Je liegtquote:Op woensdag 16 februari 2005 01:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Marco is bezig met het klaarmaken van de 100 pakketjes
Naar mijn weten is de exacte puntentelling nooit bekend gemaakt. Of heb ik iets gemist?quote:De exacte puntentelling zal op een later tijdstip uit de doeken gedaan worden, maar ik kan je wel vertellen dat de berekening bestaat uit diverse onderdelen.
je bedoelt deze?quote:Op woensdag 2 maart 2005 21:23 schreef Baris het volgende:
Misschien is het oud, maar dat maakt even niets uit:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=697
[..]
Naar mijn weten is de exacte puntentelling nooit bekend gemaakt. Of heb ik iets gemist?
Nee. Ik bedoel de puntentelling van de tagjes die naast je username staan.quote:Op woensdag 2 maart 2005 21:49 schreef pkwarts het volgende:
[..]
je bedoelt deze?
((gameplay*6)+(fun*3)+(levensduur*1)+(graphics*1.4)+(geluid*1)+(originaliteit*0.4)+(reviewerscore*5)/17.8)
staat overigens in de FAQ van de site
Tja, om heel eerlijk te zijn, die weten wij ook nietquote:Op donderdag 3 maart 2005 10:11 schreef Baris het volgende:
[..]
Nee. Ik bedoel de puntentelling van de tagjes die naast je username staan.
als dit overzicht up to date is, dan nog niet..quote:Op donderdag 3 maart 2005 11:37 schreef RayMania het volgende:
Zijn alle prijzen van de kerstprijsvraag al verzonden of ...
Oke, dan weet ik dat ook weer. Ik ben wel benieuwd naar de puntentelling.quote:Op donderdag 3 maart 2005 11:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tja, om heel eerlijk te zijn, die weten wij ook nietDe enige die dat weet is Danny, en die is op dit moment door omstandigheden niet beschikbaar...
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:54 schreef ArmaniMania het volgende:
[afbeelding]
Dus hier zitten de mensen met grote piemels o.a. en uiteraard op games.fok.nl
In dit topic hangen idd wel relatief meer grote zeikerds rond ja.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:54 schreef ArmaniMania het volgende:
[afbeelding]
Dus hier zitten de mensen met grote piemels o.a. en uiteraard op games.fok.nl
dat zal denk ik ook niet zo snel gaan gebeurenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:16 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
heej niet bij mij komen uithuilen als ze games.fok.nl opdoeken.
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:16 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
heej niet bij mij komen uithuilen als ze games.fok.nl opdoeken.
Thermometer doet het hier prima in Firefox.. wat gebruik jij?quote:Op zondag 20 maart 2005 14:18 schreef Cerbie het volgende:
De thermometer is nog niet gefixed, kan het er anders niet op een andere manier bijgezet worden, ik heb niet echt zin om voor elke previewscore die ik wil weten IE te openen
Ik vind het persoonlijk niet echt moeilijke woorden, niet alledaagse woorden in de gameindustrie misschien, maar het is wat anders dan woorden als vet en kick-ass.quote:Op zondag 20 maart 2005 13:56 schreef Logitik het volgende:
Waarom van die moeilijke woorden in dit nieuwsbericht? :
http://games.fok.nl/news.php?newsid=3523
Ik ga erop letten.quote:Op zondag 20 maart 2005 13:56 schreef Logitik het volgende:
Waarom van die moeilijke woorden in dit nieuwsbericht? :
http://games.fok.nl/news.php?newsid=3523
Dat is volgens mij iets FOK!games-specifieks. Ik meld het ff achterin. Tnx.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:33 schreef am2 het volgende:
Ff een miereneuk iets, zal wel een fok-algemeen iets zijn: deze smiley http://images.fok.nl/s/spinsmile.gif heeft geen transparante achtergrond maar een witte achtergrond. Zie allessandro's post in http://games.fok.nl/review.php?reviewid=3549&page=6 , die gebruikt m (op een niet-witte achtergrond)
Opera 7.54, als andere Operagebruikers even kijken of het bij hun wel werkt, dan weet ik of het aan deze pc of Opera ligtquote:Op zondag 20 maart 2005 16:12 schreef washandje het volgende:
[..]
Thermometer doet het hier prima in Firefox.. wat gebruik jij?
Nee, want het zijn over het algemeen gewoon themaweken met als bedoeling dat iedereen dezelfde layout (of iig keuze uit 2 á 3) heeft.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:04 schreef nlboy het volgende:
Hoi ik had misschien een tip http://games.fok.nl
Is het misschien een idee om alle theme's van de site (die langs zijn geweest) dat je die nog steeds gewoon kan kiezen bij opties?
Want als ik eerlijk mag zijn vind ik de standaard theme's een beetje eentonig.
uhuhquote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:11 schreef peristilius het volgende:
Als iedereen dat kan voelt de crew zich niet meer speciaal genoeg
We kiezen er inderdaad voor om niet als eerste te zijn. Niet als eerste, niet als tweede en ook niet als een van de eerste zelfs. Onze reviewers krijgen 2 volle weken na ontvangst van een game om een review te schrijven. Op deze manier zorgen we ervoor dat de reviews compleet zijn en hopelijk iets meer bevatten dan een beschrijving van alleen het eerste level. Iedere site heeft hierin een andere strategie. Kies je ervoor een korte review te plaatsen van 1 pagina, dan kun je dit eerder plaatsen en dan zul je daar zeker mensen mee lokken. Andere mensen zullen iets langer wachten en meer geinteresseerd zijn in iets langere reviews en meer inhoudelijke verhalen. Waarom Brothers in Arms iets langer heeft geduurd zal je snel duidelijk worden wanneer deze review online gaatquote:Op zaterdag 2 april 2005 08:21 schreef Rodie83 het volgende:
Tsja ik vind het leuk om actief te zijn, ook qua userreviews, maar ik vind het erg tegenvallen dat van grotere games de reviews veel en veel te laat zijn. Het kan toch eigenlijk niet dat ik nu als eerste een review schrijf voor Brothers in Arms? Daar had allang een "officiele" review van moeten zijn. Ik snap best dat de crew het ook druk heeft met andere zaken, maar dan breid je maar uit ofzo. Vervolgens wel een review leveren van "Winnie de Poeh en het knaagje in zijn maagje" is wel echt de klap op de vuurpijl.
Tsja. Sorry, ik heb geen 2 weken nodig om één game te spelen en te reviewen. Tis gewoon immens nadelig dat ik als ik een nieuwe game wil aanschaffen moet uitwijken naar een andere gamessite, die wel al alle informatie heeft. Dan kan je het wel goed willen doen, maar als ik op andere sites al van alles gelezen heb, waarom zou ik het dan op Fok! nog een keer gaan lezen. Beetje achter het net vissen, dat idee. Bovendien zou ik graag willen zien dat ik behalve gamesnieuws ook voor gamesinfo terecht kan op Fok! Games.quote:Op zaterdag 2 april 2005 08:44 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
We kiezen er inderdaad voor om niet als eerste te zijn. Niet als eerste, niet als tweede en ook niet als een van de eerste zelfs. Onze reviewers krijgen 2 volle weken na ontvangst van een game om een review te schrijven. Op deze manier zorgen we ervoor dat de reviews compleet zijn en hopelijk iets meer bevatten dan een beschrijving van alleen het eerste level. Iedere site heeft hierin een andere strategie. Kies je ervoor een korte review te plaatsen van 1 pagina, dan kun je dit eerder plaatsen en dan zul je daar zeker mensen mee lokken. Andere mensen zullen iets langer wachten en meer geinteresseerd zijn in iets langere reviews en meer inhoudelijke verhalen. Waarom Brothers in Arms iets langer heeft geduurd zal je snel duidelijk worden wanneer deze review online gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |