Ik open die vensters ineens en ga ze één voor één af dus dan komt het wel eens voor dat er al voor me gereageerd is.quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:18 schreef speknek het volgende:
Wat is het precies, dat je bedoelt?
je precies , de boxshots staan mooier bovenaan dat bedoelde ik eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:10 schreef Lexie het volgende:
Volgens mij bedoelt hij dat de boxshots van de gereviewde games standaard onder het nieuws staan; in de opties kun je dit veranderen. Van mij mocht het standaard ook wel bovenaan staan.
Dat vind ik een leuk idee. *copy-pastet naar crewforum*quote:Op zondag 6 februari 2005 11:51 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
je precies , de boxshots staan mooier bovenaan dat bedoelde ik eigenlijk.
ennuh is het niet leuk om alle uitslagen van de polls op een pagina te pleuren?
Ik zat er zelf ook aan te denken dat we ze wat meer in de spotlights moesten zetten omdat er een periode is geweest dat ze bijna niet gebruikt werden. Gelukkig is het deze week wat meer gebruikt, maar het kan nog beter inderdaad.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:51 schreef inkie1010 het volgende:
Misschien ook een idee om de userreviews (desnoods 1x per week een overzicht van de nieuwe userreviews) tussen de nieuwsberichten te zetten, want nu zijn ze eigenljik best wel verstopt!
Voordat ik er zelf achter kwam dat die er waren was ik al met de kerstprijsvraag bezig!
Ik denk dat het ook komt omdat er wat weinig feedback is. De meeste userreviews krijgen maar 2 reacties ofzo, behalve als het of een speciale is, of een erg slechte, van 4 regels zonder punctuatie en dergelijke.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zat er zelf ook aan te denken dat we ze wat meer in de spotlights moesten zetten omdat er een periode is geweest dat ze bijna niet gebruikt werden. Gelukkig is het deze week wat meer gebruikt, maar het kan nog beter inderdaad.
Hoe we ze precies meer aandacht gaan geven weet ik op dit moment nog niet, maar we gaan er iig even over denken.
Je liegtquote:Op woensdag 16 februari 2005 01:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Marco is bezig met het klaarmaken van de 100 pakketjes
Naar mijn weten is de exacte puntentelling nooit bekend gemaakt. Of heb ik iets gemist?quote:De exacte puntentelling zal op een later tijdstip uit de doeken gedaan worden, maar ik kan je wel vertellen dat de berekening bestaat uit diverse onderdelen.
je bedoelt deze?quote:Op woensdag 2 maart 2005 21:23 schreef Baris het volgende:
Misschien is het oud, maar dat maakt even niets uit:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=697
[..]
Naar mijn weten is de exacte puntentelling nooit bekend gemaakt. Of heb ik iets gemist?
Nee. Ik bedoel de puntentelling van de tagjes die naast je username staan.quote:Op woensdag 2 maart 2005 21:49 schreef pkwarts het volgende:
[..]
je bedoelt deze?
((gameplay*6)+(fun*3)+(levensduur*1)+(graphics*1.4)+(geluid*1)+(originaliteit*0.4)+(reviewerscore*5)/17.8)
staat overigens in de FAQ van de site
Tja, om heel eerlijk te zijn, die weten wij ook nietquote:Op donderdag 3 maart 2005 10:11 schreef Baris het volgende:
[..]
Nee. Ik bedoel de puntentelling van de tagjes die naast je username staan.
als dit overzicht up to date is, dan nog niet..quote:Op donderdag 3 maart 2005 11:37 schreef RayMania het volgende:
Zijn alle prijzen van de kerstprijsvraag al verzonden of ...
Oke, dan weet ik dat ook weer. Ik ben wel benieuwd naar de puntentelling.quote:Op donderdag 3 maart 2005 11:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tja, om heel eerlijk te zijn, die weten wij ook nietDe enige die dat weet is Danny, en die is op dit moment door omstandigheden niet beschikbaar...
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:54 schreef ArmaniMania het volgende:
[afbeelding]
Dus hier zitten de mensen met grote piemels o.a. en uiteraard op games.fok.nl
In dit topic hangen idd wel relatief meer grote zeikerds rond ja.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:54 schreef ArmaniMania het volgende:
[afbeelding]
Dus hier zitten de mensen met grote piemels o.a. en uiteraard op games.fok.nl
dat zal denk ik ook niet zo snel gaan gebeurenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:16 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
heej niet bij mij komen uithuilen als ze games.fok.nl opdoeken.
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:16 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
heej niet bij mij komen uithuilen als ze games.fok.nl opdoeken.
Thermometer doet het hier prima in Firefox.. wat gebruik jij?quote:Op zondag 20 maart 2005 14:18 schreef Cerbie het volgende:
De thermometer is nog niet gefixed, kan het er anders niet op een andere manier bijgezet worden, ik heb niet echt zin om voor elke previewscore die ik wil weten IE te openen
Ik vind het persoonlijk niet echt moeilijke woorden, niet alledaagse woorden in de gameindustrie misschien, maar het is wat anders dan woorden als vet en kick-ass.quote:Op zondag 20 maart 2005 13:56 schreef Logitik het volgende:
Waarom van die moeilijke woorden in dit nieuwsbericht? :
http://games.fok.nl/news.php?newsid=3523
Ik ga erop letten.quote:Op zondag 20 maart 2005 13:56 schreef Logitik het volgende:
Waarom van die moeilijke woorden in dit nieuwsbericht? :
http://games.fok.nl/news.php?newsid=3523
Dat is volgens mij iets FOK!games-specifieks. Ik meld het ff achterin. Tnx.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:33 schreef am2 het volgende:
Ff een miereneuk iets, zal wel een fok-algemeen iets zijn: deze smiley http://images.fok.nl/s/spinsmile.gif heeft geen transparante achtergrond maar een witte achtergrond. Zie allessandro's post in http://games.fok.nl/review.php?reviewid=3549&page=6 , die gebruikt m (op een niet-witte achtergrond)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |