Klinkt plausibel. Wat wil je er mee aangeven? :-)quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:58 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Since AIDS [...] elude them.
Websites van de overheid of defensie hebben een .gov extensie. Waar is die danquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:04 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
HIV Information Centre:
http://hivinsite.ucsf.edu/InSite?page=pr-02-10&doc=2098.3cce
Fibberish waar zijn je argumenten?
Te ziek voor woorden ja.quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:14 schreef tommytheman het volgende:
Zieke topic
Nee, men weet het niet. Dat is iets anders.quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:39 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Er is geen source volgens de wetenschappers..
Wat probeer je hiermee te impliceren? Het maakt tevens die link als bron onbruikbaar voor jouw campagne. Ze maken immers geen melding van de 'source'.quote:Ik hoef er niet bij te vertellen wat de source is right?
Nee, je maakt jezelf er ongeloofwaardig mee. En dat doet je zaak geen goed.quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:44 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Ik zet alles hier in de extreemste vorm neer, dat doe ik enkel met de reden dat mensen dan gaan zoeken..
Maar die waarheid is niet te vinden op dubieuze websites. Als je met goed onderbouwde wetenschappelijke bronnen komt, ben ik zelfs bereid om het serieus te nemen. Nu niet.quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:55 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Dus gaat iemand zoeken naar de waarheid, ongeloofwaardig betekent niet dat het niet waar kan zijn.
Die hivinsite website van de universiteit van San Francisco lijkt me redelijk betrouwbaar maar die zegt helemaal niets dat de stelling van ExtremKnowledge staaft (behalve dat er op een bepaald moment staat dat: "sommigen geloven dat..."quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:59 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
Maar die waarheid is niet te vinden op dubieuze websites. Als je met goed onderbouwde wetenschappelijke bronnen komt, ben ik zelfs bereid om het serieus te nemen. Nu niet.
Ja. Dat klopt. Wat is de relevantie daarvan?quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:04 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Mycoplasma-ziektes werden al ontdekt in vee en granen aan het eind van de 19e eeuw.
Je hebt echt geen idee waar je het over hebt...quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:11 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Dat het meer dan logisch is, dat men in de jaren 40 al kon expirimenteren met de uitvoering van aangepaste virussen..
Kweken kan ook zonder precieze kennis van de dna structuur, genetica maakt het wel een stuk makkelijker als je iets vanuit het "niets" wil creeeren, op de manier van, ik voeg die cellen bij dat om dat effect te krijgen.
Ik ben het er mee eens, dat het knappe koppen moeten zijn geweest die dergelijke cel-ontbindingen kunnen vastmaken aan een virus.
Maar je hebt het blijkbaar nooit gelezen en/of willen begrijpen.quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:26 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Nee dankje rekenwonder, dat heb ik al wat jaartjes in mijn bezit.
Is het nu een virus of een bacterie?quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:25 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Deze agent is geen virus, of bacterie.. het is een gemuteerde vorm van de Brucella bacterie.
geloof dat TS dat verschil niet echt begrijpt.quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:42 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Is het nu een virus of een bacterie?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |