809
Geef nou maar gewoon toe, dat je het topic bewust zit te verneuken.

Je geeft maar op niet eens1/1000e van de inhoud van de theorieen een reply, en blijft maar doordrammen op die bijzaken.

Je hebt in Aids, De creatie van een virus deel 1 al aangegeven dat je er kwam om het topic te verneuken.. omdat je je aangevallen voelde.
Doe dat dan niet nog eens.
Er komt namelijk gewoon weer een deel 3, met weer totaal andere onderzoeken en hun bronnen.
But now we are awake!.
pi_24308900
quote:
Op donderdag 30 december 2004 23:42 schreef ExtremeKnowledge het volgende:

Ik weet niet of je oplet muus, maar deze jongen leest alleen wat ie wil lezen, geeft steeds maar op 1 of 2 zinnetjes uit mijn hele reactie een reactie.
Ik weet niet of je oplet, EK, maar ik had het tegen iedereen.

Normaal verder nu, zonder dat schelden en drammen! Ja, iedereen dus.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  vrijdag 31 december 2004 @ 00:13:27 #123
94904 ExtremeKnowledge
pi_24309237
ok is goed.
But now we are awake!.
pi_24311430
Hoi ExtremeKnowledge, ik heb dat artikel van de NY Times nog niet kunnen vinden hoor. Maar ondertussen heb ik nog wat leuks voor je; http://www.biblebelievers.org.au/who.htm . Had je die al?

Maar goed, verder ben ik hier wel klaar. Ik zal nog wel lezen maar niet meer posten simpelweg omdat jij nu al anderhalve topics lang heel veel informatie aanlevert maar elk bericht dat die informatie weerlegt of negeert of (bewust) verkeerd leest.

Dan houdt de lol van een discussieforum op met bestaan. Veel plezier met je geloof, ik heb in ieder geval wel weer genoeg gezien om te weten dat het HIV-complot een verzinsel is.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_24312207
ExtremeKnowledge, contacteer mij alsjeblieft.
  vrijdag 31 december 2004 @ 10:52:26 #126
45206 Pietverdriet
pi_24315128
quote:
Op donderdag 30 december 2004 23:42 schreef ExtremeKnowledge het volgende:

Ik moet alles hier 4 of 5 keer herhalen, v.

Zit dingen compleet uit zijn context te trekken.. de hele discussie gaat nergens meer over, omdat de helft van de punten gemist worden.
+
Als je gewoon een straigt antwoord zou geven en niet dingen gaat lopen verzinnen zijn we er een stuk sneller uit, denk je niet?
Je zegt dat de NYT je menneke volledig ondersteunt, waar je na dagenlang omheen draaien blijkt dat het niets anders is dat de NYT gewoon over de zaak bericht, en jij maakt er dan van dat als dat klopt, bla bla bla.
Als je een theorie hebt over wat de oorsprong van AIDS zou zijn, zou het goed zijn als je eerst eens verdiept in wat een virus is, wat DNA is, hoe je dat bewerkt, waarom je DNA technologie nodig hebt voor het creeeren van een virus, en wat hoe je zoiets objectief kan bewijzen.
Ik probeer al 2 topics lang inhoudelijk met je te deze discussie aan te gaan, maar het enige wat je doet is draaien over je uitspraken, over wat anders te beginnen, stukken die er niets mee te maken hebben te knippen en plakken zonder te vermelden waar ze vandaan komen, en lijsten links te posten die niets met een antwoord op een vraag te maken hebben, of je gaat lopen schelden en me met een Nazi vergelijken.
Stoort me verder niet hoor, maar ga niet lopen huilen als ik daar wat van zeg. Maar de vragen waren
1) Waar heeft de NYT haar volledige steun uitgesproken -> Antw: Hebben ze niet, dat verzon je zelf
2) Hoe kan men een virus maken jaren voor men überhaupt wist hoe de structuur van DNA er uit ziet -> Antwoord nog open
3) Hoe kan men een virus maken decennia voor de Gensequenser is uitgevonden? -> Antwoord nog open
4) Weet je übehaupt wat een virus is -> Antwoord nog open
5) Hoe kan je een virus (visna) isoleren voordat het gemaakt is? -> Antwoord nog open
6) Als je meneer boyd Graves zo graag de boel open wil hebben, waarom moet je dan betalen om zijn zaak in te kijken? -> Antwoord nog open
7) Wat is nu in jouw optiek HIV? Een bewerkt pokken virus? een verder ontwikkeling van VISNA? Een Agent (.....) ? Een Bewerkte Bacterie? -> Antwoord nog open

Deze vragen zijn inhoudelijk en je keer op keer gesteld, geef daar nu eens een duidelijk antwoord op met bronvermelding, zonder er om heen te draaien of over wat anders te beginnen.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 14:42:14 #127
94904 ExtremeKnowledge
pi_24337027
*Piet speelt de gladde jongen, hopend dat het topic nu eindigt.

1: In de New York Times, 1972, en 1983.
http://app.www.home.nl/zo(...)+times+aids+creation

http://www.ourcivilisation.com/aids/chap6.htm
2: Het is een mycoplasma uit de Brucella Bacterie, bacterien zijn zoals je weet al veel langer zichbaar/bewerkbaar. (brucella is al Heeeel erg lang ontleedt)
3: Gensequenser, niet nodig, ook vuur was er al zonder de aansteker.
Een bacterie is veel gemakkelijker te "bespotten"
Aan passen werkt ook in veel gevallen door organismen in bepaalde situaties te plaatsen.
4: Een virus is een mycoplasma-beestje dat een gastheer nodig heeft om te overleven.

5: Visna= geen virus, maar een mycoplasma uit de Brucella bacterie.

6: Boyd Graves vraagt geen geld, de distributeurs en betalers van oa die documentaires wel.. daarom zijn ze allemaal in dezelde winkel geplaatst.

7:Hiv vertoont grote gelijkenissen met Visna, en met de brucella bacterie.. De kans is groot dat het werkelijk MK Naomi is.

[ Bericht 2% gewijzigd door ExtremeKnowledge op 01-01-2005 15:29:38 ]
But now we are awake!.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 14:43:19 #128
94904 ExtremeKnowledge
pi_24337052
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 02:41 schreef junkie19 het volgende:
ExtremeKnowledge, contacteer mij alsjeblieft.
komt goed
But now we are awake!.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 14:47:26 #129
94904 ExtremeKnowledge
pi_24337116
IGNORANCE IS BLISS, OR IS IT SUICIDE?
We all know it is easier for a king to have a lie believed than a beggar to spread the truth. Well, we are spreading the truth about AIDS. Unfortunately, it isn't pretty. But the fact is you are not being told the truth by the government or the so-called AIDS experts. The media, for reasons of their own, will not present information contradicting the official propaganda.

So you can choose to go along with the same people who gave us Brain Cancer (SV-40 virus) as a result of their contaminated polio vaccines in the early 1960's; a Polio like disease from their contaminated Swine Flu vaccine in the 1970's; and AIDS from their smallpox and hepatitis B vaccines; or, you can at least make yourself a ware of the clear and present dangers that we all face by watching "The Strecker Memorandum." The cost of the tape is nominal, but we submit that remaining ignorant can cost infinitely more.
But now we are awake!.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 15:09:56 #130
94904 ExtremeKnowledge
pi_24337459
Nog een stukje waarin de New York times de polls levert:

The Green Monkey Theory

Where did HIV originate? Prominent cancer virologists and government epidemiologists have theorised that HIV originated in African green monkeys. Purportedly the monkey virus "jumped species" and entered the black population. From there it migrated to Haiti and Manhattan. After the virus entered the black heterosexual population in the late 1970s, it rapidly spread to millions of blacks because of transfusions with HIV-infected blood, dirty needles, promiscuity and genital ulcers — or so the experts said.

Not all scientists believe the official monkey story, although it is rare to find people who express this view publicly. One persistent underground rumor is that AIDS is biological warfare. Proponents of the AIDS conspiracy theory believe that AIDS has nothing to do with green monkeys, homosexuality, drug addiction, genital ulcerations, anal sex or promiscuity, but that it has to do with scientists experimenting on blacks and gays: in short, AIDS is genocide. Most African-Americans have heard the story that HIV is a manufactured virus genetically-engineered to kill off the black race. Thirty percent of New York City blacks polled by The New York Times (October 29, 1990) actually believe AIDS is an ethno-specific bioweapon designed in a laboratory to infect black people.

Despite the general acceptance that HIV came from monkeys and the rain forest, there is no scientific evidence to prove that HIV and AIDS originated in Africa. What is true is that the first AIDS cases were uncovered in the U.S. in 1979, around the same time that AIDS cases were discovered in Africa. In addition, no stored African tissue from the 1970s tests positive for HIV. And scientists have a hard time explaining how a black heterosexual epidemic centered in Africa could have quickly transformed itself into a white homosexual epidemic in Manhattan.

Referenties:

1. Szmuness W, Stevens C, Harley E, et al: Hepatitis-B vaccine; Demonstration of efficacy in a controlled clinical trial in a high-risk population in the United States. New England J Med 303: 833-841, 1980.

2. Francis D, Hadler S, Thompson S, The prevention of Hepatitis-B with vaccine. Report of the Centers for Disease Control multi-center efficacy trial among homosexual men. Annals Int Med 97: 362-366, 1982.

3. Goodfield J: Vaccine on trial. Goodfield J. Quest for the Killers. Birkhauser, Boston, 1985, p. 51-97.

4. Szmuness W: Large scale efficacy trials of Hepatitis-B vaccines in the USA; Baseline data and protocols. J Med Virology 4: 327-340, 1979.

5. Cantwell, A: The Hepatitis-B vaccine trials (1978-1981). In AIDS & The Doctors of Death. Aries Rising Press, Los Angeles, CA, 1988, pp. 65-80.

6. Goodfield, Quest for the Killers, p. 57

7. Ibid, p. 86

8. Ibid, p. 92

9. Stevens CE, Taylor PE, Zang EA, et al: Human T-cell lymphotropic virus type III infection in a cohort of homosexual men in New York City. JAMA 255: 2167-2172, 1986.

10. Kellner A: Reflections of Wolf Szmuness in, Progress in Clinical and Biological Research 182: 3-10, 1985.

11. Piller C and Yamamoto K: Gene Wars: Military Control over the New Genetic Technologies. Beech Tree Books/William Morrow, New York, 1988, p. 103

12. Ibid, p. 97

13. Chase A: Magic Shots. William Morrow and Company, New York, 1982, pp. 81-82.

14. Cantwell: Biowarfare. In Queer Blood. Aries Rising Press, Los Angeles, 1993, pp. 31-40.

15. McClure HM, Keeling ME, Custer RP, et al: Erythroleukemia in two infant chimpanzees fed milk from cows naturally infected with the bovine C-type virus. Cancer Research 34: 2745-2757, 1974.

16. Connor S: AIDS science stands on trial. New Scientist, February 12, 1987, pp. 49-58.

17. Garry RF, Witte MH, Gottleib AA, et al: Documentation of an AIDS virus infection in the United States in 1968. JAMA 260: 2085-2087, 1988.

18. Cantwell: AIDS: New or old? In Queer Blood. Aries Rising Press, Los Angeles, 1993, pp. 61-69.

19. Horowitz LG.: Emerging Viruses, AIDS & Ebola: Nature, Accident or Genocide? Tetrahedron, Inc, Rockport, MA, 1996.

20. Dodd RY, Barker LF (Eds): Infection, Immunity and Blood Transfusion. Prcdngs of the XVIth Annual Scientific Symposium of the American Red Cross, Wa. DC. Alan R Liss, Inc, NY 1985, pp. xiii-xv.

Dr. Alan Cantwell is a physician and AIDS and cancer researcher. He is the author of AIDS & the Doctors of Death and Queer Blood, published by Aries Rising Press. He can be reached at PO Box 29532, Los Angeles, CA 90029, USA. Phone/Fax +1 213-462-6458, Email: alanrcan@aol.com. This article originally appeared in Paranoia magazine. 46a.htm

Extract from New Dawn No.46 (January-February, 1998) © 1998 Dr. Alan Cantwell
But now we are awake!.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 15:23:34 #131
94904 ExtremeKnowledge
pi_24337648
En wat reacties van Doktoren!

Dr Joseph Sonnabend, then head of the AIDS Medical Foundation in New York, had been close to Gallo's work. He was well aware that Gallo had tried to convince peers that his HTLV-I, isolated in 1980, was the long-sought cancer virus (leukaemia).
Gallo was largely successful but there were doubters. When AIDS came along, he appropriated Don Francis' concept that a retrovirus was the probable cause and pressed for HTLV-I as the cause of AIDS. Sonnabend states that

"when a few colleagues and I tried to show that HTLV was not involved in AIDS, all the journals refused to publish it".

He and his colleagues were aware that the Pasteur claims for LAV were guarded. Not all of their small sample of AIDS patients tested positive. They claimed to demonstrate only modest pathogenicity for LAV. Montagnier himself believed that LAV was only one agent in a mix that caused AIDS. Gallo went well beyond these tentative results, and indeed this difference was the basis of his claim to have discovered the AIDS virus. However, Sonnabend was among the inner circle who believed that Gallo's AIDS virus was simply the Pasteur virus under a new name.

Sonnabend states that on hearing the announcement of Gallo's discovery:
"I remember feeling sick to my stomach. I wanted to protest, but all my colleagues told me to just keep quiet. None of the science reporters seemed to see what was going on."

Dr Michael Lange, of St Luke's Hospital in New York City, was at the Pasteur Institute at the time of the announcement. Aware of the tentative claims made for LAV, he was dumbfounded by Gallo's extravagant claims. He writes:

"The cause of AIDS was discovered by government fiat...from that point on AIDS research turned into seedy, criminal politics, and it remained that way".

The originator of a technique used in all AIDS laboratory research, Nobelist Kary Mullis was also flabbergasted. "Why they did it I cannot figure out," he later said. "Nobody in their right mind would jump into this thing like they did ... it had nothing to do with any well-considered science. So [Gallo] had a correlation. So what?"
But now we are awake!.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 15:27:06 #132
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_24337707
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 14:42 schreef ExtremeKnowledge het volgende:

[...]
Een virus is een organisme ?
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  zaterdag 1 januari 2005 @ 15:30:55 #133
94904 ExtremeKnowledge
pi_24337783
Heeft alleen niet echt organen:P
But now we are awake!.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 17:40:37 #134
45206 Pietverdriet
pi_24340051
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 14:42 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
*Piet speelt de gladde jongen, hopend dat het topic nu eindigt.
Weer eens op de persoon spelen?
Wat ben je dan?
quote:
1: In de New York Times, 1972, en 1983.
http://app.www.home.nl/zo(...)+times+aids+creation
Een link naar een zoekmachine is geen antwoord, en er staat daar niets over dat de NYT je menneke volledig ondersteunt.
quote:
http://www.ourcivilisation.com/aids/chap6.htm
2: Het is een mycoplasma uit de Brucella Bacterie, bacterien zijn zoals je weet al veel langer zichbaar/bewerkbaar. (brucella is al Heeeel erg lang ontleedt)
Oh, dus HIV is geen retrovirus??
quote:
3: Gensequenser, niet nodig, ook vuur was er al zonder de aansteker.
Een bacterie is veel gemakkelijker te "bespotten"
Aan passen werkt ook in veel gevallen door organismen in bepaalde situaties te plaatsen.
Leg eens uit hoe je HIV creeerd met "een aansteker"
quote:
4: Een virus is een mycoplasma-beestje dat een gastheer nodig heeft om te overleven.
Nope, een virus en een mycoplasma zijn twee heel verschillende dingen.
Een virus is erfelijk materiaal ingesloten in een eiwit. Een Retro virus (HIV is een Retro virus) bestaat uit RNA. een retrovirus heeft tussen de 1000 en 23000 basis paren Nucleinezuren ( A=Adenine, C=Cytosine, T=Thymine, G=Guanine en U=Uracil.) in zijn RNA en een mycoplasma rond de 10.000.000 basisparen in het DNA
Je weet dus helemaal niets van biologie.
quote:
5: Visna= geen virus, maar een mycoplasma uit de Brucella bacterie.
Grappig maar nu zeg je dat een virus weet wat anders is dan een Mycoplasma. Wat dan nu?
En je topic titel zegt weer dat Aids, creatie van een virus.
Visna is wel degelijk een retro virus, en infecteerd schapen.
quote:
7:Hiv vertoont grote gelijkenissen met Visna, en met de brucella bacterie.. De kans is groot dat het werkelijk MK Naomi is.
Wat zijn dan de overeenkomsten in de DNA string?
  zaterdag 1 januari 2005 @ 18:08:27 #135
94904 ExtremeKnowledge
pi_24340558
Volgens deze mensen:
Visna, en waarschijnlijk ook AIDS zijn geextract uit de Brucella bacterie.
Men haalde het MYCOPLASMA uit deze bacterie. en paste dit aan.

Daarmee is een agent gemaakt voor een regio aan ziektes.

Een virus is een klein deeltje, dat andere levende organismes kan infecteren.
Virussen zijn obligate inter cellaire parasiten, waarmee bedoeld wordt dat ze alleen kunnen multiplien door het binnenvallen van andere cellen.

Daarmee onderscheiden virussen zich.

Echter, dit is geen virus.. het is mycoplasma uit die brucella bacterie.. De verspreiding is WEL via het pokkenvirus gegaan.. omdat men waarschijnlijk vaccins leverde met die supplementen eraan vast.

-"These are Not my own words"

MY BROTHER BOYD,

THANK YOU FOR INFORMING THE COMMUNITY REGARDING THE ORIGINS OF HIV/AIDS. I HAVE WORKED WITH THE PRISON POPULATION AS A VOLUNTEER FOR 20 YEARS AND I DID HEAR ABOUT THIS, BUT NEVER WITH THE INFORMATION YOU ARE GIVING. AND I WANT YOU TO KNOW THAT YOU HAVE SUPPORT, AND NOW IS THE TIME. IF NOT NOW! WHEN? IF NOT US! WHO?

QUEEN MAKEDA 1/13/01

--------------------------------------------------------------------------------

"Give 'em hell, Boyd!" Love your web-site; I always knew you'd be doing great things!"

Stan Battles March 11, 2001

[ Bericht 14% gewijzigd door ExtremeKnowledge op 01-01-2005 18:14:07 ]
But now we are awake!.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 18:20:57 #136
45206 Pietverdriet
pi_24340757
Weet EK het verschil tussen RNA en DNA?
Heb een heeeeel donkerbruin vermoeden dat je de vraag zelfs niet begrijpt, en voor de rest ga je niet in op mijn post. Je begint klassiek weer met over wat anders te gaan beginnen.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 18:23:27 #137
94904 ExtremeKnowledge
pi_24340790
Oh Piet je vergat trouwens ook een type virus

Three types of viruses: A BACTERAL VIRUS, otherwise called a bacteriophage (left center); an animal virus (top right); and a retrovirus (bottom right). Viruses depend on the host cell that they infect to reproduce. When found outside of a host cell, viruses consist of genomic nucleic acid, either DNA or RNA (depicted as blue), surrounded by a protein coat, or capsid, with or without a glycoprotein envelope.

Cool, ik gaf onbewust al antwoord op je vraag of ik dat verschil wist
But now we are awake!.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 18:26:18 #138
45206 Pietverdriet
pi_24340855
Hebben het toch over HIV en VISNA, dat zijn beide retrovirussen, en in je plaatje zit een fout, een Retrovirus bestaat uit RNA.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 18:31:40 #139
94904 ExtremeKnowledge
pi_24340949
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/entrez/query.fcgi?db=pubmed&cmd=Display&dopt=pubmed_pubmed&from_uid=1645467

Check it out, een lijstje onderzoeken van ONafhankelijke onderzoekers.
But now we are awake!.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 18:32:33 #140
94904 ExtremeKnowledge
pi_24340963
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 18:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Hebben het toch over HIV en VISNA, dat zijn beide retrovirussen, en in je plaatje zit een fout, een Retrovirus bestaat uit RNA.
Plaatje komt van Wikipedia..

Wat een domme mensen daar zijn ze er zeker niet helemaal uit?

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/2/21/Virus-types.png
But now we are awake!.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 18:34:06 #141
45206 Pietverdriet
pi_24340998
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 18:31 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/entrez/query.fcgi?db=pubmed&cmd=Display&dopt=pubmed_pubmed&from_uid=1645467

Check it out, een lijstje onderzoeken van ONafhankelijke onderzoekers.
En?
  zaterdag 1 januari 2005 @ 18:36:33 #142
45206 Pietverdriet
pi_24341045
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 18:32 schreef ExtremeKnowledge het volgende:

[..]

Plaatje komt van Wikipedia..

Wat een domme mensen daar zijn ze er zeker niet helemaal uit?

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/2/21/Virus-types.png
Nee hoor geen domme mensen daar, gewoon mensen die ook wel eens een foutje maken
http://en.wikipedia.org/wiki/Retrovirus
" A retrovirus is a virus which has a genome consisting of RNA."
  zaterdag 1 januari 2005 @ 18:42:34 #143
94904 ExtremeKnowledge
pi_24341150
Geen contexten weglaten graag.
Censuur is zoooo 2004

A retrovirus is a virus which has a genome consisting of RNA. It relies on reverse transcriptase to perform a kind of reverse transcription of its genome from RNA into DNA for insertion by integrase into the host's genome.

The virus itself is just a storage form for its DNA; the reverse transcription takes place in the host's cytosol. A retrovirus' genome integrated into the host's genome is called a provirus.
But now we are awake!.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 18:51:25 #144
45206 Pietverdriet
pi_24341313
En weet je ook wat dat betekend EK?

Maar ga nu eens in op mijn kritiek ipv weer over wat anders te beginnen.
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 17:40 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Weer eens op de persoon spelen?
Wat ben je dan?
[..]

Een link naar een zoekmachine is geen antwoord, en er staat daar niets over dat de NYT je menneke volledig ondersteunt.
[..]

Oh, dus HIV is geen retrovirus??
[..]

Leg eens uit hoe je HIV creeerd met "een aansteker"
[..]

Nope, een virus en een mycoplasma zijn twee heel verschillende dingen.
Een virus is erfelijk materiaal ingesloten in een eiwit. Een Retro virus (HIV is een Retro virus) bestaat uit RNA. een retrovirus heeft tussen de 1000 en 23000 basis paren Nucleinezuren ( A=Adenine, C=Cytosine, T=Thymine, G=Guanine en U=Uracil.) in zijn RNA en een mycoplasma rond de 10.000.000 basisparen in het DNA
Je weet dus helemaal niets van biologie.
[..]

Grappig maar nu zeg je dat een virus weet wat anders is dan een Mycoplasma. Wat dan nu?
En je topic titel zegt weer dat Aids, creatie van een virus.
Visna is wel degelijk een retro virus, en infecteerd schapen.
[..]

Wat zijn dan de overeenkomsten in de DNA string?
Je fietst daar lekker omheen, maar je hebt er geen enkel antwoord op.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 19:28:11 #145
94904 ExtremeKnowledge
pi_24341974
Voor jou een krantenartikel uit een voor jou heel bekende krant! Om gelijk je stukje te beantwoorden.
Aids similarities met Visna, het schapen- retro- virus..

Bij de weg ook weer heel erg offtopic, die vraag...

Animal virus is linked to origin of AIDS

Associated Press Herald - Friday, January 4, 1985

--------------------------------------------------------------------------------
WASHINGTON - "Striking similarities" have been found between the virus believed to cause AIDS and one that infects sheep, a development that could indicate that the deadly human disease originated in animals and that developing a vaccine against it could be difficult, scientists said Thursday.
Researchers at the National Cancer Institute and the Johns Hopkins University Medical School said detailed studies of the virus believed to cause AIDS -- acquired immune deficiency syndrome -- show that it is indistinguishable from a family of animal disease agents called lentiviruses.

The AIDS agent, a variety of human T-cell leukemia-lymphoma virus called HTLV-3, most closely resembles a lentivirus known as visna virus, says a report in the journal Science.

This animal virus causes arthritis, pneumonia and a brain inflammation called encephalitis in sheep and goats. Other lentiviruses cause disease in cattle and horses.

The researchers said the close similarities between HTLV-3 and lentiviruses suggest that the viruses either may have had a common ancestor at one time or that an animal disease virus may have passed into humans more recently.

"Although this finding is strongly suggestive, it's too premature to call HTLV-3 a visna virus," said Dr. Matthew A. Gonda of the cancer institute, the principal author.

Dr. Robert C. Gallo, another author and a co-discoverer of HTLV-3, said in an interview that despite the similarities, HTLV-3 definitely is not the visna virus crossing over into humans.

"But it may be another related animal virus coming into man," Gallo said, "and this means we have to look more closely at these animals as models and these types of animal viruses."

Gallo said no one knows if the viruses could have stemmed from a common viral ancestor hundreds of thousands of years ago, or if a virus moved between species only decades ago from human exposure to the blood of sheep or goats.

By learning more about how lentiviruses function, the researchers said, scientists may find out how HTLV-3 invades and destroys key cells of the body's protective immune system.

More than 7,100 cases of AIDS have been reported in the United States since 1981 and the number of reported cases of the incurable disease is doubling every six months, say health officials. Victims, who are primarily promiscuous male homosexuals and intravenous drug abusers, lose the ability to ward off infections and other diseases.

The scientists noted that vaccines against animal lentiviral diseases are very difficult to develop because, among other things, the viruses constantly are undergoing genetic change and it is hard to target specific antibodies against them.

850104
AP850101

Copyright © 1985 - Associated Press.
But now we are awake!.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 19:32:27 #146
94904 ExtremeKnowledge
pi_24342041
En Wederom --->

Georgsson G, Andresdottir V, Palsson PA, Petursson G.

Institut for experimentel patologi, Keldur, Islands Universitet, Reykjavik.

Visna, a lingering meningo-encephalitis in sheep, was one of the diseases on which B. Sigurdsson based his theory of a special group of disorders called slow infections. The cause of the disease, a retrovirus, was isolated in 1957. Visna is now classified in a subgroup of retroviridae, lentivirinae, together with virus types in animals and the human immune deficiency virus HIV. Notwithstanding that Visna has been eradicated among Icelandic sheep for 25 years research into this virus continues since it bears many similarities to HIV and also MS.

Publication Types:
Review
Review, Tutorial

PMID: 1645467 [PubMed - indexed for MEDLINE]

[ Bericht 60% gewijzigd door ExtremeKnowledge op 01-01-2005 19:42:12 ]
But now we are awake!.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 19:37:31 #147
38229 kanaiken
pi_24342138
EK, of je nou gelijk hebt of niet, jou manier van "discussie" voeren is op deze manier erg vermoeiend.
Het zou prettig zijn als je de post pietverdriet zou pakken, en stapje voor stapje zijn argumenten onderuit zou halen (waartoe je blijkbaar jezelf in staat acht)
en als antwoord geen link plaatsen, maar een link hooguit als bron gebruiken, terwijl je uit de bron alles haalt wat je nodig hebt en daarbij beargumenteert waarom jij gelijk hebt.

Dit zou het al een stuk prettiger maken, en overtuigender (en dat wil je immers bereiken)
  zaterdag 1 januari 2005 @ 19:43:27 #148
94904 ExtremeKnowledge
pi_24342257
Piet verdriet neemt niks aan van wat ik zeg, leest gericht.

Dus plaats in de bronnen in zijn geheel, van dergelijke doktoren.

Sorry, Het hoeft van mij niet op deze manier.
But now we are awake!.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 19:47:58 #149
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_24342330
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 19:43 schreef ExtremeKnowledge het volgende:

Hij kan dus dicht ?
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  zaterdag 1 januari 2005 @ 19:51:00 #150
45206 Pietverdriet
pi_24342387
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 19:43 schreef ExtremeKnowledge het volgende:

Ik haal continu onderuit wat je post, bedoel je.
Maar geef nu eens antwoord op de punten, ipv in het wild weg met andere verhalen te komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')