abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24236958
Zoals jullie waarschijnlijk wel weten heeft FOK! haar eigen gamesite FOK!Games. Aangezien wij (niet) perfect zijn kun je hier al je complimenten kwijt, maar natuurlijk ook al je commentaar en vragen.

Ook zit een groot gedeelte van de crew op irc en wel in het kanaal #gam. Voor informatie en instructies hoe dit werkt, klik dan hier. Heb je geen zin om dit allemaal te lezen klik dan hier vul je nickname en kies GAM als kanaal.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_24236990
Uberprijsvraag
pi_24238209
De search werkt brak en sommige dingen werken niet zoals ze moeten...
voorderest ist goed
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  maandag 27 december 2004 @ 17:36:02 #4
65516 gieling
Live from NYC
pi_24238337
quote:
Op maandag 27 december 2004 17:28 schreef Gamedemon het volgende:
sommige dingen werken niet zoals ze moeten...
Dan is het zaak om te weten wat!
pi_24238872
zoals de search...ik zocht voor die prijsvraag nieuws van...16 december geloof ik...khad em tot 30 dagen geleden staan die search...vind die niks...dus ik doe 999 dagen zodat ie alles pakt met dat onderwerp...staat die er wel...dat soort dingetjes...
  dinsdag 28 december 2004 @ 19:09:31 #6
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_24259739
complimenten voor de prijsvragen

stickers!!
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  dinsdag 28 december 2004 @ 20:12:46 #7
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_24261112
Ik wou dat die search is bleef staan als je wat intikt. Ik moet bijvoorbeeld 5 keer achter elkaar t/m 200 dagen geleden opzoeken maar veranderd het steeds weer terug naar 30, kan hij niet blijven staan op 200?
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_24266995
overgens wil ik ff kwijt dat als ik 90 goede antwoorden heb met die prijsvraag dat ik geen sticker wil winnen...er zit al 2 of 3 uur zoeken op games.fok.nl naar antwoorden, en een sticker als prijs zou erg kut zijn
pi_24272014
quote:
Op woensdag 29 december 2004 00:13 schreef Gamedemon het volgende:
overgens wil ik ff kwijt dat als ik 90 goede antwoorden heb met die prijsvraag dat ik geen sticker wil winnen...er zit al 2 of 3 uur zoeken op games.fok.nl naar antwoorden, en een sticker als prijs zou erg kut zijn
Ofwel: dan hoeft GD niks en mag je het aan mij geven.
  woensdag 29 december 2004 @ 12:58:21 #10
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_24274503
Ik heb 2 dagen meegedaan aan de kerstprijsvragen. Reden: Vragen zijn nogal inspiratieloos.

Ik hoopte op leuke retro vragen over wie/wat in welke game etc. Maar dit is gewoon saai alsmaar de search pagina van fokgames gebruiken. Gaaap.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_24275776
quote:
Op woensdag 29 december 2004 12:58 schreef BMH het volgende:
Ik heb 2 dagen meegedaan aan de kerstprijsvragen. Reden: Vragen zijn nogal inspiratieloos.

Ik hoopte op leuke retro vragen over wie/wat in welke game etc. Maar dit is gewoon saai alsmaar de search pagina van fokgames gebruiken. Gaaap.
Bij de echte leuke retro vragen dan zit je alsmaar de search van google te gebruiken...
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  woensdag 29 december 2004 @ 14:07:53 #12
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_24275847
quote:
Op woensdag 29 december 2004 14:03 schreef Tain het volgende:

[..]

Bij de echte leuke retro vragen dan zit je alsmaar de search van google te gebruiken...
Dan leer je weer wat over de geschiedenis van games.
pi_24275929
quote:
Op woensdag 29 december 2004 14:07 schreef BMH het volgende:

[..]

Dan leer je weer wat over de geschiedenis van games.
we proberen de users zoveel mogelijk wegwijs te maken op de site.
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
pi_24282971
quote:
Op woensdag 29 december 2004 10:24 schreef Thomper het volgende:

[..]

Ofwel: dan hoeft GD niks en mag je het aan mij geven.
pi_24290306
quote:

Sorry. We hebben natuurlijk onderliggende doelen met deze prijsvraag. Ik zie wel eens websites waar je ontzettend ingewikkelde prijsvragen hebt die alleen leuk zijn voor de mensen die hem bedenken en een select aantal mensen dat genoeg kennis heeft om de antwoorden via google te kunnen vinden. Wij gebruiken prijsvragen als middel om mensen bekend te maken met de content van FOK!games. Daarnaast is het gewoon zo dat FOK! en dus ook FOK!games een volwassener en meer casual publiek aantrekt, die vooral items lezen en dus minder reageren. Door dit soort prijsvragen te houden die (hopelijk!) leuk zijn om te doen, hopen we meer mensen ertoe over te halen om een username aan te maken en om in het vervolg ook lekker mee te reageren.
pi_24292717
quote:

Ok, zullen we eens wat vragen gaan stellen over de dps?
pi_24293527
quote:
Op donderdag 30 december 2004 01:33 schreef Vagere_Hein het volgende:

[..]

Sorry. We hebben natuurlijk onderliggende doelen met deze prijsvraag. Ik zie wel eens websites waar je ontzettend ingewikkelde prijsvragen hebt die alleen leuk zijn voor de mensen die hem bedenken en een select aantal mensen dat genoeg kennis heeft om de antwoorden via google te kunnen vinden. Wij gebruiken prijsvragen als middel om mensen bekend te maken met de content van FOK!games. Daarnaast is het gewoon zo dat FOK! en dus ook FOK!games een volwassener en meer casual publiek aantrekt, die vooral items lezen en dus minder reageren. Door dit soort prijsvragen te houden die (hopelijk!) leuk zijn om te doen, hopen we meer mensen ertoe over te halen om een username aan te maken en om in het vervolg ook lekker mee te reageren.
Ik gok dat een 'casual' publiek niet het type is dat 100 vragen maakt.
  donderdag 30 december 2004 @ 11:03:31 #18
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_24293732
quote:
Op donderdag 30 december 2004 01:33 schreef Vagere_Hein het volgende:

[..]

Kortom: meer views = goed.
pi_24295086
quote:
Op donderdag 30 december 2004 11:03 schreef BMH het volgende:

[..]

Kortom: meer views = goed.
Nee, meer reacties zijn goed. Je merkt nu al duidelijk dat games.fok een breder publiek aantrekt dan andere sites, wat natuurlijk komt doordat de gemiddelde FOK!ker in de twintig is en relatief hoogopgeleid is. Dit levert geregeld erg leuke discussies op, wat de site weer leuker maakt voor iedereen om te bezoeken. Het uiteindelijke doel van een site als games.fok is natuurlijk om de FOK!-community groter te maken.
pi_24295307
quote:
Op donderdag 30 december 2004 10:50 schreef Thomper het volgende:

[..]

Ik gok dat een 'casual' publiek niet het type is dat 100 vragen maakt.
Ben ik niet met je eens. Het enige waar het casual publiek zich in onderscheidt met 'de hardcore gamer' is dat ze games als leuk tijdsverdrijf zien en heel selectief gamenieuws lezen ipv dat ze al het nieuws volgen en bediscussiëren. Ik denk dan ook niet dat je de deelnemers en niet-deelnemers aan de prijsvraag kunt opdelen in casual en hardcore, maar mensen die moeite willen doen en mensen die geen moeite willen doen. Voorbehoud is wel dat je de vragen algemeen genoeg stelt dat men de antwoorden kan vinden door van de functionaliteiten van de site gebruik te maken, ipv dat mensen dingen al moeten weten. En dat streven we dan ook na.
pi_24295462
quote:
Op donderdag 30 december 2004 12:23 schreef Vagere_Hein het volgende:

[..]

Ben ik niet met je eens. Het enige waar het casual publiek zich in onderscheidt met 'de hardcore gamer' is dat ze games als leuk tijdsverdrijf zien en heel selectief gamenieuws lezen ipv dat ze al het nieuws volgen en bediscussiëren. Ik denk dan ook niet dat je de deelnemers en niet-deelnemers aan de prijsvraag kunt opdelen in casual en hardcore, maar mensen die moeite willen doen en mensen die geen moeite willen doen. Voorbehoud is wel dat je de vragen algemeen genoeg stelt dat men de antwoorden kan vinden door van de functionaliteiten van de site gebruik te maken, ipv dat mensen dingen al moeten weten. En dat streven we dan ook na.
Toch gok ik, dat als je zou kijken, dat er veel minder casual dan hardcore gamers meedoen. Casual gamers checken niet vaak iedere dag gamesites, en zijn dan ook minder bekend met het nieuws. Waar hardcore de helft al uit zijn hoofd weet, moet casual alles opzoeken, wat ervoor zorgt dat ze eerder afhaken. Bovendien kijken ze ook niet iedere dag naar de vragen.

Wat ik iig wel durf te zeggen is dat hardcore dan beter scoort.
pi_24296900
Waar is de kerstprijsvraag heen ? Ik gok zo dat dag 7 geplaatst word
pi_24325070
Mijn complimenten voor de laatste dag van de prijsvraag jongens . Er zaten erg leuk gevonden omschrijvingen bij (al snap ik enkele nog steeds niet), en het stukje creativiteit aan het einde is een welkome afwisseling, ook al is het niet voor iedereen weggelegd.
pi_24325861
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 18:37 schreef DinoPK het volgende:
Mijn complimenten voor de laatste dag van de prijsvraag jongens . Er zaten erg leuk gevonden omschrijvingen bij (al snap ik enkele nog steeds niet), en het stukje creativiteit aan het einde is een welkome afwisseling, ook al is het niet voor iedereen weggelegd.
-5 inlikken bij de crew. laag hoor, laag
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
pi_24325966
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 19:15 schreef pkwarts het volgende:

[..]

-5 inlikken bij de crew. laag hoor, laag
Hey ik heb het alleen over een paar vragen die wel bevallen hoor. De rest was natuurlijk compleet ruk. En de vragen werden ook nog eens steeds later gepost. Stelletje amateurs

Mijn favoriete omschrijving is toch wel deze:
Een dodelijk staaltje van pugilistisch bedrog
Echt geniaal gevonden, ik zat echt ff te denken wat the fuck pugilisme was... Tot het mij te binnen schoot
  vrijdag 31 december 2004 @ 19:46:00 #26
51794 Rahl
pi_24326461
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 19:20 schreef DinoPK het volgende:

[..]

Hey ik heb het alleen over een paar vragen die wel bevallen hoor. De rest was natuurlijk compleet ruk. En de vragen werden ook nog eens steeds later gepost. Stelletje amateurs

Mijn favoriete omschrijving is toch wel deze:
Een dodelijk staaltje van pugilistisch bedrog
Echt geniaal gevonden, ik zat echt ff te denken wat the fuck pugilisme was... Tot het mij te binnen schoot
Ik weet t nog steeds niet
last.fm
pi_24326503
handig heh als google je ook niet echt wat verder helpt met een moeilijk woord
Een beetje logisch naar de zin kijken wil ook wel eens helpen, deze is juist mooi duidelijk.
  vrijdag 31 december 2004 @ 19:49:09 #28
51794 Rahl
pi_24326528
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 19:48 schreef DinoPK het volgende:
handig heh als google je ook niet echt wat verder helpt met een moeilijk woord
Een beetje logisch naar de zin kijken wil ook wel eens helpen, deze is juist mooi duidelijk.
Ik heb het antwoord wel inmiddels hoor ^^
last.fm
pi_24351154
Iets wat mij opvalt bij sommige items: Ik vind dat er wat teveel nadruk ligt op de individuele crewleden.

Ik weet natuurlijk niet precies met wat voor opzet games.fok is opgezet, maar ik had het idee dat het een van de grootste nederlandse game sites wilde worden. Wat ik dan erg vreemd vind is dat er bij de eindejaars special en bij de vooruitblik voor 2005 allemaal individuele pagina's geschreven worden.

Kijkend naar onderhand elke grote games site, dan vind ik daar geen individuele pagina's terug, maar specials per platform. Nou bestaan de grote sites meestal uit vele subsites (per platform), en is games.fok een beetje een allergaartje.

Het nadeel is dat je nu een lijst krijgt per persoon, en dat je iedere pagina eigenlijk moet lezen. Sorteer je dit per platform, dan schrijft men wat minder bevooroordeeld, en is het voor de lezer én makkelijker te vinden én wat lekkerder om weg te lezen (én dan valt het minder op dat er in de crew buitensporig veel Nintendo fans zitten )
  maandag 3 januari 2005 @ 02:28:01 #30
8369 speknek
Another day another slay
pi_24366157
Nouja eurogamer.net deed het ook met persoonlijk commentaar (weliswaar met een geintegreerde lijst) en eurogamer = god, dusseh..
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_24368958
Hahah goede beargumentatie
Eurogamer is het beste qua schrijfstijl, ben ik met je eens, voor de rest kunnen zij ook nog zat leren.

En je zegt het eigenlijk al zelf: eurogamer publiceert 1 lijst, waar iedereen dan per spel zijn commentaar op geeft indien relevant. Dat is wat anders dan 15 persoonlijke lijstjes en 1 top 3.

Nou gaat het mij niet zozeer persé om deze lijstjes, gewoon het hele gevoel dat ik bij games.fok krijg. Er wordt bij mij net teveel een gevoel gecreeërd over de importantie van de crew(leden). Het zou wat mij betreft iets meer in de anonimiteit mogen. Dat is alles. Maar zoals gezegd, ik weet niet wat de doelstelling van fok is met deze site.
  maandag 3 januari 2005 @ 12:45:21 #32
8369 speknek
Another day another slay
pi_24370354
Ik vind persoonlijk per spel commentaar geven ook wel beter; in tegenstelling tot de games.fok crewleden heeft de crew van eurogamer echter de beschikking over alle consoles en kunnen alle spellen dus gespeeld worden. Een persoonlijke draai eraan geven zoals nu gedaan vind ik juist wel leuk, zodra games.fok zich heel zakelijk opstelt kunnen ze niet meer concurreren met de andere websites.

Dan is alleen weer het probleem dat er teveel crewleden zijn voor het publiek om zich mee te binden, en zo worden alle lijstjes toch weer onpersoonlijk..
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 3 januari 2005 @ 14:10:36 #33
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_24371757
quote:
Nou gaat het mij niet zozeer persé om deze lijstjes, gewoon het hele gevoel dat ik bij games.fok krijg. Er wordt bij mij net teveel een gevoel gecreeërd over de importantie van de crew(leden). Het zou wat mij betreft iets meer in de anonimiteit mogen. Dat is alles. Maar zoals gezegd, ik weet niet wat de doelstelling van fok is met deze site.
Dit was de eerste keer dat we dergelijke specials maakten en we zijn zelf ook niet helemaal tevreden over hoe het deze keer was (veel tekst, weinig reacties) en dat zal volgend jaar wel anders zijn Dit keer juist zo gedaan omdat we nog jong zijn en de users een beetje willen laten weten wie nu eigenlijk wat gamet.

Het idee wat nu getipt wordt zou best eens gebruikt kunnen worden, maar ook iets compleets anders. Dat moeten we nog leren
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_24412026
Aan de ene kant lijkt het me wel leuk voor de users als de redactieleden allemaal een beetje een eigen herkenbare smoel hebben, aan de andere kant is dat bijna onmogelijk omdat we met zo'n groot team werken, wat weer nodig is omdat iedereen vrijwillig aan de site werkt.
  donderdag 6 januari 2005 @ 21:41:18 #35
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_24439960
Bij de release kalender staat Resident evil 4 voor 11-1. Dit is 18-03 voor Europa en hij word in de VS 11-1 ge-released
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  donderdag 6 januari 2005 @ 21:43:49 #36
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_24440032
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 21:41 schreef HomerJ het volgende:
Bij de release kalender staat Resident evil 4 voor 11-1. Dit is 18-03 voor Europa en hij word in de VS 11-1 ge-released
Bekende bug. US en EU release data komen af en toe verkeerd in de release lijst. Op de game-info pagina staat het wel goed
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_24556162
Waarom staat de RSS feed niet op games.fok.nl, maar kom je deze pas tegen als je in een nieuw item zit.

Sage van firefox kon de feed niet vinden, het is dat ik wist door de grote prijsvraag dat er eentje was...
pi_24565657
Compliment voor de leuk georganiseerde prijsvraag nog

complimentje mocht wel weer, staat zo veel commentaar
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_24649170
Klein vraagje Wanneer komen de uitslagen (ongeveer) van het roddelgebeuren en de gamegirl?
pi_24654465
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 12:21 schreef inkie1010 het volgende:
Klein vraagje Wanneer komen de uitslagen (ongeveer) van het roddelgebeuren en de gamegirl?
Begin volgende week zullen de uitslagen bekend zijn .
  zaterdag 22 januari 2005 @ 21:37:28 #41
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_24695503
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 01:29 schreef DinoPK het volgende:
Waarom staat de RSS feed niet op games.fok.nl, maar kom je deze pas tegen als je in een nieuw item zit.

Sage van firefox kon de feed niet vinden, het is dat ik wist door de grote prijsvraag dat er eentje was...
Geen idee eigenlijk, maar voor andere mensen die geinteresseerd zijn:
http://rss.fok.nl/feeds/games
  zaterdag 29 januari 2005 @ 13:16:16 #42
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_24813535
Roy, ga jij nog een import-review van RE 4 plaatsen?
  zaterdag 29 januari 2005 @ 13:52:12 #43
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_24814181
Over toekomstige content kunnen we geen uitspraken doen helaas Maw, dat is nog niet bekend.
  dinsdag 1 februari 2005 @ 15:48:31 #44
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_24864589
Ik heb net me Lemorny snickt + boek gekregen! TOp

Maar het was een pakketje en de verzendkosten zijn daarvan 5,50. Nu zijn jullie een vrijwillge Games! Site en ik zou die verzendkosten zelf ook wel willen betalen hoor!

O ja, ik had opgegeven dat ik de Xbox versie wou maar ik kreeg de Gamecube versie. Gelukkig heb ik ook een Gamecube hier dus er is niks aan de hand. Als het een PS2-versie was had ik er niks aan gehad

Maar nogmaals bedankt, top
pi_24864968
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 15:48 schreef HomerJ het volgende:
Ik heb net me Lemorny snickt + boek gekregen! TOp

Maar het was een pakketje en de verzendkosten zijn daarvan 5,50. Nu zijn jullie een vrijwillge Games! Site en ik zou die verzendkosten zelf ook wel willen betalen hoor!

O ja, ik had opgegeven dat ik de Xbox versie wou maar ik kreeg de Gamecube versie. Gelukkig heb ik ook een Gamecube hier dus er is niks aan de hand. Als het een PS2-versie was had ik er niks aan gehad

Maar nogmaals bedankt, top
Ik geloof dat we twee cubeversies hadden en eentje voor de Xbox, dus dan zullen ze toch op een of andere manier verdeeld moeten worden . Gelukkig ben je dan ook in het bezit van een cube
  dinsdag 1 februari 2005 @ 18:30:47 #46
65516 gieling
Live from NYC
pi_24867387
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 15:48 schreef HomerJ het volgende:

En over transport/kosten moet je bij mr.Subtle zijn
Iig aardig aangeboden alvast
pi_24910299
commentaar :
De preview plaatjes staan mooier bovenaan dan onder de tekst imo
  donderdag 3 februari 2005 @ 22:49:46 #48
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_24910364
Wat bedoel je precies?
pi_24910570
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 22:46 schreef Gamedemon het volgende:
commentaar :
De preview plaatjes staan mooier bovenaan dan onder de tekst imo
Kun je iets preciezer toelichten wat je bedoelt?
  donderdag 3 februari 2005 @ 23:18:01 #50
8369 speknek
Another day another slay
pi_24911056
Wat is het precies, dat je bedoelt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')